Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

başlangıç için motorsiklet tavsiyesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    BUGR4H4N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2020
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2015 MT 07
    2021 250 Nk sahibi olarak 250 Nk öneririm olmadı Dominar 250 bakabilirsin ama vites göstergesi olmadığı için acemilikte sıkıntı yaşarsın 2.el 250 nk 60 alabilirsin 2021 model olsun en azından 1 yıl garanti olur nide J.Juan fren kaliperi çelik fren hortumu olur

    250 nk alırsan lastik masrafın var bilgin olsun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    motorine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2022
    Şehir
    İzmir - Van
    Motosikleti
    Cfmoto 250SR 2024
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnazumadan farkı olmayan ağırlığı var.
    Boy ve kilomuz neredeyse aynı.
    Kullanım güzergahınızda yokuş, durkalk, yokuş çıkarken virajda dur gibi güzergahlar varsa D250 den uzak durun.
    FENA YORAR
    Şehir içinde ağırlık nedeniyle yorduğu için İnazumayı verip xpulse 200t aldım.

    2 kere düşünün derim...

    Edit : üstelikte inazumanın ağırlık merkezi d250 den daha aşağıdadır.
    o zaman kesinlikle kullanamayacağım bir motorsiklet malum izmirde yokuş çok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

    Alıntı BUGR4H4N adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2021 250 Nk sahibi olarak 250 Nk öneririm olmadı Dominar 250 bakabilirsin ama vites göstergesi olmadığı için acemilikte sıkıntı yaşarsın 2.el 250 nk 60 alabilirsin 2021 model olsun en azından 1 yıl garanti olur nide J.Juan fren kaliperi çelik fren hortumu olur

    250 nk alırsan lastik masrafın var bilgin olsun
    Sıfır almayı düşünüyorum. ikinci el motorsikletlere güvenemiyorum.

  3. #23
    BUGR4H4N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2020
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2015 MT 07
    Alıntı motorine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman kesinlikle kullanamayacağım bir motorsiklet malum izmirde yokuş çok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------



    Sıfır almayı düşünüyorum. ikinci el motorsikletlere güvenemiyorum.
    Sıfır bulabilirsen büyük başarı haberin olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-cf-moto-cf-moto-1100-km-2022-model-nk-250-1029852389/detay

    kardeşim bunu alabilirsin

  4. #24
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160, Dominar 400 Tur Versiyon
    Başlangıç motoru diyorsun görünüşü boşver ön frende abs ye önem ver bence racing alma motoru düşürdüğünde krenajlar kırılırsa çok üzülürsün İzmirde bornovada filansan hele muhittin erener , refikşevketince ve fuat edip baksının yokuşları yeter debriyajı yemene ve devirmene

    Bulabilirsen temiz cbf 150 elden çıkarması da kolay onun dışında nk250 veya ns200 ü tavsiye ederim neden cbf dersen cbf bisiklet kadar hafif bir motor ns160 almadan önce cbf in bu kadar rahat olduğunu bilseydim cbf alırdım
    espresso bunu beğendi.

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    cbf 150....
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  6. #26
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Eğer gerçekten bir başlangıç yapılacaksa Honda veya Yamaha' nın Cup modellerinden Wing-Go, Innova, Crypton veya CB125E, CB125ACE gibi modellere bakardım. Şekil de olsun diyorsanız CBR125R, CBR250R, CB125R, CB250R gibi modellere dönerdim. Bu noktada ne kadar ekmek o kadar köfte ve köftecinin tipinin de ne denli önemli olduğunu unutmadan araştırır, alışverişimi tamamlardım.

    Emin olun ki bu şartlarda alınacak 2. el bir motosiklet dahi ne kadar kaliteli olduğunu iddia etse de bir çinliden çok daha doğru seçim olacaktır. Ancak unutmayın, alırken ekmek köfte hesabı önemli. Sonra ben dalyan köfte istedim, at eti çıktı dememek gerek
    Mr.wind ve espresso bunu beğendiler.

  7. #27
    motorine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2022
    Şehir
    İzmir - Van
    Motosikleti
    Cfmoto 250SR 2024
    cbr125r almak istiyorum aslında ama ikinci elden hiç anlamıyorum çevremde de motorcu yok. Bakalım nk250 ve cbr125 alacağım büyük ihtimalle.

  8. #28
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    tek silindir tüm motorlarda titreşim kaçınılmaz, gidondaki titreşimi titreşim sönümleyici pedlere sahip kaliteli bir eldiven epey azaltıyor.

