Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Lambretta v125 - v200 special nasıl bilirsiniz ?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Motosikleti 400km kadar kullanabildim.
    Büyük çoğunluğu kısa mesafede, en fazla git/gel 60km lik yol yapabildim.
    90-100km hızda stabil seyredebiliyor (95km ağırlığındayım )
    Cc ye göre Gücü fena değil.
    Araç sollarken geçemez miyim acaba diye çok tereddütte bırakmıyor.
    Frenleri iyi.
    Lastikleri idare eder ama daha kaliteli bir lastik olsa iyi olur.
    Aynaların açısı biraz dar ama racing kullanan biri olarak bu açıya alışığım , çok dert etmiyorum.
    Küçük jant boyutu klasik scooter problemi.
    Ön süspansiyonlar biraz sert gibi.
    Kullandıkça daha detaylı yazarım.
    Önümüzdeki ay sahilden orduya gidip gelme planım var, hem kullanıcı yorumu hem de gezi formatında bir başlık açarım inşallah.

    Birkaç foto ekleyeyim





    Diğer sarı ile de uyum sağladılar
    berk_cglr, espresso, GoGi ve 4 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    motor çok güzel normalinde klasik görüntüyü sevmem scooterlarda ama bu bayağa güzel olmuş renk vs o biçim güle güle kullanın

  3. #43
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor çok güzel normalinde klasik görüntüyü sevmem scooterlarda ama bu bayağa güzel olmuş renk vs o biçim güle güle kullanın
    Çok teşekkürler hocam

  4. #44
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Mart 2022
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Hayırlı olsun. Kazasız, belasız ve mutlu sürüşleriniz olsun.

    Çok güzel bir tercihte bulunmuşsunuz. Ben de tercihimi Lambretta 'dan yana kullanırdım. Yol yaptıkça tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyoruz.

  5. #45

    Üyelik
    10 Mayıs 2022
    Ben geçen hafta cumartesi beyaz renk aldım 365 km yaptım. Haftasonu da bi 100 git 100 gel planım var

  6. #46
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Alıntı GoGi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Kazasız, belasız ve mutlu sürüşleriniz olsun.

    Çok güzel bir tercihte bulunmuşsunuz. Ben de tercihimi Lambretta 'dan yana kullanırdım. Yol yaptıkça tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyoruz.
    Alıntı yd0pozitif adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben geçen hafta cumartesi beyaz renk aldım 365 km yaptım. Haftasonu da bi 100 git 100 gel planım var

    Çok teşekkürler
    Hepimize hayırlı olsun o zaman
    Lambretta Sayısının artması sevindirici.
    Forumda @birbilent var, onun lambretta ile tecrübeleri daha fazla , aksesuar temini vs için onunla iletişime geçebilirsiniz.
    Ayrıca Facebook’ta bir kullanıcı grubu var FB kullanıyorsanız oraya da katılmakta fayda var
    birbilent bunu beğendi.

  7. #47
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Şubat 2015
    Merhaba. Son deeyimleriniz nasıl? Bu aralar peugeot django ve lambretta arasında kaldım ama django nun led farlı 150 likleri ülkemize getirilmiyor sanırım. Sırf led far ugruna lambretta agir basiyor gibi şimdilik.

  8. #48
    just4techno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Piaggio Skipper, Sym Fiddle 3
    Güzel motosiklet güle güle kullanın.

  9. #49
    CRF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CRF 250 L
    Çok dip gaz gitmezseniz bir sorun yaşayacagınızı sanmıyorum. 2. Elde satarken biraz bekleyebilirsiniz sadece.
    Django daha tutalan popüler bir model ama benim gözümde ikiside aynı malzeme kalıtesı vs .

    İmkan varsa güzel bir lastik hele bu havalar için rize gibi bir yerde anlas winter grip alın keyfinize bakın.

    Buda farklı olmayı isteyenler için bir tercih tabi güle güle kullanın .

