Fiyatlarını bilmiyorum ama japon ve güvenilir olması nedeniyle suzuki SV 650 de düşünebilirsiniz. İyi gidiyor, fazla ağır da değil.
Sv650 pahalı ya baktım ona da. Japonlar çok pahalı artık zaten avrupa dışındaki ek gümrük vergisi de arttırılmış motorlara uygulanır mı bilmiyorum da 0 alacaksam japonun yüzüne bakmam anca ikinci elde çok km yapanları ucuz diye alınabilir çünkü avrupalıları kullanan yok, hepsi 5 10k kmde
az önce 2021 mt09 un rodaj bakımından geldim.1240 tl tuttu sadece yağ 600tl tutmuş.1000tl pazarlıklı anlaştık yaptırdım.var sen düşün herhangi bir avrupalı motorun işletme maliyetini heleki eski modelleri.avrupalı çoookkk pahalı,japon pahalı,büyük hacim pahalıı ötesi.aslında pahalı olan bir şey yok ülke fakir 1 litre yağ 200 tl ise ne söylenir buna.zam beklentisi büyük alıcaksan yaz gelmeden bu ay öbür ay almaya bak
ducati hariç Avrupalı motorların periyodik bakım fiyatları japon ile aynıdır
fakat yedek parçası japondan daha pahalıdır skala bu diyebilirim
İstanbul trafiği için yüksek cc zulüm. Hele bide köprü trafiği ayrı dert. Bu güzergah için en mantıklı makina duke390 bence, tabi titreşimi falan ne durumda bilemem. Cbr500r 2 3 kez kullandım yeni kasa, arkadaşımda 1 ay boyunca avcılara gitti geldi üsküdardan. Çok problem yaşamamıştı kendisi. Bana sorarsanız cbr500r ın sürüş pozisyonu monsterdan daha rahattır.
Abs varsa alinir. Abs yoksa, abs'li olan motorlara bakilir.
monster 797im vardı sattım x max 400 aldım ama şimdi scrambler bakıyorum
Eğer hor kullanılmamış bir 696 bulursan çok keyif alırsın
Desmo bakımı çok ürkütmesin, eğer fazla bir şeyi değişmiyorsa,yıpranmamışsa çok birşey tutmuyor desmo
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)