Lambretta v125 - v200 special nasıl bilirsiniz ?
Reklamlar
-
Reklamlar
-
motor çok güzel normalinde klasik görüntüyü sevmem scooterlarda ama bu bayağa güzel olmuş renk vs o biçim güle güle kullanın
-
berk_cglr adlı üyeden alıntı
motor çok güzel normalinde klasik görüntüyü sevmem scooterlarda ama bu bayağa güzel olmuş renk vs o biçim güle güle kullanın
Çok teşekkürler hocam
-
Hayırlı olsun. Kazasız, belasız ve mutlu sürüşleriniz olsun.
Çok güzel bir tercihte bulunmuşsunuz. Ben de tercihimi Lambretta 'dan yana kullanırdım. Yol yaptıkça tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyoruz.
-
Ben geçen hafta cumartesi beyaz renk aldım 365 km yaptım. Haftasonu da bi 100 git 100 gel planım var
-
GoGi adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Kazasız, belasız ve mutlu sürüşleriniz olsun.
Çok güzel bir tercihte bulunmuşsunuz. Ben de tercihimi Lambretta 'dan yana kullanırdım. Yol yaptıkça tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyoruz.
yd0pozitif adlı üyeden alıntı
Ben geçen hafta cumartesi beyaz renk aldım 365 km yaptım. Haftasonu da bi 100 git 100 gel planım var
Çok teşekkürler
Hepimize hayırlı olsun o zaman
Lambretta Sayısının artması sevindirici.
Forumda @birbilent var, onun lambretta ile tecrübeleri daha fazla , aksesuar temini vs için onunla iletişime geçebilirsiniz.
Ayrıca Facebook’ta bir kullanıcı grubu var FB kullanıyorsanız oraya da katılmakta fayda var
-
Merhaba. Son deeyimleriniz nasıl? Bu aralar peugeot django ve lambretta arasında kaldım ama django nun led farlı 150 likleri ülkemize getirilmiyor sanırım. Sırf led far ugruna lambretta agir basiyor gibi şimdilik.
-
Güzel motosiklet güle güle kullanın.
-
Çok dip gaz gitmezseniz bir sorun yaşayacagınızı sanmıyorum. 2. Elde satarken biraz bekleyebilirsiniz sadece.
Django daha tutalan popüler bir model ama benim gözümde ikiside aynı malzeme kalıtesı vs .
İmkan varsa güzel bir lastik hele bu havalar için rize gibi bir yerde anlas winter grip alın keyfinize bakın.
Buda farklı olmayı isteyenler için bir tercih tabi güle güle kullanın .
-
Battuta adlı üyeden alıntı
Merhaba. Son deeyimleriniz nasıl? Bu aralar peugeot django ve lambretta arasında kaldım ama django nun led farlı 150 likleri ülkemize getirilmiyor sanırım. Sırf led far ugruna lambretta agir basiyor gibi şimdilik.
Motosikleti 2000km kullandım. Sonrasında sattım.
Ben tasarım olarak kesinlikle lambretta derim.
Motosikletin kötü yanları küçük lastik boyutu ve sert ön süspansiyon.
Onun dışında çok güzel bir motosiklet.
Hala satmasamıydım diye düşünüyorum.
Lambrettayı aldığım dönem xmax 250 için de sıraya girmiştim.
Xmax gelince ikisini de ilana koydum.
Lambrettanın fiyatını sıfır fiyatından uyguna yazdığım için ertesi güne satıldı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------
just4techno adlı üyeden alıntı
Güzel motosiklet güle güle kullanın.
Teşekkürler , doyamadan gitti
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------
CRF adlı üyeden alıntı
Çok dip gaz gitmezseniz bir sorun yaşayacagınızı sanmıyorum. 2. Elde satarken biraz bekleyebilirsiniz sadece.
Django daha tutalan popüler bir model ama benim gözümde ikiside aynı malzeme kalıtesı vs .
İmkan varsa güzel bir lastik hele bu havalar için rize gibi bir yerde anlas winter grip alın keyfinize bakın.
Buda farklı olmayı isteyenler için bir tercih tabi güle güle kullanın .
Öneriler için teşekkürler.
Dediğiniz gibi dip gaz gidince 110 km hıza çıkıyor ama yoruyor.
Motosikletin en keyifli hızı 90km civarı.
Satmasaydım kesinlikle lastikleri değiştirecektim.
Fiyatı uygun yazınca , akşam ilana koydum sabah satıldı.
-
4strings adlı üyeden alıntı
v200 fiyatına göre güzel bir motor. Jantlar küçük olmasına rağmen başarılı süspansiyon sayesinde çok sarsıntı olmuyor (125 de arkada tek 200 de çift amortisör var). Sinyaller sesli uyarı veriyor ben unutmamak açısından sevdim ama pek çok kişi hoşlanmıyor. Cep telefonu vericilerinin yanından geçerken sinyallerin temposu arada şaşabiliyor. Frenler başta kazık gibiydi sonradan yumuşamaya başladı, kuvveti yeterli; bu arada ön ve arkada çelik fren hortumu abs algılayıcısı, önde abs mevcut (v200). Uzun far ve selektör sviçine alışmak gerekiyor ama farlar çok güzel aydınlatıyor. Şöyle ki 2021 xmax ile yanyana uzun farları denedik, arasında dağlar kadar fark var (x maxın en zayıf iki yönünden biri bence far). Motosiklet yan ayakta çok dik duruyor, park ederken dikkat etmek lazım. Debriyaj 20 km/h altında ayırıyor sıkışık trafikte bundan dolayı boşa sıkça düşüyor. Motor güzel, çabuk hızlanıyor; 90 km/h hızda 6500 devir çeviriyor ki tüketimin az olmasını sağlayabilir. (üzerindeki etikette 2,6 lt/100km yazıyor). Bagaj kova gibi çıkabiliyor altındaki motor ekipmanlarına ulaşım kolay oluyor. Full face kask sığmıyor. Ön taraftaki kilitli iki göz küçük. USB çıkışı mevcut ama kullanış zor.
Son olara tipi çok güzel. Siz v200 almışsınız ama 125 alacaklar için django abs nedeniyle tercih edilebilir. Başka sorusu olan varsa yanıtlayabilirim.
Çok güzel özetlemişiniz. Benim de kafam çok karışık.Günlük gidiş-geliş 12 km oldukça yokuşlu bir iş yolum var. Toplu taşıma ile 2 vasıta/40 dk sürüyor işe gitmem. Ben de scooter ile çözmeye karar verdim. Bu aralar İSOTLAR bayilerinin kredi kartına vade farksız 8 taksit kampanyası yapmasıda cezbediyor açıkcası.
Django, Lambretta v200 (abs den dolayı) ve Tweet 200 (yine abs ve 16" takerlerden dolayı) arasında siz olsanız hangisini seçerdiniz?
Fiyatlar ucuzdan pahalıya Django > Tweet > Lambretta şeklinde 130K-150K arasında
Ön-arka 16" teker ve LED far dolayısı ile Tweet ağır basıyor gibi. Ama okuduğum yorumlarda Django nur ağırlık merkezinin yakıt tankı yerleşiminin de etkisi ile daha aşağıda ve daha dengeli bir sürüş vadettiği yönünde. Ayrıca sele altından her benzin istasyonunda durduğumda yakıt alma fikri bana çok itici geliyor 😀 Ama Django lardaki halojen far da aynı oranda itiyor beni. Neden şu konfigürasyonları kendimiz arabalardaki gibi yapamıyoruz ki!
Lambretta ise, Tweet gibi sıradan görünmek istemeyen hoş bir nostalji havası var. Ancak onun da kadranında saçma bir şekilde dev gibi motor devir göstergesi çok anlamsız. USB nin olduğu ön cep çok küçük, yan ayaklıkta çok dik durması ile devirme endişesi yaşatması gibi kusurları var gözümde. Tabi Tweet 16" tekerleri ile Lambrettayı da Django yu da dövüyor sanırım rahatlık ve güvende 😀 (gerçi Django ların da sürüşü çok rahat ve dengeliymiş hiç tecrübem yok bilemiyorum)
Siz olsanız bu noktada nasıl ilerlerdiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
Battuta adlı üyeden alıntı
Merhaba. Son deeyimleriniz nasıl? Bu aralar peugeot django ve lambretta arasında kaldım ama django nun led farlı 150 likleri ülkemize getirilmiyor sanırım. Sırf led far ugruna lambretta agir basiyor gibi şimdilik.
hala aynı yerdeymişim 1 yıldır ��
-
Battuta adlı üyeden alıntı
Fiyatlar ucuzdan pahalıya Django > Tweet > Lambretta şeklinde 130K-150K arasında
Siz olsanız bu noktada nasıl ilerlerdiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
hala aynı yerdeymişim 1 yıldır ��
Deneme şansın var ise deneyiniz.
Lambretta sert motor. Jantlar küçük. Hissettiriyor yolu.
Bende lambretta var. Lastikleri kötü. Lambretta sanki daha hızlı gitmesi gerekiyor gibi geliyor bana.
Daha önce bws 100üm vardı. O da az çok böyle gidiyordu galiba. Bws daha keyifliydi.
