İyi günlerde kullanın. CF moto NK serisi görünüş olarak çok güzel olsada benim için hep soru işareti.
O Triumph bende olsa heralde akşamları sarılarak yatarım.
İyi günlerde kullanın. CF moto NK serisi görünüş olarak çok güzel olsada benim için hep soru işareti.
O Triumph bende olsa heralde akşamları sarılarak yatarım.
İstanbul'daysan bir gün buluşalım bir test et motoru istersen Levend Cumartesi günü olabilir mesela. Eğer cidden niyetin var ise diye dedim. Bu arada facebook grubunda bir arkadaş kaza yapmış haliyle servisi aramış hemen ihtiyacı olan parçaları sormuş servistekiler cevap olarak ne zaman tedarik edebiliriz kesin tarih veremeyiz demişler. Ürkütücü
Hocam ist.degilim,sağolasin düşünmen yeter,gecen yaz eski kasasiyla kisa bir suruş yapmiştim,yürür karakteri CB250R ile çok yakin.
Tek farki 100km den sonra cb yola daha iyi oturuyor.ön suspansiyon farkindan kaynakli.
Bu yedek parca mevzusu zamanla oturur,yeter ki ciddi anlamda yuksek adetli satişlar olsun.
Yan sanayii ureticide o dogrultuda, muadil parca uretir,fiyatlar orjinale oranla daha uygun olabilir.
Valla şimdi baktım cidden 6 ay diyor facebookta! İnanılır gibi değil. Bunun ancak şöyle bir açıklaması olabilir; pandemiden dolayı çin'deki limanlardan konteyner çıkışlarının tarihleri bildiğiniz gibi hep rötar yaptı ve yaşanan bu rötarlar mevcut planlamaların gecikmesine sebep oluyormuş bir de süveyş kanalını günlerce tıkayan evergreen gemisi de bu işe sekteyi vurdu. Şu anda da ukrayna-rusya savaşı işin üstüne tüyü dikti.
6 Mayıs 2022 tarihli dış kaynaklı bir yazı;
https://edition.cnn.com/2022/05/06/business/china-lockdowns-global-port-chaos-supply-chains-intl-hnk/index.html
"Hong Kong (CNN Business)Küresel denizcilik, pandeminin kaosundan yeni çıkmaya başlamıştı. Şimdi liman tıkanıklığı ve gecikmeler geri döndü ve bir süre daha olabilir.
Çin'deki Covid kilitleri, dünyanın en büyük konteyner limanı olan Şanghay'da hasara yol açtı ve şimdi dünyanın diğer büyük limanlarında sorunlara neden oluyor.
Şanghay da dahil olmak üzere bazı Çin şehirleri son günlerde Covid kısıtlamalarını gevşetmeye başladı, ancak uzmanlar hasarın çoktan yapıldığını ve küresel nakliyenin yaz aylarında iyi etkileneceğini söylüyor. Bu, Rusya'nın Ukrayna'yı işgalinden dolayı sarsılan küresel tedarik zincirleri üzerinde daha da fazla baskı oluşturabilir ve enflasyonu sıcak tutmaya devam edebilir.
Küresel tedarik zincirlerini izleyen Project44'ten elde edilen veriler, Çin ile büyük ABD ve Avrupa limanları arasındaki sevkiyat gecikmelerinin, Çin'in dünyanın en yoğun konteyner limanına sahip olan Şanghay şehrini kapattığı Mart ayı sonundan bu yana dört katına çıktığını gösterdi."
@atalayalper Merhaba, Gidon aynasını nereden aldığınızı paylaşabilir misiniz?
gösterge halen açıkta ve bu negatif bir durum değil yani ama rüzgar yiyen naked model olması negatif bir durum.
hoş model iyi model ama düşündüren tarafları da yok değil.
sizin adınıza kazasız belasız sürüşler olsun, tekeriniz düz bassın.
Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.
Güle güle kullanın ..
300 k ya motosiklet al, üzerine sofra bezini fırlatıp git
Komsunuz bana ulaşsın ben hediye edecegim çadırı ..
Az önce baktım 410.000 tl olmuş en ucuz versiyonu olan "R" versiyonu. Kırmızı renk inanılmaz cidden ve bu motora da çok yakışmış. Motorun üstünde kediler cirit atıyorlar ve üstünde uyuyorlar her türlü ihtiyaçlarını da görüyorlardır motor üstünde muhtemelen. Kendi eski motorumdan biliyorum üstüne kusuyorlar bile zibidiler Hepsini geçtim tırnakları ile boyaya ve seleye epey zarar verebiliyorlar. O yüzden motorumu mumya gibi sarıp sarmalıyorum.
Bizim burda harley davidson softail var adam yolun kenarına park edip eve gidiyor yaz kış ne branda ne bir disk kilit zincir öyle kaldırım yanına park edip evine gidiyor .. nerden baksan 400-500 bin lik motordur..
@AtalayAlper,
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kulanmanız dileğiyle...
