Diablo rosso 2 140 ve 130 luk arasındaki fark
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar yamaha yzf r125 kullanıyorum ve motorumda diablo rosso 2 130 lastik var önceki sahibi tarafından takılmış lastik daha yeni sayılır fakat lastiğin viraj performansı hiç hoşuma gitmiyor ve lastik güven vermiyo virajda kayma hissi yaratıyodu geçen haftada virajda ön teker kendini bıraktı ve asfaltta sürüklendim o zamandan beri motosikleti düzgün süremiyorum yatmaya korkuyorum psikolojik olarak virajda gözlerim bariyerlere kayıyor ve dışarı doğru açılıyorum lastik konusunda biraz araştırma yaptım ve altın elbiseli adamın lastik videosunda pirelli diablo rosso 2 nin 130 luk ve 140 lık versiyonu arasında çok fazla fark olduğunu gördüm https://i.hizliresim.com/dPNZMp.jpg burada iki lastiğin yan yana fotosu var lastiğimi değiştirmeyi düşünüyorum fakat çok fazla para cidden bu 130 luk ile 140 lık rosso 2 arasında bu kadar fark varmı daha önce 130 ve 140 lık rosso 2 kullanmış arasındaki farkı bilen varmı lastik hiç güven vermemeye başladı lastiğim eskide değil daha 3000-4000 km oldu takılalı birde 130 luk lastik konusunda öneri verirmisiniz hangi lastiği almalıyım (motosikleti aldığımda taktım ilk motosikletim daha önce başka bir lastik kullanmadım o yüzden lastiğin durumu konusunda çok bir bilgim yok her lastikmi böyle yoksa cidden rosso 2 nin 130 luk olanı mı çok dandik bilmiyorum bilen birisi yardımcı olursa sevinirim)
https://www.youtube.com/watch?v=WVRvtqqsIms&ab_channel=Alt%C4%B1nElbiseliA dam videoyu dakika 20:40 dan izlerseniz anlatıyolar
Reklamlar
-
Evet ikisinin arasında çok fark var.Senin kullandığın lastik brezilya üretimi. Rosso II 140'lık düşünüyorsan onunda brezilya üretimi olduğu modelleri var ona dikkat etmeni öneririm.Onun yerine motosikletinin orjinal ebatından şaşmadan https://www.motolastik.com/pirelli-d...7-62s-pmu32068 bu lastiği öneririm.
-
Emirhan48 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar yamaha yzf r125 kullanıyorum ve motorumda diablo rosso 2 130 lastik var önceki sahibi tarafından takılmış lastik daha yeni sayılır fakat lastiğin viraj performansı hiç hoşuma gitmiyor ve lastik güven vermiyo virajda kayma hissi yaratıyodu geçen haftada virajda ön teker kendini bıraktı ve asfaltta sürüklendim o zamandan beri motosikleti düzgün süremiyorum yatmaya korkuyorum psikolojik olarak virajda gözlerim bariyerlere kayıyor ve dışarı doğru açılıyorum lastik konusunda biraz araştırma yaptım ve altın elbiseli adamın lastik videosunda pirelli diablo rosso 2 nin 130 luk ve 140 lık versiyonu arasında çok fazla fark olduğunu gördüm
https://i.hizliresim.com/dPNZMp.jpg burada iki lastiğin yan yana fotosu var lastiğimi değiştirmeyi düşünüyorum fakat çok fazla para cidden bu 130 luk ile 140 lık rosso 2 arasında bu kadar fark varmı daha önce 130 ve 140 lık rosso 2 kullanmış arasındaki farkı bilen varmı lastik hiç güven vermemeye başladı lastiğim eskide değil daha 3000-4000 km oldu takılalı birde 130 luk lastik konusunda öneri verirmisiniz hangi lastiği almalıyım (motosikleti aldığımda taktım ilk motosikletim daha önce başka bir lastik kullanmadım o yüzden lastiğin durumu konusunda çok bir bilgim yok her lastikmi böyle yoksa cidden rosso 2 nin 130 luk olanı mı çok dandik bilmiyorum bilen birisi yardımcı olursa sevinirim)
https://www.youtube.com/watch?v=WVRv...1nElbiseliAdam videoyu dakika 20:40 dan izlerseniz anlatıyolar
Senin aldığın ve iyi değil dedikleri 140'lık Rosso II yanakta ölçü bilgisinden hemen sonra (R) harfi yazan ve Low Displacement motosikletler için üretilmiş olan, karışımı ve hamuru tamamen farklı olan version.
Lastik ölçünü değiştirmeni tavsiye etmemekle birlikte, Rosso II yerine, Rosso Sport veya Metzeller Sportec Street tercih etmeni öneririm.
MotoXPR
https://www.youtube.com/@MotoXPR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler