hknzrdm adlı üyeden alıntı
Motor ne marka, model olursa olsun, ağır hasarlı motor derken "ağır hasarın" ne olduğunu incelemen gerekir. Eğitmen arkadaşın yıllarca kullandığı "ağır hasarlı" VFR800 Crossrunner'ı kaçırdığım için pişman olduğumu da bilirim. Şahsen kendi motorum da şu anda ağır hasarlı, çünkü sağ çanta kapağı ve egzosu değişti. Toplamda 18bin TL kaskodan para gelince, kayıtlarda "ağır hasarlı" görünüyor. Benden önceki sahibi kaza yapmış, kazada çıkan hasar grenaj tamiri ile sağ sinyal farı, ama kazada ağır hasara girmeyen motor, otoparkta manevra yapan araç sürtünce ağır hasarlı olabiliyor.
R25 konusuna gelince, motor çok popüler ve genelde genç kullanıcıların elinde geziyor. Çoğu R25'de geç yağ değişimi, dengesiz gazlamalar, çakma markalı gürültülü egzos kullanımı gibi nedenlerden ötürü ciğeri sökülmüş halde satılığa çıkıyor. Motorun fiyatına, ilana vs bakmadım. Ayrıca dilediğin motoru, dilediğin nedenden dolayı almakta özgürsün. Para senin, ister R25 alırsın, ister Vespa, ister GoldWing. Ne Vespa kullanınca şirin, ne Goldwing kullanınca kalantor, ne de R25 kullanınca serseri olmazsın. Bir şey olacaksan, zaten olursun, motor kimseyi hiç bir halt yapmaz. Bindiğinde başını ağrıtmayacak, sana keyif verecek ne ise o motoru al, tekerin düz bassın.