merhaba arkadaşlar yarın motosiklet alacağım insallah bu üç motorun arasında kaldım, dirft l sıfırı 28 bin cf 150 41 bin 2018 model bn251 8 bin kmde onun da 43 bin hangisini önerirsiniz?
merhaba arkadaşlar yarın motosiklet alacağım insallah bu üç motorun arasında kaldım, dirft l sıfırı 28 bin cf 150 41 bin 2018 model bn251 8 bin kmde onun da 43 bin hangisini önerirsiniz?
Ben drift alırdım. Fp.
Ötekiler japon değil. Vermeyip o parayı ekipman alırdım. Kaskı sıfır almak önemli.
Bn251 hem kücük hemde yedek parçası vs. aşırı aşırı pahalı. Kaç.
CF 150 zaten güzel görünümlü çin, kaç
Drift L sağlam bloga sahiptir alınabilir ama 28 bin vermem.
Bütçen ne kadar?
Üzgünüm ama Cf moto için ön yargılısın Arndiol. Çin menşeili motor daha önce neleri deneyimledin veya kullandın marka model isimlerini verebilir misin? Bir de şu anda ne kullanıyorsun?
Rx3i Evo - 200 Km
Vulture 7 bin km
MCT 200 Km
Kullandım. Çin motorlarına karşı bir problemım yok cünkü Drift ve Vulture motor blogunun cok saglam oldugunu biliyorum ki soranlara da zaten öneriyom.
Su an ns200 kullanıyorum.
CF moto şişirilmiş bir balon. Fiyato %30 daha ucuz olsa agzımı acmam ancak hem yetkili servisi kötü hemde yedek parça problemi olan üstelik yedek parçalarının pahalı oldugu bir motoru dışlamam gayet normal.
Yani çin motorlarına karşı bir problemım yok, CF motonun çin değilmiş gibi konusulmasına karşıyım.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Anladım fakat şişirilmiş balon olduğu konusunda hem fikir değilim. CfMoto artık Avrupa ülkelerinde mesela İngiltere'de satılıyor hatta Amerika'da Kanada'da bile satılıyor. Ktm ile işbirliği yaparak bir şirket kurdular %51 hissesi CfMoto'nun %49 hisse KTM'nin. Sence şişirilmiş bir balon ile KTM ortak olmak ister mi? Ayrıca dünyanın en büyük ATV üreticilerinden biri CfMoto. Neyse konu CfMoto'yu savunmak değil öyle algılanmasın konu şu; CfMoto çitayı belli bir seviyenin üstüne taşıdı bunu direk cevap olarak sana söylemiyorum Çinli ön yargısı ile konuya yaklaşmamak lazım keza bu önyargı yanlış olur. Ben de Çin malı motor epey kullandım ve kullanıyorum fakat bile bile lades olacağımı bildiğim marka ve modellerden uzak duruyorum. Araştırınca her şey ortaya çıkıyor zaten. Ülkemizde CfMoto ile ilgili parça problemi yaşayan kişiler olduğunu ben de duydum ama bunun hiç olmamasını isteyenler net çözüm olarak Honda veya Yamaha'ya binecekler. Mondial Rx3 için de çok sıkıntılı motor diyorlar ama bu durum tüm Rx3'lerin problemli olduğu anlamına gelmez. Daha yeni bu çarşamba günü bir arkadaşımla birlikte iki adet 2022 model NK250 aldık Düzce'den İstanbul'a kadar sürerek geldik çok büyük pişmanlıktır benim için Rx3 diyor. Başka bir arkadaş şu anda Nevada 250 kullanıyor aynı şeyi bir önceki motoru Vulture için söylüyor yani genelleme yapmak çok doğru değil.
Not: Şu anda CfMoto sahibi olduğum için yazmadım bunları beni bilen bilir sahip olduğum şeyleri de eleştirir gerekirse yerin dibine sokarım keza Cfmoto için de forumda bir inceleme / değerlendirme yazısı yazacağım orada da bunu göreceksiniz. Hiçbir marka benim babamın oğlu değil ve bana para da ödemiyorlar hiçbiri de uzun süreli kalıcı değil illaki bir süre sonra satarım sıkılıp. Bugün Cfmoto olur yarın başka bir marka. O yüzden marka fanatiği olmanın kimseye faydası yok olanı biteni görüp dürüstçe yazmak önemli olan.
Benelli bu fiyatlara göre mantıklı. 150nk güç olarak yetersiz kalır bence. ben 3 sene önce 250nk ile başladım çok memnunum satmaya da niyetim yok yetiyor gayet mutluyum sıkıntısız uzun yolculuklar yaptım. bi yere giderken beni yarı yolda bırakır mı diye düşünmüyorum. bn251 de ağır olması dışında güç olarak yeterli olur artçıyla da daha rahat olur diğerlerine göre.
şuna değinmek isterim, motosiklete para verirken onu çizene ve üzerindeki komponentlerin üreticilerine para veriyosunuz. cf moto alırken verdiğiniz para; Kiska, Bosch, Continental, J.Juan (ya da şu an Brembo) gibi markalara gidiyor. Blok olarak zaten undertuned motorlar 400nk hariç mekanik sıkıntı çıkarmıyor o da ne sebepten bilinmez kesicisi olmadan satılan bi motordu. Ben alırken bunları göz önünde bulundurmuştum.
Drift L kullanıcısı olarak son hız yetersiz ve şuan BN-251 almayı düşünüyorum ama Drift L sağlam makina uzun yola çkmayacaksan şehir içi mükemmel 2.5 litre yakıyor aşırı ekonomik. 1600 kmdir kullanıyorum hiç bir sorun çıkartmadı
Uzun yol varsa Bn-251 yoksa Drift L
50 bin tl butcem var, bundan önce kanuni gt 170 vardı 9 yıl kullandımuzun yol dağ taş gezdim ufak.l tefek sorunlar hariç sıkıntı çıkarmadı yedek parçası olmadığı için ikinci eli yoktu ve parçasını bulmak zor olduğu için sattım, b251 güzelde yedek parça sıkıntısı korkutuyor.
250 nk al 2022 model kesinlikle bulursun 50 bin liraya
50k bütçe ile pulsar yada nk 250 bak başka motor alma . Yarın satmaya kalksan değer de kaybetmez.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
benelli lerin belli bir modellerinde stop etme ve statör sıkıntıları vardı bayağı gruplarda sıkıntı çeken arkadaşlar vardı onu iyi araştır..
Özellikle bazı YouTube kanallarında ustalar parça bulamadıklarını söylüyordu…
Bn 251 alma düşüncesi ile deneme sürüşüne gitmiştim. Titreşimli fakat torkunu iyi bulmuştum. Ağırlığı hacmine göre biraz fazlaydı. Üretilmeyen bir model olması sıkıntı. Seçeneklerinizden Drift'i seçerdim.
arkadaşlar pulsar 200 ns aldım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)