  10. #50
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Alıntı Battuta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Son deeyimleriniz nasıl? Bu aralar peugeot django ve lambretta arasında kaldım ama django nun led farlı 150 likleri ülkemize getirilmiyor sanırım. Sırf led far ugruna lambretta agir basiyor gibi şimdilik.
    Motosikleti 2000km kullandım. Sonrasında sattım.
    Ben tasarım olarak kesinlikle lambretta derim.
    Motosikletin kötü yanları küçük lastik boyutu ve sert ön süspansiyon.
    Onun dışında çok güzel bir motosiklet.
    Hala satmasamıydım diye düşünüyorum.
    Lambrettayı aldığım dönem xmax 250 için de sıraya girmiştim.
    Xmax gelince ikisini de ilana koydum.
    Lambrettanın fiyatını sıfır fiyatından uyguna yazdığım için ertesi güne satıldı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

    Alıntı just4techno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel motosiklet güle güle kullanın.
    Teşekkürler , doyamadan gitti

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

    Alıntı CRF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok dip gaz gitmezseniz bir sorun yaşayacagınızı sanmıyorum. 2. Elde satarken biraz bekleyebilirsiniz sadece.
    Django daha tutalan popüler bir model ama benim gözümde ikiside aynı malzeme kalıtesı vs .

    İmkan varsa güzel bir lastik hele bu havalar için rize gibi bir yerde anlas winter grip alın keyfinize bakın.

    Buda farklı olmayı isteyenler için bir tercih tabi güle güle kullanın .
    Öneriler için teşekkürler.
    Dediğiniz gibi dip gaz gidince 110 km hıza çıkıyor ama yoruyor.
    Motosikletin en keyifli hızı 90km civarı.
    Satmasaydım kesinlikle lastikleri değiştirecektim.
    Fiyatı uygun yazınca , akşam ilana koydum sabah satıldı.
    CRF bunu beğendi.

  11. #51
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Şubat 2015
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    v200 fiyatına göre güzel bir motor. Jantlar küçük olmasına rağmen başarılı süspansiyon sayesinde çok sarsıntı olmuyor (125 de arkada tek 200 de çift amortisör var). Sinyaller sesli uyarı veriyor ben unutmamak açısından sevdim ama pek çok kişi hoşlanmıyor. Cep telefonu vericilerinin yanından geçerken sinyallerin temposu arada şaşabiliyor. Frenler başta kazık gibiydi sonradan yumuşamaya başladı, kuvveti yeterli; bu arada ön ve arkada çelik fren hortumu abs algılayıcısı, önde abs mevcut (v200). Uzun far ve selektör sviçine alışmak gerekiyor ama farlar çok güzel aydınlatıyor. Şöyle ki 2021 xmax ile yanyana uzun farları denedik, arasında dağlar kadar fark var (x maxın en zayıf iki yönünden biri bence far). Motosiklet yan ayakta çok dik duruyor, park ederken dikkat etmek lazım. Debriyaj 20 km/h altında ayırıyor sıkışık trafikte bundan dolayı boşa sıkça düşüyor. Motor güzel, çabuk hızlanıyor; 90 km/h hızda 6500 devir çeviriyor ki tüketimin az olmasını sağlayabilir. (üzerindeki etikette 2,6 lt/100km yazıyor). Bagaj kova gibi çıkabiliyor altındaki motor ekipmanlarına ulaşım kolay oluyor. Full face kask sığmıyor. Ön taraftaki kilitli iki göz küçük. USB çıkışı mevcut ama kullanış zor.

    Son olara tipi çok güzel. Siz v200 almışsınız ama 125 alacaklar için django abs nedeniyle tercih edilebilir. Başka sorusu olan varsa yanıtlayabilirim.
    Çok güzel özetlemişiniz. Benim de kafam çok karışık.Günlük gidiş-geliş 12 km oldukça yokuşlu bir iş yolum var. Toplu taşıma ile 2 vasıta/40 dk sürüyor işe gitmem. Ben de scooter ile çözmeye karar verdim. Bu aralar İSOTLAR bayilerinin kredi kartına vade farksız 8 taksit kampanyası yapmasıda cezbediyor açıkcası.

