Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Honda'da motor kalmadı!

    REKLAM ALANI
  1. #21
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye’de kolay kolay 300cc gelmez yıllar öncede bunu demiştim ., hacim sisteminin ötv oranında değişmesi lazım çünkü euro5 ile eski 250 cc oldu 300 cc
    Tamamen katılıyorum. Öte yandan Dominar 400, Ktm 390 satılıyor bu ülkede. Demek ki, komple de "olmaz" gibi bir durum yok. Hadi 300cc sıkıntılıydı 500x'i niye getirmedin.

    "Fonda mıdır, Honda mıdır her ne zıkkım ise... Ne yapmak, nereye varmak istemektesin?"

    Ayrıca vergi sistemini öncelikli olarak eleştirmesi gerekenler de ithalatçı ve üretici firmalar. Onlar da filo satışına dayamış sırtlarını yatıyorlar.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamen katılıyorum. Öte yandan Dominar 400, Ktm 390 satılıyor bu ülkede. Demek ki, komple de "olmaz" gibi bir durum yok. Hadi 300cc sıkıntılıydı 500x'i niye getirmedin.

    "Fonda mıdır, Honda mıdır her ne zıkkım ise... Ne yapmak, nereye varmak istemektesin?"

    Ayrıca vergi sistemini öncelikli olarak eleştirmesi gerekenler de ithalatçı ve üretici firmalar. Onlar da filo satışına dayamış sırtlarını yatıyorlar.
    300cc de 50cc için %8 ödemek varken %37 ödiycekler 50cc fark için değmez firma 250 getirir daha ekonomik olur daha çok satar diğer yandan 400-500 cc de arada 150cc ile 250 cc arası ciddi bir güç hacim farkı var ..

  3. #23

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    ben 2019da mt07 alırken 40k idi,cbr500r 37 38 arası bir şeydi.şimdi gidip kim cbr500 alır?? boşa düşünmeyin almaz almadıda o yüzden dahada getirmediler.satsaydı 32 33e alıcaktım ki hakkıda oydu.ara cc de fiyatlandırmayı yapamadıktan sonra getirmenin bir anlamı olmaz.bu işi en kral ktm ve bajaj yapıyor.oda ortak üretim parça vs olduğu için fp oranı yüksek kalıyor.çinli 300 500cc akını var şu aralar.adını bile duymadığım allahın unuttuğu motorlara 160 180 190k istiyorlar.honda getirse ne ister şu piyasada düşünün.şöyle bi bakınca honda da bana göre cbr650 serisi dışında motor kalmamış.kawasaki suzuki de bile şu an çok daha fazla seçenek var

  4. #24

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 2019da mt07 alırken 40k idi,cbr500r 37 38 arası bir şeydi.şimdi gidip kim cbr500 alır?? boşa düşünmeyin almaz almadıda o yüzden dahada getirmediler.satsaydı 32 33e alıcaktım ki hakkıda oydu.ara cc de fiyatlandırmayı yapamadıktan sonra getirmenin bir anlamı olmaz.bu işi en kral ktm ve bajaj yapıyor.oda ortak üretim parça vs olduğu için fp oranı yüksek kalıyor.çinli 300 500cc akını var şu aralar.adını bile duymadığım allahın unuttuğu motorlara 160 180 190k istiyorlar.honda getirse ne ister şu piyasada düşünün.şöyle bi bakınca honda da bana göre cbr650 serisi dışında motor kalmamış.kawasaki suzuki de bile şu an çok daha fazla seçenek var
    Bajaj ktm hindistan faktörü fiyatlarda ciddi bir amortisman getiriyor… Bajaj Hindistan’da büyük bir grup demir Çelik sanayisinden tut finans araba üretimi bayağı alanlarda varlar kawasaki ile de ktm gibi partnerliği var .. çoğu şeyi fazla dışarı bağımlı kalmadan kendi içlerinde hallediyorlar en önemlisi işçilikte ucuz bunları hepsi amortisman işte..

