Agam al v strom 250 , kafan rahat 5-6 sene kullan belki o zamana kadar ekonomi falan da düzelir biraz...
Agam al v strom 250 , kafan rahat 5-6 sene kullan belki o zamana kadar ekonomi falan da düzelir biraz...
Merhaba.
CRF250 Rally sahibi olarak birkaç yıl önce test etmiş olduğum Vstrom 250'nin (yüksek ağırlığından olsa gerek) kısa tutulmuş vites oranları yüzünden 100 km üstü hızlarda benim motorumdan daha fazla titrediğini görüp şaşırmıştım. Yani aklımda en çok böyle bir hayal kırıklığı hissiyatı kalmıştı o testten.
Yüksek süratlerde daha az devir çevirmesini beklerdim, hatta sanki daha yüksek cc performansı bekledim belki de.
Ama sonra youtube videolarında Vstrom 250'nin son süratinin Rally'den daha fazla olmadığını gördüm.
Hatta ciddi bir yokuş aşağı Rally'nin 158 (bile) yaptığını bizzat tecrübe ettim ve de bunu doğrulayan videolar da mevcut youtube'da.
Bu arada bu son sürat kısmını o süratlerle gitmeyi seviyor ve/veya bunu hep yapıyor olduğum için değil, Vstrom'un 100 km üstü süratlerde çok yüksek devir çevirmek durumunda kaldığı için çift silindirli bir motordan beklediğimin çok ama çok üstünde titrediğini yaşayarak görüp hayal kırıklığına uğradığım için yazıyorum.
Yoksa kendi motorumda da uzun yolda genel seyir hızım 90-100 km civarlarında ve de çok acil durumlar dışında 110 km'yi pek geçmiyorum zaten.
Özet olarak o gün test sürüşünde Suzuki Vstrom 250 benim motorumdan farklı olarak çift silindirli diye beklentim yüksekti ve özellikle de titreşimi merak ediyordum ama bu konuda testi geçemedi benim gözümde.
Bu modeli bu özellği için almayı düşünüyorsanız bu dediklerimi bizzat görebilesiniz diye mutlak surette (ve tabii ki de olabiliyorsa) bir test edin derim.
Bu motosiklet işleri kişiden kişiye çok ama çok değişebiliyor malumunuz.
Önceki deneyimler, motosikletten beklentiler, sürüş tarzı vb. konular çok belirleyici olabiliyor.
En güzeli benim yazdıklarım tüm yorumları gözardı edip aklınızdaki motosikletleri kendi kriterlerinize göre test etmek ama maalesef her motor için uygun olmayabiliyor bu.
Neyse, kolay gelsin size.
Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------
Önceki mesajıma ekleme yapmak istiyorum.
2017'de sıfır km olarak aldığım Rally'yi neredeyse tamamen uzun yol turlarımda kullandım-kullanıyorum.
Konfor sele yaptırdım.
ATP zincir yağlama taktırdım.
Lastiklerimde patlamaya karşı formulax jel mevcut.
Oxford elcik ısıtma taktırdım.
Çiftli USB şarj soketi taktırdım.
Tur camı ve deflektör de var.
Trexes top case mevcut.
Kaliteli bir telefon tutucum da mevcut.
Gp kompozit kelepçe hız sabitleme aparatı da var.
Yani tam binilecek ve tura çıkılacak bir motor oldu neredeyse ilk aldığımdan beri.
35 bin kilometredir ülkemizin neredeyse her köşesine gittim.
Başka bir motor olsaydı süper olurdu dedirtmedi hiç.
Ki önceki motorum 2016 NC750 X idi.
Nc'ye göre yol konforu anlamında resmen çağ atladım.
Not: Motorum satılık değildir.
Ben çok bunaldım baya bunaldım sıkıldım yani bir sırt çantası alıp gezi programları yapıp bol bol gezmek istiyorum crf güzel makine lafım yok ama beni çok yorar ..
Tekrardan merhaba.
Ben size önceki mesajımda "CRF Rally alın" demeye getirmedim zaten.
Başka arkadaşların bahsettiği, hatta sizin de baktığınızı söylediğiniz Suzuki Vstrom 250 modelini test ettiğimi ve de bana benim motorumdan farklı birşeyleri ya da (çift silindirden beklentim o yönde olduğu için) titreşim anlamında daha iyisini sunmadığını hissettiğimi söyledim.
Başka birisi için kriterler farklı olur ve de farklı görüşler gelebilir.
Neyse.
Umarım gönlünüze göre ve "sizi yormayan" bir motosiklet bulursunuz.
Uğurlar ola.
Paran varsa Japon, yoksa alman.
A wise man once told his wife . . . nothing because he was a wise man.
If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
Logaritma tarif ettiğin üçlü sacayağına sadece NC uyuyor
Cumartesi vstorm varmış bir arkadaşın arkadaşında konuşduk bir sürücem ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
Nc listemdeydi zaten ilk ona baktım uçmuş rakamlar eli yüzü düzgün km si düşük temiz olanlar 170 bin tl lerden başlıyor …
TRK502'ye bakın derim. Ya da nc falan. Tek silindir, düşük hacim uzun yol çekilmiyor bu coğrafyada. Rampa da kamyoncusu, metro turizmi götüne kadar dayanıyor. Ki zaten düzlükte de sıkıştırıyorlar.
Pramiti V-strom 250 için değerlendiriyorum.
Yakıt ekonomisi
Kullandığım makinaların hakkını veriyorum demişsin.
Günü birlik İstanbul-Gelibolu yapmak zorunda kaldım.
5 Litreyi gördüm. Sakin kullanımda ortalaması 3.7 Litre civarı
Uygun yedek parça fiyatları ve bulunabilmesi
Blok inazumanın olduğu için kandini ispatladı zaten.
Bloktan yana sorun yaşan olmadı daha, diğer parçalar tabiki pahalı.
Servislerde parça bulabilirliği bence yeterli.
Kuvvetli prim yapan bir ikinci el
TL. bazında prim yapıyor.
V-Strom 250 için kullanıcıların yaptığı en büyük şikayetlerden biri gidon şekli ve darlığı. Bildiğin cbf150 gidonu gibi commuter gidonu koymuşlar. Enduro dediğin motorun gidonu geniş olur bu ne arkadaş böyle çok da sırıtıyor zaten. Değiştirenler vardı zaten sırf bu yüzden. Onun haricinden Suzuki'nin bu bloku çok sağlam bakımları düzgün yapıldığında ölümsüz olabilecek ve torku gidişi güzel bir blok.
Şahsi fikrimdir. V strom 250 ye o parayı verene kadar gider 2013-2014 versys 650 alırım. Uzun yolda 120-130 km gibi gideyim desen, en fazla 1 lt fazla yakar 250 likten. Ağırlığı da çok farklı değil 5-6 kilo. Veya illaki düşük cc olsun dersem de versys 300 alırdım.
Vstorm 250 ye yakın binecem zaten biner binmez bir tur atıyım anlarım versys 300 şahane bir makine performans ekonomi teknoloji kaydırmalı debriyajına kadar her şeyi var ama ikinci el ve yedek parçası çok pahalı ve ikinci el fiyatları çok pahalı o parayı verirsen 650 lik alırım daha iyi ..
Neyse v storm 250 ye bakıyım yazarım..
arkadaşlar bu arada 1 litre 2 litre deyip geçmeyin bakın akşam gene benzine zam geldi benzin 24.30 oldu nerdeyse 25 tl oldu .. 1 litre 2 litre fark eskisi gibi 10 kuruş 30 kuruş fark etmiyor deponuza her ekstra 1-2 litre fazla almanız size şu an için 25 lira 50 lira ekstra maliyet demek ..
Bunu yıla vurun yoğun bir kullanıcı iseniz belki on binlerce lira fark eder belki binlerce lira fark eder..
2 litre benzin için yakında insanlar birbirlerini vururlarsa memlekette şaşırmayın keza neredeyse 50tl'ye tekebül ediyor.
Fırıncıyı niye dövüyorsun davar! Fırıncının 4 tl'ye simit satmasına sebep olan sisteme göster tepkini. Keza muhtemelen o sistemin oluşmasına katkı sunan bir bireye benziyor bu davar. Evet dış görünüşüne bakarak insan yargılıyorum evet ayrımcılık yapıyorum. Yazdığım bu cevaba gelebilecek muhtemel soruların hepsinin cevabına peşinen evet diyorum. Dolar yükseliyor diye benzin pompa fiyatlarına her hafta zam yapılıyor. Doların yükselmesine sebep olan kişi ve kişiler de bu hükümetin çalışanları. 2018 yılından sonra bu ülke komple felç oldu verin yetkiyi bu kardeşinize görün etkiyi deyip ağzımıza sıçtılar. Argo kelimeler için özür dilerim herkesten fakat bardak taştı artık. "25" liraya "1 litre benzin" alıyoruz el insaf be kardeşim Allah Allah diyorsunuz ama belli ki Allah'tan da (C.C) korkunuz yok sizin!!
Yamaha Tracer kasasına R25 bloğu koymayı bu zamana kadar nasıl akıl edemedi acaba. Yazılanlara bakılırsa Deli gibi satardı. Belki Hindistan, Endonezya taraflarında yapılmıştır haberim yok.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)