N11’den alıyorum son üç motoruma da hep oradan satın aldım. Görüş alanı biraz kısıtlı ama alışınca problem olmuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------
Levend hocam n11’den aldım, gidon aynası diye aratın çıkıyor. Ben hep n11’den bu tür aksesuarları alıyorum ya da trendyoldan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------
Çok çok teşekkür ederim üstadım amin cümlemiz inşallah 🙏🏻
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------
Ben de geç de olsa teşekkür edeyim çok sağol dostum 🙏🏻😇
Yeni fiyat 62bin olucakmış galiba hala kararsızım. 6 yaşında yaşlı bi tnt250mi alsam acaba 45 50 küsürlere hem çift silindir. yoksa sıfır olsun temiz olsun kafasıyla girmişse mi nk250ye
Forumdan bir arkadaş yarın almaya gidiyor GT versiyonunu :D
Bakınız:Konu Linki
Yatırmaz umarım o da komşunuz gibi
Fiyat zammı pardon güncellemesi geldi evet doğrudur. Yeni fiyat: 62.132 TL
45-50 bin km yol yapmış 6 yaşında dediğiniz motora kaç lira para vereceksiniz peki?
Hayır hayır 45 50 bin km de bi motor demedim yani fiyat olarak yazdım onu 45 50bin bandında 10 15 bin km yapmış tnt250ler var ilanlarda. Tabi arasındaki fiyat farkına değer mi onda kararsız kaldım, çünkü birisi sıfır 2022 model piyasaya güzel girmiş bir motor diğeriyse 6 7 yaşında ama güzel bir motor bu fiyat bandında. 2.el bi motora razı değilim şahsi olarak ama gün geçtikçe gelen zamlar yüzünden fiyattan kısmaya çabalıyorum. Ve bir an önce almak istiyorum. O nedenle sıfır nk250mi almayımı beklesem yoksa 2.el o yaşta bulabildiğim temiz bi tnt250 mi alsam diye danışmak istedim
Arkadaşlar merhaba
Dün motorum 250nk yı takasa verip karşılığında Triumph tiger 800 xc almaya karar vermiştim. Motorumun üstüne bir miktar para verecektim. Neyse fiyatta anlaştık vs ben alım-satımdan önce Tiger motoru bir test sürüşü yapmak istedim. Sağolsun motorun sahibi şöyle 15-20 dk gez gel dedi. Öncelikle 250nk dan Tiger 800 e binince eşekten inip deveye binmiş hissiyatına kapıldım. Gösterge kısmı çok uzağımdaydı. Parmak uçlarımla zar zor dengemi sağladıktan sonra vitesi 1 e takıp hafif gaz vermemle motor altımdan uçup gidecekti 😄 Neyse durumu pek çaktırmadım ama 94 beygir güç daha ilk kalkıştan itibaren altınızdaki gücü iliklerinize kadar hissettiriyordu. Yalnız daha ilk kırmızı ışıklarda NK250 deki gibi aralardan öne geçmeyi düşündüm ama başaramadım. Tiger enlemesine hem daha genişti, hem motorun ağırlığından (235 kg) dolayı kıvrak manevralar yapamadım. Ayak uçlarım zaten anca yere değiyordu. Sol ayağımın üstüne tüm yük binince motoru doğrultmakta çok zorlandım.
Biraz otoyolda gazladım, gidiş ve ses müthişti ama motoru sürekli zaptetme ile uğraşıyordum. Belkide ilk sürüşümden kaynaklıydı. Dün akşamüstü hava kapalı olmasına rağmen hem otoyolda hem şehiriçinde motor bloğundan bacakları yakacak kadar yüksek ısı geliyordu. İnanın sürüşümün 15. dk sında artık bacaklarımın üstüne sanki sıcak ütü ile press yapıyormuşçasına ciddi rahatsızlık hissetmeye başladım. Dayanılacak gibi değildi. Evet motor belki uzun yol turları için yapılmıştı ama kapalı havada bile otoyolda seyir hızım 90-100 le giderken bu sıcaklığı tamamen dizlerimin altından itibaren hissediyordum.
Neyse bu kadar sürüş yeter deyip beni bekleyen Tiger ın sahibinin yanına döndüm. Sürüş deneyimimi sordu. Yukarıdaki yazdıklarımı aynen aktardım. Bacaklara vuran sıcaklıktan kendisi de yakındı. Ben bir düşüneyim dedim ve tekrar haberleşmek üzere ayrıldık. Tekrar NK250'me binince motor altımda BMX bisiklet gibi kaldı 😃 Ama şehiriçindeki kıvraklığı, motor bloğunda sıcaklık hissetmemem beni tekrar motorumu sevdirdi.
Aslında 27 beygirden 94 beygire geçiş yapacak olmak hem keyifli hem heyecan veren bir durum fakat ben bu yaz motoru şehiriçindeki bir çok işim için, trafikte arkalarda sıcakta beklememek için, daha da önemlisi park sorunu yaşamamak için kullanmayı planlıyordum. Yılda belki en fazla 2 kere uzun tura çıkarım ama benzin fiyatları malum belki bu yıl motor ile hiç uzun tur gerçekleşemeyecek. Velhasıl kelam 250NK ile yola devam etmeye karar verdim. Dediğim gibi Triumph ta bacaklarıma vuran o cehennem sıcağını, NK250 de neredeyse hiç hissetmemem, tıkalı trafikte aralardan fıtı fıtı geçmem beni mest etti. Tabi aynı sınıf motor değiller ama benim gibi %90 şehiriçinde motor kullanacaklar için NK gerçekten biçilmiş kaftanmış onu anladım.
Tecrübelerim bu kadar. Herkese iyi sürüşler.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)