Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Ys125 Tutulmadı Mı?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Senelerdir kullandığım Ybr'mi değişmek isiyorum bazen.
    Yamahadan memnun kaldığım için Ys 125 lere bakıyorum.

    Sahibindende 32 ilan var sadece. Motor hakkinda da dogru duzgun bilgi yok.

    Pahalı olduğu için satmadı desem ucuza muadili de yok. Sorunlu bi model midir nedir bilgisi olan var mi?
    Ybr nin devamı olarak cıktı ama daha canlı görmedim hiç.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Zamaninda,Honda Cb125F erken davrandi ve guzel satiş yakaladi.

    Yanliş olmasin,9.990 tl ye 9-12 taksit vade farksiz kampanyasi ile cb125f satisi vardi.

    Ayni dönem,ys 125 11.000 tl di.vade farkli 6 ay taksit olayi vardi.hatta bayi ile konuşmuştum 12 bin kusure denk geliyordu.

    O donemde 2 bin tl iyi paraydi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

    2017 de asgari ucret 1400tl miş

    2 bin tl lik fark, şimdinin 6 bin tl sine denk.

    Hee alim gucune vurursan,12 bin tl lik fark çikar

  3. #3
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Rtr 200u de listeme aldım araştırıcam biraz.
    Bana lazım olan Ybr gibi sağlam olması.

    Motorum 16 yaşında tek marşla depo bitene kadar gidebilirim, böyle sağlamlığına güvenmek istiyorum.
    fz6_fazer ve espresso bunu beğendiler.

  4. #4
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rtr 200u de listeme aldım araştırıcam biraz.
    Bana lazım olan Ybr gibi sağlam olması.

    Motorum 16 yaşında tek marşla depo bitene kadar gidebilirim, böyle sağlamlığına güvenmek istiyorum.
    YBR benim ehliyet kursunda ilk sürdüğüm motor. Kursa benim gibi ilk defa motora binenler tarafından cahilce hor kullanıdığı halde tek marşla çalışırdı, frenleri falan gayet iyiydi, zaten acayip dengeli ve bisiklet gibi hakimiyeti kolay bir motordu. Hala yolda falan YBR görünc ene güzel motor diye dönüp bakıyorum. Karbiratörlü, eski sistem motoru var diye seri devam etmedi ama keşke yerine gelen de benzer sağlamlık ve kalitede olup çok yayılsaydı.

  5. #5
    erensel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Şehir
    Artvin
    Bu modelin tutmaması beni şaşırttı
    Görünümü gayet güzel. Eco modu, kombine fren sistemi ve dijital ekranı var.
    Yamaha kalitesi ve sağlamlığı da mevcut ama YBR sonrası beklentiler daha fazlaydı galiba.
    espresso ve levend84 bunu beğendiler.

  6. #6

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Hocam cevabı vermişsiniz işte koca sitede 30 küsür ilan. Tutmuş mu?
    Gofretcocuk5 bunu beğendi.
    “Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana

  7. #7
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Aslında tutulmayacak bir motor değil. Tutulmadı tabiri yerine, satılmadı daha doğru bir cümle olur.
    Bir çok sebebi olabilir satılmamasının, ama bence hepsi dönüp dolaşıp fiyata geliyor. Hemen hemen aynı fiyata bir çok marka daha büyük cc de ve güçte modeller çıkardı, tabi daha önemlisi görüntü olarak ta daha albenili modeller. Ve bir çok kullanıcı da tabi ki sağlamlık yerine görseli tercih ettiği için bu model Ybr nin gösterdiği başarıyı gösteremedi.
    Hayatım boyunca sahip olduğum 2 araç ile alakalı içim hep rahat oldu: biri 1,3 multijet Linea diğeri de 2004 Ybr motosikletimdi. Arabaya 250 Ybr ye 60 bin km bindim, ikisi de bir gün olsun yarı yolda koymadı beni. İkisi de ekonomik açıdan iyiydi.
    Hatta ybr ile çokta ağır olmayan araziye bile çok girdim. O hafifliği diğer motorlarımda çok aradım. Aynı fiyatlara şöyle biraz daha güçlü (misal ns200 gibi) bir model koysa, eminim azıcık motosikletten anlayan insanların hiç biri dönüp diğer markalara bakmaz.
    espresso bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında tutulmayacak bir motor değil. Tutulmadı tabiri yerine, satılmadı daha doğru bir cümle olur.
    Bir çok sebebi olabilir satılmamasının, ama bence hepsi dönüp dolaşıp fiyata geliyor. Hemen hemen aynı fiyata bir çok marka daha büyük cc de ve güçte modeller çıkardı, tabi daha önemlisi görüntü olarak ta daha albenili modeller. Ve bir çok kullanıcı da tabi ki sağlamlık yerine görseli tercih ettiği için bu model Ybr nin gösterdiği başarıyı gösteremedi.
    Hayatım boyunca sahip olduğum 2 araç ile alakalı içim hep rahat oldu: biri 1,3 multijet Linea diğeri de 2004 Ybr motosikletimdi. Arabaya 250 Ybr ye 60 bin km bindim, ikisi de bir gün olsun yarı yolda koymadı beni. İkisi de ekonomik açıdan iyiydi.
    Hatta ybr ile çokta ağır olmayan araziye bile çok girdim. O hafifliği diğer motorlarımda çok aradım. Aynı fiyatlara şöyle biraz daha güçlü (misal ns200 gibi) bir model koysa, eminim azıcık motosikletten anlayan insanların hiç biri dönüp diğer markalara bakmaz.
    Üstad,10hp 125 cc makinalarla bu iş olmaz,istedigi kadar şekil olsun,gösterişli olsun,ulkemizdeki ağir vasitalar bile yeri geliyor sol şeritte 120km/h lara çikiyor,yokus vs hakgetire..

    200cc yi gectim,bu sefer kendi 250cc modellerin satisina taş koyar,

    Getirsin Yamaha Fz160
    Honda 160R horneti

    17-18 hp lik makinalar.en azindan 125 liklere nazaran torklu yürür.

    Kendimden örnek vereyim,2018 sezonunda,honda bayisine gittim cb125F icin,ardindan yamaha bayisine ys125 icin.

    Honda cb125 f 10.500tl
    Yamaha ys125 12.000tl idi.

    Bende gittim 0km 9.000tl fiyati olan tvs rtr180 ni nakite 8.000tl ye aldim.10hp lik makinalara o meblağlari vermek istemedim.

    He bu benim tercihim,hic bir sorunda yasamadim,bulundugum yerde servis sorunu vardi,bunu goze alarak aldim,bakimlari kendim yaptim,yedek parca sorunum olmadi,şukur elimden de gelir tamirat işleri.takimlarimda var.

    Eski bir yamaha kullanicisi olarak,ilk etapta tvs ye on yargili yaklaştim,bazi tereddutlerim vardi,ama km ilerledikce makina kendini kanitladi,yamaha ile acabasiz suphesiz ciktigim her yola tvs ile de ciktim,yeri geldi 15 dk lik mola ile 600km de gittim,gaz kesmeden 200km de gittim.

    Hatta o donem yamaha bayisinde calisan samimiyetine guvendigim arkadasimin yanina ugramistim,tvs ile surus yapti,dedigi söz abi iyi yapmissin bunu almakla malzemesi, gücü vs yerli yerinde.
    espresso ve tommygun bunu beğendiler.

  9. #9

    Üyelik
    01 Şubat 2019
    YBR/CBF başlangıç motoru. Yeni nesil zora gelmeyi sevmiyor. Skuterlerin kullanımı çok daha kolay. Çinli olsun skuter olsun diyor. Uzun vade sağlamlık ve masrafsizlik işi biraz uzak onlara.

  10. #10

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı erensel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu modelin tutmaması beni şaşırttı
    Görünümü gayet güzel. Eco modu, kombine fren sistemi ve dijital ekranı var.
    Yamaha kalitesi ve sağlamlığı da mevcut ama YBR sonrası beklentiler daha fazlaydı galiba.
    Eco modu dediniz,Rahmetli altın kalpli adam aklima geldi,

    Eko modu aslinda bildiğimiz keko modu

    Bu camia çok değerli birisini kaybetti,huzur içinde uyusun..
    erensel bunu beğendi.

  11. #11
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Bu motorun hedef kitlesi içindeki en büyük grup bence yeni başlayan gençler ve kurye arkadaşlarımız. Gençler sorunsuzluktan ziyade sanki işin biraz daha tasarım güzelliği ve agresif hatlar kısmına önem veriyorlar. Bir de yüksek fiyatlı bu motor, performans anlamında da zayıf olunca haliyle yeni başlayan gençler tarafından tutulmuyor. Kurye arkadaşlarımız da zaten Pulsar ya da scootere yöneldiler.

    Eskiden alternatifler daha azdı. Çok değil 3-5 sene önce bile "Ybr mi Cbf mi Tvs mi?" diye konular açılırdı. Şimdi Pulsar var, Cf Moto var, Hero vs derken daha şık görünümlü, düşük cc ama daha kuvvetli başlangıç motoru alternatifleri var.
    espresso ve levend84 bunu beğendiler.

  12. #12

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorun hedef kitlesi içindeki en büyük grup bence yeni başlayan gençler ve kurye arkadaşlarımız. Gençler sorunsuzluktan ziyade sanki işin biraz daha tasarım güzelliği ve agresif hatlar kısmına önem veriyorlar. Bir de yüksek fiyatlı bu motor performans anlamında da zayıf olunca haliyle yeni başlayan gençler tarafından tutulmuyor. Kurye arkadaşlarımız da zaten Pulsar ya da scootere yöneldiler.

    Eskiden alternatifler daha azdı. Çok değil 3-5 sene önce bile "Ybr mi Cbf mi Tvs mi?" diye konular açılırdı. Şimdi Pulsar var, Cf Moto var, Hero vs derken daha şık görünümlü, daha kuvvetli düşük cc başlangıç motoru alternatifleri var.
    Çok haklisin abi,

    Ys125 12.000tl iken
    Ns 200 2017 model 13.500 dü

    Kuralkan o zaman sağlam kampanya yapmişti.
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  13. #13
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok haklisin abi,

    Ys125 12.000tl iken
    Ns 200 2017 model 13.500 dü

    Kuralkan o zaman sağlam kampanya yapmişti.
    Bir de artık insanlarda "alayım, ömürlük kullanayım" mantığı kalmadı. "Nasılsa 10-15.000 km sonra satarız" dediklerinden kalite, dayanıklılık vs ilk hedefleri değil artık.
    levend84 bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorun hedef kitlesi içindeki en büyük grup bence yeni başlayan gençler ve kurye arkadaşlarımız. Gençler sorunsuzluktan ziyade sanki işin biraz daha tasarım güzelliği ve agresif hatlar kısmına önem veriyorlar. Bir de yüksek fiyatlı bu motor, performans anlamında da zayıf olunca haliyle yeni başlayan gençler tarafından tutulmuyor. Kurye arkadaşlarımız da zaten Pulsar ya da scootere yöneldiler.

    Eskiden alternatifler daha azdı. Çok değil 3-5 sene önce bile "Ybr mi Cbf mi Tvs mi?" diye konular açılırdı. Şimdi Pulsar var, Cf Moto var, Hero vs derken daha şık görünümlü, düşük cc ama daha kuvvetli başlangıç motoru alternatifleri var.
    Bunun yanında 50 bin tl olmasının da etkisi büyük.
    Gerçi 200'lük x-pulse'lar 48küsür,Pulsarlar 54küsür olmuş. CF 250nk 54k. Çok anormal değil tutulmaması.

    Uzun km'ler kullanırım düşüncesi ile alınabilir bence.
    tommygun ve levend84 bunu beğendiler.

  15. #15

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir de artık insanlarda "alayım, ömürlük kullanayım" mantığı kalmadı. "Nasılsa 10-15.000 km sonra satarız" dediklerinden kalite, dayanıklılık vs ilk hedefleri değil artık.
    Risk algisi abi,

    Vatandaş da hakli tek atimlik barutu var,borç harç birikimiyle arac aliyor.değerini korumak istiyor,fazla binmiyor,ilerde yükseltirim satarken de zorlanmam diyor.
    espresso ve tommygun bunu beğendiler.

  16. #16

    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok.
    Uzun süre YBR kullanmış birisi olarak eğer maddi durumum el verseydi YS 125 alırdım. Hem de hiç düşünmeden...
    levend84 bunu beğendi.

  17. #17
    erensel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Şehir
    Artvin
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eco modu dediniz,Rahmetli altın kalpli adam aklima geldi,

    Eko modu aslinda bildiğimiz keko modu

    Bu camia çok değerli birisini kaybetti,huzur içinde uyusun..
    Mekanı cennet olsun inşallah
    Keko modu mudur tam bilmem ama görselliği güzel.
    Koronadan önce Suzuki'nin bir etkinliğinde Burgman 200 ile test sürüsü yapmıştım ondada vardı.
    Sürerken insanı iyi hissettiriyor
    YS 125 fiyat olarak biraz daha uygun olsaydı satışları mutlaka daha fazla olacaktı.

  18. #18

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir de artık insanlarda "alayım, ömürlük kullanayım" mantığı kalmadı. "Nasılsa 10-15.000 km sonra satarız" dediklerinden kalite, dayanıklılık vs ilk hedefleri değil artık.
    Abi tekrar alintiladim ama,

    Esasinda şoyle de bir durum var,

    Ureticiler,distributorler vs.

    Uretilen modellerde bir iyileştirme,kullanici odakli sorun çozumu yerine,sattim aga benden cikti,ben ticaretime bakarim olayindan dolayi muşteri her daim depoda yazan etikete bakiyor ve haklida.

    Zaten vatandasin aldigi motor 3 sene sonra ya uretilmiyor ya da devami gelmiyor.bu olayda ciddi problem.

    Uzakdogulu ureticiler,parasini verirsen her turlu blok uretir,ekmek köfte misali.

    Montaj uzerine calisan sanayiler,

    Gidersin ureticiye,bana 150 ve 200 cc şu speklerde blok istiyorum,

    Bu bloklari saglam bir şasiye oturtur,

    Urun gaminda max 4 temel varyant belirlersin ve bunlari sürekli güncellersin,

    150 den commuter
    200 den naked
    Diger 200 den cross veya scooter uretirsin

    Ama oyle etikette 200 ama teknikte 149cc olmayacak,babalar gibi 199cc olacak 17-18 hp uretecek.



    Ornek,

    Sen bir dönem rks kullaniyordun sanirim,o motor şu an rkv etiketiyle guney amerikada hala satiyor,

    Ama uretici,blokta yenilik yapmis,kronikleri cozmus,


    Haliyle o ulkede,kullanicilarin secenekleride fazla,guney amerikada rkv150 ile yamaha fz150 arasinda ciddi rekabet var,neden?rkv alacak adam biliyor makina sorun cikartmiyor,hangisi hesabina uygunsa onu aliyor,makina kendini kanitlamis.

    Alternatif markalarin kaliteli urunleri çogalirsa,japon markalarida fiyat konusunda,sss konusunda kendilerine ceki duzen verir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

    https://avtotachki.com/pt/keeway-rkv-rkv-150/

    Link url ye dönmedi,site portekizce
    tommygun bunu beğendi.

  19. #19
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi tekrar alintiladim ama,

    Esasinda şoyle de bir durum var,

    Ureticiler,distributorler vs.

    Uretilen modellerde bir iyileştirme,kullanici odakli sorun çozumu yerine,sattim aga benden cikti,ben ticaretime bakarim olayindan dolayi muşteri her daim depoda yazan etikete bakiyor ve haklida.

    Zaten vatandasin aldigi motor 3 sene sonra ya uretilmiyor ya da devami gelmiyor.bu olayda ciddi problem.

    Uzakdogulu ureticiler,parasini verirsen her turlu blok uretir,ekmek köfte misali.

    Montaj uzerine calisan sanayiler,

    Gidersin ureticiye,bana 150 ve 200 cc şu speklerde blok istiyorum,

    Bu bloklari saglam bir şasiye oturtur,

    Urun gaminda max 4 temel varyant belirlersin ve bunlari sürekli güncellersin,

    150 den commuter
    200 den naked
    Diger 200 den cross veya scooter uretirsin

    Ama oyle etikette 200 ama teknikte 149cc olmayacak,babalar gibi 199cc olacak 17-18 hp uretecek.



    Ornek,

    Sen bir dönem rks kullaniyordun sanirim,o motor şu an rkv etiketiyle guney amerikada hala satiyor,

    Ama uretici,blokta yenilik yapmis,kronikleri cozmus,


    Haliyle o ulkede,kullanicilarin secenekleride fazla,guney amerikada rkv150 ile yamaha fz150 arasinda ciddi rekabet var,neden?rkv alacak adam biliyor makina sorun cikartmiyor,hangisi hesabina uygunsa onu aliyor,makina kendini kanitlamis.

    Alternatif markalarin kaliteli urunleri çogalirsa,japon markalarida fiyat konusunda,sss konusunda kendilerine ceki duzen verir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

    https://avtotachki.com/pt/keeway-rkv-rkv-150/

    Link url ye dönmedi,site portekizce
    O Rks güzel motordu, 4500 TL'ye almıştım 2016 Temmuz'da. En kötü 10.000 km idare eder, problem çıkarırsa da çöpe atarım, yakarım demiştim. İyi ki de almışım o dönem. Buarada Rks, Keeway'in model ismiydi, burada marka olarak karşımıza çıktı. Rkv de burada Keeway'in 200lük modelinin ismiydi, sanırım yurtdışında da ayrı marka gibi birşey oldu.
    levend84 bunu beğendi.

  20. #20
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad,10hp 125 cc makinalarla bu iş olmaz,istedigi kadar şekil olsun,gösterişli olsun,ulkemizdeki ağir vasitalar bile yeri geliyor sol şeritte 120km/h lara çikiyor,yokus vs hakgetire..

    200cc yi gectim,bu sefer kendi 250cc modellerin satisina taş koyar,

    Getirsin Yamaha Fz160
    Honda 160R horneti

    17-18 hp lik makinalar.en azindan 125 liklere nazaran torklu yürür.

    Kendimden örnek vereyim,2018 sezonunda,honda bayisine gittim cb125F icin,ardindan yamaha bayisine ys125 icin.

    Honda cb125 f 10.500tl
    Yamaha ys125 12.000tl idi.

    Bende gittim 0km 9.000tl fiyati olan tvs rtr180 ni nakite 8.000tl ye aldim.10hp lik makinalara o meblağlari vermek istemedim.

    He bu benim tercihim,hic bir sorunda yasamadim,bulundugum yerde servis sorunu vardi,bunu goze alarak aldim,bakimlari kendim yaptim,yedek parca sorunum olmadi,şukur elimden de gelir tamirat işleri.takimlarimda var.

    Eski bir yamaha kullanicisi olarak,ilk etapta tvs ye on yargili yaklaştim,bazi tereddutlerim vardi,ama km ilerledikce makina kendini kanitladi,yamaha ile acabasiz suphesiz ciktigim her yola tvs ile de ciktim,yeri geldi 15 dk lik mola ile 600km de gittim,gaz kesmeden 200km de gittim.

    Hatta o donem yamaha bayisinde calisan samimiyetine guvendigim arkadasimin yanina ugramistim,tvs ile surus yapti,dedigi söz abi iyi yapmissin bunu almakla malzemesi, gücü vs yerli yerinde.
    Baak orda dur, şekilcilik kesinlikle en ön planda bizim millet için. Bunun en bariz örneğini zamanında Cbr125 denen alette çok gördük. Ybr mi alacağım zamanlarda bayileri dolaşıyordum, ben almak istediğim zamanlarda kare far olayı bitmişti yeni modellerin yuvarlak far geleceği söylenmişti. Ben de o zamanlar yuvarlak farın bu motora yakışmadığını düşününce başka markalara da bakayım dedim, Honda bayine gidip test sürüşü yapmıştım ve hiç hoşuma gitmemişti ve ybr den pahalı olmasına rağmen sırf şekli için çok sattı.
    Şimdi bu motorun sınıfı commuter, ve bu motor sınıfının hakkını her şekilde veriyor. Ha, uzun yola da gidilir, gittim de, ama dediğin sıkıntıları yaşadım, ama bu motorun asıl amacı o değil zaten.
    Fz 160 falan yerine Ybr250 euro5 normlarına uysa ve adam gibi bir fiyatla gelse, emin ol piyasa da o sınıfta ne çinli kalır ne hintli. Ben hala arasıra araştırıyorum mesala 2008-2009 bir ybr250. Temiz uygun bir fiyata bulursam gözü kapalı alırım.
    Ve sana şunu sorayım, aynı güç ve fiyatta olsa yine Yamaha yerine Tvs seçer miydin?

    Daha önce bir kaç konuda da bahsettimi yukarıda tommy de bahsetmiş, alım maksatlarımız artık çok değişti. Alım kararı verirken kriter sıralamamız maalesef eskisi gibi değil. Artık ilk 2 kriter; yarın kaça satarım ve şekil-şukul oldu.

    Lafı da açılışken tekrardan, büyük reis Barkın'ın mekanı cennet olsun. Yeri dolmadı, dolacak gibi de değil.
    tommygun bunu beğendi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)