  9. #29
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek silindir tüm motorlarda titreşim kaçınılmaz, gidondaki titreşimi titreşim sönümleyici pedlere sahip kaliteli bir eldiven epey azaltıyor.
    Öyle düşünmemek gerek. Tek silindir her makinede rahatsız edici titreşimden bahsetmek doğru değil. Mondial' in Z-One 180' i, ile CBR125 - CBR250' yi kıyaslamayı deneyin. Birinde titreşimden gerçek anlamda elleriniz uğuşurken diğerinde titreşimi neredeyse hissetmezsiniz. Bu noktada kalite ve balansör herşeyi değiştiriyor.
    ...

  10. #30

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Tek silindirli motorda vibrasyon olur vibrasyonu azaltmak şirketlerin elinde olan bir şeydir bazısı balansör kullanır şase bağlantı ve birleşim noktalarında vibrasyonu aza indirecek özel yalıtım malzemeleri kullanır vibrasyonu nerdeyse hiç hissetmessin bazısı da bir şey kullanmaz taş döke döke gidersin ..

  11. #31
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    İzmirde kullanıyorum. Sıfır pulsar almıştım tek kişi için şehir içi çok iyidir. Değer kaybetmez aynı gün sattım d400 aldım . genelde 2 kişi biniyoruz yetmedi pulsar. d 400 şehir içinde ağır ben sıkıntı çekmiyorum ama tek kişi bineceksen pulsar al derim. d250 de güzel motor ama oda nispeten ağır , kullandım bir süre.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  12. #32
    HRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2019
    Şehir
    Sydney, Australia
    Motosikleti
    Hyosung GD 250R'dı Artık pert :(
    Öneri 1: Motosiklet nasıl yazılır öğrenmek. İyi forumlar

  13. #33

    Üyelik
    01 Mayıs 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 250D
    Vitesli motorda ilk deneyimini 2 ay önce ehliyet sınavında yaşamış (27 yıllık binek ve yolcu otobüsü uzun yol tecrübemi bir kenara koyarsak )bir motosiklet tutkunu olarak ve ayrıca 25 günlük bir dominar 250d sahibi olarak size naçizane tavsiyem ilk motorunuzu manuel vitesli almak yerine scooter tarzı otomatik vitesli bir motoru çok yüksek bütçelerde olamayacak ama akan trafikte pratik yapmanızı hakimiyetinizin gelişmesini sağlaması açısından kesinlikle öneriyorum. Şehir içi trafiğinde motora bineceğiniz her dakika bir deneyim kazanırsınız. Yukarıda bahsettiğiniz motorlar içerisinde yine illaki vitesli olsun diyorsanız dominar 250 iyi bir tercih olacaktır. Fiyatlar sürekli yükseliyor ama bulursunuz diye düşünüyorum. Şuan dominar 250den çok memnun olmakla birlikte keşke xmax250 alsaydım demekten de kendimi alamıyorum.

  14. #34
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160, Dominar 400 Tur Versiyon
    Alıntı driverman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vitesli motorda ilk deneyimini 2 ay önce ehliyet sınavında yaşamış (27 yıllık binek ve yolcu otobüsü uzun yol tecrübemi bir kenara koyarsak )bir motosiklet tutkunu olarak ve ayrıca 25 günlük bir dominar 250d sahibi olarak size naçizane tavsiyem ilk motorunuzu manuel vitesli almak yerine scooter tarzı otomatik vitesli bir motoru çok yüksek bütçelerde olamayacak ama akan trafikte pratik yapmanızı hakimiyetinizin gelişmesini sağlaması açısından kesinlikle öneriyorum. Şehir içi trafiğinde motora bineceğiniz her dakika bir deneyim kazanırsınız. Yukarıda bahsettiğiniz motorlar içerisinde yine illaki vitesli olsun diyorsanız dominar 250 iyi bir tercih olacaktır. Fiyatlar sürekli yükseliyor ama bulursunuz diye düşünüyorum. Şuan dominar 250den çok memnun olmakla birlikte keşke xmax250 alsaydım demekten de kendimi alamıyorum.
    Scooter çok mantıklı ancak scooterda alabiliyorsan absli al scooter da gayet eğlenceli aralara giren bir oyuncak

  15. #35
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    Malaguti Dune 125-X Black Edition
    Abs'si olmayan, vites göstergesi, radyal fren kaliperleri, çelik fren hortumu, led farları, ters çatalı olmayan Honda CBR250 al kardeşim sen en zorlanmış olanından bul ki belki bir süre sonra da krank falan kırabilirsin belki.

    Benim sana başlangıç motoru tavsiyem; Boy problemi yok ise Hero x-pulse 200 olabilir. Ya da pulsar ns200 ile başlayabilirsin. Ne ile hangi model ile başlarsan başla "Abs fren sistemi" ve "vites göstergesi" mutlaka olsun güvenliğin için elzem şeyler bunlar.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler