Satilamayan Super Tenereler
Reklamlar
-
Tommy GS in en büyük artısı , motorun ciğerini bilen tonla ustası var , ikinci el tertemiz yedek parçasıda o kadar çok vede ucuz ki fiyatlara sarı siteden baksan şaşırırsın , mesela ben yedekte dursun diye neredeyse sıfır iki adet alaşım jantını 2000 tl ye aldım , sıfırı 25 bin civarı olan şaft kovanı 5000 e bulunuyor , grenaj parçaları 1000 li rakkamlara bulabilirsin , kısaca diğer Avrupalılar ve Japonlardan çok ucuza arızasını çözersin , ikinci artısı motor koca cussesine rağmen hakkatten hafif ve ağırlık merkezi yerlerde sürünüyor , bana göre en büyük artısı motoru elinden kaçırırsan gidon yere değmiyor , kaldırmak gayet kolay...yakıt tüketimi benzerlerinden gerçekten çok düşük , bozuk yolda inanılmaz bir konforu var , yalnız ben virajı kendi dönüyor mitini anlamsız buluyorum , öyle birşey yok , ama virajda freni yapıştır kolay kolay çizgisini bozamazsın , acayip şekilde saçma sapan arızaları var çünkü her yerinde bilmemne sensörü var , mesela motora dururken darbe geldiğinde şak diye kontağı devre dışı bırakıyor 20 dk sonra açabilirsin , böyle huyları var..konu GS güzellemesi oldu ama laf lafı açtı , bu arada tipini sevdiğimin motoruna hala ısınamadım , bir garip görünüyor :D
Reklamlar
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Dün vaktim boş, hava da güzeldi. İstanbul Şile-Darlık taraflarında sapık gibi süreyim dedim. Denk geldiğim Gs Adv.ler hakikaten kamyonet gibi heybetli ve ayı gibiydi. Buarada bir grup var kimdir bu forumdan mıdır bilemiyorum full Tuono ve Rs660, ben bu kadar Aprilia'yı Doğan Trend'de bile görmedim.
GS 1250 ile Ktm 1290 S-ADV R ağirlikliklari birbirine yakin ama Bu bmw de başka bir mühendislik var,fren,yol tutuş,denge hepsi var.
Brembo,radyal kaliper,alayi ikisinde de var
Zaten,bmw muhendisleri motosiklet üretiminde,binek araç uretiminden daha fazla zorlandiklarini şöylemişti.
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Satılır enflasyon orantısında bugün 348 bin size fazla geliyor Eylül ekimde bajajlar 100-120 lere geldiğinde mt25 r25 nerdeyse 200 lere dayandığında vatandaş dönüp abi mt25 R25 250cc lik makine 200 bin tl lere dayanmış 1200cc lik teknolojik sıfır garantili tenere 348 bin tl bedava bu fiyata der..
Logaritmik,herseye zam gelirken super tenere ye neden zam gelmesin ?
Yani 2 yildir bu motorun fiyati artiyor,bundan sonra neden artmasin ?
bisey de demiyirum artacak tabi de bu sekilde elde kalir yani.
Persembe gunu tum bayilere telefon ediyorum,2016 africa ilk sahibinden kazasiz belasiz..ustune 120 bin veriyorum dicem..bakalim cevap ne olacak.
Elbet bir africa olamaz da ölümlu dunya,bir degisikklik olur saftli falann..hayirlisi
-
levend84 adlı üyeden alıntı
GS 1250 ile Ktm 1290 S-ADV R ağirlikliklari birbirine yakin ama Bu bmw de başka bir mühendislik var,fren,yol tutuş,denge hepsi var.
Brembo,radyal kaliper,alayi ikisinde de var
Zaten,bmw muhendisleri motosiklet üretiminde,binek araç uretiminden daha fazla zorlandiklarini şöylemişti.
Bmw de olan telelever sistemi herşeyi değiştiriyor.
O sebeple niki dayı virajlarda dahi frene abanabiliyor.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Tommy GS in en büyük artısı , motorun ciğerini bilen tonla ustası var , ikinci el tertemiz yedek parçasıda o kadar çok vede ucuz ki fiyatlara sarı siteden baksan şaşırırsın , mesela ben yedekte dursun diye neredeyse sıfır iki adet alaşım jantını 2000 tl ye aldım , sıfırı 25 bin civarı olan şaft kovanı 5000 e bulunuyor , grenaj parçaları 1000 li rakkamlara bulabilirsin , kısaca diğer Avrupalılar ve Japonlardan çok ucuza arızasını çözersin , ikinci artısı motor koca cussesine rağmen hakkatten hafif ve ağırlık merkezi yerlerde sürünüyor , bana göre en büyük artısı motoru elinden kaçırırsan gidon yere değmiyor , kaldırmak gayet kolay...yakıt tüketimi benzerlerinden gerçekten çok düşük , bozuk yolda inanılmaz bir konforu var , yalnız ben virajı kendi dönüyor mitini anlamsız buluyorum , öyle birşey yok , ama virajda freni yapıştır kolay kolay çizgisini bozamazsın , acayip şekilde saçma sapan arızaları var çünkü her yerinde bilmemne sensörü var , mesela motora dururken darbe geldiğinde şak diye kontağı devre dışı bırakıyor 20 dk sonra açabilirsin , böyle huyları var..konu GS güzellemesi oldu ama laf lafı açtı , bu arada tipini sevdiğimin motoruna hala ısınamadım , bir garip görünüyor :D
Hocam görüşlerine katılıyorum ve bir ekleme yapmak istiyorum "virajı kendi dönüyor" derken SS gibi viraj kabiliyeti var anlamında değil, o ağırlıkta o cüssedeki bir motorun aşırı rahat viraj almasından dolayı söylediydim.
Motorun dengesi ve amortisör ayarı o kadar güzel ki, bence o cüssedeki bir motor için gerçekten çok iyi viraj kabiliyeti var. Şahsen ben çok daha hantal ve zor viraj döneceğini beklerken viraja girdiği çizgide çıkması beni baya şaşırtmıştı. Sanırım ağırlık merkezinin aşağılarda olmasının payı büyük.
Birde nacizane birki tavsiye vermek isterim: senin motorda var mı bilmiyorum ama motorun görselliğini geliştirmek istersen 1200gs ler için aliexpressde 1250dekine benzer led far satıyorlar, motor en az 5 yaş gençleşiyor. Ayrıca 3lü aluminyum çanta seti ve güzel sticker setleriyle motorun güzelliğine güzellik katabilirsin. Sadece birkaç öneri
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Bmw de olan telelever sistemi herşeyi değiştiriyor.
O sebeple niki dayı virajlarda dahi frene abanabiliyor.
Aslında virajda adabıyla fren yapılabilir. Bununla ilgili bir video paylaşmıştım.
https://www.youtube.com/watch?v=JgcBkvlE6lo
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Virajda da Fren yapilir neden yapilmasin.
Ben abanmaktan bahsettim
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Virajda da Fren yapilir neden yapilmasin.
Ben abanmaktan bahsettim
Kademeli güç vererek abanabilirsin bile. (Videoda bahsediyor...) Ama o durumda iyi amortisör ve lastik + iyi yol koşulları lazım tabi. Şansı o kadar da zorlamaya gerek yok.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Kademeli güç vererek abanabilirsin bile. (Videoda bahsediyor...) Ama o durumda iyi amortisör ve lastik + iyi yol koşulları lazım tabi. Şansı o kadar da zorlamaya gerek yok.
Abi lastik kesinlikle önemli ama telelever yoksa wp veya showanin en baba amortisoru de olsa zor.
Süspansiyonun tam sönümleyemediği durumlarda telelever işi devraliyor.
Yaw niki reis gel konuya da yaz birşeyler yorma bizi buradasenin motoru övüyoruz
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Abi lastik kesinlikle önemli ama telelever yoksa wp veya showanin en baba amortisoru de olsa zor.
Süspansiyonun tam sönümleyemediği durumlarda telelever işi devraliyor.
Yaw niki reis gel konuya da yaz birşeyler yorma bizi burada
senin motoru övüyoruz
Peki leventcim,madem super uber birsey bu telelever neden 2014 sonrasi r1200r ve r1250r de kaldirip geleneksel suspansiyona dondu bmw ?
O kadar da anlatildigi gibi super birsey olmadigi fark edilmis olabilir mi ?
-
❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı
Peki leventcim,madem super uber birsey bu telelever neden 2014 sonrasi r1200r ve r1250r de kaldirip geleneksel suspansiyona dondu bmw ?
O kadar da anlatildigi gibi super birsey olmadigi fark edilmis olabilir mi ?
Müdur yanlişin var.
Telelever hala kullaniliyor.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Müdur yanlişin var.
Telelever hala kullaniliyor.
Yok hocam.kaldirdilar
Bak yok
-
❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı
benimkin de varmı reis varsa sen kötü diyosan şaseyi söküp atayım
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
caglar48 adlı üyeden alıntı
benimkin de varmı reis varsa sen kötü diyosan şaseyi söküp atayım
Yok,seninkinde hic olmadi.nikki nin dedigine gore yeni gs lerde bile olmayacakmis..
-
❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı
GS uzerinden konuşuyoruz,
Birisi 270kg islak agirlik
Yerden yüksek
Büyuk ön jant
Adv
3 lu çanta
Yüklü uzun yol motoru
Digeri
240kg
Naked
Genis taban ön lastik
Sert suspansiyon
Spor kullanim
Kullanimin %90 nı sürücü odakli.
Telelever bu motora ekstra ağirlik sunar
Iki motorda farkli karakterde.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
GS uzerinden konuşuyoruz,
Birisi 270kg islak agirlik
Yerden yüksek
Büyuk ön jant
Adv
3 lu çanta
Yüklü uzun yol motoru
Digeri
240kg
Naked
Genis taban ön lastik
Sert suspansiyon
Spor kullanim
Kullanimin %90 nı sürücü odakli.
Iki motorda farkli karakterde.
Dogru fakat eski r serisinde bu telever vardi.ne hikmetse kaldirmayi tercih etti bmw.
-
❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı
Logaritmik,herseye zam gelirken super tenere ye neden zam gelmesin ?
Yani 2 yildir bu motorun fiyati artiyor,bundan sonra neden artmasin ?
bisey de demiyirum artacak tabi de bu sekilde elde kalir yani.
Persembe gunu tum bayilere telefon ediyorum,2016 africa ilk sahibinden kazasiz belasiz..ustune 120 bin veriyorum dicem..bakalim cevap ne olacak.
Elbet bir africa olamaz da ölümlu dunya,bir degisikklik olur saftli falann..hayirlisi
Zaten bu motorun geldiği vakit satış fiyatı misal 120 bin ise maksimum değer ederi neyse şu anda ona yaklaşmışlardır çok daha fazla çıkartmazlar nedeni belli motorun yaşı geçiyor çoğu bayi 2-3 seneden fazla elinde tutmaz bir şekilde çıkartır çünkü ikinci eldede sıfırı elde kalmış sen buna şu rakamımı istiyorsun algısı oluşur bunuda istemezler müşteri portföyü açısından … birde o rakamlara çok takılma cebinde belki 300 bin sıcak parayla gitsen hemen verirler..
-
-
DickName adlı üyeden alıntı
Ahaha,dun aradim bu ilani bulamadim.bugun koymuslar..efsane bir ilan gercekten.
Alana hayirli olsun
-
DickName adlı üyeden alıntı
daha önce akrep li tencere kullanmadıysanız çok şey kaçırmışsınız demektir
tek bir test sürüşü bütün düşüncelerinizi değiştirip parçalanmayan ön yargılarınızı yıkabilir
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)