Son düzlükteyim SYM Wolf 250 Yamaha X-city 250 Benelli BN251
Reklamlar
-
@satoyama
Xcity 250 ile ilgili
- baya kötü mazisi var. (Çok Yanlış)
- 25 sene önceki teknolojiye ait bir motor var üzerinde.(Doğru)
- bunlarda kalkışlarda varyatör sesi de meşhurdur(Yanlış)
- temizini almazsan çok uğraşırsın(Doğru)
- alternatif olarak xevo250 bakmanı öneririm.(Doğru)
@nicknamer
- Xcity test edin, ağırlık merkezi aşağıda.(doğru)
- Frenlemede özellikle ani frenlemede kayıp gidiyor,(Çok yanlış)
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-altay-dan-2013-yamaha-xcity-250-1023310567/detay
arkdaşlar bide bunu buldum 30 a tamam dedi hatta 30 altına bile alırım
Sıkıntılı işler geçmiş başından bu motorun. Ön amortisörde darbe izleri var(pahalı bir parça)
Ön çamurluk çıkma takılmış. Ön siperlik yok. Daha fazlası da vardır.
Gördüğüm kadarıyla ucuz XCity 250 arıyorsun. Daha yüksek model bakmanı öneririm. Yüksek modele vereceğin para kadar masraf yapma ihtimalini unutma. Yüksek model parası çıkıp elde düşük model olunca üzer.
Eksilerini yazanlar önemli bir detayı unutmuş. İstanbul trafiğinde 4.2 Lt. yakıyordu. Uzun yol tüketimi iyidir. Fakat şehir içi yakıt sarfiyatında pek cimri değildir.
Reklamlar
-
Wolf 250 kullanıyorum. Fiyat performans olarak şuan malesef muadili yok. Parçanın pahalı olmasına takılmayın. Parçaları pahalı olsada oldukça uzun ömürlü. En basitinden zincir dişli seti için konuşmak gerekirse daha 45bin kmde zincir dişli değişmeyenleri gördüm. Gidişi güzel, duruşu çok güzel. Kaza bela olmadığı sürece sıkıntı çıkartacak bir motor değil diye düşünüyorum. Yaklaşık 1,5 aydır 2500 km dir kullanıyorum oldukça memnunum. Satıp farklı bir motor almayıda düşünmüyorum. Ağırlığından kaynaklı olarak rüzgarlı havalarda da güzel iş çıkartıyor.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
@satoyama
Xcity 250 ile ilgili
- baya kötü mazisi var. (Çok Yanlış)
- 25 sene önceki teknolojiye ait bir motor var üzerinde.(Doğru)
- bunlarda kalkışlarda varyatör sesi de meşhurdur(Yanlış)
- temizini almazsan çok uğraşırsın(Doğru)
- alternatif olarak xevo250 bakmanı öneririm.(Doğru)
@nicknamer
- Xcity test edin, ağırlık merkezi aşağıda.(doğru)
- Frenlemede özellikle ani frenlemede kayıp gidiyor,(Çok yanlış)
Sıkıntılı işler geçmiş başından bu motorun. Ön amortisörde darbe izleri var(pahalı bir parça)
Ön çamurluk çıkma takılmış. Ön siperlik yok. Daha fazlası da vardır.
Gördüğüm kadarıyla ucuz XCity 250 arıyorsun. Daha yüksek model bakmanı öneririm. Yüksek modele vereceğin para kadar masraf yapma ihtimalini unutma. Yüksek model parası çıkıp elde düşük model olunca üzer.
Eksilerini yazanlar önemli bir detayı unutmuş. İstanbul trafiğinde 4.2 Lt. yakıyordu. Uzun yol tüketimi iyidir. Fakat şehir içi yakıt sarfiyatında pek cimri değildir.
xcity sahibiydim ben. çok yanlış dediğiniz şeyleri desteklemelisiniz. birşey yarışında değilim ama kesin emareler de doğru gelmiyor. rks rt250 de bile evet çinli motorun bu modelinde bile aerodinamik, oturma her neyse artık fren daha güvenli. Xcity için aynısını bununla kıyaslayarak söylemiyorum ama bana güven vermiyordu. Daha az güven vereni inazuma ydı mesela.
Xcity için sahipleri ya iyidir bilir geçmişini nettir yada satma derdinde. bilenine de denk gelseniz götürün yamaha bayine göz ucuyla baktırın. Xcity lerde kafa grenajı sıkıntılı olabiliyor, tamir var mı yok mu üstüne basa basa sorun. Mekanik anlamda kayışa baktırın. Fan açmasında sorun var mı çalışıyor mu sorun. Ustanız varsa açsın baksın netleşir zaten. Yoksa ustanız ve istanbulda anadolu yakasında iseniz üsküdar da onur motor var. Tavsiye ederim.
Aklıma geldi orjinal topcase de sırt dayama oluyordu sanki, öylesine bakının. Hatta ve hatta bulabilirseniz grenajında rüzgar koruyucu taktırmış olan varsa ondan alın. Her iki taraftan rüzgar alır xcity. Ararsınız o rüzgarsızlığı.
-
nicknamer adlı üyeden alıntı
@nicknamer
- rks rt250 de bile evet çinli motorun bu modelinde bile aerodinamik, oturma her neyse artık fren daha güvenli.
- Xcity lerde kafa grenajı sıkıntılı olabiliyor, tamir var mı yok mu üstüne basa basa sorun.
Tabi ki iddialaşmıyoruz. Doğru bilgi vermek mesele. Bakımlarını kendim yaptığım. Yağmurlu havada uzun yol yaptığım, yılın 12 ayı kullandığım bir motordu. 6 yıl kullanıp sattıktan 2 sene sonra bile motor sorunsuz kullanılıyordu.
XCity 250 fren dengesi iyi bir motordur. ABS olmamasına rağmen panik frenlemede savrulmadan durabilmesinin nedeni arka fren balatalarının küçük boyutlu tasarımından dolayı kilitlenmesinin zorluğu ve başarılı ön frenleridir. Deneyimsiz sürücüler bunu arka fren zayıflığı olarak algılıyordu. Arka fren balatalarının ömrü tasarımı nedeniyle kısadır. Fakat bunun bir sebebi vardır. Bu motorla 110 km/h hızla panik frenlemede bile vurmadan durabildim. Benzer bir durumu Burgman'la yaşadım. ABS devreye girene kadar arka teker hafifçe kaydı. Yani XCity gibi ABS'siz olsaydı kaza yapardım. Frenleri RKS RT ile kıyaslamak biraz aşırı olmuş.
Düşürme ve çarpma sonucu XCity 250 nin kafa grenajların bağlantı kulakları kırılabilir. İyi bir tampon tamircisi plastik kaynağıyla hallediyor. Hele içine metal parça koyarsa sıfırından sağlam oluyor. Hasarlı mı diye anlamak için bir kaç vida sökmek yeterli.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Tabi ki iddialaşmıyoruz. Doğru bilgi vermek mesele. Bakımlarını kendim yaptığım. Yağmurlu havada uzun yol yaptığım, yılın 12 ayı kullandığım bir motordu. 6 yıl kullanıp sattıktan 2 sene sonra bile motor sorunsuz kullanılıyordu.
XCity 250 fren dengesi iyi bir motordur. ABS olmamasına rağmen panik frenlemede savrulmadan durabilmesinin nedeni arka fren balatalarının küçük boyutlu tasarımından dolayı kilitlenmesinin zorluğu ve başarılı ön frenleridir. Deneyimsiz sürücüler bunu arka fren zayıflığı olarak algılıyordu. Arka fren balatalarının ömrü tasarımı nedeniyle kısadır. Fakat bunun bir sebebi vardır. Bu motorla 110 km/h hızla panik frenlemede bile vurmadan durabildim. Benzer bir durumu Burgman'la yaşadım. ABS devreye girene kadar arka teker hafifçe kaydı. Yani XCity gibi ABS'siz olsaydı kaza yapardım. Frenleri RKS RT ile kıyaslamak biraz aşırı olmuş.
Düşürme ve çarpma sonucu XCity 250 nin kafa grenajların bağlantı kulakları kırılabilir. İyi bir tampon tamircisi plastik kaynağıyla hallediyor. Hele içine metal parça koyarsa sıfırından sağlam oluyor. Hasarlı mı diye anlamak için bir kaç vida sökmek yeterli.
Tamamdır şimdi oldu. Siz durabildiniz, deneyimlisiniz diye ancak herkes bunu yapamayabilir. Genelleme noktasında bu açıklama yeterli bence. Frenleri Rks ile kıyaslama noktası yumuşaklık-sertlikle alakalı. Rks nin bu modeldeki frenleri gerçekten iyi iş çıkarıyor ancak Xcity arka yada Suzuki arka frenlerinde bu olmaması beni çok şaşırtmıştı halen de şaşırıyorum.
Başlık açan için kafa grenajı konusuna baktırın, maliyeti varsa pazarlığa konu edinin mutlaka.
Fikrim halen aynı bu 3 modelden Xcity tek geçilmeli.
