Düşük Hacim Tur Yol adv Makine Tavsiye
Reklamlar
-
Merhaba düşük hacimde 250-300cc ye kadar yol tur yol makinesi bakınıyorum bulamadım varmı gözümden kaçan bir şey ..
Zaten düşük hacimde doğru dürüst endruo,tour ,sport tour , cruiser hiç makine yok varsa yoksa naked ve ss getiriyor bütün firmalar..
Bakdım inazuma 250f var çok eski , benell trk 251 var ikinci eli yedek parça muamma çokda tutmadı ktm de 250 adv var ktm de yedek parça falan çok pahalı girilmez ikinci elide çok kuvvetli değil aslında benim motorum versy 300 de satılıkta çok yok olanda 6-7 yaşında motora 120-130 istiyorlar o yaşda 300cc lik motora o paralar fazla geldi bana ..
Reklamlar
-
-
Bende aynı arayış içerisindeydim, tabi birazda arazi odaklı olsun istiyordum. Bende Crf 250 Rally vardı 2 gün öncesine kadar, epey yol yaptım ama otoban ve uzun yol sürüşlerinde beni hep yordu. Neyseki dün arayışım sonlandı t700'e geçiş yaptım.
İkinci el piyasası ve yedek parça fiyatları için bir şey diyemeyeceğim ama 2022 sıfır ktm390adv şuan 160bin lira civarında sanırım, bana mantıklı görünüyor.
Ama bütçeniz yeterlide olsa bu ara sınıf'ta bir boşluk var bence.
-
TRK-251'i yurt dışında bayağı beğenmişlerdi. Hatta 193cm'lik bir Macar yarması test etmişti, ona bile olmuştu motor.
Ekleme:
Buldum videoyu: https://www.youtube.com/watch?v=1AO9zOT-B_s
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Merhaba düşük hacimde 250-300cc ye kadar yol tur yol makinesi bakınıyorum bulamadım varmı gözümden kaçan bir şey ..
Zaten düşük hacimde doğru dürüst endruo,tour ,sport tour , cruiser hiç makine yok varsa yoksa naked ve ss getiriyor bütün firmalar..
Bakdım inazuma 250f var çok eski , benell trk 251 var ikinci eli yedek parça muamma çokda tutmadı ktm de 250 adv var ktm de yedek parça falan çok pahalı girilmez ikinci elide çok kuvvetli değil aslında benim motorum versy 300 de satılıkta çok yok olanda 6-7 yaşında motora 120-130 istiyorlar o yaşda 300cc lik motora o paralar fazla geldi bana ..
V-strom 250 sini yeni satmış biri olarak tavsiye ederim.
Sorunsuz makina
-
Trk251 forumları YouTube izledim bu stop etme sorunu böyle bir kaç sorunu varmış hatta bir arkadaş her ışıkta durduğumda stop ediyordu artık illallah ettim sattım yazmıştı onun dışında güzel kalıplı motor ..
Vstorm 250 olabilir aslında ona bir bakıyım …
-
tam yol değil ama dominar 250 0 km alman mantıklı olabilir
-
Dominar 250 cepde olan motor zaten ben biraz adam gibi yol motoru arıyorum en azından yanlarda rüzgara karşı kaplaması olsun falan istiyorum ..
Naked kolay ondan bol bir şey yok zaten ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Trk251 forumları YouTube izledim bu stop etme sorunu böyle bir kaç sorunu varmış hatta bir arkadaş her ışıkta durduğumda stop ediyordu artık illallah ettim sattım yazmıştı onun dışında güzel kalıplı motor ..
Vstorm 250 olabilir aslında ona bir bakıyım …
Trk251 hep uzun yol yapmak istediği için durunca tepki olarak stop ediyordur.
-
Mondial'in çift silindir Rx3-S diye bir modeli vardı. Sıkıntısı, sorunu yoksa belki düşünülebilir.
Edit: Oha fiyatlara bakmamışım. Mondial fiyat olarak da Gelände-Strasse.
-
merhaba kardeşim,
v-strom 250 mantıklı bir seçim olabilir. ama uzun yol yaparken seni sıkabilir. hele ki artçılı olacaksa... kendi kullanmış olduğum motosikleti modeli eski olsa da şiddetle öneririm. yamaha xt660r. dağ bayır yol ne istiyorsan işine yarar. yakıtı da seni pek üzmez. sakin kullanımda 4-4,5 lt. torku güzel motordur. 50-60bin kmlerde 2007-2010 arası 80-85 bin tl'ye temiz bulabilirsin. bir düşün derim. ben memnunum. (km yüksekliği seni korkutmasın. 120-130 bine kadar bakımları düzgün yapılmışsa çok rahat kullanırsın)
-
Vstorm 250 ile inazuma arasında mekanik fark yok, tank gibi makine, gücüne göre fazla ağır ve artçılı kullanıma müsait.
-
Bende zaten cb600 f hornet vardı sattım yüksek hacime çıkmıycam kararlıyım bu konuda çin takıntım yok ama rx3 girmem ..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Bende zaten cb600 f hornet vardı sattım yüksek hacime çıkmıycam kararlıyım bu konuda çin takıntım yok ama rx3 girmem ..
Senle aynı sorunsalı yaşıyorum bende aynı yol ayrımındayım hocam, seni çok iyi anlıyorum.
Açıkçası 250cc likler ile uzun yol yapılıyor ama pek tat vermiyorlar uzun yolda. Sonuçta 250cc, verdiği güç belli. Ama ekonomik mi ekonomik, hafif mi hafif, kullanışlı mı kullanışlı.
Ben biraz arazi odaklı düşündüğümden crf 250L veya rally serisine yakın duruyorum, ama yol odaklı diyorsak suzuki v-strom 250 tam senin motorun. Ben hiç sürmedim ama test videolarına denk geldim, sürenler konforunu ve gidişini baya övmüşler. Açıkçası yol odaklı düşünsem kesinlikle suzukiye yönelirdim.
Şekil olarak da çok güzel duruyor. Kimisi 3lü çanta seti takmış, alet 250lik olmasına rağmen hiç sırıtmamış. Tam bir mini yol endurosu.
Ktm iyi güzel hoş ama parça fiyatları yüksek ve servis kısmı biraz muallak. Benelli servis ve yedek parça olarak çağ atlaması lazım. Bu sorunu çözmedikleri sürece tercih etmem. Hala insanlara yedek parça sorunu yaşatıyorlar.
Dominar250 var ama halis muhlis tam bir naked. tur camı, gidon yükseltme vs takılsa bi nebze uzun yol motoruna dönüşür ama yine de suzuki vstrom 250 varken ben dönüp dominara bakmazdım.
Aslında bizim motorumuz belli, nalet honda getirmedi şu cb500x i, şimdi kara kara ufak cc ne alsak diye düşünüp duruyoruz
-
Hayret, kimse KTM 390 Adventure yazmamış? Bu olmaz mı?
-
V Storm lara bakıyorum.. 390 tek maneti 1500 tl ..
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Hayret, kimse KTM 390 Adventure yazmamış? Bu olmaz mı?
Hocam ktm ile araziye girecek adamın kenarda sağlam cukkası olması lazım, yedek parça fiyatları baya yüksek.
Birde ilk alım maliyeti de yüksek. Ben hep ne kadar ekmek o kadar köfte oranı yaparım, 390cc tek silindir bir makine için bence fiyatı fazla. 150 bandına çıkan adam 3-5 daha ekleyip tracer 700, v-strom 650, versys 650, nc750x gibi orta sıkletin krallarından istediğinin 2. elini alabilir.
Şahsen 390 adv benim için hem fiyatı hemde yedek parça fiyatıyla biraz egzotik tarafta kalıyor
-
logaritma adlı üyeden alıntı
V Storm lara bakıyorum.. 390 tek maneti 1500 tl ..
Aliexpress'te çifti 20-30$, daha ucuzu da vardır da çok bakmadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Hocam ktm ile araziye girecek adamın kenarda sağlam cukkası olması lazım, yedek parça fiyatları baya yüksek.
Birde ilk alım maliyeti de yüksek. Ben hep ne kadar ekmek o kadar köfte oranı yaparım, 390cc tek silindir bir makine için bence fiyatı fazla. 150 bandına çıkan adam 3-5 daha ekleyip tracer 700, v-strom 650, versys 650, nc750x gibi orta sıkletin krallarından istediğinin 2. elini alabilir.
Şahsen 390 adv benim için hem fiyatı hemde yedek parça fiyatıyla biraz egzotik tarafta kalıyor
Doğrudur, zaten 1l eksik yakacak diye 250-400cc motor bakmanın anlamı da yok aslında.
-
Tek yakıt değil mevzu ben aldığım her makinenin hakkını vererek sürerim o yüzden az çok milletin nasıl motor kullandığını anlarım bende tdm850 vardı vatandaş ben 5 litre yakıyorum diyor içimden diyorum imkansız o zaman bu adam 125-150cc motor sürer gibi eli gevşek düzlükte meyili gördümü gazı kesen falan şekilde sürüyor çünkü ben 7 litrelerden altını görmedim ama hakkını vererek keyfini sürerek sürdüm .. en son misal cb600f hornet vardı onda da 5.5- 6.5 altını görmedim hiç ama vatandaş geliyor aynı motor var ben 4.5 yakıyorum diyor adamı geziye çağırdık adamın sürüşü gördüm bu adam 2 litre bile yakar dedim 50cc motor sürer gibi sanki altında vespa var gibi sürüyor paşam 20 dakka adamı bekledik ..
Ben bir şey alırsam hakkını veririm kısaca 390 alırsam eli gevşek sürmem biliyorum kendimi tek silindir zaten sıksan bir şey yakmaz ama sorun tek yakıt değil benim ustamın servisinde 5-6 tane motor yapılmasını bekleyen 200 390 falan var ve o kadar çok motor yaptıran duydum ki parçalarıda çok pahalı o yüzden temkinli durduğum bir marka …
Kaldıki benim için üçlü piramit var üçünden geçmeli
Yakıt ekonomisi
Uygun yedek parça fiyatları ve bulunabilmesi
Kuvvetli prim yapan bir ikinci el
Yıllarca çok riskli makineler aldım tdm850 ,silverwing, f650gs xt600 falan filan ekonominin şahsen gidişini iyi görmüyorum ve kendimi yakıt 30 tl imiş gibi şartlandırıp motor bakıyorum..
-
bazı arkadaşlar crf rally vs yazmış ama hiç üstüne oturup tur atmadan öyle bir motosiklet almayın pişman olursunuz tamamen arazi odaklı tasarlanmış motosikletler sizi asfaltta üzer
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)