Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

150 cc'yi 50 cc'ye çevirme acil yardımmmm!!1!!

    REKLAM ALANI
  1. #1
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Biraz da gülelim dedim ya,

    Biliyorsunuz bendenizde 150 cc honda var. Bunu nasıl 50 cc'ye çevirebilirim? Nefesi kuvvetli bir hocaya gidip muska mı yazdirayim, yoksa motorumu az yakma konusunda ikna mı etmeliyim?

    Ve yahut, motoru bir yediemine bırakıp ardıma bakmadan kaçmalı mıyım?

    Karbüratörü mü sökeyim, bujiyi mi döveyim, aktarma elemanlarını rencide mi edeyim?

    Ne edeyim a dostlar acil yardım rica ediyorum!!
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Gaz teline bir oynama yapma şansımız olursa belki 5000 devri geçmeyecek şekilde ayarlama yapabiliriz. O zaman hakikaten 50 cc gibi gider.
    espresso bunu beğendi.

  3. #3
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gaz teline bir oynama yapma şansımız olursa belki 5000 devri geçmeyecek şekilde ayarlama yapabiliriz. O zaman hakikaten 50 cc gibi gider.
    Hacı abi benzin hortumunun çapını küçültsem faydası olur mu?

  4. #4
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Spacy 110 veya cbf150ye lpg taksak kayda değer bir sonuç alır mıyız acaba?🦍

  5. #5

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    hocam motorun içine tuğla koysak ?

  6. #6
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    espresso bunu beğendi.

  7. #7
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Tek silindirli motorlarda olmaz da 2 ya da daha fazla silindiri olan motorlarda ekonomik sürüş modu şeklinde bir ya da daha fazla silindire giden benzini iptal etme gibi bir şey olsa faydası olur muydu gibi şeyler geçti aklımdan. Tabi anlamadığım bir konu olduğu için kesin zaten yıllar önce mühendisler bunu düşünüp olmayacağını anlayıp yapmamışlardır, yoksa 100 yıllık motor teknolojisinde neden olmasındı.

  8. #8

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Bence kilo vermekle başlayın. Yarış araçlarında 7 kilo hafiflik +1 beygir olarak hesaplanır. Motosiklette bu 7 kilo hafiflik 3 beygir olarak hesaplanabilir. 14 kilo verseniz +6 beygir eder, tüketim düşer. Lastikleri inceltin, 110 taban yerine 80, 140 taban yerine 120 kullanın.

    Farlar sürekli yanıyor, kapatın. Aerodinamik kasklar kullanın ve motoru sürekli öne yatık kullanın. Depoyu fullemeyin, depoda sürekli az benzin bulundurun.

    Birazda gülelim kısmında gülerken ben de bunları belirtmek istedim.
    espresso bunu beğendi.
    “Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana

  9. #9
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı abi benzin hortumunun çapını küçültsem faydası olur mu?
    Günümüz Türkiyesinde her gün gelen zamlardan dolayı benzin hortumunun çapından ziyade kıçımızın çapı daha önemli. Bakalım ne kadar dayanabileceğiz?
    DickName, Motoseverrr, espresso ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #10
    ShipShaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2020
    Motosikleti
    Triumph Street Triple R(idi)-Aprilia Tuono V4 1100
    Benzin 7-8 lirayken 120 beygir alete geçtim, en fazla ne yakabilir, çok acıtmaz diyordum. Benzin oldu 20 kağıt. 1 aydır evdeyim, çıkamıyorum.
    ozanturk, tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gaz teline bir oynama yapma şansımız olursa belki 5000 devri geçmeyecek şekilde ayarlama yapabiliriz. O zaman hakikaten 50 cc gibi gider.
    Son 1 aydır tam olarak böyle kullanıyorum Tommygun hocam.

    5000-5500 devir 70km hız. 2.2 litre tüketim. 50cc motorda basarsan 3.5 litre filan tüketiyor.

    Fakirlik bizi çözüm arayışlarına itiyor.
    ozanturk, tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  12. #12
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günümüz Türkiyesinde her gün gelen zamlardan dolayı benzin hortumunun çapından ziyade kıçımızın çapı daha önemli. Bakalım ne kadar dayanabileceğiz?
    Bahsettiğiniz "makat genişliği" konusu ile alakalı harika görseller mevcut fakat fotoğraflar genel ahlaka mugayir olduğu için yayınlamaktan imtina ediyorum tomi abi. Çoluk çocuk görmesin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

    Alıntı Öz_Musti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence kilo vermekle başlayın. Yarış araçlarında 7 kilo hafiflik +1 beygir olarak hesaplanır. Motosiklette bu 7 kilo hafiflik 3 beygir olarak hesaplanabilir. 14 kilo verseniz +6 beygir eder, tüketim düşer. Lastikleri inceltin, 110 taban yerine 80, 140 taban yerine 120 kullanın.

    Farlar sürekli yanıyor, kapatın. Aerodinamik kasklar kullanın ve motoru sürekli öne yatık kullanın. Depoyu fullemeyin, depoda sürekli az benzin bulundurun.

    Birazda gülelim kısmında gülerken ben de bunları belirtmek istedim.
    İşte aradığım yöntem. Bravo hocam tebrik ederim. Derhal kilo vermeye başlıyorum. Hem bu sayede tasarruf etmiş olurum, malûm, işten artmaz dişten artar..

  13. #13
    siyanoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2019
    Önümüzdeki hafta motorun muayenesi var bir ay daha yatıda bekletip % 10 dan 25 tl ceza ödeyip kullanmadığım için 1 ay benzinden kara geçeceğim.Bu arada gelen sigorta ve kasko bedelini kendime bile itiraf etmeyeceğim. Sonrada benim motorum var diyeceğim. Hep şu lanet olası fedareller ve dış güçler
    ozanturk bunu beğendi.

  14. #14
    salih dalkıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2021
    Şehir
    mandalina city Erzin
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 250
    Bende 1.5 ay önce 150 cc den 250 cc ye çevirdim modifiye ile motoru ama ne hikmetse ortalama yakıtı düştü (0 stickeri ile yapmadım tabiki 😀😀 )

  15. #15
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek silindirli motorlarda olmaz da 2 ya da daha fazla silindiri olan motorlarda ekonomik sürüş modu şeklinde bir ya da daha fazla silindire giden benzini iptal etme gibi bir şey olsa faydası olur muydu gibi şeyler geçti aklımdan. Tabi anlamadığım bir konu olduğu için kesin zaten yıllar önce mühendisler bunu düşünüp olmayacağını anlayıp yapmamışlardır, yoksa 100 yıllık motor teknolojisinde neden olmasındı.
    Düşündüğün silindir deaktif sistemi yaklaşık 10 senedir otomobillerde var , motosikletde ise ilk defa yeni Ducati Multistrada V4 de uygulandı , düşük devirlerde iki silindire yakıt gitmiyor..
    espresso bunu beğendi.

  16. #16
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    Alıntı salih dalkıl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 1.5 ay önce 150 cc den 250 cc ye çevirdim modifiye ile motoru ama ne hikmetse ortalama yakıtı düştü (0 stickeri ile yapmadım tabiki 😀😀 )
    Zaten 0 stickeri ile yapsaydın 1500cc olurdu, seninki olsa olsa 2 stickeri olabilir. Sök tak modeli

  17. #17
    salih dalkıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2021
    Şehir
    mandalina city Erzin
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 250
    Alıntı Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten 0 stickeri ile yapsaydın 1500cc olurdu, seninki olsa olsa 2 stickeri olabilir. Sök tak modeli
    Haklısın yanlış yazmışım peki şunu sorayım benim araba 1000 cc 4 silindir 2 silindiri söktürsem daha az yakarmı acaba 🤣🤣

  18. #18
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Eskiden pedallı mobiletler vardı , tekrar üretilmesi için tam zamanı :D

  19. #19
    salih dalkıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2021
    Şehir
    mandalina city Erzin
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 250
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eskiden pedallı mobiletler vardı , tekrar üretilmesi için tam zamanı :D
    96 model plakalı ruhsatlı var elimde ama 10 yıldır çalışmadı samanlıkta duruyor ve ruhsat sahibi vefat etti

  20. #20
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek silindirli motorlarda olmaz da 2 ya da daha fazla silindiri olan motorlarda ekonomik sürüş modu şeklinde bir ya da daha fazla silindire giden benzini iptal etme gibi bir şey olsa faydası olur muydu gibi şeyler geçti aklımdan. Tabi anlamadığım bir konu olduğu için kesin zaten yıllar önce mühendisler bunu düşünüp olmayacağını anlayıp yapmamışlardır, yoksa 100 yıllık motor teknolojisinde neden olmasındı.
    Benim eski 2013 Scarabeo'da ECO mode dugmesi vardi, soylenenlere gore ECO ile normal mode arasinda yakit anlaminda %7 fark varmis ben hic hissetmedim. Nasil calistigini da arastirmadim acikcasi, enjekte edilen benzin miktarini ayarliyordur diye dusunuyorum.
    espresso bunu beğendi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)