    Çin’deki yüksek hacimlerde bende soru işareti var çünkü mevzu yüksek hacim üretilmesi değil Yüksek hacim motorun blokunun metalurjisinin doğru oranda yapılması gerekirki Buda çok hassas bir mühendislik Ar-Ge en önemlisi tecrübe yılların verdiği ustalıkla olur ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin malı denince burada konusu açılan volta faciası geliyor. Umarım bu çin mallarını getiren firmalar mallarının arkasında dururlar da alanlara büyük sıkıntılar çıkmaz. Bu devirde parası çok alan daha az masrafla kurtarıyor, mesela japon malına parası yeten japon malı alıyor sonra masraf çıkmıyor kafası da rahat oluyor ama çin malını ucuz diye mecburen parası ona yettiği için alanları başı masraftan kurtulmuyor, toplamda daha çok masraf etmiş oluyorlar.
    Benim sıralamam belli

    1) İtalyan hiç bir zaman işçilik malzeme kalitesi ödüm vermez tasarımları çizgileri her zaman motorsiklet dünyasına yön gösterir..

    2) Japon dayanıklı kaliteli sorunsuz

    3) Hintli en azından sorunsuz Kuryeci kardeşlerim hep altında tvs görüyorum demek ki çok dayanıklıli ve sorunsuz ki tvs alıyorlar bajaj larda genel anlamda incik boncuk sıkıntıları olsada seni yolda bırakacak yada büyük masraflar çıkarıcak şeyler değil .. Hero dan zaten çok memnun insanlar var ..

    4) Çinli

  5. #25
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    300cc de 50cc için %8 ödemek varken %37 ödiycekler 50cc fark için değmez firma 250 getirir daha ekonomik olur daha çok satar diğer yandan 400-500 cc de arada 150cc ile 250 cc arası ciddi bir güç hacim farkı var ..
    İşte onu da getirmiyor. CB500X ben dahil bir çok kişinin beklediği bir motordu. O da gelmedi. Dünya çapında genel bir 750 cc civarı Transalp beklentisi var. Söylentiler dolaşıyor, kendisi yok.
    CB500X gelse ktm 390 bana göre nal toplardı.

    NX400 Falcon falan vardı bir dönem.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  6. #26

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte onu da getirmiyor. CB500X ben dahil bir çok kişinin beklediği bir motordu. O da gelmedi. Dünya çapında genel bir 750 cc civarı Transalp beklentisi var. Söylentiler dolaşıyor, kendisi yok.
    CB500X gelse ktm 390 bana göre nal toplardı.

    NX400 Falcon falan vardı bir dönem.
    Bir NX500 dedikoduları var. Belki onu getirirler :( bir ümit...

  7. #27
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı KırmızıGrom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir NX500 dedikoduları var. Belki onu getirirler :( bir ümit...
    O da güzel bir alternatif olur. Amerika'da Klr650'yi yeniden ayağa kaldırdılar.
    (Onlar emisyon falan iplemediği için daha rahat takılıyorlar orada.)

    Dominator hatırladığım kadarıyla çok yakması ile eleştiriliyordu. E artık öyle bir sıkıntı da kalmadığına göre neden olmasın.

    Benim oyum yine de Transalp benzeri seyahat endurosu tarzında bir motora. Africa Twin o şekilde kullanılsa bile, o işin motoru değil aslında.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  8. #28

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Cn500x euro5 emisyon standartlarını destekliyormu 2020 leri falan desteklemiyordu çünkü ..

