Bayiden motor sıfır km motor almak.
Reklamlar
-
15 Haziran 2022, 15:37
#21
Bence kendinize almıycağınız motoru başkasına tavsiye etmeyelim.. g310r çok güzel motor kötü değil ama hadi aldın kaza yaptın Allah göstermesin sende bir şey yok en basit ön maşa iki amortisör gösterge gitti Borusan dan parça istedin ne kadara gelicek o parça fiyatları..
Hadi onu geçtim aylardır ilanlarda olan g310r lar var sen aldın ne kadar zamanda satıcan yada aldığın motor ne kadar değer prim yapıcak basit örnek şimdi gittin ikinci elden 80 bine g310r aldın diyelim gittin aynı fiyata R25 de aldın bir tane tam bir sene sonra ikisinide sattın diyelim R25 olucak belki 160-170 bin … bana göre g310r 110-120 bin lerde şahsi fikrim kalıcak ..
Şahsi fikrim devir zarar etme devri değil ..
Piaggio kymco sym gibi markalarda bile kar elde edersin belli ölçekte çünkü ciddi bir müşteri kesimi var özellikle ikinci elde Japon’lar aşırı prim yapmasından ötürü bu markalara çok fazla yönelim oldu ama egzotik yada çok sofistike markalar hiç bir şekilde para derdi gütmeyen parasal sıkıntısı olmayan kısıtlı belli bir kitle dışında bence kimseye hitap etmiyor ..
Reklamlar
-
15 Haziran 2022, 16:14
#22
erensel adlı üyeden alıntı
BMW G310R olabilir mesela yada Honda CB500F
Ama gönlünüz 0 KM'den yana ise hiçbir 2.El içinize sinmeyebilir.
Sorun ikinci el zaten. İkinci el eski makinelerde dolandırılma korkusu ve güvensizlik hakim. İkinci el Motoru bitik halde idareten toplanmış patlamaya hazır makine dolu. Arkadaşın ikinci elde ne motorlar var dediği lise ikiye giden kardeşimle yaşıt makineler. Ya da Türkiye’de üç beş kişinin haberdar olduğu modelller.
İnsanlar R25-MT-25 muhteşem motorlar olduğu İçin sıraya girip R25 diye delirmiyor. Bizim ülkede 250cc sınıfında başka sıfır düzgün alternatif yok. Yoksa R25 parasına 16 yaşında motoru bitik 600cc makineye de binebilirsin. R25 parasına 600cc ss biniyorum diye ego mastürbasyonu yaparken sırt çantanda motor yağıyla gezersin ama. Masraf açtığında hakkıyla yaptırmak istersen de 30-40 binden başlar.
-
15 Haziran 2022, 19:40
#23
-
15 Haziran 2022, 19:48
#24
Geçmişte yaygın kullanılmış motorlarda muadil ürün bilgisi bir şekilde yeni jenerasyon kullanıcılara aktarılıyor. Ben mesela 2008 model (14 yıllık) bir Kawasaki kullanıyorum, bizde öyle bir muadil listesi yapılmış ki hararet müşürü için Honda Civic, benzin pompası için Suzuki Carry benzin pompası almam gerektiğini biliyorum keza eski motorum Sym Wolf'te de benzer bir liste var.
İşletme maliyeti evet çok önemli ama her eski motor da krank kırıp 30-40.000 TL masraf açacak diye bir kaide yok. Bayiden sıfır motor aldığınızda garanti ayağına en tırt işlem için bile yetkili servise gitmek durumundasınız. Bence işletme maliyetine bunu da eklemek gerek.
-
17 Haziran 2022, 13:53
#25
Sitesinden 2022 model parasına heves diyede,aynı paraya ikinci el 2018 model almakta pek mantıklı gelmiyor. Defalarca yetkililere mesaj attım öneride bulundum, sıraya yazılma işlemini tc, tel, + teminat ile resmi sitenize başvuruda bulunulsun, sıramız geldiğinde bulunduğumuz ile gönderin oradan teslim alalım diye öneride bulundum. Bayilerin eline kalınca bize sıra gelmez dedim. Öneriniz yetkili kişilere iletilmiştir diyorda o işten de Bi sonuç çıkacağını sanmıyorum.
-
18 Temmuz 2022, 20:54
#26
Bugün son Bikere daha şansımı denemek için 350km uzaktaki satış bayisi ile görüşüldükten sonra alınan cevap ; hammedde sıkıntısı yüzünden 2022 modellerin tedarik sıkıntısı yüzünden sıfır motor gelmiyor, kapora verip sıra bekleyenlerin kaporalarını geri vermeye başladık, belki 2023 yılında tekrardan kapora verip sıraya alma işlemi yapılabilirmiş. Al satçıların eline düşmektense yamaha almaktan vaz geçerim daha iyi, vazgeçtimde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)