Lambretta v125 - v200 special nasıl bilirsiniz ?
Reklamlar
-
Merhaba Lambretta scootarlar yeniden üretilmeye başlamış.
SYM motor bloğu kullanılıyormuş.
V125 olanı alsam mı diye düşünüyorum.
Daha önce kullanan ya da hakkında bilgi sahibi olan var mı?
Havaların güzel olduğu günlerde işe gidip gelmek , arada kısa mesafe gezilere çıkmak için kullanmayı düşünüyorum.
Retro tarzı scooterları seviyorum.
Aslında vespa almayı düşünüyordum ama primavera 150’nin fiyatı 79.400 TL
Bunun fiyatı ise 58.000 TL , lambrettaya o kadar para vermeye değer mi ?
Hepsini ödeyecek kadar nakit paramın olmaması ve iki markanın da kredi kartına taksit yapması nedeni ile sıfır almak benim için daha mantıklı.
Yaklaşık fiyatlarda pcx ya da n-max de olabilir ama dediğim gibi görselleri vespa ve lambretta kadar hoşuma gitmiyor.
Sizin fikriniz nedir ? Vespa , Lambretta, capon hangisi ?
Bu da resmî sitesi
https://www.lambrettascooters.com/tr/
Reklamlar
-
bir arkadaşım 1 seneyi aşkın 200cc olanını kullanıyor.bende bir tur attım inceledim.sahibi memnun tipi kalitesi sorunsuz bir şekilde sürüyor hala.bende beğendim kalitesi tipi gidişi frenleri kadranı sevdim.bence o paralara güzel makine
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
bir arkadaşım 1 seneyi aşkın 200cc olanını kullanıyor.bende bir tur attım inceledim.sahibi memnun tipi kalitesi sorunsuz bir şekilde sürüyor hala.bende beğendim kalitesi tipi gidişi frenleri kadranı sevdim.bence o paralara güzel makine
Yorum için teşekkürler , umarım daha fazla zamlanmadan ne alacağıma karar verebilirim
-
Bu tarz motosikletleri bayadır takip ediyorum,bildiğim kadarıyla sym motorunu kullanıyor. Hatta peugeot django'da sym bloğu diye biliyorum.
Bence django ebat olarak daha kullanışlı ve uygun fiyatlı.Bir de royal alloy diye ingiliz üretimi olduğu söylenen Türkiye'ye yeni giriş yapmış bir marka mevcut.Bakmanızı tavsiye ederim.
-
Çok tatlı motosiklet yapmışlar.
-
Ayni ikilemde kaldım. Şehir için küçük motor olarak Lambretta alayım dedim, sonra aklım djangoya kaydi, fiyat daha uygundu, 53bin TL 0 abs li 125 django alabiliyordum. Ama sonra TR gerçekleri ağır bastı, Ankara'da bu markalarin servis denecek servisi olmadığını düşündüm, henüz çok az km'de olup 40bin TL bandında ilanda duran djangolari inceledim, gittim 0 pcx aldım. Elbette retro, karizmatik bir skuter pcx ten n maxten çok daha albenili, eğer uzun süre satma durumu olmayacksa Lambretta düşünülebilir. Ama bence Facebook gruplarına üye olup bilgi toplayın, sanırım ilk üretimden kaynaklı sorun yaşayanlar da olmuş.
-
Mantık japon. Mantıksız bir tercihte zararı kafaya takmayacaksaniz İtalyan tarzına yürüyün.
-
Herkese görüşleri için teşekkürler.
Yarın bir de vespa bayileri ile görüşeyim, fiyat ve ödeme seçenekleri nasıl.
Kafamdaki Sıralama hala vespa , lambretta , Japon şeklinde.
Ama lambrettaya olan ön yargım biraz azalmış durumda.
-
Lambretta bana Vespa’dan çok daha yakışıklı geliyor ama motor mekanik nasıldır bilmiyorum.
-
joshua adlı üyeden alıntı
Lambretta bana Vespa’dan çok daha yakışıklı geliyor ama motor mekanik nasıldır bilmiyorum.
Açıkçası gerçekten şekli benim de çok hoşuma gidiyor.
Ama malum vespa 50 yıl sonra da vespa, ama lambretta yine kaybolup gider mi diye korkularım var
-
En iyisi motorun üreticisi kim ise ondan almak kaportayı üreten den değil
-
faz adlı üyeden alıntı
En iyisi motorun üreticisi kim ise ondan almak kaportayı üreten den değil
Yani aslında bir Sym Fiddle III olduğu düşünülürse aradaki 14.000₺ (%31) fark sadece tasarım (ki çok güzel, Kiska uyarlamış) ve markaya verilir mi bence de biraz şüpheli.
Çok mu büyük fark? Değil, üstelik motor parçası sıkıntısı çekilmez, yaygın bir model baz alınmış çünkü. O zaman da tasarım ve bileşen kalitesine ek olarak vereceği farklılık hissi için pekala değebilir de...
-
faz adlı üyeden alıntı
En iyisi motorun üreticisi kim ise ondan almak kaportayı üreten den değil
Maalesef size katılamayacağım.
