Mevzu kol çıkması değil killing, mevzu yarım milyonluk, markanın ürettiği en üst model motosikletin daha rodajı yeni bitmişken açabileceği en büyük masrafı en riskli şekilde açması. Milyonluk gemi motorları bozuluyor, jet motorları eskiyor. Kimseden ölümsüz blok yapmasını beklemiyoruz ama ürettiğin en kaliteli mal alalı 1 ay olmadan böyle bir sorun yaratıyorsa mal ayıplıdır. Değişimi gerekir.
Evet 25 serisinin eski modellerinde de yağ pompası bozulduğundan bir ton sorun yaşandı. Çoğunluk recall aldı düzeltildi, sonraki modellerde fixlediler.
Bu motor icin konusursak,
ATC sistemi oldugu icin(motor acil ariza kodu vererek aktarma organi ile ilişkiyi kesiyor,zaten motor kompresyona bile binmiyor),ariza durumunda motor ve şanzuman kendini guvene almiş.videoda debriyaja dokunmadan kontrollu bir sekilde durdu.
Bu olay,karaduzen litrelik makina ile olsa muhtemelen ciddi bir problem olurdu.
Abi alalı 1 ay olmadığını nereden çıkarıyorsun? Önceki mesajda da iki haftalık demişsin, olay olalı iki hafta oldu, motor alınalı değil. Ama bunun bir önemi yok, daha önce de yazdım, bu 3000km'de de kabul edilebilecek bir şey değil, 5000km'de de kabul edilebilecek bişey değil, 10bin km'de de.
Malın ayıplı olmasını buna dayandırarak söylüyorsan, motor 1 aylık 2 aylık falan değil ki.
300 km hız nedir arkadaş hayır motor bozulmasa bir yeri bile çıkmasa zıplamasa 300 nedir arkadaş,
Herif Manyak Yüzünden Belli,
aramaya üşendim ama s1000rr ilk çıktığında rahmetli Halis abimiz almıştı ilk haftadan kol çıkartmıştı,bol resimli bir başlığı vardı. Borusan'a gitti,sandık motor takıldı devam edildi.
kol çıkarma, kol boşaltma vb hemen her motorda olabilir, özellikle yeni çıkan kasaların ilk model yılında karşılaşılabilir. Önemli olan firmanın nasıl yaklaştığı.
2008'de 1000RR ölümüne yağ yakma problemi vardı, önce 0km ile motorları değiştirdiler, baktılar başa çıkamıyorlar sandık motora döndüler, yine olmadı her yağ yakanı kullanıcı hatası diyerek reddettiler. Benim avukat arkadaşım 5 kere dava etti,her birinde yeni motor aldı, eski motorunu da ölü fiyattan geri aldı.
Zira garanti süresince zx10'lar direkt sıfırı ile değişim ya da para iadesi yapıldı 10 sene önce bol bol kol yatak yorgan çıkarırdı 636 ile beraber.
firmanın yaklaşımı kendi insiyatifidir, eğer avukat ordusu var ve kötü niyetli ise don lastiği gibi oynar müşteri ile (hukuk kuralları çerçevesinde)
haber linkini bulamadım ama mercedes bir müşterisi ile zıtlaşıp 8 sene davayı uzattırıp,takipsizlik kararı aldırmıştı. Araba 8 sene boyunca serviste yattı
Allah korumuş. Videoda ki arkadaş ölümü hissetmiş. Ses ten öyle anlıyorum. Umarım birdaha böyle yapmaz. 2. konu ise hakikatten motorun sıkıntısı. Bu sorunu pistte de yapabilirdi. Orada hız sınırı mı var ? Kesinlikle üreticiden kaynaklı.. Ölseydi de öldüğü ile kalırdı arkadaş... Dikkat lütfen.
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
Fortnine kanalından Ryan F9 bugün yayınladığı (bir başka efsane) videosunda kağıt, metal ve fiberglass yağ filtrelerini çeşitli testlere tabii tutarak karşılaştırdı. Videonun 03:58'inci dakikasında (...n itibaren) şu ifadeyi kullandı:
"Our second test is capacity. Say your engine is circulating clean oil at 5 liters per minute, but it’s an Aprilia so there’s a steady stream of metal shavings, too.
Yani...
"İkinci testimiz kapasite. Diyelim ki motorunuz dakikada 5 litre temiz yağ dolaştırıyor, ancak bu bir Aprilia, dolayısıyla sürekli bir metal talaşı akışı da var."
Hiç bildiğim ya da takip ettiğim bir marka değil ama anlaşılan Aprilia zaten mimliymiş.
https://www.youtube.com/watch?v=4rgi9B8BKUE
2005 modele biniyoz bizdekide ne casaret yada neye bincez ki aga para yok bu saaten sonra 240 km geçmicem
ulan videoyu izlerken ben gerildim koptum yerimden çıktım. benim motorun başına gelse şu olay hurdadan satarız yaptıramayız.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)