    Zaten bizim bu euro emisyon olayımız nedir çözemedim şurda Hollanda’ya gitmeye kalksak elli dereden su getirirler yok Şengen falan filan bizi birliğe aldıklarıda yok niye bu kadar umursuyoruz anlamıyorum… Ne Amerika takıyor Ne Rusya Ne Çin Ne Hindistan Ne Brezilya latin Amerika ülkeleri Bunlar dünyanın en büyük ekonomisi bunlar umursamıyor euro emisyon standartlarını biz niye bu kadar önemsiyoruz anlamış değilim

  9. #29
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı yec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    XSR900 9999 birim. Ama dolar olarak. Söyleyeceklerim bu kadar. ,
    Bu arada CB250R getireceklermiş.
    Bugün sosyal medya hesaplarında da paylaştılar. 250cc'de Forza harici motoru kalmamıştı. Bu da bir gelişme en azından.
    Getireceksin madem, sezon başında getirseydin de, düşünen sezonu ortasından yakalamasaydı.
    Yakın zamana tarih verseler bari.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------

    Alıntı od_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CB250R için geçmiş modellerinin arkasında durmadılar bence, resmen koca zincir sesi sorununu görmezden geldiler, acaba piyasası nasıl olacak gerçekten merak ediyorum.
    Servis, yedek parça durumundan dolayı her türlü satar. (Bana göre, hepsi aynı oranda riskli. Birbirinden farkları kalmadı.)
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  10. #30
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Benim sıralamam belli

    1) İtalyan hiç bir zaman işçilik malzeme kalitesi ödüm vermez tasarımları çizgileri her zaman motorsiklet dünyasına yön gösterir..

    2) Japon dayanıklı kaliteli sorunsuz

    3) Hintli en azından sorunsuz Kuryeci kardeşlerim hep altında tvs görüyorum demek ki çok dayanıklıli ve sorunsuz ki tvs alıyorlar bajaj larda genel anlamda incik boncuk sıkıntıları olsada seni yolda bırakacak yada büyük masraflar çıkarıcak şeyler değil .. Hero dan zaten çok memnun insanlar var ..

    4) Çinli
    İtalyanlar da malesef Ducati sinyallerden çalmış, 2022 model Panigale-Streetfighter V4 modelleri S ve SP farketmeksizin sinyalleri halojen, önceki modellerinde bir çoğu led sinyallere sahipken bu sene çıkanların çoğu halojen sinyal ile geliyor. Normalde Ducati deyince güzel teknolojiler gelir ama bunu 2022 de malesef bozmuşlar (aksesuarlarda kayar ledli sinyal seçeneği var ama Ducati gibi bir markada baz versiyonda bile led sinyal olması gerekirdi).

  11. #31

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İtalyanlar da malesef Ducati sinyallerden çalmış, 2022 model Panigale-Streetfighter V4 modelleri S ve SP farketmeksizin sinyalleri halojen, önceki modellerinde bir çoğu led sinyallere sahipken bu sene çıkanların çoğu halojen sinyal ile geliyor. Normalde Ducati deyince güzel teknolojiler gelir ama bunu 2022 de malesef bozmuşlar (aksesuarlarda kayar ledli sinyal seçeneği var ama Ducati gibi bir markada baz versiyonda bile led sinyal olması gerekirdi).
    Savunduğumdan değil fakat led bir kalite standartı değildir olsa olsa aksesuar olur onlarda opsiyona aksesuar olarak koymuşlar zaten…
    Ducatiyi savunmak için demiyorum zira hayatım boyu alıcağım bir motor değildir ama halogen ampül her zaman led dende daha iyidir bana göre çünkü led sinyal yada far orijinalse gömmedir yani far sinyal bozulursa direk çöp yenisini almak gerekir Buda gereksiz masrafdır.. halogen ampülde sonradan led ampül takabilirsin ve ampül yanarsa en fazla ampülü değiştirir yenisini takar yola devam edersin..

    Ben retro vintage şeyleri çok severim mesela bir analog gösterge motoru motor yapam bir unsur benim için hem görsel hem kalite olarak o çinde led plakaya basılan tanesi esasen beş on dolar maliyeti olan tablet gibi göstergelerden bana göre daha ağır ciddi kaliteli duruyor .. ama yeni nesil bir arkadaş analog göstergeyi eski görebilir oda tablet gibi ekranı sevebilir
    Motoseverrr bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler