PİYASAYI R25 SAHİPLERİ YÜKSELTİYOR DİYEBİLİR MİYİZ?
Reklamlar
-
Gerçekten şöyle bir bakayım dedim ilanlara, ağır hasarlı 2 yıllık R25'e adamlar 90-95 lira para yazmış. Çoğu ilanda R25'in şu kadar olduğu piyasada bu motor uygun diye açıklamalar görüyorum. Şu R25'lerin kökünü kurutamıyor muyuz? Piyasa tüm tabakaları delip, karadeliği keşfe doğru ilerliyor, içler acısı. İşin kötüsü alan da çok.
Reklamlar
-
-
ikinci el 250 cc ve altı SS motor alanında aklına şaşarım.
%50 kar ediyorsa belki o zaman.
-
Ne alaka piyasada bir tek R25 ler mi yüksek sadece.Saçma soru olmuş.
-
Hükümet hariç herkes suçlu. Stokçular, Allahsızlar, komisyoncular, dış güçler... uzar gider.
-
Hükümet hariç kısmına katılmıyorum. Bu konuda bir düzenleme yapılamaz mı, aynı sarı sitede mal'a fiyat biçildiği gibi. Bir malın sıfırı baz alınıp o motorun km'si ve yılına göre ne kadar temiz olursa olsun değer kaybı mümkün olsa ortalık bu hale gelmezdi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
Ev yok, araba yok, istediğimiz (kendim için konuşuyorum) motorda öyle S1000RR, H2 değil, eli yüzü düzgün bir MT07-09 alayım desem tutkumu yaşamak için, o bile mümkün değil. Oyuncak olan bir piyasa, kıçı kırık bir motor için 3 yıl kredi ödüyor adam oda en fazla Çinli alabiliyor. Hakkımı helal etmiyorum, su piyasayı arttıranlara !
-
2020 r25 sahibiyim. olduğu yerde dahi düşmesi olmayan 2025'e kadar resmi garantili 21 bin km'de motoruma 95 bin tl yazdım.
sonra diğer ilanlara baktım kaç yazmışlar diye. 6-7 bin lira aşağısına eski kasalarının ya da düşmüş kalkmış hasarlı yeni kasaların bu fiyatlarda yazıldığını gördüm. ben fiyatı yine aynı bıraktım. eski kasa r25'lere kim o paraları verip alacak gerçekten çok merak ediyorum.
şöyle de bir durum var; benim cepte kuruş param yokken krediye girip 2 sene önce 40 bin liraya bu motoru aldım.(hatta konusunu da açmıştım burada) o zamanlar piyasa düşecek diye bekleyip motorunu almayanların vizyonsuzluğun bedelidir ödeyecekleri bu afaki fiyat farkı ki ben kredi çektiğimde faiz 0,99'du. şu an yaklaşık 2 galiba. fiyat düşecek diye bekleyenler çok düşük faizle çok uygun fiyatalara isteseler bu motoru alabilirlerdi.
neticesinde bu da bir yatırımdır. ben riske girip yatırımımı yaptıysam, karşılığını, yani malımın ederi neyse de isterim. ticaret böyle bir şey kimse kusura bakmasın.
-
Serbest piyasada malın değerini alıcı belirler. Bir mala talep varsa fiyatı artar. Temel ekonomi ilkesidir bu. Orada sadece rakamlar yazar ancak fiyatını arz ve talebin kesiştiği nokta belirler. Bir araca, mala sabit fiyat belirlersen yani müdahalede bulunursan o mal piyasadan kaybolur.(karaborsa olur) Alacağınız aracın fiyatının düşmesini istiyorsanız ekonominin düzelmesini sağlamanız gerekiyor. O da kısa sürede olacak bir durum gibi görünmüyor. Burada suçlu kim ve ya kimler belli. Değişmesi toplumun çoğunluğuna bağlı. Maalesef bireysel yapacak bir şey yok.
-
Alakasi yok ama 250cc de gerçekten çok şişirme oldu 100k yı geçti 0km.ayni durum pcx lerdede var.2017 de 14 bin tl ye almıştim 0km 2016 r25i ülkenin hali ortada anlatmaya gerek yok görüyorsunuz
-
-
1-motor fiyatları neden yüksek?
çünkü TL para birimi değersiz. 1dolar = 15TL
2-TL neden değersiz? Dolar neden değerli?
çünkü piyasadaki TL miktarı artıyor ve Dolar miktarı azalıyor.
3-TL miktarı neden artıyor?
çünkü bütçe açık veriyor sürekli. Açıgı kapatmak için daha fazla para basıyoruz.
4-Dolar miktarı neden azalıyor?
sebep: cari açık. Yani ülkemize giren dolar miktarından daha fazla dolar ülkemizden çıkıyor.
-şimdi diyeceksınız "yeter aga hep aynı muhabbet"
-amaaaa Yukarıdaki 4 maddenin içerdiği bilgileri bence ulkenın yuzde 99 u bılmıyor.
Yolsuzluk konusuna girmedik bile. Ona bi girsek hep beraber kusarız
-
Piyasayi domates ve aycicek yagi yukseltti arkadaslar.Allahin domatesi 25 olunca zincirleme bir reaksiyon basladi.
Allah sonumuzu hayretsin
-
ben de mt 25 sattım yakınlarda. uygun bir fiyat koymama rağmen baya bir süre satılmadı. yüksek fiyata koyanlar tok satıcılardır zaten gitmez o fiyatlara.
-
NAMASTE7 adlı üyeden alıntı
Hükümet hariç kısmına katılmıyorum. !
Dıjj güjjler diyelim o zaman. Fedon'cular da olabiler.
-
R25 aslında başlı başına bir sınıf haline geldi. Özellikle belli bir yaşında altındakiler bayılıyor, benim de içinde bulunduğum kel, göbekli, tavernacı tipli ihtiyarlar da nefret ediyor. Bir çok motosiklet, R25 örnek gösterilerek kıyaslanıyor. Dün farklı bir konuya yorum yazdım; "R25 + Dainese yazlık mont + Agv kask + ota moka kanka demek" üniforma gibi birşey oldu.
-
Çünkü Yamaha o modelle 250cc’de bir referans noktası yarattı.Malının arkasında durdu bizim millette gelen malzemeye bayıldı.Şahsen ben yatırımlık motor alacak olsam R25 ilk seçeceğim olur.Neden çünkü piyasası oturmuş, Varsa kroniği biliniyor, Envai çeşit aksesuarı parçası ve muadili bulunuyor.
Ama 250 cc racing binmek için alacak olsam o zaman da ilk aklıma gelen rc250 olurdu.Hem kalite bakımından r25’e göre fersah fersah kaliteli.Diğer motorlar standart satılırken bile üstünde wp amortidör,kaydırmalı debriyaj Rosso lastiklerle gelende yine rc’ydi.Bakım aralaıkları maşallah ikinci bakımı görmeden satıp sıfırını alırsın o derece uzun diğer motorlara göre.Tork, beygir güç hepsi standartların üzerinde.Ve gerçek bir racing tasarımı var motorda.Ama gel gelelim Türkiye’de emanet edilen distribütör dikişi tutturamadı.Milletin sorununa hızlı aksiyon gösteremedi.Yeteri kadar reklam yapılamadı bu motor.
Üstüne birde bizim milletin lanet olsun Avrupalılar yaşasın Japon’lar kafa yapısı KTM’nin tabutuna çakılan son çivilerden biri oldu.Ktm bizzat kendisi ilgilenip Yamaha gibi malının arkasında dursaydı bu ülkede sadece birkaç model satmak değil insanların kafasındaki avrupalı pahalıdır, Japon gibi olmaz asla algısını da yıkabilirdi.
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Çünkü Yamaha o modelle 250cc’de bir referans noktası yarattı.Malının arkasında durdu bizim millette gelen malzemeye bayıldı.Şahsen ben yatırımlık motor alacak olsam R25 ilk seçeceğim olur.Neden çünkü piyasası oturmuş, Varsa kroniği biliniyor, Envai çeşit aksesuarı parçası ve muadili bulunuyor.
Ama 250 cc racing binmek için alacak olsam o zaman da ilk aklıma gelen rc250 olurdu.Hem kalite bakımından r25’e göre fersah fersah kaliteli.Diğer motorlar standart satılırken bile üstünde wp amortidör,kaydırmalı debriyaj Rosso lastiklerle gelende yine rc’ydi.Bakım aralaıkları maşallah ikinci bakımı görmeden satıp sıfırını alırsın o derece uzun diğer motorlara göre.Tork, beygir güç hepsi standartların üzerinde.Ve gerçek bir racing tasarımı var motorda.Ama gel gelelim Türkiye’de emanet edilen distribütör dikişi tutturamadı.Milletin sorununa hızlı aksiyon gösteremedi.Yeteri kadar reklam yapılamadı bu motor.
Üstüne birde bizim milletin lanet olsun Avrupalılar yaşasın Japon’lar kafa yapısı KTM’nin tabutuna çakılan son çivilerden biri oldu.Ktm bizzat kendisi ilgilenip Yamaha gibi malının arkasında dursaydı bu ülkede sadece birkaç model satmak değil insanların kafasındaki avrupalı pahalıdır, Japon gibi olmaz asla algısını da yıkabilirdi.
KTM dandik bir distributor yerine Honda ve Yamaha'nın yaptığı gibi direkt kendi girip kendi ilgilenseydi olurdu ama ya Türkiye pazarını o kadar organizasyona değer bulmadılar ya da Honda ya da Yamaha kadar buna güçleri yok.
-
NAMASTE7 adlı üyeden alıntı
Hükümet hariç kısmına katılmıyorum. Bu konuda bir düzenleme yapılamaz mı, aynı sarı sitede mal'a fiyat biçildiği gibi. Bir malın sıfırı baz alınıp o motorun km'si ve yılına göre ne kadar temiz olursa olsun değer kaybı mümkün olsa ortalık bu hale gelmezdi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
Ev yok, araba yok, istediğimiz (kendim için konuşuyorum) motorda öyle S1000RR, H2 değil, eli yüzü düzgün bir MT07-09 alayım desem tutkumu yaşamak için, o bile mümkün değil. Oyuncak olan bir piyasa, kıçı kırık bir motor için 3 yıl kredi ödüyor adam oda en fazla Çinli alabiliyor. Hakkımı helal etmiyorum, su piyasayı arttıranlara !
Verginin değer kaybı olmaz arkadaşlar.
Malın değer kaybı olur, oluyor da zaten. Malın kendisi verdiğimiz paranın cücüğü kadar olduğu için, totalde yaşanan değer kaybı da cücük kadar oluyor.
Vergi, rant vb. bunların kaybı olmaz.
Ayrıca aldığı malı satan vatandaşa düzenleme yapacağına ekonomiyi bu hale getirenlere düzenleme yapmak gelse aklımıza daha hayırlı olur sanki.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
R25 aslında başlı başına bir sınıf haline geldi. Özellikle belli bir yaşında altındakiler bayılıyor, benim de içinde bulunduğum kel, göbekli, tavernacı tipli ihtiyarlar da nefret ediyor. Bir çok motosiklet, R25 örnek gösterilerek kıyaslanıyor. Dün farklı bir konuya yorum yazdım; "R25 + Dainese yazlık mont + Agv kask + ota moka kanka demek" üniforma gibi birşey oldu.
Kankaaa,bugun tem de cbr250 deldim varyaaa,benim makina efso..Maş.akiyor bu akşam... küfür yok beyler...
+Kısa ve dar paça jean+babet çorap+beyaz nike ayakkabi+ayak bilekleri komple dişarida.
Geneli,1.70 boylarda 60kg agirliginda
-
Siz kafayı sıyırmışsınız
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)