Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

70.000 TL Bütçe Çıkmazı

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Alma Aşamasında
    Herkese selamlar, başlıkta belirttiğim bütçede bir motor arayışındayım. Racing ve naked düşünmüyorum.

    Dominar 250, KLE 500, F650GS şimdiye kadar aklımdan geçenler. Daha farklı seçeneklere açığım. Gelecek sene satarken beni çok yormazsa da mutlu olurum.

    Tavsiyeler için teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    mt 25 aldım, domi 250 0 km alınabilir, domi eski kasa alınabilir, 10k daha ekleyerek ug alınabilir.

  3. #3
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    F650gs alan bi tandigim abs merkezi arizasi yaşadı. 30k fatura cikarttilar haberiniz olsun.

  4. #4
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Temiz bir dominar alıyosun hocam düşük km keyfine bakıyorsun. d400 yada ug bu arada
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  5. #5
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Dominar 400 ug diyorum. Yalnız bütçeyi 7 8 bin kadar artırmak gerekiyor. Öne uzun tur camı, arkaya 45lt maxem çanta, yanlara uzun koruma demirleri ve elcik koruma da eklendimi tadından yenmez.

  6. #6

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Ben tavsiye etmiycem soru sormak istiyorum konuyu açan arkadaşa belliki 73 bin tl son paran be bunu komple motora gömüceksin

    Kawa kle500 yada gs650 en ufak elektrik arızasında ki bu rakamlar 10 bin tl lerin altı olmıycak onu bil en ufak grenaj hasarında ki kawa nın kini bulman paranda olsa çok zor hadi buldun diyelim 20 bin lerden aşağı olmıycak hadi motor kitledin krank kırdı yatak sardı diyelim komple motor yaptırmak bugün 250cc lik mt25 r25 motoru bile yaptırmak 30 bin liralar tutarken senin bu dediğin motorlar ne kadar tutacak ben diyim ortalama 50-60 bin tl işçilik servis ücreti içinde..
    İkinci eline gelelim bu motorlardan birini aldın kullandın satacaksın kaça aldın diyelim 70 bine bir sene sonra ne edicek 75 bilemedin 80 ..

    Şimdi dominara gelelim aldın sıfır makine garantili kafan kulağın rahat ilk sahibi sensin yedek parça ucuz ve makul zaten garantili sıfır makine kolay kolay hiç bir şey olmaz ikinci eli çok kuvvetli bugün sıfır 70 al seneye 100 e satarsın … yakıtı gayet iyi makul ..

    Şimdi kardeşim devir egon la hırslarınla duygularınla hareket etme devri değil eğer edersen zarar edersin .. devir paranı zarar ettirmeme devri ve yakıt 21-22 tl olduğu bir yerde yedek parçanın çok pahalı olduğu bir yerde yakıtı az yakan yedek parçası makul ve ikinci eli çok kuvvetli makine alma devri..

    Bak scooter Yüksek hacim alıcam desen o zaman git piaggio beverly 500 bile al derim o çok farklı bir segment farklı bir dünya.. ama manuel motor da mt25 r25 pulsar rs dominar düşük hacim scooterda pcx nmax xmas bunlardan çıkma derim cumhuriyet altını gibi değer yapan makineler..

  7. #7

    Üyelik
    02 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Alma Aşamasında
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben tavsiye etmiycem soru sormak istiyorum konuyu açan arkadaşa belliki 73 bin tl son paran be bunu komple motora gömüceksin

    Kawa kle500 yada gs650 en ufak elektrik arızasında ki bu rakamlar 10 bin tl lerin altı olmıycak onu bil en ufak grenaj hasarında ki kawa nın kini bulman paranda olsa çok zor hadi buldun diyelim 20 bin lerden aşağı olmıycak hadi motor kitledin krank kırdı yatak sardı diyelim komple motor yaptırmak bugün 250cc lik mt25 r25 motoru bile yaptırmak 30 bin liralar tutarken senin bu dediğin motorlar ne kadar tutacak ben diyim ortalama 50-60 bin tl işçilik servis ücreti içinde..
    İkinci eline gelelim bu motorlardan birini aldın kullandın satacaksın kaça aldın diyelim 70 bine bir sene sonra ne edicek 75 bilemedin 80 ..

    Şimdi dominara gelelim aldın sıfır makine garantili kafan kulağın rahat ilk sahibi sensin yedek parça ucuz ve makul zaten garantili sıfır makine kolay kolay hiç bir şey olmaz ikinci eli çok kuvvetli bugün sıfır 70 al seneye 100 e satarsın … yakıtı gayet iyi makul ..

    Şimdi kardeşim devir egon la hırslarınla duygularınla hareket etme devri değil eğer edersen zarar edersin .. devir paranı zarar ettirmeme devri ve yakıt 21-22 tl olduğu bir yerde yedek parçanın çok pahalı olduğu bir yerde yakıtı az yakan yedek parçası makul ve ikinci eli çok kuvvetli makine alma devri..

    Bak scooter Yüksek hacim alıcam desen o zaman git piaggio beverly 500 bile al derim o çok farklı bir segment farklı bir dünya.. ama manuel motor da mt25 r25 pulsar rs dominar düşük hacim scooterda pcx nmax xmas bunlardan çıkma derim cumhuriyet altını gibi değer yapan makineler..
    Öncelikle tavsiye veren herekese teşekkürler, aslında son param değil, hatta zorlasam üstüne de çıkarım ama şu anki motorumda eskiydi o yüzden yazdıklarınıza hak veriyorum. ayrıca evde bir kle 500 var aslında ikinciye de pek gerek yok. yalnız scooter konusuna da açığım özellikle biraz yaşı olan f/p motosikletler de olabilir.

    400 UG için bütçem yetmeyecek muhtemelen ikinci el ortalama makineler 80-85 bandında ama ciddi anlamda beğendiğim bir model. düz d400 daha evvel sahibi olduğum bir modeldi.

    Tavsiye verenlere teşekkürler, vereceklere de şimdiden teşekkürler.

  8. #8

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı niyetsizadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle tavsiye veren herekese teşekkürler, aslında son param değil, hatta zorlasam üstüne de çıkarım ama şu anki motorumda eskiydi o yüzden yazdıklarınıza hak veriyorum. ayrıca evde bir kle 500 var aslında ikinciye de pek gerek yok. yalnız scooter konusuna da açığım özellikle biraz yaşı olan f/p motosikletler de olabilir.

    400 UG için bütçem yetmeyecek muhtemelen ikinci el ortalama makineler 80-85 bandında ama ciddi anlamda beğendiğim bir model. düz d400 daha evvel sahibi olduğum bir modeldi.

    Tavsiye verenlere teşekkürler, vereceklere de şimdiden teşekkürler.
    Scooter konusunda yüksek hacimde tercihim değişir şahsen çünkü yüksek hacim scooter da yedek parça fiyatları kafa kafaya aynı nerdeyse ..
    Hepsinin de prim yani kar etme oranlarıda aynı oranda dediğim gibi o segment çok farklı ..

    O segment de fiyat performansa bakarım yedek parçası varmı ona bakarım … o segmentin yakıt oranları da aynı hemen hemen değişmiyor ..

    O segmentte şahsen 150-160 xmas 400 vereceğime 50-60 İtalyan boğası piaggio beverly 500 falan alırım nerden baksan ortalama 100 bin tl cebimde para kalır .. istersen onada ikinci bir motor al yada altın al bankaya koy başka bir yatırım yap…

  9. #9
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    Düz dominarı neden sattınız veya kullandığınız süreçte memnunmuydunuz motordan?Bende de nmax155 var satıp dominar 400 almayı düşünüyorum 17 model

  10. #10
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    benim tavsiyem eğer satılma gibi bir derdim olmasa kle 500 olurdu abs yok sıkıntı yok izmirde bir tane su yeşili var tam alınıp toparlanıp 20 yıl kullanılacak kıvamda kazasız belasız yavaş yavaş toparlayacaksın hiç orjinalliği ile oynamadan çok kral motosiklet makine 40 k civarı 15k masraf etsen 55 e gelir o paraya cbf 150 vermiyorlar

  11. #11
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    Malaguti Dune 125-X Black Edition
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Scooter konusunda yüksek hacimde tercihim değişir şahsen çünkü yüksek hacim scooter da yedek parça fiyatları kafa kafaya aynı nerdeyse ..
    Hepsinin de prim yani kar etme oranlarıda aynı oranda dediğim gibi o segment çok farklı ..

    O segment de fiyat performansa bakarım yedek parçası varmı ona bakarım … o segmentin yakıt oranları da aynı hemen hemen değişmiyor ..

    O segmentte şahsen 150-160 xmas 400 vereceğime 50-60 İtalyan boğası piaggio beverly 500 falan alırım nerden baksan ortalama 100 bin tl cebimde para kalır .. istersen onada ikinci bir motor al yada altın al bankaya koy başka bir yatırım yap…
    Devir zarar etmeme devri ise Beverly 500 olmaz hemen elden çıkartamazsın aylarca ilanda kalır ayrıca Beverly 500’ün yedek parça veya grenaj fiyatlarından haberdarsın değil mi? XMAX dediğin motor altın gibi ve parçası da her yerde var alırsın haftasında da fiyatta çok uçmamak şartı ile hemen satarsın senin de yukarıda dediğin gibi. Ama hem bunu deyip hem de beverly 500 tavsiye etmek biraz garip olmuş. Beverly 500 çok güzel bir motor belli ki beğeniyorsun daha önceden de biliyorum bahsi geçmişti ben de çok beğenirim ama gerçekçi olmak lazım xmax 400 kafan çok daha rahat binilebilecek bir motor hem yedek parça hem işletme maliyetleri yönünden. 70 bin liraya ikinci el az km Mt25 veya xmax 250 alınır değer kaybı hiç yaşanmadan prim yapılarak istendiği zaman satılır. kle500 vs gibi bir tercih yapmak zaten bildiğin kumar oynamak verdiğin paranın 2 katını bir anda harcayabilirsin. Aynen benim zamanında Chrysler Grand Voyager aşkı ile satın aldığım 3.8 litre V6 araç gibi. Aldığım paranın yarısı kadar bana bir sene içinde masraf çıkarttı ama hiçbir zaman pişman olmadım verdiği keyif o kadar yüksekti ki.

  12. #12
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Yamaha Tdm 900 bakabilirsin
    F54 bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    02 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Alma Aşamasında
    Alıntı sercan2667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha Tdm 900 bakabilirsin
    Düşünmüyor değilim ama, gerek 2.eli gerek yedek parça bulunabilirliği biraz sıkıntı görünüyor. Varsa tecrübeniz paylaşmanızı rica ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    şu an sattığım motor d400 değil, pek bir şikayetim yoktu sadece ufak kalıyordu biraz altımda o kadar.

  14. #14

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Devir zarar etmeme devri ise Beverly 500 olmaz hemen elden çıkartamazsın aylarca ilanda kalır ayrıca Beverly 500’ün yedek parça veya grenaj fiyatlarından haberdarsın değil mi? XMAX dediğin motor altın gibi ve parçası da her yerde var alırsın haftasında da fiyatta çok uçmamak şartı ile hemen satarsın senin de yukarıda dediğin gibi. Ama hem bunu deyip hem de beverly 500 tavsiye etmek biraz garip olmuş. Beverly 500 çok güzel bir motor belli ki beğeniyorsun daha önceden de biliyorum bahsi geçmişti ben de çok beğenirim ama gerçekçi olmak lazım xmax 400 kafan çok daha rahat binilebilecek bir motor hem yedek parça hem işletme maliyetleri yönünden. 70 bin liraya ikinci el az km Mt25 veya xmax 250 alınır değer kaybı hiç yaşanmadan prim yapılarak istendiği zaman satılır. kle500 vs gibi bir tercih yapmak zaten bildiğin kumar oynamak verdiğin paranın 2 katını bir anda harcayabilirsin. Aynen benim zamanında Chrysler Grand Voyager aşkı ile satın aldığım 3.8 litre V6 araç gibi. Aldığım paranın yarısı kadar bana bir sene içinde masraf çıkarttı ama hiçbir zaman pişman olmadım verdiği keyif o kadar yüksekti ki.

    Şimdi ya yazdığımı okumadın ya anlamadın ya anlamak istemedin ….

    En başda konuştuğum bahsettiğim scooterlar yüksek hacim scooterlar… altını kalın kalın çiziyorum Yüksek Hacim Scooterlar…

    ben xmax 250 yada 300 den bahsetmedim 400 den Bahsettim.. Benim bu forumda her defasında cumhuriyet altını diye bahsettiğim xmax 250 lik versiyonudur…. 300 lüğün bile satışı ikinci eli 250 liğine göre ağırdır…

    bazı insanlar Yüksek hacim scooterlara bayılır onun alıcı kesimi çok ayrıdır güçlü scooter çokda keyiflidir…Bende çok severim ..

    Doğru fiyata elden çıkmıycak motor yoktur aylarca elinde falan kalmaz fiyatla uçarsın o başka …
    bir haftada X9 500 satıldı .. 96 model Triumph tiger ben bile kimse almaz dedim adamlar 2 ayda sattı motoru…

    Beverly 500 dediğin motor 50-60 bin tl lik motor o kalite o hacime bedava ciddi diyorum bedava 50cc lik Çin malı sıfır scooterlar 25-30 bin tl olmuş..
    Sym nin kymco nun 50cc likleri 35-40 bin tl olmuş sıfırı… 500cc hemde İtalyan malı en üst seviye kalitede motor alıyorsun 50-60 bine… şimdi ben bunu tabiki öneririm… bana göre bedavadır fiyat performans fırsat ürünüdür ..

    sorun beverly beğenip beğenmemem değil ben piaggio vespa grubunun alayını beğenirim esas da X10 hastasıyım param çok olsa yürüyen cadillac harika bir alet .. ikinci motor olarak uyguna olsa düşünmem koyarım köşeye satmam da..

    Beverly nin yedek parça fiyatından tabiki haberim varda senin xmax 400 ün yedek parça fiyatından haberin yok galiba 250 demiyorum 400 diyorum….

    şöyle diyim egzozun üstündeki minnacık orjinal plastik egzoz koruma 800 tl arka el tutamağı ufacık parça 2 bin tl ..
    xmax ufak ufak bir çok grenaj dan karoseri parçadan oluşuyor yani yekpare tek bir grenajı yok haliyle bu parçalar tane tane fiyatlarını topladığında çok yüksek yekünlere geliyor…özellikle bir kaza anında…
    minumum parçanın fiyatı 1500 tl lerden başlıyor.. Beverly de tam aksine yek pare tek parçadır mesela arka komple grenaj tek taraf 3500 tl di motopit de 2500 tl yede satılıyor .. en fazla rengi aynı olmaz gider boyatırsın parça olsunda..
    Piaggionun Türkiye de yedek parça sorunu hiç olmadı … motopit ve bir kaç tedarikçi yıllardır her tür parçayı getiriyor… olmayan parçayıda sipariş geçerseniz getirtiyorlar..

    Bir scooterda değişecek bakımda en pahalı parça varyatör kayışıdır beverly 500 orjinal 1500tl xmax 400 ün. 2500 TL dir .. en sıradan değişebilir parça beverly de arka stop 1200 tl dir xmas çift parçadır stoplar tanesi 1300 tl yani iki tanesi 2600 tl dir.. en son Beverly de çift amortisör maşa toplam 15 bin tl idi xmas de en son orjinal amortisör tanesi 4500 tl idi yani iki amortisör bir maşa onda da hemen hemen aynı fiyatlara denk gelir belki geçer bile..

    Her şeyi geç artık ucuz parça kalmadı benim yiğenim xmas 250 ile geçen sene yada 2 sene oldu temde kaza yaptı motoru yürür halde sakarya ya kadar temden götürdü yani motor yürüyordu çalışıyordu ona rağmen servisde 27 bin tl masraf çıktı .. millet 50cc lik motorlarla kaza yapıyor duyuyorum 5 bin tl 10 bin tl masraf çıkıyormuş.. yani o pahalı şu pahalı diye bir şey yok artık her şey pahalı..

    Eskiden piaggio pahalı Japon’lar ucuz deniyordu şimdi piaggio gene pahalı ama Japon’larda artık pahalı ucuz bir şey kalmadı…

    Tekrar ediyim bu forumda her zaman cumhuriyet altını dediğim xmas 250 dir ..
    ne 300 ne 400 versiyonudur…
    Önceki mesajımda da xmas 400 den bahsettim 250 den değil …
    özellikle yüksek hacim scooter diye üstüne basa basa yazdım…
    xmas 400 öyle ha deyince elden çıkan bir motor değil çünkü ucuz bir motor değil parçası 250 gibi uygun değil yakıtı 250 lik gibi az değil… bakım fiyatları 250 lik gibi uygun değil..

    Ondan dedim 150-160 bin tl ye gidip xmas 400 e vermem ben şahsen…
    150-160 bin xmas 400 verip bir sene sonra satmaya kalktığımda beverly ile aynı sıkıntıları yaşarsın xmas ismine bakıp 250 ile karıştırmayın 400 ü..

    Aynı sıkıntıları üç aşağı beş yukarı iki makinede de çekeceksem şayet gider en az paraya en yüksek verim yapan motora yatırırım paramı…
    üstüne cebime kalan param da karım dır .. 150-160 vereceğime aynı işi 50-60 a çözebiliyorsam tabiiki 50-60 çözüp 100 bin tl mi cebimde tutarım….
    Sonuçta risk aynı..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:47 ----------

    Alıntı niyetsizadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşünmüyor değilim ama, gerek 2.eli gerek yedek parça bulunabilirliği biraz sıkıntı görünüyor. Varsa tecrübeniz paylaşmanızı rica ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    şu an sattığım motor d400 değil, pek bir şikayetim yoktu sadece ufak kalıyordu biraz altımda o kadar.
    Tdm 850 im vardı hiç girme çok agresif motor yani ciddi bir motor tecrüben yoksa tepkileri çok dengesiz sert bir motordur…

  15. #15
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    Malaguti Dune 125-X Black Edition
    Xmax 300 veya 400'ün ikinci el fiyatları 250'ye göre daha yüksek olduğu için tabi ki daha geç satılırlar. Piaggio parçası mı daha kolay bulunur yoksa Yamaha xmax grubunun parçaları mi? Konuya hem parça fiyatlarını göz önünde bulundurarak hem de bulunabilirlik derecelerini düşünerek yazmak lazım. Kimse motoru için parça beklemek istemez xmax parçası anında bulunur gider alırsın ama beverly parçasının anında temin edileceği garantisi yoktur. Eski bir piaggio x-evo 250 kullanıcısı olarak biraz biliyorum piaggio grubunun durumunu. Bir de Piaggio grubunun ikinci elde yapacağı prim mi fazla yoksa xmax grubunun mu? Ayrıca sohbet havasında yazıyorum burası bir forum gerilmeye gerek yok. Bildiklerimizi ve düşüncelerimizi yazacağız ki insanlar bunları okuyup fikir sahibi olsunlar. Piaggio grubunda muhtemelen seneye deneyeceğim motor Piaggio Beverly Sport Touring 350 i.e çok başka bir maxi-scooter yüksek güç yüksek tork ıslak kavrama 0-100 km ivmelenmesi 6 saniye gibi. Tavsiye ederim bulursanız bunu da bir deneyin.

  16. #16

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xmax 300 veya 400'ün ikinci el fiyatları 250'ye göre daha yüksek olduğu için tabi ki daha geç satılırlar. Piaggio parçası mı daha kolay bulunur yoksa Yamaha xmax grubunun parçaları mi? Konuya hem parça fiyatlarını göz önünde bulundurarak hem de bulunabilirlik derecelerini düşünerek yazmak lazım. Kimse motoru için parça beklemek istemez xmax parçası anında bulunur gider alırsın ama beverly parçasının anında temin edileceği garantisi yoktur. Eski bir piaggio x-evo 250 kullanıcısı olarak biraz biliyorum piaggio grubunun durumunu. Bir de Piaggio grubunun ikinci elde yapacağı prim mi fazla yoksa xmax grubunun mu? Ayrıca sohbet havasında yazıyorum burası bir forum gerilmeye gerek yok. Bildiklerimizi ve düşüncelerimizi yazacağız ki insanlar bunları okuyup fikir sahibi olsunlar. Piaggio grubunda muhtemelen seneye deneyeceğim motor Piaggio Beverly Sport Touring 350 i.e çok başka bir maxi-scooter yüksek güç yüksek tork ıslak kavrama 0-100 km ivmelenmesi 6 saniye gibi. Tavsiye ederim bulursanız bunu da bir deneyin.
    Sıfır Beverly 400'ler çok hoşuma gidiyor. İleride bir delilik yaparım belki...
    atalayalper bunu beğendi.

  17. #17
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    Malaguti Dune 125-X Black Edition
    Benim de aşırı hoşuma gidiyor çok büyük ve son derece teknolojik bir maxi-scooter oldu artık.

    Cyan bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim de aşırı hoşuma gidiyor çok büyük ve son derece teknolojik bir maxi-scooter oldu artık.

    https://r.resimlink.com/W-MpOwHE.jpg
    Bir zaman sonra illa ki bunlara geçeceğim. Büyük rahatlık, performansı da biraz eğlenceye izin verir.
    atalayalper bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xmax 300 veya 400'ün ikinci el fiyatları 250'ye göre daha yüksek olduğu için tabi ki daha geç satılırlar. Piaggio parçası mı daha kolay bulunur yoksa Yamaha xmax grubunun parçaları mi? Konuya hem parça fiyatlarını göz önünde bulundurarak hem de bulunabilirlik derecelerini düşünerek yazmak lazım. Kimse motoru için parça beklemek istemez xmax parçası anında bulunur gider alırsın ama beverly parçasının anında temin edileceği garantisi yoktur. Eski bir piaggio x-evo 250 kullanıcısı olarak biraz biliyorum piaggio grubunun durumunu. Bir de Piaggio grubunun ikinci elde yapacağı prim mi fazla yoksa xmax grubunun mu? Ayrıca sohbet havasında yazıyorum burası bir forum gerilmeye gerek yok. Bildiklerimizi ve düşüncelerimizi yazacağız ki insanlar bunları okuyup fikir sahibi olsunlar. Piaggio grubunda muhtemelen seneye deneyeceğim motor Piaggio Beverly Sport Touring 350 i.e çok başka bir maxi-scooter yüksek güç yüksek tork ıslak kavrama 0-100 km ivmelenmesi 6 saniye gibi. Tavsiye ederim bulursanız bunu da bir deneyin.
    Konuyu az ve öz üstünden geçip kapatıcam bir dahada bir şey yazmıycam..

    Bir yandan diyorumki 25-30 bin olmuş çin malı 50cc lik scooterlar biraz kaliteli alsan sym kymco olmuş 35-40 bin tl …

    sen 50-60 bine 500 cc lik malzeme kalitesi işçilik kalitesi motor teknolojisi çok çok iyi enjeksiyonlu, kombine fren sistemli ki piaggio nun kombine freni dünyadaki en iyilerden biridir abs gibidir kolay kolay kitletmez motor alıyorsun..

    Şimdi bu şöyle bir şey değil beverly alıcağına üstüne 5-10 ekle xmas 400 al diye bir şey yok xmax 400 150-160 bin tl arada 100 bin tl fark var ortalama .. o kadar paran varsa bile bende diyorum ki değmez o paraya beverly al aradaki farka git ikinci bir motor al git bir araban yoksa palio al corsa al işini görücek bir araba al yok benim arabam var diyorsan ticaretten anlıyorsan zaten sen o parayı bir kaç ayda takla attırır 150-160 bin yaparsın kaybettiğini bile geri kazanırsın..
    kısaca değmez diyorum..

    Karıştırdığın şey şu xmax parçası her yerde bulunur ama 250 xmax bulunur 400 lüğün de bütün parçalarını bulamassın bir kazaya karışsan emin ol servis şu şu parça yok sipariş geçicez lafını duyabilirsin.. piaggio dada parça sıkıntısı yok genç moto motopit başka tedarikçilerde parça var yoksa bile bir haftaya getiriyorlar… yani aynı kapıya çıkıyor değişen bir şey yok.. günün sonunda ikisinde de mağdur olmassın..

    Yani demek istediğim şu ikisi kendi dünyalarında aynı kapıya çıkıyor biri ucuz kuvvetli kaliteli makine artısı paran cebinde kalır .. ikincisinde tüm paranı bir makineye gömersin yeni modelli makine alırsın gene aynı kapıya çıkar ..

    Geçen YouTube da xmas 400 tanıtımı izledim hangi oradaki arkadaş kendide dedi arkadaşlar 250 lik versiyonu ile karıştırmayın 400 ün piyasası ağır gidiyor aldınızmı biraz geç elinizden çıkabilir diye…

    Neyse bence ikiside aynı kapıya çıkıyor aynı kapıya çıkıyorsa ben paramı heleki şu dönem cebimde tutar en uygunu fiyat performans ürünü hangisiyse onu alırım .. ben zaten cebim kalan parayı kendi adıma konuşuyorum kısa sürede takla attırır o beverly nin parasını bile amorti ederim …

    Yanlış anlaşılmasın sadece scooter için diyorum bana göre bu şahsi fikrimdir piaggio vespa Japonlara göre bence yolda daha prestijli bir havası tarzı duruşu olan bir motor …

    Aslında sorun birazda ekonomi ile ilgili ben eskiden hiç bir aldığım motorda kar zarar yakıt bilmezdim alır sürer satardım milletin alma elinde patlar dediği onlarca motor aldım sattım tdm850 şer silverwing ler hatta son hornetim bile .
    Eskiden kar zarar dediğim gibi umrum değildi gelirler iyiydi..
    Şimdi artık her şeyi ince eler sık dokur oldum ve fiyat performans ürünleri şu anda benim için çok değerli…

  20. #20
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Alıntı niyetsizadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşünmüyor değilim ama, gerek 2.eli gerek yedek parça bulunabilirliği biraz sıkıntı görünüyor. Varsa tecrübeniz paylaşmanızı rica ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    şu an sattığım motor d400 değil, pek bir şikayetim yoktu sadece ufak kalıyordu biraz altımda o kadar.
    Ben kullanıyorum.Çok memnunum.Yakıtı da güzel,gücüde yerinde tavsiye ederim.Kolay kolay bozulduğunu mekanik anlamda görmedim.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)