-
Aynı konudan müzdaribim şuan şuan ki motorum 150 nk yı almadan önce tommygun abimize danışmıştım fakat 3 bin km tecrübeyle geçmek istemedim şuan 10-12 bin civarı tecrübem var 250 cc sınıfı bir motora geçeyim diyorum motor 30 bin tl üstüne bir 30 daha koysam adam akıllı ne mt25 ne de R25 alabiliyorum kafam wolf250 ye tekrar kayıyor
-
Bu fiyat seviyesinde düşünülen motorun abs’siz olması problem değilse ki belirtilen modellerden problem teşkil etmediğini anlıyorum o zaman şiddetle tavsiye edeceğim motor Piaggio x-evo 250 olur. Kalkışta bütün 250cc Maxi scooterları duman eder istisnasız hepsini. Soluksuz bir 0-80 km hızlanışı var. 145 km’de kesiciye giriyor fakat Polini varyatör ile 160 km yapıyor.
-
Bu bütçelere pulsar neden düşünmüyorsunuz.
-
Tavsiyeler geldikçe listeni genişletmeni öneririm. Peugeot Citystar 200. Temiz binicisinden bulursan bak derim. Küçük lastik istemiyorsan hiç bakma.
https://www.sahibinden.com/motosikle...t-citystar-200
-
arkadaşlar 2021 5 bin kmde CF Moto 250 nk aldım ama bunda da gidonda titreşim var elim uyuştu :D 320 km yi sağ salim geldim
-
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2021 5 bin kmde CF Moto 250 nk aldım ama bunda da gidonda titreşim var elim uyuştu :D 320 km yi sağ salim geldim
Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler.
-
Allah razı olsun teşekkür ederim
-
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
CF Moto 250 nk aldım ama bunda da gidonda titreşim var elim uyuştu
2012 yılından beri skuter kullanıyorum. Vitesli motorlara heves etmeye başladım. Fakat titreşim vs. söz konusu olunca buz gibi soğuyorum. Konfor meselesinde skuterler mersedes.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
2012 yılından beri skuter kullanıyorum. Vitesli motorlara heves etmeye başladım. Fakat titreşim vs. söz konusu olunca buz gibi soğuyorum. Konfor meselesinde skuterler mersedes.
Scooter candır konfor konusunda. xmax amortisörleri sert diyorlar rahatsız diyorlar ama şehir içinde yağmurda çamurda bile bırak üstü başı ayakkabıların bile çamur olmaması ayrı bir konfor, vazgeçemem. Azcık daha güçlü olaydı dediğim oluyor tabi.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Scooter candır konfor konusunda. xmax amortisörleri sert diyorlar rahatsız diyorlar ama şehir içinde yağmurda çamurda bile bırak üstü başı ayakkabıların bile çamur olmaması ayrı bir konfor, vazgeçemem. Azcık daha güçlü olaydı dediğim oluyor tabi.
Xcity250 kullanırken epey bir araştırmıştım. Arka amortisörleri değiştirecektim. Onun Xmax'den farkı ön amortisörlerinin daha yumuşak olması.
Konfor konusunda skuterin üstüne yok.
-
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2021 5 bin kmde CF Moto 250 nk aldım ama bunda da gidonda titreşim var elim uyuştu :D 320 km yi sağ salim geldim
Hadi bakalım hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Belli bir devirden sonra el mahkum o titreşim olacaktır tek silindir makinede. Daha farklı eldiven, daha ağır gidon topuzları, daha farklı elciklerle %100 kesilmese de az biraz daha rahat sürebilirsin.
-
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2021 5 bin kmde CF Moto 250 nk aldım ama bunda da gidonda titreşim var elim uyuştu :D 320 km yi sağ salim geldim
Hayırlı olsun.
-
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2021 5 bin kmde CF Moto 250 nk aldım ama bunda da gidonda titreşim var elim uyuştu :D 320 km yi sağ salim geldim
Hayırlı olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Hadi bakalım hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Belli bir devirden sonra el mahkum o titreşim olacaktır tek silindir makinede. Daha farklı eldiven, daha ağır gidon topuzları, daha farklı elciklerle %100 kesilmese de az biraz daha rahat sürebilirsin.
+1. Yukarıdakilere ek gidon içine kum doldurma yöntemin de kullanan olabiliyor.
-
Sele büyüklüğü ve konforu açısından maxi scooterlar gayet iyiler fakat süspansiyon konforu olarak bir scooterın iyi olma şansı yok. Hem ön - arka süspansiyon travel mesafesi kısa hem ön süspansiyon çapı ince hem Jant çapı küçük hem de plastik aksam çok olduğu için sürekli takır tukur sesler geliyor ayrıca büyükçe bir çukurda mazallah karşılaşılabilecek risk faktörü yüksek.. Bir çok scooter kullandım bunlar içinde xmax ve x-evo da var süspansiyon konforu olarak x-evo 250 hepsinden iyiydi ama o bile yetersizdi tabi.
-
valla abi 2 kışlık eldivenim var onlarla sürsem Mersin sıcağında elim pişer mecbur katlancam
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
Teşekkür ederim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)