Çok doğru bir bakış açısı olarak görmüyorum.
araç sadece motor bloğundan ibaret değil.
Ki birçoğumuz motosikleti hobi olarak görüyoruz.
Bu da tasarım vs gibi diğer özellikleri de önemli kılıyor.
Sizin bakış açınıza göre
Mercedes A, CLA, GLA dizel alacağınıza Clio alın demek oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Yani aslında bir Sym Fiddle III olduğu düşünülürse aradaki 14.000₺ (%31) fark sadece tasarım (ki çok güzel, Kiska uyarlamış) ve markaya verilir mi bence de biraz şüpheli.
Çok mu büyük fark? Değil, üstelik motor parçası sıkıntısı çekilmez, yaygın bir model baz alınmış çünkü. O zaman da tasarım ve bileşen kalitesine ek olarak vereceği farklılık hissi için pekala değebilir de...
Ben de sizin gibi düşünüyorum.
aradaki fark 14 değil de 4 olsaydı hiç düşünmezdim
O zaman alırım bi hayırlı olsun postu açardım heralde
-
Hobi ve arada sırada şehiriçi ulaşım amaçlı alınacaksa değer kaybı göz önüne alınarak satın alınabilir. Asıl sahip olduğum motor güzel, büyük bir şey olsa ben de yanına muhtemelen bu tarz küçük, retro çizgiler barındıran tatlı bir scooter çekerdim. Ya da ne bileyim, ölü bir vespa alıp restore ederdim, duygusal bağ da olurdu.
Yılda +20000 yapıp da tek motor olarak bunları (vespa vs.) kullanmak net salaklık ama benim gözümde ekonomik yanından da bağımsız olarak, insanın canı sıkılır beli tutulur. Maks ege'de bir sahil köyünde ulaşım aracı olarak kullanılabilir bunlar sürekli olarak. İstanbul için aktif ve tek ulaşım aracı olarak kullanmaya nice Sym'ler, pcx'ler nmax'ler var bu paralara.
-
Bende Lambretta V200 de var Django 150 Sport da. İkisinin de Facebook sayfa yöneticisiyim, daha geniş bilgi için üye olabilirsiniz. https://www.facebook.com/groups/232511255265445 ve https://www.facebook.com/groups/1687225184892804 Lambretta henüz 6000 km'de ama Django 54.000 km'de. İkisinin de ilk sahibiyim. 125 cc alacaksanız Django'yu da düşünün.
Birkaç sene önce bir Django videosu çekmiştim, yardımı olursa; https://youtu.be/7zfY1AEFky8 Tarzınızı hangisi yansıtıyorsa onu alın. Vespa daha kalitelidir muhtemelen ama bakım fiyatları biraz daha pahalı olabilir, sanırım arka freni kampana ve Lambretta ile Django'nun Sym parça avantajı olur. Vespa'yı bilmiyorum fakat Lambretta ve Django'ya lastik masrafını da ekleyin derim.
Japonlar teknik olarak daha üstündür de hepsi birbirinin aynısı olan robotlara benziyor bana kalırsa. Vespa, Lambretta ve Django'nun tasarımı 20 sene sonra da güzel kalacaktır, diğerleri eski olacaktır.
Lambretta ile de bir video çekerim, şimdilik sadece bu var:
https://youtu.be/zARK-N6RcUI
-
Teşekkürler Gruba üye oldum.
-
Sonunda kararımı verip V125 sarı renk sipariş verdim.
Bir problem oldu ve sarı 125cc stokta kalmadı şansımı seveyim
Bugün sarı v200 satın aldım , haftaya elime geçmiş olur umarım.
Aldığım zaman göreceğiz bakalım nasıl bir scootermiş.
-
Piaggio grubu gibi kendi motorlarını üretseler güzel olurmuş. peugeot gibi sym den sanırım motor almışlar.
-
tomass adlı üyeden alıntı
Sonunda kararımı verip V125 sarı renk sipariş verdim.
Bir problem oldu ve sarı 125cc stokta kalmadı
şansımı seveyim
Bugün sarı v200 satın aldım , haftaya elime geçmiş olur umarım.
Aldığım zaman göreceğiz bakalım nasıl bir scootermiş.
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
V125 ile V200 arasındaki fiyat farkı ne kadar acaba? (Merak ettim çünkü aslında aralarında sadece 50cc fark var...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
V125 ile V200 arasındaki fiyat farkı ne kadar acaba? (Merak ettim çünkü aslında aralarında sadece 50cc fark var...)
Evet 50cc’cik bir fark var
Bir de ABS farkı var.
Maalesef 10k TL fark :(
Ben renk ve ABS den dolayı bu farkı kabul etmek zorunda kaldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:23 ----------
satoyama adlı üyeden alıntı
Piaggio grubu gibi kendi motorlarını üretseler güzel olurmuş. peugeot gibi sym den sanırım motor almışlar.
Evet öyle yapmışlar.
Belki ileride kendi bloklarını da üretirler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)