Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki Elektronik Sıkıntı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    BayMaellard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Dio (2024)
    Merhaba arkadaşlar:
    Aracım Z250SL 2015

    Bugün motosikletimi kapatıp tekrar çalıştırırken marş basmadı ve hararet ve motor arıza ışıklarını marş basarken yaktı(Lambalar sadece marş basarken yandı.). Motoru biraz dinlendirip marş bastım sıkıntısız aldı.

    Foça’ dan Kemalpaşa’ ya dönerken motor akü ışığı yaktı. Motor akü lambası yakınca yüksek devirde kullandım bir müddet motoru.

    Muhterem bir polis abim yolum az kala durdurdu o sırada dalgınlıkla stop edip indim. Motor marş almadı, vurdurma ile çalışmadı, çekerek eve getirdim.

    Aküyü söktüm multimetre ile bakınca 8 küsür voltaları gördüm. Şarja taktım 11 boştu geçince tekrar takıp marş bastım almadı. Fakat kontagı açınca voltaj 11 den 9 lara düşüyor direk. Şuan akü şarjda12voltun üzerine çıkmasını bekliyorum. Akü Vartanın YTX9-4 YTX9-BS diye bir modeli.

    Bana akıl verir misiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Akü ölmüş gibi geldi.
    Akü yeniyse sorun akü şarj eden sistemde de olabilir.

  3. #3
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Muhtemelen konjektörünüz yanmış.

  4. #4
    BayMaellard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Dio (2024)
    Akü şarjı dolsun takıp marş basacağım. Konjektörü deneyim çalışırken. Durduk yere 3.5bin TL masraf. Acaba statör mü bozdu?

  5. #5
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    konjektörü de ölçün , çalışır haldeyken 11,5-12,8 vermesi lazım

  6. #6
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Akünüz agm sınıfında, star stoplu araçların, frenden gelen geri kazanımları depolayan ikinci aküsü olarak kullanıyor, bende yuasa jel yerine bosch agm akü aldım yarı fiyatına ama hiç memnun değilim,daha yeni akü olmasına rağmen kontak açıkken 12.3v akım veriyor,
    En fazla iki sene gider, ayrıca sıcaklık(50° üzeri)agm aküyü süratle öldürüyor hemen motorun üzerindeki agm aküden hayır gelmez.
    O aküden kurtulmanızı tavsiye ederim.

  7. #7
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Kawasakilerin klasik konjektör, sargı sorunu vardır o yıllarda üretilen. Muhtemelen sargınız gitti anlattıklarınız bizim ekipten ninja 300'lü arkadaşa olmuştu oda 2015'ti. Güncellerde çözüldü mü bilemiyorum. İstanbulda olsanız yönlendirilecek bir yer var bildiğim ama burada değilsiniz.

  8. #8
    BayMaellard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Dio (2024)
    Konjektöre giren soketi söküp AC modunda ölçüm yaptım. En soldakinde 15 ortadakinde 9 en sağdakinde 2.5 değerlerini görüyorum. Akünün voltajı çalışırken 11.5 gaz verince 11.7 ye yükseliyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

    Statörüm yanmış arkadaşlar tekrar sardırıyorum :(


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler