Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bütçe 60 bin! Yeni motor alacağım, ne önerirsiniz?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    29 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Merhaba arkadaşlar, motosikletimi bugün sattım ve an itibariyle motorsuz kaldım. Kanadı kırık kuş gibiyim, eksik hissediyorum. Yeni motor almak istiyorum fakat piyasa uçmuş durumda. Önceki motorum CF Moto 150NK. Fakat farklı motorlarla tecrübe edindim ve ehliyetim A sınıfı.

    Yeni motosiklet almak istiyorum. Bütçem 60 bin.
    CF Moto düşünmüyorum. Onu belirteyim.
    Motorda biraz ses ve görüntü olsun istiyorum. Sohbet tadında bir başlık olur umarım, önerilerinize açığım. sarı sitede bakmadığım ilan kalmadı fakat bizzat kişilerden öneri almak ve motor üzerine konuşmak daha farklı olacaktır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Red_Whiskers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Motosikleti
    Harley Davidson Road King Classic
    ses ve görüntü kişiden kişiye degişir bana göre ses ve görüntü deyince chopper crusier akla gelir fakat o bütçeyle alınacak veya tavsiye edilecek motoseiklet burada eleştri oklarına hedef olur.

    Fiyat performans ürünü olarak Hero Xpulse tavsiye ederim yeni yağ soğutmalı 4v versiyonu yakında gelecek.

  3. #3

    Üyelik
    29 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Haklısın hocam, küçük bir detayı atlamışım. Aradığım tıp super sport ve naked. Heroya bakacağım şimdi

  4. #4

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    sesi geç 2. elde büyük cc bu paralara sakat iş oda riskli.0km olması şu şartlarda en mantıklısı gibi duruyor.aklıma gelen domimar 250 0km yada 400lük düşük kmde olabilir.şekli kötü dersen bu paralara açık ara en güzel şekil cf moto sr250 65bin tl 0km idi.yada bekleyip cf moto yine 250 lik yeni çıkacak neo naked modelinede yürünebilir.malesef cf moto ve bajaj dışında çok seçenek aklıma gelmiyor

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Kendi motorum diye demiyorum 60 bine kadar eski kasa duke 390 fiyat performans denge goruntu okarak hostur.slip on egzos takip ses alabilirsin...
    Onun disinda populer olan regal raptor daytona 250 var egzos sesi cok guzel.kendim surdum surusu cok konforlu ve zevkli...goruntusu cok guzel...
    Gene ses ve goruntu olarak honda crf 250 L alip slip on egzos takabilirsin...
    Cf moto 250 sr gorsel olarak mukemmel ancak egzos sesi muhtemelen kotudur...
    Simdilik aklima gelenler bunlar

  6. #6
    Sawtelle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2021
    Ben 10 bin km cb250r tecrübesi edindim. Çok zevk aldığım bir makine. 60 bin’e bulunur diye düşünüyorum. Piyasayı çok bilmiyorum ama 2019 ve sonrası makyajlı kasa (sarı amortisör siyah far vs) öneririm.

    Alameti farikası ALT DEVİR TORKU’dur bu motorun. Yani çok gaz açmadan sizi götürür. Bu sayede az yakar. (10 bin km ortalamam 3 lt) Verimli bir motordur. 2000 devirde alır götürür. 2. 3. Vitesle tüm şehri gezersin. (Scooter modunda takılmak istersen)

