Parasına göre güzel motor tavsiye edilir.
Parasına göre güzel motor tavsiye edilir.
[QUOTE=Alpbatur;4682415]Haberi var kardeşim satış rakamları ile satış alanları farklıdır kawa da scooter cross varmı yada Honda Yamaha nın bulunduğu pek çok monkey grum tw200 gibi egzotik farklı modeller varmı..
Honda Yamaha ya boşuna vw demedim ama onu anlamamışsın..
Honda Yamaha Avrupa pazarında deli gibi scooter cub cross satışları var ve model çeşitliliği var tabiki satış rakamları yüksek olucak..
Yada Honda. Yamaha daki model zenginliği model çeşitliliği kawasaki de varmı yada Suzuki de ..
Kawasaki suzukinin satış yaptığı alanda Honda nın Yamaha nın esamesi varmı bir bak istersen satış rakamlarına.. kawasaki ağırlıklı esas yüksek hacimse koşturan bir firma ..
Buyur Almanya Avrupa satış rakamları
https://riders.drivemag.com/news/the...any-and-italy/
Gördüğün gibi z650 z900 satış rakamları mt09 nc750 gibi popüler modellerden daha yüksek..
kaldıki hayabusa h2r america bu modellerde koşturuyor suzuki kawa..
Buda Japonya satış rakamları Yüksek hacimde gene Z900 gene lider
https://www.statista.com/statistics/...by-unit-sales/
Gene ninja25r 4 silindirli olmasından ötürü son bir yıldır satışları çok hızlı artıyor keşke Türkiye yede gelse…
Zl250 yada ninja300 bazı kawacılar gerçek kawa bile demez Endonezya da üretildiği için ..
[QUOTE=logaritma;4682466][QUOTE=Alpbatur;4682415]
Haberi var kardeşim satış rakamları ile satış alanları farklıdır kawa da scooter cross varmı yada Honda Yamaha nın bulunduğu pek çok monkey grum tw200 gibi egzotik farklı modeller varmı..
Honda Yamaha ya boşuna vw demedim ama onu anlamamışsın..
He kardeş herşeyi sen çok güzel anlamışsın... Aynı sınıflar arasında bu kadar kalite farkı var da niye fiyatları aynı dedim ben.Bir kaç modelin satış rakamlarından Kawa Suzuki Mercedes mi oldu? Versey Africa dan fazlamı sattı. V strom 1050 Tracer dan çok mu sattı... Goldwing wv mi oldu?
Gönderdiğin tabloya kendin de baksaydın keşke Honda Yamaha Kawa dan fazla satmış. Suzukinin esamesi bile yok ortada.
Arkadaşlar demek ki 1.80 üstü ha Z250 Sl ha Msx 125 aynı şey
Evet kesinlikle öyle durur keza ben bugüne kadar artçısı olan bir z250 trafikte hiç görmedim. Fakat şu konuda çok haklısın bu motor şu anda fiyat performans olarak çok iyi bir yerde. Bir de Abs’lisini buldun mu tadından yenmez. Fakat işte biraz kısa boylular için bir fırsat bu bizler için değil )
Kask alıyorsun Small beden 999 lira Large beden 3000 lira (ortalama) ceket alıyorsun yine aynı hesap. Bot alayım diyorsun 40-41 numara indirimde ellerinde kalmış çünkü ama 43-44 numara en pahalıları. Yani uzun boy, büyük ayak ve biraz irice olmak bu hobi için ekstra masraftan başka bir şey değil.
Vizorun arasindan domdom kurşunu girdi loo...
Bir dolar vurdu beni loo,bir euro beni yedi..
Ah dedim gazladim,kaskimi bagladim
Eğdi yar benzin ibresi eğdi,pompa yarasi degil,
Benzin kurşunu değdi looo
Gel domiye gel...
Gel gel domiye gel...
Gel domiye gel böğrüme domdom kurşunu...
Parasını çöpe atıcak kişi her şeyi alabilir pazar büyük geniş …
Paran değerli ise motora yatırım gözüyle de bakıyorsan mt25 r25 200ns rs dominar 250 bunlardan çıkmıycan …
Gerisi alacak arkadaşın tercihine kalmış ben paramı yakarım ama keyfime bakarım diyorsa istediği motoru alır …
Dün farkındaysanız iğneden ipliğe gene pek çok şeye zam geldi … elinde aldığın motoru 60 alıp bir sene sonra 70 satmak var 60 alıp 90-100 e satmak var … inanmayan 2-3 sene öncesi Yamaha r25 mt25 bajaj fiyatlarına baksın birde şimdiki rakamlara baksın …
Şunu bunu al derken ben o kişinin parasını kendi param gibi görüp değer verip yazıyorum yoksa bende umursamasam git o paralara git 1000 lik varedero al eski cbf600 ler var 2003 falan onlardan al fazer 600 lük bulutsun er6n bulursun sv650 bulursun bulutsunda bulursun ..