Tweet’i ilk defa gördüm burada. Honda ps150ye benziyor. Hondayı Bir kere kullanma şansım oldu, müthiş rahattı motosiklet.
Söylemek istediğim en konforsuzu lambretta. (Django ve tweeti kullanmadım). Tweet te de tip yokmuş. Djangonun kullanıcısı daha fazla, parçası da fazladır, aksesuarı da fazladır. Lambretta da aksesuar’ da zorluyor biraz.
-
Battuta adlı üyeden alıntı
Çok güzel özetlemişiniz. Benim de kafam çok karışık.Günlük gidiş-geliş 12 km oldukça yokuşlu bir iş yolum var. Toplu taşıma ile 2 vasıta/40 dk sürüyor işe gitmem. Ben de scooter ile çözmeye karar verdim. Bu aralar İSOTLAR bayilerinin kredi kartına vade farksız 8 taksit kampanyası yapmasıda cezbediyor açıkcası.
Django, Lambretta v200 (abs den dolayı) ve Tweet 200 (yine abs ve 16" takerlerden dolayı) arasında siz olsanız hangisini seçerdiniz?
Fiyatlar ucuzdan pahalıya Django > Tweet > Lambretta şeklinde 130K-150K arasında
Ön-arka 16" teker ve LED far dolayısı ile Tweet ağır basıyor gibi. Ama okuduğum yorumlarda Django nur ağırlık merkezinin yakıt tankı yerleşiminin de etkisi ile daha aşağıda ve daha dengeli bir sürüş vadettiği yönünde. Ayrıca sele altından her benzin istasyonunda durduğumda yakıt alma fikri bana çok itici geliyor Ama Django lardaki halojen far da aynı oranda itiyor beni. Neden şu konfigürasyonları kendimiz arabalardaki gibi yapamıyoruz ki!
Lambretta ise, Tweet gibi sıradan görünmek istemeyen hoş bir nostalji havası var. Ancak onun da kadranında saçma bir şekilde dev gibi motor devir göstergesi çok anlamsız. USB nin olduğu ön cep çok küçük, yan ayaklıkta çok dik durması ile devirme endişesi yaşatması gibi kusurları var gözümde. Tabi Tweet 16" tekerleri ile Lambrettayı da Django yu da dövüyor sanırım rahatlık ve güvende (gerçi Django ların da sürüşü çok rahat ve dengeliymiş hiç tecrübem yok bilemiyorum)
Siz olsanız bu noktada nasıl ilerlerdiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
hala aynı yerdeymişim 1 yıldır ��
Ön arka 16 inc tekerleriyle Tweet i tavsiye ederim gerçekten yol tutuşu freni bozuk yolda konforu efsane..
-
Eski Lambretta değil. Bloklar uzakdoğu üretimi. Eski İtalyan Lambretta lar Vespa rakibiydi. 2 zamanli 125 ve 150 lik Vespa tipinde vardı. Türkiyede de çok satmistir zamaninda. Şekil olarak iyi duruyor fakat eski Lambrettaların, basitlik, sorunsuzluk ve dayanikliligina ulasacaklarini dusunmuyorum.
Eski Lambrettalarda bildiğiniz bir nesil yaşlandı üzerinde. Motosikleti kullanilmaz duruma gelmeden kendisi ömrü bitip vefat eden tanidigim var.
-
@sey_47, @Nikkfurie ve @BoraKara
Çok teşekkürler yorumlarınızla, Lambretta bir seçenek olmaktan çıktı benim için. Şimdi Tweet ve Django arasında da. Tweet in sele altı yakıt olayı eksisi, keşke Django gibi ön tarafta olsaydı onda da. Onun dışında LED far ve 16" ön-arka teker gibi Django ya üstünlükleri var. Ama düşük hızda dengesi ya da pek almayacak olsam da artçı konforu/artçılı sürüş ile konfor gibi konularda sanırım Django önce çıkıyor.
Aslında en güzeli Medley 150 ama bulunduğum şehirde bayisi/servisi yok.
-
Şuan vespa sprint 150s kullanıyorum.
Vespa dışında bu tarz bir scooter alacak olsam yine lambretta alırdım.
-
tomass adlı üyeden alıntı
Şuan vespa sprint 150s kullanıyorum.
Vespa dışında bu tarz bir scooter alacak olsam yine lambretta alırdım.
Hayırlı olsun ancak epey şaşırdım. Rize de olduğunuz ve piaggio/vespa grubunun servis ve satışının o taraflarda olmadığını o yüzden çok istediğiniz halde Vespa düşünmediğinizi ifade etmiştiniz. Sonunda almışınız. Kazasız sürüşler dilerim. 12" tekerli scooterlar arasında en rahatı sanırım Django diyorlar. Lambretta lar biraz daha sportif tasarlandıklarınıdan sanırım sert amortisörleriyle ilgili epey bir geri bildirime şahit oldum (YouTube ve forumlardan).
