Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

yeni motosiklet için tavsiyelere açığım

    REKLAM ALANI
  1. #21
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt Tour'da bu sene Tracer 7 ve 9 Gt'yi denedim. Tracer 7 güzel ama 9 Gt muhteşemdi, bayıldım, çok sevdim, hastası oldum.
    Benim de randevum vardı ama yağmur var diye iptal oldu. Binemedim bir türlü Tracer a. Biri bi tur verse inmem üstünden. Çok seviyorum bu modeli çok hoşuma gidiyor.

    Yerine başka gün mt tour da Mt9 denedim. Tracer la bir sürü resmim var ama hiç süremedim..
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Cb500f alin bence. Abs var, su soğutma zaten Allahın emri, blok ölümsüz gibi bir şey, hem şehir içi hem şehir dışı motoru. Hayirli olsun simdiden.
    nicknamer bunu beğendi.

  3. #23
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Şimdi şöyle; Alüminyum çanta için dışardan fiyat aldım ve sadece teklisi 5.000 TL olmuş-bağlantısı vs dahil. 3'lü çanta için fiyat 10.000 TL imiş.

    Bu durumları göz önüne alarak bir sıralama yaptım:
    1) Bajaj Pulsar NS200 Abs
    1) Rks Trv242

    İkisi de 1.sırada çünkü ikisine de bakmaya gideceğim. Kısmet.

    Elediklerim de oldu, önerilerinize teşekkürler. Sebepleriyle yazıyorum belki almak isteyenlere de fikir olur:
    1) Suzuki VStrom 650 DL: Fiyat bandı, işletim maliyeti ve en önemlisi parça fiyatı olarak pahalı geldi.
    2) Honda CRF250: Tam aradığımmış aslında ama Rks RT250 ile ben zaten İstanbul İzmir Muğla gezebiliyorum. Ve esas istediğim cross dışı plastik bir grenajdı. Bu sebeple istemedim. Daha Tracer gibi grenajlı diyeyim, bir literatür ismi var mı bilemiyorum.
    3) Yamaha WR250: 2.maddedeki sebepten.
    4) Superlight 200: Sevenleri vardır ama benim istediğim şekle hitap etmedi.
    5) Bajaj Dominar 250: FP anlamında Bajaj Pulsar NS200 ile farkını çözümleyemedim. Yanlış hatırlamıyorsam vites göstergesi yoktu. Bajaj Pulsar NS200 Abs alternatifine yöneldim.
    6) Honda CB500 & CB600: Bu serileri çok eski buldum. Yenileri de çok pahalı geldi. Bulgur pilavı anladığım kadarıyla ama bir Suzuki Vstrom 650 DL kadar ilgimi çekmedi.
    7) Honda NT700 Deauville: Çantalarını sevemedim. Belki çok basit bir sebep ama böyle. Alüminyum çanta istiyorum ve bu orjinal çantaları da çıkaramam yani orjinalliği bozulsun istemeyerek bir yerde mutsuz olurum diye listem dışında kaldı.
    8) Yamaha Fazer 6: Parça sorunu yaşar mıyım emin olamadığım için listeme eklemedim. Tracer ile tanışana kadar en sevdiğim modeldi. Temizleri için istene tutar bütçemin üstünde görünüyor.

    Bonus: Suzuki Vstrom 250: Gerçekten de beğendim. Tam aradığım seviyeye giriş motosikleti. Ancak ikinci elleri 90k TL den başlıyor ve bu tutar Honda CB500X i andıran sıfır km Rks Trv242 nin çok üstünde geldi. Şimdilik listemde yok ama alma zamanına kadar kendimi ikna edebilirsem olabilir. Tracer ın biraz altında güzel bir yere konumlandırdım. Biraz üstüne de Honda NC serisi aklımda.

    Yanıtlar için tekrar teşekkürler, tekeriniz düz bassın.

  4. #24

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Ben sana tersten istediklerini söyliyim
    Başka konuda da yazdım eski motor saatli bombadır motorsiklet motoru araba motoruna benzemez sıkıştırma oranları çok yüksektir ve önceki sahiplerinin nasıl kullandığını bilmiyorsan piyango sana vurabilir..

    Bugün 250cc lik güncel mt25 R25 motoru bile orjinal sıfır parçalarla yaptırmak işçiliği osu busu 30 bine patlar makine hacmi büyüdükçe heleki eskidikçe silindiri arttıkça bu rakamları iki üç ile çarp

    Uzunyol tour makinesi istiyorsun sanırım motor almadan şahsi fikrim mevzuya üç ayaklı başla ikinci el , yedek parça bulunabilmesi ve ucuzluğu, yakıtı az yakması …

    Bugün Türkiye de piyasayı domine eden markalar yok modeller var artık mt25 r25 pulsar rs dominar250 cfmoto bir rüzgar yakaladı ama ben devamlılığı olucağını sanmıyorum her ne kadar yeni kasası gelmesede hala yedek parça bulunabilirliği marka kalitesi yakıt ekonomisi nedeni işe cbr250 gene inazuma belli bir kitlesi var falan ..

    Yüksek hacimde zaten mt07 nc750 cb500f cb500r dışında motor kalmadı fazla piyasası olan …

    Neyse uzatmıyım ben kendime göre söyliyim şahsen kendime yol tour makinesi alıcak olsam şu yukarda bahsettiğim üçlü çerçevesinde inazuma 250 f alır geçerdim ..
    hem çift silindir hem grenajlı hemde orjinal yan çantalı olanları vardı bulabilirsen tam güzel az yakan parçası olan çift silindir olması iyi bir artı güzel uzun yol motoru olur fiyatında uyguna bulursun .. selesi çok konforludur yormaz sürüşü kaymak gibidir tek eksisi ağır dır ama tnt242 bakıyorsan koymaz birde son sürati stabildir 145 falan yaparsın…fiyatını bilmiyorum ama en son baktığımda 40-50 arası vardı..

  5. #25
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben sana tersten istediklerini söyliyim
    Başka konuda da yazdım eski motor saatli bombadır motorsiklet motoru araba motoruna benzemez sıkıştırma oranları çok yüksektir ve önceki sahiplerinin nasıl kullandığını bilmiyorsan piyango sana vurabilir..

    Bugün 250cc lik güncel mt25 R25 motoru bile orjinal sıfır parçalarla yaptırmak işçiliği osu busu 30 bine patlar makine hacmi büyüdükçe heleki eskidikçe silindiri arttıkça bu rakamları iki üç ile çarp

    Uzunyol tour makinesi istiyorsun sanırım motor almadan şahsi fikrim mevzuya üç ayaklı başla ikinci el , yedek parça bulunabilmesi ve ucuzluğu, yakıtı az yakması …

    Bugün Türkiye de piyasayı domine eden markalar yok modeller var artık mt25 r25 pulsar rs dominar250 cfmoto bir rüzgar yakaladı ama ben devamlılığı olucağını sanmıyorum her ne kadar yeni kasası gelmesede hala yedek parça bulunabilirliği marka kalitesi yakıt ekonomisi nedeni işe cbr250 gene inazuma belli bir kitlesi var falan ..

    Yüksek hacimde zaten mt07 nc750 cb500f cb500r dışında motor kalmadı fazla piyasası olan …

    Neyse uzatmıyım ben kendime göre söyliyim şahsen kendime yol tour makinesi alıcak olsam şu yukarda bahsettiğim üçlü çerçevesinde inazuma 250 f alır geçerdim ..
    hem çift silindir hem grenajlı hemde orjinal yan çantalı olanları vardı bulabilirsen tam güzel az yakan parçası olan çift silindir olması iyi bir artı güzel uzun yol motoru olur fiyatında uyguna bulursun .. selesi çok konforludur yormaz sürüşü kaymak gibidir tek eksisi ağır dır ama tnt242 bakıyorsan koymaz birde son sürati stabildir 145 falan yaparsın…fiyatını bilmiyorum ama en son baktığımda 40-50 arası vardı..
    Teşekkürler. Çok değerli yazdıklarınız. Inazuma yı da listeme ekledim.

  6. #26

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı nicknamer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. Çok değerli yazdıklarınız. Inazuma yı da listeme ekledim.
    Ne alırsan al hiç önemi yok .. ikinci eli olsun , yedek parçası rahat bulunabilir olsun ve uygun rakamlı olsun yani bir kafa grenajına senden 20-30 bin tl istemesinler vede yakıtı uygun olsun artık yakıta zamlar 10 kuruş 20 kuruş gelmiyor 1 tl 1.5tl geliyor o yüzden yakıtıda öncelikli al ..


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler