2.el Japon mu sıfır Çin veya Hint mi?
Reklamlar
-
Arkadaşalar 2.el japon ile sıfır çin vee hint arasında kaldım. 2.el 38.000 km de 2015 yamaha r25 hasar kayıtsız bakımlı 66 67 k sıfır veya sıfıra yakın bajaj pulsar RS200 ve cfmoto nk250 aslında 250 sr diyecem ama bulamayabilirim. Benim korkum aldıkta sonra en azından bir süre para harcamadan binmek istiyorum. Çünkü tüm paramı motora vermiş olacağım. Birde cfmoto da yedek parça sıkıntısı duydum oda çekinmeme sebep oldu. Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
Reklamlar
-
Ben tercihimi japondan yana kullanırdım şahsen özellikle dar bütçeli iseniz
-
Ama 40 bine yakın sıkıntı olur mu ilerde
-
Ben CF MOTO 400NK'yı 2 sene kullandım. 2 sene boyunca hiç sorun yaşamadım. Yedek parçaya ihtiyacım olmadı. Satarken de kısa sürede satabildim. Ama kimseye Çin malı motosiklet alın demem. Ben alırım. Çin malı almak tamamen kişinin kendi kararı olmalıdır. Benim tercihim 250NK olurdu.
2. el alacağın R25'in de çok zorlanmış olma ihtimali var. Sonuçta kimse R25'i sakin sakin doğa turu yapmak için almıyor. Japon seçeceksen de mümkünse R25 kullanmış, gidişini duruşunu bilen biri ile kontrol et.
-
O 38.000 km' nin başına 1 koy. Öyle canı çıkmıştır o motorun. Bugüne kadar canı ciğeri sökülmemiş r 25 görmedim ben. Anca galeri çıkışına kadar normal sürüyorlar onu. Sr görüntü olarak gerçekten çok güzel ama tugayın da dediği gibi kendi kararın olmalı çinli motor almak.
-
Bilen biri ile kontrol et demendeki sebep ne sakladıkları birşey olmabilir mi veya özellikle bakılması gereken yerler mi var yani araba gibi mi? Valla 250nk aşırı hoşuma gidiyor araştırmasam alırdım heralde 😂 Pulsar da fena değil parca saglamlık konusunda
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------
Çinli motorda tek takıntım parça yani ilerleyen zamanlarda oldu ya motor kısmı gibi önemli parçaları bulamazsak sıkıntı. Acaba başka markarın parcaları da uyar mı ki eski kuba mondial birbirine uyardı
-
Çin malı motorda parça sıkıntısı yaşayacağını zannetmiyorum açıkçası. Rks nin çok satmayan ry18 scooteri vardı 14 model. 2020 yılında bütün motor aksamı ve grenajı dahil tedarik edebilmiştim 3 gün içerisinde. İşin özü bende tercihimi japondan yana kullanırdım. Şu yönden bak 20.000 kmde çinli ile uzun yola çıkarken aklında soru işareti kalır mı 60. 000 kmde bir japonla uzun yola çıkarken aklında soru işareti kalır mı. Bende ikisinde de kalmaz ama japonda aklım her zaman daha rahat olurdu.
-
70k vardı mt aldım. pulsardan sonra ilaç gibi geldi
-
Bedava verseler r25 almam kimse alinmasin.duzgun kullanani henuz gormedim.38 binde degismis olmasi gereken parcalar amortisor yag ve keceleri,bujiler,hava filtresi,benzin filtresi,eskimisse egzantrik zinciri,subap ayari,zincir disli seti,teker rulmanlari,lastikler,balatalar,fren hidrolikleri,antifriz,fren merkezi bakimi,benzin filtresi,kaporta vidalarinin sikilmasi aklima gelenler.bunlardan birkacini yaptirmamis olabilir sahibi.
Ben 250sr nin tipine bayiliyorum ss olatak alabilirsin.naked olarak da 250 nk mukemmel gozukuyor.ikisinden birini alirdim ben sifir olarak
-
Mt25 mi? ne gibi artıları vardı
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------
Valla anlamıyorum sahibindende bayağı denk geldim açıklamaya r25 takaslı yazıyor. Yani bu kadar sıkıntılı olsa millet bulaşır mı. 250 sr bendimde kafama yattı ama ne yazıkki geç kaldım 0 yok ikinci elde sıfırı geçti birtek nk250 bulabiliyorum onuda bu hafta karar vermem lazım piyasa berbat
-
pulsarin kafadan kayma huyu, muhendisliginin dengesizligi, otoban suratlerindeki ara sollamalardaki yetersizliği, gario kronik problemleri inden daha ince daha keskin nerde ne yapacağı belli olan bir makinaya geçmek daha iyi geldi.
ama bir gerçek var benim kahrımı mt kolay cekmezdi ve sürücülük yetenegimi kesinlikle bu noktaya getiremezdim pulsar olmasa. okadar cok kafadan kayma huyu vardıki motor kafadan arkadan kaymalarını kontrol eder hale geldim
-
38.000 km'de R25 tanıdığınız bir arkadaşınızdan olmadığı taktirde alınmamalı.Tamircimde bu km'lerde çok mt r25 motor yaptığını gördüm.Sıfır km pulsar alın yıllarca sorunsuz kullanın.Bu cc'de en az yakan fiyat performans motosikleti.
