Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Honda Nx500 geliyormus

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Mart 2022
    Arkadaslar Honda miz rahat durmuyor,surekli birseyler yapiyor.

    Simdi de kafayi orta segment enduro ya takmis.


    https://www.visordown.com/news/new-b...w-model-my2023

    300 luk rally ,500 luk nx ,
    1100 luk africa.

    Bi de 750 lik transalp olursa takim kurulur.


    Goruyorsunuz millet enduro hastasi oldu,italya da benelli trk 502 best selling mis,oyle diyor yazida.


    Size eski nx i de birakiyim suraya,



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    wqaz00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CBR250R
    Gelirse eğer tadından yenmez , biz yine showroom da görür geri eve gideriz tabi bu kur ile.

  3. #3

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Bu motoru kaç kişi alıcak ki getiriyorlar gitsinler cb500x getirsinler xadv 350 vardı sanırım formadaki 250 lik motoru koysunlar getirsinler cb300r getirsinler şu Cbr250rr emisyon sorununu çözsünler onu getirsinler …

    Şu motorun hiç bir gerekliliği yok piyasalarda şu an..

  4. #4
    kasırga genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2021
    Şehir
    sarıçam/adana
    Motosikleti
    arora kasırga ar 50-50
    hırbo abi uzaklaştırılmış, ben yeni farkettim.

    noldu?

  5. #5
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    250cc ve alti lazim. Maalesef honda. Yilda 20 tane satarlar bundan artık.
    yosunum83 bunu beğendi.

  6. #6
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Yenileri bilmem de bu dominator, transalp gibi eski modeller harikaydı, halen adam 86 model transalp ile cesaret edip 20 bin km tura çıkıp sorunsuzca tamamlayabiliyor, tabi bahsettiğim oldukça bakımlı bir makine, bizim türklerin elinde hurdası çıkana yolda bırakana kadar servis görmemiş motorlardan değil.

  7. #7

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yenileri bilmem de bu dominator, transalp gibi eski modeller harikaydı, halen adam 86 model transalp ile cesaret edip 20 bin km tura çıkıp sorunsuzca tamamlayabiliyor, tabi bahsettiğim oldukça bakımlı bir makine, bizim türklerin elinde hurdası çıkana yolda bırakana kadar servis görmemiş motorlardan değil.
    Tabii harika olur kara düzen teknoloji yok elektronik sensör yok o zamanlar blok dökümleri şimdiki gibi değil en üst seviye metal kalitesindeydi şimdiki motorlarda planlı eskitme çerçevesinde üretiliyor yani son kullanma tarihi var artık her şeyin o yüzden firmalar hiç bir şeyi üst kalite üretme gerekliliği görmüyor ...
    Artık sadece amiral sınıf modellerinde o üst seviye malzeme kalitesini görüyorsun.,

  8. #8
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı kasırga genç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hırbo abi uzaklaştırılmış, ben yeni farkettim.

    noldu?
    Hırbo artık Honda oldu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------

    adv 350 çıkarttılar ama buralara gelmiyor, göremedik daha. Gelse de paramız yetmez.
    xadv 750 de çok güzel çok süper motor ama zincirli. Skuter seven biri olarak incirle uğraşamam, 20bin km'de bir komple kayış değiştirmeye razıyım.

    Honda / Yamaha bu iki japon markayı aslınd arkip olarak değil de birbirini tamamlayan iki kardeş marka olarak görmek lazım. az yaksın hem sakin gitmeyi severim diyenler Honda seviyor, hızlanması iyi olsun, azcık honda'ya göre çok yaksa da sürmesi daha heyecanlı olsun diyenler Yamaha'ya bakıyor.
    Forza 750 ile Tmax karşılaştırmasında mesela sırf zincir var bir de honda'nın o sakin ama az yakan motoru var diye tmax'dan tarafa kayıyor hayallerim. Zaten ikisine de param yok, neyse ki hayal kurması bedava, bazen çadır vb. kamp malzemelerini yükleyip köy yollarından tıngır mıngır xadv ile geziyorum, bazen tmax'e atlayıp otobana çıkıp bir Balkanlar turu yapıp geliyorum, hayallerde geziyoruz artık. xmax ile Trakya'ya köfte yemeye gitmek bile bütçe olarak düşündürüyor bu devirde.
    GoGi bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı kasırga genç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hırbo abi uzaklaştırılmış, ben yeni farkettim.

    noldu?
    Huzur içinde uyuyordur veya AT ye 3lt yaktirmaya uğraşiyordur.

    Bir ölür,bin dirilir..

    Eyyy hırbo,bu çaban beyhudedir,o motor her türlü yakacak.ister ruzgari arkana al,ister apuş arana,çaresi yok.
    espresso bunu beğendi.