    Django, Lambretta v200 (abs den dolayı) ve Tweet 200 (yine abs ve 16" takerlerden dolayı) arasında siz olsanız hangisini seçerdiniz?
    Fiyatlar ucuzdan pahalıya Django > Tweet > Lambretta şeklinde 130K-150K arasında

    Ön-arka 16" teker ve LED far dolayısı ile Tweet ağır basıyor gibi. Ama okuduğum yorumlarda Django nur ağırlık merkezinin yakıt tankı yerleşiminin de etkisi ile daha aşağıda ve daha dengeli bir sürüş vadettiği yönünde. Ayrıca sele altından her benzin istasyonunda durduğumda yakıt alma fikri bana çok itici geliyor 😀 Ama Django lardaki halojen far da aynı oranda itiyor beni. Neden şu konfigürasyonları kendimiz arabalardaki gibi yapamıyoruz ki!
    Lambretta ise, Tweet gibi sıradan görünmek istemeyen hoş bir nostalji havası var. Ancak onun da kadranında saçma bir şekilde dev gibi motor devir göstergesi çok anlamsız. USB nin olduğu ön cep çok küçük, yan ayaklıkta çok dik durması ile devirme endişesi yaşatması gibi kusurları var gözümde. Tabi Tweet 16" tekerleri ile Lambrettayı da Django yu da dövüyor sanırım rahatlık ve güvende 😀 (gerçi Django ların da sürüşü çok rahat ve dengeliymiş hiç tecrübem yok bilemiyorum)

    Siz olsanız bu noktada nasıl ilerlerdiniz?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

    Alıntı Battuta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Son deeyimleriniz nasıl? Bu aralar peugeot django ve lambretta arasında kaldım ama django nun led farlı 150 likleri ülkemize getirilmiyor sanırım. Sırf led far ugruna lambretta agir basiyor gibi şimdilik.
    hala aynı yerdeymişim 1 yıldır ��

  12. #52
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Alıntı Battuta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyatlar ucuzdan pahalıya Django > Tweet > Lambretta şeklinde 130K-150K arasında

    Siz olsanız bu noktada nasıl ilerlerdiniz?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------



    hala aynı yerdeymişim 1 yıldır ��

    Deneme şansın var ise deneyiniz.
    Lambretta sert motor. Jantlar küçük. Hissettiriyor yolu.
    Bende lambretta var. Lastikleri kötü. Lambretta sanki daha hızlı gitmesi gerekiyor gibi geliyor bana.
    Daha önce bws 100üm vardı. O da az çok böyle gidiyordu galiba. Bws daha keyifliydi.

    Tweet’i ilk defa gördüm burada. Honda ps150ye benziyor. Hondayı Bir kere kullanma şansım oldu, müthiş rahattı motosiklet.

    Söylemek istediğim en konforsuzu lambretta. (Django ve tweeti kullanmadım). Tweet te de tip yokmuş. Djangonun kullanıcısı daha fazla, parçası da fazladır, aksesuarı da fazladır. Lambretta da aksesuar’ da zorluyor biraz.

  13. #53
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Battuta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel özetlemişiniz. Benim de kafam çok karışık.Günlük gidiş-geliş 12 km oldukça yokuşlu bir iş yolum var. Toplu taşıma ile 2 vasıta/40 dk sürüyor işe gitmem. Ben de scooter ile çözmeye karar verdim. Bu aralar İSOTLAR bayilerinin kredi kartına vade farksız 8 taksit kampanyası yapmasıda cezbediyor açıkcası.

    Django, Lambretta v200 (abs den dolayı) ve Tweet 200 (yine abs ve 16" takerlerden dolayı) arasında siz olsanız hangisini seçerdiniz?
    Fiyatlar ucuzdan pahalıya Django > Tweet > Lambretta şeklinde 130K-150K arasında

    Ön-arka 16" teker ve LED far dolayısı ile Tweet ağır basıyor gibi. Ama okuduğum yorumlarda Django nur ağırlık merkezinin yakıt tankı yerleşiminin de etkisi ile daha aşağıda ve daha dengeli bir sürüş vadettiği yönünde. Ayrıca sele altından her benzin istasyonunda durduğumda yakıt alma fikri bana çok itici geliyor �� Ama Django lardaki halojen far da aynı oranda itiyor beni. Neden şu konfigürasyonları kendimiz arabalardaki gibi yapamıyoruz ki!
    Lambretta ise, Tweet gibi sıradan görünmek istemeyen hoş bir nostalji havası var. Ancak onun da kadranında saçma bir şekilde dev gibi motor devir göstergesi çok anlamsız. USB nin olduğu ön cep çok küçük, yan ayaklıkta çok dik durması ile devirme endişesi yaşatması gibi kusurları var gözümde. Tabi Tweet 16" tekerleri ile Lambrettayı da Django yu da dövüyor sanırım rahatlık ve güvende �� (gerçi Django ların da sürüşü çok rahat ve dengeliymiş hiç tecrübem yok bilemiyorum)

    Siz olsanız bu noktada nasıl ilerlerdiniz?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------



    hala aynı yerdeymişim 1 yıldır ��
    Ön arka 16 inc tekerleriyle Tweet i tavsiye ederim gerçekten yol tutuşu freni bozuk yolda konforu efsane..

  14. #54
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Eski Lambretta değil. Bloklar uzakdoğu üretimi. Eski İtalyan Lambretta lar Vespa rakibiydi. 2 zamanli 125 ve 150 lik Vespa tipinde vardı. Türkiyede de çok satmistir zamaninda. Şekil olarak iyi duruyor fakat eski Lambrettaların, basitlik, sorunsuzluk ve dayanikliligina ulasacaklarini dusunmuyorum.

    Eski Lambrettalarda bildiğiniz bir nesil yaşlandı üzerinde. Motosikleti kullanilmaz duruma gelmeden kendisi ömrü bitip vefat eden tanidigim var.

  15. #55
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Şubat 2015
    @sey_47, @Nikkfurie ve @BoraKara
    Çok teşekkürler yorumlarınızla, Lambretta bir seçenek olmaktan çıktı benim için. Şimdi Tweet ve Django arasında da. Tweet in sele altı yakıt olayı eksisi, keşke Django gibi ön tarafta olsaydı onda da. Onun dışında LED far ve 16" ön-arka teker gibi Django ya üstünlükleri var. Ama düşük hızda dengesi ya da pek almayacak olsam da artçı konforu/artçılı sürüş ile konfor gibi konularda sanırım Django önce çıkıyor.

    Aslında en güzeli Medley 150 ama bulunduğum şehirde bayisi/servisi yok. ��

  16. #56
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Şuan vespa sprint 150s kullanıyorum.
    Vespa dışında bu tarz bir scooter alacak olsam yine lambretta alırdım.

  17. #57
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Şubat 2015
    Alıntı tomass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan vespa sprint 150s kullanıyorum.
    Vespa dışında bu tarz bir scooter alacak olsam yine lambretta alırdım.
    Hayırlı olsun ancak epey şaşırdım. Rize de olduğunuz ve piaggio/vespa grubunun servis ve satışının o taraflarda olmadığını o yüzden çok istediğiniz halde Vespa düşünmediğinizi ifade etmiştiniz. Sonunda almışınız. Kazasız sürüşler dilerim. 12" tekerli scooterlar arasında en rahatı sanırım Django diyorlar. Lambretta lar biraz daha sportif tasarlandıklarınıdan sanırım sert amortisörleriyle ilgili epey bir geri bildirime şahit oldum (YouTube ve forumlardan).

    Ben şu anda Django vs Tweet arasındayım. Ama belki bi ihtimal Medley 150 ya da düşük ihtimal ama Piaggio One için bayilerle bi görüşebilirim hafta içi. Bulsam bile bulunduğum ile nakliye yapmak istemiyorlar, Siz tek bir motor nakliye ettirecekseniz de tuzluya patlar diyorlar görüştüğüm Doğan Trend bayileri.

    Siz nasıl getirttiniz Vespanızı? Bir de servis işlerini nasıl halletmeyi düşünüyorsunuz?