Ben şu anda Django vs Tweet arasındayım. Ama belki bi ihtimal Medley 150 ya da düşük ihtimal ama Piaggio One için bayilerle bi görüşebilirim hafta içi. Bulsam bile bulunduğum ile nakliye yapmak istemiyorlar, Siz tek bir motor nakliye ettirecekseniz de tuzluya patlar diyorlar görüştüğüm Doğan Trend bayileri.
Siz nasıl getirttiniz Vespanızı? Bir de servis işlerini nasıl halletmeyi düşünüyorsunuz?
-
Battuta adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun ancak epey şaşırdım. Rize de olduğunuz ve piaggio/vespa grubunun servis ve satışının o taraflarda olmadığını o yüzden çok istediğiniz halde Vespa düşünmediğinizi ifade etmiştiniz. Sonunda almışınız. Kazasız sürüşler dilerim. 12" tekerli scooterlar arasında en rahatı sanırım Django diyorlar. Lambretta lar biraz daha sportif tasarlandıklarınıdan sanırım sert amortisörleriyle ilgili epey bir geri bildirime şahit oldum (YouTube ve forumlardan).
Ben şu anda Django vs Tweet arasındayım. Ama belki bi ihtimal Medley 150 ya da düşük ihtimal ama Piaggio One için bayilerle bi görüşebilirim hafta içi. Bulsam bile bulunduğum ile nakliye yapmak istemiyorlar, Siz tek bir motor nakliye ettirecekseniz de tuzluya patlar diyorlar görüştüğüm Doğan Trend bayileri.
Siz nasıl getirttiniz Vespanızı? Bir de servis işlerini nasıl halletmeyi düşünüyorsunuz?
Dediğiniz gibi doğantrend grubu motosiklet nakliyesini kendisi karşılamıyor.
Vespayı ben de otobüs ile getirttim.
Lambrettayı aldığımda ambar ile İstanbul’dan kapıma kadar ücretsiz göndermişlerdi.
Bakım konusu gerçekten sıkıntılı.
Daha önceden Tanıdığım bir servis ile iletişime geçtim , malzemeleri onlardan aldım , burada başka bir serviste 1000 bakımını yaptırdım ve işlem esnasında video çekip servise yolladım, onlar da servis kaydını yaptılar.
Eğer motosiklette problem çıkmaz ise bu şekilde devam edilebilir
Vespa ile lambrettayı kıyaslarsam
Üstünde gelen Lastik, Süspansiyon, krenaj/kaporta metal olması,marka değeri, daha problemsiz olma vs vespa daha iyi
Son hız ve hızlanma , frenler, görünüm lambretta daha iyi.
Şuan isotların getirdiği motosikletlerde %8 nakit alım indirimi ya da 11 taksit seçeceği var bilginiz olsun.
-
Ben sert ve yere daha yakın olduğu için lambretta 200 tercih ettim.
12 jantlı bir model kullanacaksam konfor yerine yol tutuş daha öncelikli bence.
-
11 değil de 8 taksit yapıyorlar, zaten burada honda bayinde money de var ama taksit veya herhangi bir kolaylık yapmıyorlar yoksa o da beni heyecanlandırıyor. Django, twwet, sanmıyorum ama belki Lambretta ları soruşum zaten o ödeme kolaylığından.
Frenlerin Vespa dan daha iyi olmasına şaşırdım ama Sprin/Primaveralar da arka kampanaydı sanırım belki ondandır. Gerçi PCX te öyle.
Lambretta, Vespa hatta Royal Alloy hepsi güzel görünümlü iç gıdıklayan tasarımlara sahip bence de . Bu Kadar az konuşulması beni korkutmasa seçenekler arasında Tweet mantıklı gibi geliyor. 16" lastikleriyle. En son 2007 de nakde motosikletim vardı, yıllarca ara verdim o yüzden hata tolere edebilen bir scooter olarak sanırım seçeneklerin içinde ikinci elde değerini görememe riskini sineye çekerek Peugeot Tweet şu an ağır basıyor gibi ama hala araştırmaya devam ediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
okican adlı üyeden alıntı
Ben sert ve yere daha yakın olduğu için lambretta 200 tercih ettim.
12 jantlı bir model kullanacaksam konfor yerine yol tutuş daha öncelikli bence.
ağırlıklı olarak temiz düzgün yollarda kulanıyorsanız o açıdan haklısınız
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)