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Mart 2022
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hırbo artık Honda oldu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------

    adv 350 çıkarttılar ama buralara gelmiyor, göremedik daha. Gelse de paramız yetmez.
    xadv 750 de çok güzel çok süper motor ama zincirli. Skuter seven biri olarak incirle uğraşamam, 20bin km'de bir komple kayış değiştirmeye razıyım.

    Honda / Yamaha bu iki japon markayı aslınd arkip olarak değil de birbirini tamamlayan iki kardeş marka olarak görmek lazım. az yaksın hem sakin gitmeyi severim diyenler Honda seviyor, hızlanması iyi olsun, azcık honda'ya göre çok yaksa da sürmesi daha heyecanlı olsun diyenler Yamaha'ya bakıyor.
    Forza 750 ile Tmax karşılaştırmasında mesela sırf zincir var bir de honda'nın o sakin ama az yakan motoru var diye tmax'dan tarafa kayıyor hayallerim. Zaten ikisine de param yok, neyse ki hayal kurması bedava, bazen çadır vb. kamp malzemelerini yükleyip köy yollarından tıngır mıngır xadv ile geziyorum, bazen tmax'e atlayıp otobana çıkıp bir Balkanlar turu yapıp geliyorum, hayallerde geziyoruz artık. xmax ile Trakya'ya köfte yemeye gitmek bile bütçe olarak düşündürüyor bu devirde.
    Ya espresso hocam,kac defa karsilastirmali videolar attim.750 blogu+dct yuzde yuz daha performansli tmax ten vee nerden baksan 1.5 litre az yakar veeee cok daha kivrak..

    Tmax in artisi bagaji,ustun ruzgar korumasiymisss.

    Tmax alacagina x adv alirsin bir de arkasina 50 lt guzel bir topcase,misss ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

    Arkadaslar honda bunu turkiye icin uretmiyor tahmin edersiniz.

    Bu motor cok is yapar cunku herkes enduro motor kullanmak istiyor icten ice..allahin benellisi trk 502 ile bestseller olmus bee..piyasasi cok iyi

    suna bakin yaa,bir ciksin bu asik olacaksiniz asikkk,.gagali olmasin ama
    espresso bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı ❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    herkes enduro motor kullanmak istiyor icten ice
    ...
    Rüzgar koruması güzel "adventure" modellerin. Ama dikkat ediyorum hepsinde (benim gibi uzun adamlar için) yeterli bacak mesafesi yok, illa ki s.çar gibi oturuyorsun. Ayrıca kolların yukarıda ve omurganın yere (g.te sopa sokulmuş gibi) dimdik durması da bana hoş gelmiyor açıkçası. Benim için ideal adventure motosikleti dizlerimin sadece 90 derece (hadi 85 olsun ona da razıyım...) kıvırarak oturabileceğim ve 5-10 derece hafifçe öne eğilerek, ön kollarımın yere paralel duracağı şekilde kullanabileceğim bir motosiklet olur. (Sanırım ilki için bazı marka / modellerde yükseltilmiş sele opsiyonları var ama ikincisi yok gibi bir şey...)

    Sonrada ekleme:



    Öne eğilmeyi biraz abarttım ama bu kurtarıyor gibi. İşler açılırsa alırım, şimdi buna ancak uzaktan bakarız...

    Uzun olmak da zor yani; kocaman ADV bile altımda küçük durdu.
    espresso bunu beğendi.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Mart 2022
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rüzgar koruması güzel "adventure" modellerin. Ama dikkat ediyorum hepsinde (benim gibi uzun adamlar için) yeterli bacak mesafesi yok, illa ki s.çar gibi oturuyorsun. Ayrıca kolların yukarıda ve omurganın yere (g.te sopa sokulmuş gibi) dimdik durması da bana hoş gelmiyor açıkçası. Benim için ideal adventure motosikleti dizlerimin sadece 90 derece (hadi 85 olsun ona da razıyım...) kıvırarak oturabileceğim ve 5-10 derece hafifçe öne eğilerek, ön kollarımın yere paralel duracağı şekilde kullanabileceğim bir motosiklet olur. (Sanırım ilki için bazı marka / modellerde yükseltilmiş sele opsiyonları var ama ikincisi yok gibi bir şey...)

    Sonrada ekleme:

    https://i.hizliresim.com/rx2opvl.png

    Öne eğilmeyi biraz abarttım ama bu kurtarıyor gibi. İşler açılırsa alırım, şimdi buna ancak uzaktan bakarız...

    Uzun olmak da zor yani; kocaman ADV bile altımda küçük durdu.
    Gercekten bu boyla isin zor

    920 930 mm sele yuksekligi olan bir motor sart..

    Birde aprilia 660 veya triumph 660 heves ediyor gibiydin..o motorlaea bindinmi tum karizma yerlerde,icine kscmis gibi olur..cok fena
    espresso bunu beğendi.

  13. #13
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Önce Rock müzikten Keko Rap'e evrildik ardından karenajlı ve heyecanlı motorlardan gözlemeci stili 3'lü çantalı endurolara..

    Hayat çok kötü bir yere doğru gidiyor..
    espresso bunu beğendi.

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Mart 2022
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önce Rock müzikten Keko Rap'e evrildik ardından karenajlı ve heyecanlı motorlardan gözlemeci stili 3'lü çantalı endurolara..

    Hayat çok kötü bir yere doğru gidiyor..
    Ahaha cok talihsiz bir benzetme...

    Bunlar dag motoru tomi,dağğ..erkek adam motoru yanii.. motorun slayer i metallicasi afedersinn.

    Endurocu olup pop muzik dinleyini bile gormedim nerdeyse..hepsi asil insanlar
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  15. #15
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı ❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahaha cok talihsiz bir benzetme...

    Bunlar dag motoru tomi,dağğ..erkek adam motoru yanii.. motorun slayer i metallicasi afedersinn.

    Endurocu olup pop muzik dinleyini bile gormedim nerdeyse..hepsi asil insanlar
    Ben racing sürenler de pop ya da rap falan gibi ıvır zıvırları dinler, endurocu rock dinler diye bir izlenimdeyim. BMW GS sürenlere daha çok pink floyd falan yakıştırıyorum ama AT ya da Tenere süren direkt AC/DC sever gibi bir durum var.

    Haa, ben artık yaşlandım, Kreator, ArchEnemy falan dinleyen adamım ama xmax sürüyorum. xmax arabalardaki doblo'nun karşılığı gibi. hafta içi bagajına laptop çantasını at işe git, hafta .sonu mangalını al kampa git, her yola gelir, arka çantaya bile ihtiyaç duyulmaz.
    Cyan bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Müziği bilmemde gerçekten belli motorları belli bir insan kitlesi kullanıyor bence .. ben vespa sürüp öyle apaçi insan şimdiye kadar hiç görmedim.. Vespa deyince benim gözümün önüne bol bol kitap okuyan entellektüel seviyesi yüksek insanlar geliyor..

    Ama bazı modellerdede apaçi tek tekerci doğru düzgün ekipman giymeyen insanların sürdüğünü görüyoruz...

  17. #17
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    2011 den 2015 e kadar Honda NX 400 Falcon kullanmıs biri olarak yazıyorum. Eğer
    NX 500 de meyd in Brazil ise hiç getirmesin Honda. Adamlarda ingilazca sıfır.
    Aradığınız pek çok parça için servis vasıtasiyla Brezilya'ya ulaşmak zorundasıniz. Çok yakışıklı harika bir 2 teker olmasına rağmen ,bu gün sıfırını
    bedava verseler , alıp da kullanan Bursalının KULAĞINI ÇEKEYİM (ağnayan ağnadı
    onu diyordu merhum Nejat Uygur üstadımız.) Rabbim mekanını cennet eyleye inş.
    bursevi

  18. #18

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2011 den 2015 e kadar Honda NX 400 Falcon kullanmıs biri olarak yazıyorum. Eğer
    NX 500 de meyd in Brazil ise hiç getirmesin Honda. Adamlarda ingilazca sıfır.
    Aradığınız pek çok parça için servis vasıtasiyla Brezilya'ya ulaşmak zorundasıniz. Çok yakışıklı harika bir 2 teker olmasına rağmen ,bu gün sıfırını
    bedava verseler , alıp da kullanan Bursalının KULAĞINI ÇEKEYİM (ağnayan ağnadı
    onu diyordu merhum Nejat Uygur üstadımız.) Rabbim mekanını cennet eyleye inş.
    Brezilya Euro standartları kapsamında değil yani emisyon dertleri yok orda üretilen motorların çoğunun ben emisyon 5 destekliyceğini düşünmüyorum zaten gereksiz kalır ..

  19. #19

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Brezilya Euro standartları kapsamında değil yani emisyon dertleri yok orda üretilen motorların çoğunun ben emisyon 5 destekliyceğini düşünmüyorum zaten gereksiz kalır ..
    Brezilya'da benim bildiğim yakıt olarak çok yüksek oranda alkollü benzin kullanılıyor. Bu tip yakıtın pek bir emisyon sıkıntısı olmaz, yanma ürünü CO2 ve H2O. Sadece bizdeki E5 benzine uymuyor, bunlar neredeyse E100...

  20. #20

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Nx4 falconu merak edip bakayim dedim,

    400cc gibi yürümuyor makina.

    Brezilyadaki arac suruculeri de bizimkiler gibi,boş yolda sol şeridi kapamiş aynaya bakmadan gidiyor,sinyal vermek zaten yok,orada yaşasam muhtemelen trafikte hic sorun yaşamam

    1.50dk dan itibaren

    https://youtu.be/3IVkFJwW8xQ


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)