  18. #58
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Alıntı Battuta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun ancak epey şaşırdım. Rize de olduğunuz ve piaggio/vespa grubunun servis ve satışının o taraflarda olmadığını o yüzden çok istediğiniz halde Vespa düşünmediğinizi ifade etmiştiniz. Sonunda almışınız. Kazasız sürüşler dilerim. 12" tekerli scooterlar arasında en rahatı sanırım Django diyorlar. Lambretta lar biraz daha sportif tasarlandıklarınıdan sanırım sert amortisörleriyle ilgili epey bir geri bildirime şahit oldum (YouTube ve forumlardan).

    Ben şu anda Django vs Tweet arasındayım. Ama belki bi ihtimal Medley 150 ya da düşük ihtimal ama Piaggio One için bayilerle bi görüşebilirim hafta içi. Bulsam bile bulunduğum ile nakliye yapmak istemiyorlar, Siz tek bir motor nakliye ettirecekseniz de tuzluya patlar diyorlar görüştüğüm Doğan Trend bayileri.

    Siz nasıl getirttiniz Vespanızı? Bir de servis işlerini nasıl halletmeyi düşünüyorsunuz?
    Dediğiniz gibi doğantrend grubu motosiklet nakliyesini kendisi karşılamıyor.
    Vespayı ben de otobüs ile getirttim.
    Lambrettayı aldığımda ambar ile İstanbul’dan kapıma kadar ücretsiz göndermişlerdi.
    Bakım konusu gerçekten sıkıntılı.
    Daha önceden Tanıdığım bir servis ile iletişime geçtim , malzemeleri onlardan aldım , burada başka bir serviste 1000 bakımını yaptırdım ve işlem esnasında video çekip servise yolladım, onlar da servis kaydını yaptılar.
    Eğer motosiklette problem çıkmaz ise bu şekilde devam edilebilir

    Vespa ile lambrettayı kıyaslarsam

    Üstünde gelen Lastik, Süspansiyon, krenaj/kaporta metal olması,marka değeri, daha problemsiz olma vs vespa daha iyi
    Son hız ve hızlanma , frenler, görünüm lambretta daha iyi.

    Şuan isotların getirdiği motosikletlerde %8 nakit alım indirimi ya da 11 taksit seçeceği var bilginiz olsun.

  19. #59
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 ABS/Royal Enfield Hunter 350 ABS
    Ben sert ve yere daha yakın olduğu için lambretta 200 tercih ettim.
    12 jantlı bir model kullanacaksam konfor yerine yol tutuş daha öncelikli bence.

  20. #60
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Şubat 2015
    11 değil de 8 taksit yapıyorlar, zaten burada honda bayinde money de var ama taksit veya herhangi bir kolaylık yapmıyorlar yoksa o da beni heyecanlandırıyor. Django, twwet, sanmıyorum ama belki Lambretta ları soruşum zaten o ödeme kolaylığından.

    Frenlerin Vespa dan daha iyi olmasına şaşırdım ama Sprin/Primaveralar da arka kampanaydı sanırım belki ondandır. Gerçi PCX te öyle.

    Lambretta, Vespa hatta Royal Alloy hepsi güzel görünümlü iç gıdıklayan tasarımlara sahip bence de . Bu Kadar az konuşulması beni korkutmasa seçenekler arasında Tweet mantıklı gibi geliyor. 16" lastikleriyle. En son 2007 de nakde motosikletim vardı, yıllarca ara verdim o yüzden hata tolere edebilen bir scooter olarak sanırım seçeneklerin içinde ikinci elde değerini görememe riskini sineye çekerek Peugeot Tweet şu an ağır basıyor gibi ama hala araştırmaya devam ediyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

    Alıntı okican adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben sert ve yere daha yakın olduğu için lambretta 200 tercih ettim.
    12 jantlı bir model kullanacaksam konfor yerine yol tutuş daha öncelikli bence.
    ağırlıklı olarak temiz düzgün yollarda kulanıyorsanız o açıdan haklısınız


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)