Ülkemizde satılmayan bir çok marka ve model bulunmaktadır, siz olsaydınız hangi motosiklet veya motosikletlerin ülkemizde satılmasını isterdiniz?
Ben
Apache RR310
Honda CBR 250RR
İsterdim.
Ülkemizde satılmayan bir çok marka ve model bulunmaktadır, siz olsaydınız hangi motosiklet veya motosikletlerin ülkemizde satılmasını isterdiniz?
Ben
Apache RR310
Honda CBR 250RR
İsterdim.
Honda CB 500 X
Kawasaki Z400
Sym T 300
Kymco Krider 400(kawasaki z400 blogu var)
Bakiniz kymco Krider400
https://www.kymco.com.tw/motor/krider-400
Net: Honda cb500x, cb500f, cbr500r
Türkiyenin gücü yerinde her alanda gidecek motor standartı bu 3 motordur. Tarzına göre seç beğen al. Ne daha güçsüzü, ne daha güçlüsüne gerek yok. tam tetematındadır bu modeller. Sorunsuz uzun yıllar al kullan, servis ağı da geniş. Fantastik motorları da görmek isterim ama pek mümkün değil..
Çeşitlilik her zaman iyidir,
Markalarin kafasina göre at oynatmasina kismen engel olup tekelleşmenin önüne geçer.
Buradaki esas mevzu,uretilen urunlerin kalitesi ve sorunsuzlugu olmasi.
Yeter ki tedarikçi getirecegi urunlerde baz modeller belirlesin.piyasasi,yedek parcasi,aksesuari da bu doğrultuda oturur ve şekillenir.
Kawasaki zx 25r 4 silindir canavar gibi ..
2:00 dk dan itibaren.
R3 ile kapişiyor,
Kawa iyidir hoştur ama piyanocudan biraz muhendislik dersi almasi lazim.
Tamam 4 silindir cift silindir gibi atak olmaz ama r3 u zor gecti yahu..
5.vitesin dibini görmeden 6.vitese atsa kafa kafaya giderdi.
Ses ten başka bir numarasi yok
https://youtu.be/PGgVnPePUVY
O makinede 51 beygir 22nw tork var .. 20 bin devir çevire biliyor 16-17 binde kesiciye giriyor .. çok ciddi rakamlar 800-900 lük Makineler o devirleri çeviriyor.. ciddi bir mühendislik var makinede..
Ama zaten Türkiye ye emisyon muhabbetlerinden gelemiyor gerçi kawa açıklama yaptı Avrupa emisyon standartlarına uygun versiyonunu yapıcaz dedi onu da yapsa günden Cide bir kesinti olucaktır .. gerçi gelsene şu an piyasaya kawa normalde pahalı olan bir marka şu anda bile herhalde sıfırı 180-200 bin bandında olurdu…
Ama makine şahane Avrupa’dan çok ciddi talep varmış..
Kawanın bir olayı vardır kawa nir makine blok yaptımı onu universal yapıyor yıllardır bu böyle ..
Bir blok yapar onu ss versiyonuna koyar naked koyar enduro versiyonu varsa ona koyar alayına aynı motoru uygular sadece haritaları ile oynar segmentine göre misal ninja 300 zx300 versy300 gibi …
Yamaha R3 321cc pek adil bir yarış olmamış zaten. Kawasaki devir çevireceğim diye ölüp biterken r3 kalkışta afedersin eline verdi zx25’in 😅
Kawasaki her bir silindir 62cc falan yani kalkışta gidiyor gibi gözüküp gitmeyen bir makinası var top speed de tabii ki ona göre 180 km ancak. Yani sonuç olarak Türkiye’ye gelse eminim o muhteşem sesinden ötürü çok satar ama yine araya R25 delerciler girip sabote ederler milletin aklını çelerler.
O motorun hızını tızını bilmem umrumda olmaz saplama işleme geçme basma ile…
4 silindir motorun sürüş keyfi yeter… 16-17 bin devir çevirdiğinde o yaşıycağın has keyif yeter .. isteyen r25 ci r3 cü geçsin gitsin umrum olmaz ..
Honda CB500X açık ve net gelmesini istediğim tam aradığım çok amaçlı motor.
Asfaltta konforlu olsun, uzun yolda performansı yeterli olsun, hafif arazide de üzmesin, toprak yolda yayla yollarında mahçup etmesin, bakımı kolay ve bloğu sağlam olsun, az yaksın, tipi de güzel olsun...
Saydığım tüm bu özelliklerin hepsini karşılayan çok güzel bir motor. Honda inatla getirmemeye devam ediyor. Yahu 500 serisinden 500f ve 500R getiriyorsun 500x üvey evlat mı? onu da getir, yoookkk illa bi kıllık yapacaklar.
NC750x onun muadili demeyin aralarında baya fark var. NC750x 220 kiloluk ağırlığı, 17 ön jantı ile tam bir asfalt motoru. Hafif Toprak yolda bile çok yoruyor, fazla hantal kalıyor.
500x ise 19luk ön jant ve 200 kiloluk ağırlığıyla bir tık daha hafif araziye ve toprak yola müsait. Hacminden dolayı vergi avantajı da var.
Gelse baya satacak ama honda inatla getirmemeye devam ediyor.
Birde geçmiş yıllarda satılıp bu yıl bi türlü gelmeyen Crf250 ler gelseydi iyi olacaktı.
60hp versiyonuda varmiş.
Zx25 in yürumekte zorlandigi kisim 23tork olayi.
Standart Yapisal motor teknolojisinde yuksek tork icin strok(kursu)buyutmek gerekiyor,
Haliyle kursu buyutse bu sefer 20k rpm ceviremiyecek.
Tek secenek turboşarj.
Yuksek devir uzun strok olayinda aprilia birşeyler yapmişti.
31.8 strok yerine 39.8 strok yapsa 20K degilde 16K cevirir.
Drag icin arka std 48 T yi 54 T ye,önude 15T ye yukseltse o zaman motor tekerden inmez efsane yürur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------
Edit:
Yukarida ekledigim videodaki zx25 45hp lik ilk uretilen seriymiş.
Guncel 51hp olan versiyonu olsaydi R3 ün şansi olmazdi.
Cb350rs gelse keske
Hintliler icin yapilan bu modelin bu sene amerika da satilacagi soyleniyor.
Fiyat: 2600 - 2900 usd modeline gore.(bedavadan biraz pahali)
Hintlilerden gelen kullanici bilgilerine gore 100 km de 3 lt yakiyormus,22 hp gucu var.
Dusuk cc lerde daha guzel bir motor gormedim ben.
avrupa ve usd de cok satar bu bence,soylentilere gore avrupaya da gelme ihtimali olabilirmisss
Yamaha mt15 hondanın ve yamahanın brezilyada satılan 150cc ve 250cc modelleri ama bu motorlar emisyon ve euro standartlarından dolayı gelemiyor galiba kısacası kaliteli 150 250 cc arası motorlar gelse iyi olurdu hemde bizi bu 10 12 bglik makinalardan kurtarırdı bari
Virago 250 tabi ki.
Amerika ve Avusturalya'da hala sıfırı satılıyormuş, bize en son 2000 yılında gelmiş sanırım.
Ben de 92 modelini kullanıyorum hala daha.
Amerika fiyati birkaç sene önce $3500 iken, şu an $4500 olmuş
Sanırım alamazdım. Yine de gelseydi. En azından görmeye giderdim.
HAOJUE DR300(Suzuki Gsx 300)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)