-
Elbette ikinci el Japon demek için girdim, ama R25'i görünce bir silkelendim.
Yine de R25, ama kullanıcısına ve motorun durumuna dikkat ederek. Herhangi bir taşıt alırken kullanıcısına çok dikkat etmek daha kolay geliyor bana.
-
CF Moto ve Voge markaları fuarda da bayağı ilgi gördü. İnceleme videolarını da mutlaka izlemişsinizdir. Önyargılı olmamak lazım. Sıfırın yeri her zaman bambaşkadır.
-
İkinci el japonu alacağım kişi motorunu iyi kullanmış düzenli olarak aksatmadan bakımlarını yapmış ise tanıdık ise veya bu konuda titiz biri ise gözü kapalı ikinci el Japon tercih ederim.
Fakat Çinli konusunda da şunu anlamıyorum; KTM ile ortak fabrika açmış Avrupa'da Amerika'da Kanada'da çatır çatır motorlarını satan dünyanın en büyük ATV - UTV üreticilerinden biri olan CFMOTO'ya hala çin malı motor alınır mı yaa diyen bir kitle var. Artık o yıllar eskide kaldı Çinin üretim kalitesi yerinde saymıyor evet kalitesizi hala var ama kalitelisi de tepeye oynar. Adamlar 799cc'lik Ktm Duke blokunu üretip KTM'ye veriyorlar. Önyargı cidden kötü. Bir kere NK250 kullanın sonra da gidip PULSAR200 kullanın veya RS200. Bu arada haklı olabilirsiniz Bajaj yedek parçası daha kolay bulunuyor 2014 yılından beri üretimde olan bir model çünkü pulsar200 ama kazın ayağı tam da öyle değil işte onun da keyif kaçıran kronik sorunları var ayrıca teknolojisi eskidi zaten yok gibiydi.Daha güçsüz, kasası küçük, lastikler ince, Lcd ekran yok, önde ters amortisor yok. İşletme maliyeti endişesi yaşayanlar Pulsar 200 alabilirler doğrudur risk almak istememelerini çok doğal karşılıyorum. Diğer tarafta da gidişi duruşu yol tutuşu çok güzel motorlar var (SR250 ve NK250) bunların tadını çıkarmak isteyenler de biraz risk alacaklar açıkçası. Bu arada kesinlikle yedek parça sorunu yaşamak istemiyorum diyen bir motosiklet sever bizim ülkemizde Honda veya Yamaha alacak başka bir alternatif yok.
-
valla hocam öyle birşey olursa binmeye gücüm yetmez . yani anladığım kadarıyla bu km de r25 alırsa bir 5 10 bin yiyecek gibi duruyor. pulsar parça yönünden iyi ama boş motor cfmoto sececeğim heralde bir görebilsem motoru yok hiç bir yerde
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------
valla bir ara zontes vardı cf moto gibi güzel motorlar yapıyordu cf nin sonu onun gibi olur diye çekiniyorum. cf moto ya binmeyi boşver bulamadım bile yok sıfırı bitmiş. zaten binsem karar verecem
-
hint malından japona aralık ayında geçmiş biri olarak kesinlikle ülke kıyasında hint diyorum.
japona geçtik masraflar 2 kat arttı yakıtta aynı şekilde
ülkemizin kullanım şartları ve ekonomik durumlar baz alındığında diğer konular ikinci planda kalıyor artık.
sizin yerinizde olsam hero x-pulse'a bir göz atardım
-
Kesinlikle japon üst model çin alabilecekken gittin düşük cc li japon aldım çin modellerini okurken yıkamada bile parçaları kırılan arılanan modeller gördüm vazgeçtim,
Herif Manyak Yüzünden Belli,
-
R25 girme Japon çok sevsemde R25 ise heleki eski girme o motorun blokunu komple revize ettirsen üst kapak krank dahil 35 bin tl .. hadi yarım motor yap gene 20 den aşağı kurtaramazsın..
Kaldıki baktığın yıllardaki R25 ilk gelen seriler ve ilk gelen serilerin yakıtları fazla …
R25 ci kardeşler alınmasın ama çoğunun km li oynanmış oluyor hepsi değil belki ama çoğu böyle..
Kısaca R25 aradan çıkarırsan geriye hint Çin kalıyor geriside senin tercihine kalmış ben olsam modelli yada sıfır bir hint malı alır bajaj hero falan yoluma bakardım ..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)