Sonra bir motor yatak sarar kitler krank kırar yandı gülüm keten helva 50-60 motora harcarsın tabii parça bulabilirsen parçaları bile toplaman bir kaç ay alır …bir sene sonra satmaya kalkarsın o fiyata dominar alsaydın mt25 r25 alsaydın olmuş fiyatları nerdeyse iki misli senin motor 10-20 prim yapmış olduğu yerde sayıyor….
Bir motorun krank kırması çok kolay değil epey hunharca kullanılması lazım ve tabii ki krankın üretildiği metal alaşımın da dayanıksız olması lazım vs vs. Yatak sarması da çok sık karşılaşılan bir durum değil bakımsız kalacak yağsız kalacak ya da yağ pompası arızalanacak ki yatak sarsın ama tabii ki bunlar hiç karşılaşılmayacak şeyler de değil. Bakımsız veya hunharca kullanılmış sürekli red line’a sokulmuş bir ikinci el motosiklet alırsan bunların yaşanması da çok olası.
Burda konuşulan eski yüksek hacim motorlar… Kağıthane benim ustanın deposuna gel sana 600-650 lik 1000 lik çeşit çeşit ne ararsan envare çeşit marka model yapılmayı bekleyen onlarca makine gösteriyim eski makine çok rahat yatakda sarar krank da kırar.. yeterki eski olsun onun geçmişinde kimler binmiştir neler geçmiştir başından hangi ustalarda o motorlar ne şartlarda toplanmıştır….
Eski yüksek hacim makine secereli değilse ki öyle makineler koleksiyoner değerinde ederinden iki üç
Misli fazla istiyorlar ..
normal piyasa kullanıcı makinesi ise Alınmaz …. İstediğin ustaya sor bulaşma modelli yeni makine al der …
Yok sen esas beni anlamadın bir Japon motorunun krank kırması veya yatak sarması olası bir durum değildir. Sen gel ben de sana göstereyim yatak sarmış bir çok motor ama konuştuğumuz konu o değil. İyi bakılırsa ve üvey evlat muamelesi yapılmaz ise bu dediklerimizin gerçekleşme olasılığı düşük. Bu bir iddia değil zaten herkes tarafından bilinen bir gerçek. Ama sana hak verdiğimi de yazmıştım seceresi belli olmayan bir motor almak direk kumar alınmaz yani. Yatak da sarar krank da kırar haklısın.
Sen beni anlamadın bende diyorumki eski yüksek devir çeviren Yüksek sıkıştırma oranları olan geçmişi belirsiz bir motorun yatak sarması krank kırması gayet olası hatta doğal birşeydir…
Şu an piyasadaki ikinci el deki motorların eski yüksek hacim motorlardır kastım iddia ediyorum %95 inin geçmiş bakım kayıtlarını bulamassın beşinci altıncı eli değiştirmiş bilmem kaçıncı sahibine geçmişi belirsiz çoğunun motoru açılmış hangi üstada ne koşullarda toplanmış belirsiz motorlar… bu motorlar saatli bombadır er yada geç
bir sahibinin elinde patlar.. dediğim budur ..
bunun altına da senin kendi ustan dahil bütün ustalar imza atar…
Secereli motoruda kimse piyasa fiyatına satmaz onlarda bir avuç motor kaldı zaten piyasada çok kalmadı.. onlarda normal fiyatlarının 2-3 mislini istiyorlar…
Şimdi sana dönelim senin olası değil dediğin olay Avrupa’da olası değil çünkü insanlar orjinal parça kullanıyorlar resmî servise düzenli zamanında gidiyorlar velev ki olduya komple motor bile yaptırsalar resmî serviste yaptırıyorlar gerekirse adam komple sandık kelle motor sipariş geçtiriyor sıfır takıyor yoluna bakıyor … ama burda işler öyle yürümez abii cbr250 nin parçası uymazmı ucuz yollu çözelim satıcam zaten benden sonra alan düşünsün lafları ben bu sohbetleri o kadar çok duydumki…
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)