Fiyatına rağmen 2-3 kafa model var ama;
Toplam 14 modelin 7 tanesi 200 bin tl.’nin üzerinde fiyatla satılıyor.
Ne diyorsunuz?
Honda motosiklet modelleri, fiyatlar
Fiyatına rağmen 2-3 kafa model var ama;
Toplam 14 modelin 7 tanesi 200 bin tl.’nin üzerinde fiyatla satılıyor.
Ne diyorsunuz?
Honda motosiklet modelleri, fiyatlar
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
yurtdışı satış fiyatını oradaki insana göre hesaplarsak aslında fiyatlar son derece makul.
Bizim burada fiyatlar yüksek, dogal olarak her modeli getirmek istemiyorlar. Zaten 600 cc kategorisinde 2 secenek getirse yine de satılacak, bu nedenle çeşitliliği umursamıyorlar.
Zaten bayilerde bile araç bulunamıyor, bu nedenle yapılan gayet mantıklı
Daha dikkat çekici bir header yapılabilir diyorum
XSR900 9999 birim. Ama dolar olarak. Söyleyeceklerim bu kadar. ,
Bu arada CB250R getireceklermiş.
Benim arkadaşım geçen hafta aldı sıfır 310 bin tl ye xadv ay başı sipariş geçti ay ortası geldi ..
Yüksek hacimde hiç sorun yok alan yok çünkü ..
Sıkışıklık yüklenme küçük hacimde bir kardeşimiz pcx yazıldı mayısda hazirandı şimdi temmmuz olabilir diyorlarmış.. çok fena düşük hacimde sıra var ..
Sonradan stok sorununa döndü muhabbet ama, esas sıkıntı çeşit olmaması bana göre.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Cbr300r veya cbr250rr gelmedikce avuçlarını yalarlar. Anca belli bi kesime nc, xadv, at satarlar.
Türkiye’de kolay kolay 300cc gelmez yıllar öncede bunu demiştim ., hacim sisteminin ötv oranında değişmesi lazım çünkü euro5 ile eski 250 cc oldu 300 cc … Firmalar Euro 5 emisyon standartlarını desteklemek için performans dan çok ödün veriyor haliyle verdikleri ödünü bir yerden karşılamak zorundalar onun için hacmi Yükseltiyorlar ..
Türkiye de motorsiklet te 250cc ye kadar ötv %8 dir 250cc üstü %37 dir .. yani 300cc getirmenin firmaya bir faydası olmaz %37 ötv yi ödedimi gider 500cc -600cc makine getirir…
O yüzden Türkiye ye yeni nesil motorlar gelmiyor çünkü pek çok firma Euro5 standartında 300cc üretim yapıyor 250cc Euro kapsamında olmayan Ülker’e satıyorlar latin Amerika pazarı Asya pazarı hint pazarı gibi ..
Mesela jawa Euro emisyonlarına uysun diye 27 beygir geldi aynı motor Hindistan’da 37-38
Beygir falanmış
Hocam maalesef ülkemizin bir albenisi kalmadığı için firmalar hiç uğraşmıyor ama şuan r25 109 liste fiyatı ve bayiden çıkış 120 ile motorlar gelmeden satılıyor. Ülkemizde benim gibi genç kesim ve gücü 250cc mt ve yzf serisine yeten çok insan var ve satış adeti olarak kurye modellerini çıkarsak bu iki model kesinlikle ilk 3 4 dür. Şimdi böyle bir talep varken niye yamahanın tekelliğine bırakılıyor piyasa? Bir bakıma r25 in bu kadar sükse yapmasının sebebi segmentinde tekel olması. Rc390 bakıyosun bir sürü vırt zırt var fiyatı 150 lere dayanmış. Abi 45 50 hp makinada tcs yi napayım, kaydırmalı debriyajı napayım, viraj abs'sini napayım? Bunlar safi masraf. Güzel fren sistemi ve iyi çalışan ön arka abs bu segment motosikletler için yeterli. Fazlası boşa masraf. Şimdi şöyle düşünün honda diyelim euro 4-5 tutturmuş cbr250rr da bizim ülke vs. için 41 42 hp nerdeyse indirsin 35 e 36 ya, top speed varsın 180 185 olsun torku biraz daha düşük olsun. Fiyatı şuan 95 100 arasına gelse bu şekilde kapış kapış gider. Burda olan bize oluyor...
200bin lira donup baktıgınızda aslında çok düşük bi rakam hayat pahalılı gelir yetersizliği gibi problemlerden dolayı çokta şaşırmamak gerek. Guncel olarak kaliteli bi motor 500bin liradan başlarken bi otomobil 1 milyondan başlıyor. Bence güzel oldu alabilenle alamayan belli olsun
TR’de Piyasayı domine eden birkaç marka ve birkaç model var. Hal böyle olunca adamlar satamayacağı motoru getirmiyor. İngilizce sayfasında 70-80 civarı model saymıştım.
Şahsi fikrimdir ama fuarda da bu izlenimi mi destekleyen modeller gördüm yüksek ihtimal önümüzdeki aylarda Japon’lar iyicene düşük hacimleri bile tavan yapıcağından insanlar Çin mallarına yönelecek ..
Çin’den ürün getiren firmalarda bunu görmüş olucak ki fuarda bolcana Japon modellerin çok benzer muadilleri vardı mesela nc750 ye benzeyen bir model vardı xadv ye benzeyen vardı nmax pcx xmas forza r25 mt25 benzer modeller vardı tabii hepsi 125cc ile 250cc arasında olan hacimlerde modeller .
İlerki zamanlarda bu motorları sanırım bolcana yollarda görücez ..
Çin malı denince burada konusu açılan volta faciası geliyor. Umarım bu çin mallarını getiren firmalar mallarının arkasında dururlar da alanlara büyük sıkıntılar çıkmaz. Bu devirde parası çok alan daha az masrafla kurtarıyor, mesela japon malına parası yeten japon malı alıyor sonra masraf çıkmıyor kafası da rahat oluyor ama çin malını ucuz diye mecburen parası ona yettiği için alanları başı masraftan kurtulmuyor, toplamda daha çok masraf etmiş oluyorlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)