merhaba forumdaşlar tekerinize taş değmesin dileklerimizle.
200cc ve 250cc arası benim için az yakması önemli performans okadar önemi yok.
125 cc var elimde benim için zayıf kaldı.
fiyat performans odaklı ne önerebilirsiniz?
merhaba forumdaşlar tekerinize taş değmesin dileklerimizle.
200cc ve 250cc arası benim için az yakması önemli performans okadar önemi yok.
125 cc var elimde benim için zayıf kaldı.
fiyat performans odaklı ne önerebilirsiniz?
Ns200,Rtr200,Xpulse,xmax,forza,cb250r,mt25.. liste uzar gider.
Fiyat belirtilirse daha iyi yardımcı olunabilir.
Ben cb250r önerebilirim. 3lt/100 km yakıyor sakin sürüşte. Arada azıtırsan 3,5 gibi misalen.
Rs 200 kullanmadım. Birşey diyemem ama şu videoyu izleyerek fikir sahibi olabilirsin.
Basitçe ns200'ün giydirilmiş hali. Aşağı yukarı aynı kronik sorunları olduğunu düşünebilirsin. Kullananlar net bilgi verirler.
ilginiz ve alakanız için çok teşekkürler
benelli 249-s herhangi bir kronik sorunu yok, şehir içi trafikte 2.5 lt civarı yakıtı var. şehir içi zorlamalarda dahi 3/lt yi geçmedi.
Helal Haram ver ALLAHIM,
Menzilciler yer ALLAHIM...
NS200 kullanıyorum 2 onceki benzinimde 1,8 yaktırdım, en son da 2,5 yaktı
RS200 ile ilgili yabancı kaynak araştırın.
NS200 şu an f/p anlamında tek.
200-250cc tek silindir de hepsi üç aşağı beş yukarı aynı yakar 3 litre civarı 50cc lik motor gibi sürersen 2.6 falanda görebilirsin çift silindirde sürüşüne bağlı 4-5 Litre arası yakar.. onda da 50cc gibi sürersen 3.2-3.5 falan görebilirsin ..
İster 250 ister 500cc olsun randımanlı bir performans istiyorsan 4-5 litreyi gözden çıkaracaksın .. yoksa 250cc lik motoru sattığın 125cc gibi sürersin boşuna satmış olursun sadece 250 yada 500 cc makinam var demek için satmış olursun..
Eski ns200 kullanıcısı olarak pulsar yada rs200 derim.açık ara en az yakan 200 250cc motorudur tartışmaya bile gerek yok.piyasada da aranan bir model.alternatif dominar 250 de olabilir
Eski bir Sym Wolf kullanıcısı olarak keşke bu motor yeniden üretilse de ülkeye adam gibi bir distribütörle yeniden gelse. Sakin mi sürmek istiyorsun 6. vites 6000 devirde 110 km hızla git 3 lt altında yaktırırsın. Canın apaçilik mi yapmak istiyor 4 lt/ 100 km'yi göremezsin neredeyse.
Lakin motor eskidi, hala uyguna alınıyor ama yine de yürütmek için para gerek bence.
Tek silindir makinede çok bir şey değişmez uslu sürersen cbr250 de 3-3.2 leri görüyor bajaj da 2.6 ları görüyor arada 0.4 litre bile denmez oynuyor cebe yansıyan cidd bir fark değil yakıt 30 tl bile olsa ..
5000 KM kadar NS 200 kullandım 2016 model. Tek kötü yanı ABS özelliği olmamasıydı. Herhangi bir kronik sorunu falan da yoktu. Yakıtını koy istediğin yere git. Ben Trabzona gittim, gruptakilere göre hız ortalamam biraz yavaş kalsa da konfor olarak bir rahatsızlık hissetmedim. Yedek parçası nispeten uygun, yedek parçası - yan sanayi parçası, aksesuarı gırla dolu piyasada. Satışı da gayet hızlı.
Ktm duke 250 öneririm
Alması işletmesi maliyetli gözükse de aslında pek öyle değil yedek parça fiyatları aşağı yukarı artık aynı , Ktm dememin sebebi parçalar bajajla uyumlu biraz da eliniz yatkınsa ve uzun süre kullanırım diyorsanız duke 250 öneririm
Alt devir torkuyla ns200 den çok az fazla yakar ama daha fazla gider
125 cc. zayıf kalıyorsa, benzin yakmayan bir şey ile daha güçlü olana geçemezsin.
Yakmıyorsa , güç de üretmiyor demektir.
Daha fazla güç istiyorsan, yakacak.
Ortalama 100 kilometrede 1 litre gibi düşünebilirsin.
Güç mü, yakıt mı öncelikli veya ne kadar öncelikli? ona karar verirsen, işler daha kolaylaşır.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
125 cc'de kalın üzerinde hepside yakıyor.
250 nk alabilirsin 5 6 bin devri geçmezsen 3 3.2 yakarsın hemde teknolojik motosiklete binersin ha gazlayım dersen 4 5 litreye görmek zor değil
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)