    0-100 çok tatminkardır. Çoğu 250’yi, bazı 400’lükleri tokatlar. Son hız 163 gördüm. 135’lere hızlı tırmanır sonra nefesi kesilir. Aşırı kıvraktır. 145-150 kg ağırlığı ile bisiklet gibi bir handling sağlar. Slalom yaparken çok net farkı hissedersiniz. Ters teleskopik amortisör virajda iyidir, avantajlıdır. Arka teker 150’liktir yine virajda kalın tekerlek avantajdır. İyi birer lastikle kombinlerseniz demeyin keyfinize..
    Abs var zaten. Frenler nissin ve çok iyi. Abs çok kolay girmiyor devreye. Debraj çok yumuşaktır. Eli yormaz. Atması sıkması zevklidir. Vitesler şıkır şıkır geçer. Hiç atlama sapma vs yaşamadım. ANCAK vites göstergesi yoktur. Yola bakıyorsun mecburen :D
    Tek silindirdir. Titreşim uzun yolda yorabilir. Ama kısa mesafe sürüşlerde hissetmezsiniz.
    Full Led, parça kalitesi iyi, yedek parçası uygun mis gibi bir motordur.
    Tasarım “motor dediğin yuvarlak farlı olur”culardandır. Retro hava yansıtır, sokakta baktırır. Ama sesi konusunda hassassan zincir sesi geliyor o konuda takabilirsin. Süren duymaz etraf duyar. (Ses zincir muhafazasının zincir sesini yankılamasından gelir) Motosiklet için bir sorun teşkil etmiyor. Böyle tasarlanmış.

    Özetle, eğer ben motosiklet konusunda gelişmek istiyorum, bu işi ilerleticem diyorsan motorun limiti yüksek. Manevra kabiliyetini çok hızlı geliştirir, virajını iyi çalıştırır. Yürütme maliyeti piyasaya göre oldukça iyi. Hiç bir dert tasa vermedi bana. 10 bin kmde 3 lt ortalamam var. Benzin pahalı yapacak bişey yok. Motor cc’sine göre yakabileceğinin en azını yakıyor. O konuda ayrı memnunum.
    Umarım honda bu modelin yenileri getirir. En son 2021’de getirdi bakalım euro5’ler be zaman gelir kim bilir...

    Motorun eksisini düşünüyorum, bulamıyorum. En bulabildiklerim vites göstergesinin olmaması, zincir sesi ve uzun boylular için (182 üstü) küçük kalması filan olabilir anca.
    Yeni motorun şimdiden hayırlı olsun..

    Not: r25 deler mi? “100’den sonra” deler :D
    yec, DickName, Mr.wind ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Dominar 250'yi de seçeneklerinizin arasına ekleyebilirsiniz. Sesi ve görüntüsü tatmin edecektir diye düşünüyorum.

  8. #8
    Sawtelle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2021
    Alıntı RideForLife. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominar 250'yi de seçeneklerinizin arasına ekleyebilirsiniz. Sesi ve görüntüsü tatmin edecektir diye düşünüyorum.
    Üstat güzel motor ama cb250r daha iyi gibi. Dom ağırlıktan dolayı hantal kalabiliyor. Ama kalıplı adam için dom daha iyi seçenek. Cb daha ufak bir motor. Ama gidiş olarak dom’dan iyidir diye düşünüyorum. 🤔

  9. #9

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı Sawtelle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 10 bin km cb250r tecrübesi edindim. Çok zevk aldığım bir makine. 60 bin’e bulunur diye düşünüyorum. Piyasayı çok bilmiyorum ama 2019 ve sonrası makyajlı kasa (sarı amortisör siyah far vs) öneririm.

    Alameti farikası ALT DEVİR TORKU’dur bu motorun. Yani çok gaz açmadan sizi götürür. Bu sayede az yakar. (10 bin km ortalamam 3 lt) Verimli bir motordur. 2000 devirde alır götürür. 2. 3. Vitesle tüm şehri gezersin. (Scooter modunda takılmak istersen)

    0-100 çok tatminkardır. Çoğu 250’yi, bazı 400’lükleri tokatlar. Son hız 163 gördüm. 135’lere hızlı tırmanır sonra nefesi kesilir. Aşırı kıvraktır. 145-150 kg ağırlığı ile bisiklet gibi bir handling sağlar. Slalom yaparken çok net farkı hissedersiniz. Ters teleskopik amortisör virajda iyidir, avantajlıdır. Arka teker 150’liktir yine virajda kalın tekerlek avantajdır. İyi birer lastikle kombinlerseniz demeyin keyfinize..
    Abs var zaten. Frenler nissin ve çok iyi. Abs çok kolay girmiyor devreye. Debraj çok yumuşaktır. Eli yormaz. Atması sıkması zevklidir. Vitesler şıkır şıkır geçer. Hiç atlama sapma vs yaşamadım. ANCAK vites göstergesi yoktur. Yola bakıyorsun mecburen :D
    Tek silindirdir. Titreşim uzun yolda yorabilir. Ama kısa mesafe sürüşlerde hissetmezsiniz.
    Full Led, parça kalitesi iyi, yedek parçası uygun mis gibi bir motordur.
    Tasarım “motor dediğin yuvarlak farlı olur”culardandır. Retro hava yansıtır, sokakta baktırır. Ama sesi konusunda hassassan zincir sesi geliyor o konuda takabilirsin. Süren duymaz etraf duyar. (Ses zincir muhafazasının zincir sesini yankılamasından gelir) Motosiklet için bir sorun teşkil etmiyor. Böyle tasarlanmış.

    Özetle, eğer ben motosiklet konusunda gelişmek istiyorum, bu işi ilerleticem diyorsan motorun limiti yüksek. Manevra kabiliyetini çok hızlı geliştirir, virajını iyi çalıştırır. Yürütme maliyeti piyasaya göre oldukça iyi. Hiç bir dert tasa vermedi bana. 10 bin kmde 3 lt ortalamam var. Benzin pahalı yapacak bişey yok. Motor cc’sine göre yakabileceğinin en azını yakıyor. O konuda ayrı memnunum.
    Umarım honda bu modelin yenileri getirir. En son 2021’de getirdi bakalım euro5’ler be zaman gelir kim bilir...

    Motorun eksisini düşünüyorum, bulamıyorum. En bulabildiklerim vites göstergesinin olmaması, zincir sesi ve uzun boylular için (182 üstü) küçük kalması filan olabilir anca.
    Yeni motorun şimdiden hayırlı olsun..

    Not: r25 deler mi? “100’den sonra” deler :D
    İmzamı atarım şu yazının altına 1 ay kullanmıştım, yanlışlıkla satıp sonradan pişman olduğum motordur. Harikadır iyidir hojdur.

  10. #10
    freedom25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2021
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Falcon Freedom 250 (2017)
    Alıntı motov34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, motosikletimi bugün sattım ve an itibariyle motorsuz kaldım. Kanadı kırık kuş gibiyim, eksik hissediyorum. Yeni motor almak istiyorum fakat piyasa uçmuş durumda. Önceki motorum CF Moto 150NK. Fakat farklı motorlarla tecrübe edindim ve ehliyetim A sınıfı.

    Yeni motosiklet almak istiyorum. Bütçem 60 bin.
    CF Moto düşünmüyorum. Onu belirteyim.
    Motorda biraz ses ve görüntü olsun istiyorum. Sohbet tadında bir başlık olur umarım, önerilerinize açığım. sarı sitede bakmadığım ilan kalmadı fakat bizzat kişilerden öneri almak ve motor üzerine konuşmak daha farklı olacaktır.
    buna benzer bir araştırma yapmıştım ve almaya değebilecek motorlar şu şekilde bütçeni +10/10k olabilir
    kawasaki ninja 300 özel seri
    benelli tnt250 veya bn251
    düzgün bulabilirsen cbr500
    kendi hoşuma giden motorları listeledim ayrıca uzun zamandır tanıdığım sağlam ustam olduğunuda hatırlatmak isterim

  11. #11

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    eğer ki onu deleyim buna saplayım gibi abuk fantazileriniz yoksa size benelli 249-s modelini şiddetle tavsiye ederim. görüntü, ses, malzeme ve işçilik kalitesi ile 1. sınıftır.
    Helal Haram ver ALLAHIM,
    Menzilciler yer ALLAHIM...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)