Normal cruiser alınmaz çoğu turşu oldu klüp motoru secereli geçmişi bilinen motorda zaten ilana çıkmadan elden satılır hemen çıksa bile ilana tuzlu pahalı fiyata gider..
Normal cruiser alınmaz çoğu turşu oldu klüp motoru secereli geçmişi bilinen motorda zaten ilana çıkmadan elden satılır hemen çıksa bile ilana tuzlu pahalı fiyata gider..
Hocam maalesef haklı bir serzeniş ve bu tarz motorlardan yoksun olmamızın üzüntüsünün tarifi yok. Vaktiyle bir gv250 vardı bende. Muhtelif motorlar kullandım ama o motoru hala özlerim ve "Keşke satmasaydım." diye iç geçiririm. Yaklaşık on bin km kullanmıştım ve o dönem içinde parça veya usta sıkıntısı yaşatmamıştı. Satmasam belki söylendiği gibi kronik sorunları ve parça teminiyle uğraşacaktım. Ama işte bilemiyorum çünkü bende değildi artık. Hala daha temizini bulsam alırım diyorum. Keşke japonlardan şöyle orta hacimlerde binilecek aletler gelse ülkemize. Bence o yazdıklarından hyosung diğerlerinden öndedir. V motor - iki silindir, görünüş ile öndedir diye düşünüyorum. Ek olarak şu anekdotu bırakayım. Bende hyosungun bulunduğu süre toplam motor sahibi olduğum sürenin üçte veya dörtte biriydi, ama diğer motorlarımın tümünü yıkadığımdan daha çok o motoru yıkamışımdır. Ona rağmen yine de keyifliydi. Şöyle güzel bir yıkayıp, efendice gezmelerim canlandı gözümde. Ahhh, ahh...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)