150 cc'yi 50 cc'ye çevirme acil yardımmmm!!1!!
Reklamlar
-
Biraz da gülelim dedim ya,
Biliyorsunuz bendenizde 150 cc honda var. Bunu nasıl 50 cc'ye çevirebilirim? Nefesi kuvvetli bir hocaya gidip muska mı yazdirayim, yoksa motorumu az yakma konusunda ikna mı etmeliyim?
Ve yahut, motoru bir yediemine bırakıp ardıma bakmadan kaçmalı mıyım?
Karbüratörü mü sökeyim, bujiyi mi döveyim, aktarma elemanlarını rencide mi edeyim?
Ne edeyim a dostlar acil yardım rica ediyorum!!
Reklamlar
-
Gaz teline bir oynama yapma şansımız olursa belki 5000 devri geçmeyecek şekilde ayarlama yapabiliriz. O zaman hakikaten 50 cc gibi gider.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Gaz teline bir oynama yapma şansımız olursa belki 5000 devri geçmeyecek şekilde ayarlama yapabiliriz. O zaman hakikaten 50 cc gibi gider.
Hacı abi benzin hortumunun çapını küçültsem faydası olur mu?
-
Spacy 110 veya cbf150ye lpg taksak kayda değer bir sonuç alır mıyız acaba?🦍
-
hocam motorun içine tuğla koysak ?
-
-
Tek silindirli motorlarda olmaz da 2 ya da daha fazla silindiri olan motorlarda ekonomik sürüş modu şeklinde bir ya da daha fazla silindire giden benzini iptal etme gibi bir şey olsa faydası olur muydu gibi şeyler geçti aklımdan. Tabi anlamadığım bir konu olduğu için kesin zaten yıllar önce mühendisler bunu düşünüp olmayacağını anlayıp yapmamışlardır, yoksa 100 yıllık motor teknolojisinde neden olmasındı.
-
Bence kilo vermekle başlayın. Yarış araçlarında 7 kilo hafiflik +1 beygir olarak hesaplanır. Motosiklette bu 7 kilo hafiflik 3 beygir olarak hesaplanabilir. 14 kilo verseniz +6 beygir eder, tüketim düşer. Lastikleri inceltin, 110 taban yerine 80, 140 taban yerine 120 kullanın.
Farlar sürekli yanıyor, kapatın. Aerodinamik kasklar kullanın ve motoru sürekli öne yatık kullanın. Depoyu fullemeyin, depoda sürekli az benzin bulundurun.
Birazda gülelim kısmında gülerken ben de bunları belirtmek istedim.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
-
hokahey adlı üyeden alıntı
Hacı abi benzin hortumunun çapını küçültsem faydası olur mu?
Günümüz Türkiyesinde her gün gelen zamlardan dolayı benzin hortumunun çapından ziyade kıçımızın çapı daha önemli. Bakalım ne kadar dayanabileceğiz?
-
Benzin 7-8 lirayken 120 beygir alete geçtim, en fazla ne yakabilir, çok acıtmaz diyordum. Benzin oldu 20 kağıt. 1 aydır evdeyim, çıkamıyorum.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Gaz teline bir oynama yapma şansımız olursa belki 5000 devri geçmeyecek şekilde ayarlama yapabiliriz. O zaman hakikaten 50 cc gibi gider.
Son 1 aydır tam olarak böyle kullanıyorum Tommygun hocam.
5000-5500 devir 70km hız. 2.2 litre tüketim. 50cc motorda basarsan 3.5 litre filan tüketiyor.
Fakirlik bizi çözüm arayışlarına itiyor.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Günümüz Türkiyesinde her gün gelen zamlardan dolayı benzin hortumunun çapından ziyade kıçımızın çapı daha önemli. Bakalım ne kadar dayanabileceğiz?
Bahsettiğiniz "makat genişliği" konusu ile alakalı harika görseller mevcut fakat fotoğraflar genel ahlaka mugayir olduğu için yayınlamaktan imtina ediyorum tomi abi. Çoluk çocuk görmesin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Bence kilo vermekle başlayın. Yarış araçlarında 7 kilo hafiflik +1 beygir olarak hesaplanır. Motosiklette bu 7 kilo hafiflik 3 beygir olarak hesaplanabilir. 14 kilo verseniz +6 beygir eder, tüketim düşer. Lastikleri inceltin, 110 taban yerine 80, 140 taban yerine 120 kullanın.
Farlar sürekli yanıyor, kapatın. Aerodinamik kasklar kullanın ve motoru sürekli öne yatık kullanın. Depoyu fullemeyin, depoda sürekli az benzin bulundurun.
Birazda gülelim kısmında gülerken ben de bunları belirtmek istedim.
İşte aradığım yöntem. Bravo hocam tebrik ederim. Derhal kilo vermeye başlıyorum. Hem bu sayede tasarruf etmiş olurum, malûm, işten artmaz dişten artar..
-
Önümüzdeki hafta motorun muayenesi var bir ay daha yatıda bekletip % 10 dan 25 tl ceza ödeyip kullanmadığım için 1 ay benzinden kara geçeceğim.Bu arada gelen sigorta ve kasko bedelini kendime bile itiraf etmeyeceğim. Sonrada benim motorum var diyeceğim. Hep şu lanet olası fedareller ve dış güçler
-
Bende 1.5 ay önce 150 cc den 250 cc ye çevirdim modifiye ile motoru ama ne hikmetse ortalama yakıtı düştü (0 stickeri ile yapmadım tabiki 😀😀 )
-
espresso adlı üyeden alıntı
Tek silindirli motorlarda olmaz da 2 ya da daha fazla silindiri olan motorlarda ekonomik sürüş modu şeklinde bir ya da daha fazla silindire giden benzini iptal etme gibi bir şey olsa faydası olur muydu gibi şeyler geçti aklımdan. Tabi anlamadığım bir konu olduğu için kesin zaten yıllar önce mühendisler bunu düşünüp olmayacağını anlayıp yapmamışlardır, yoksa 100 yıllık motor teknolojisinde neden olmasındı.
Düşündüğün silindir deaktif sistemi yaklaşık 10 senedir otomobillerde var , motosikletde ise ilk defa yeni Ducati Multistrada V4 de uygulandı , düşük devirlerde iki silindire yakıt gitmiyor..
-
salih dalkıl adlı üyeden alıntı
Bende 1.5 ay önce 150 cc den 250 cc ye çevirdim modifiye ile motoru ama ne hikmetse ortalama yakıtı düştü (0 stickeri ile yapmadım tabiki 😀😀 )
Zaten 0 stickeri ile yapsaydın 1500cc olurdu, seninki olsa olsa 2 stickeri olabilir. Sök tak modeli
-
Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı
Zaten 0 stickeri ile yapsaydın 1500cc olurdu, seninki olsa olsa 2 stickeri olabilir. Sök tak modeli
Haklısın yanlış yazmışım peki şunu sorayım benim araba 1000 cc 4 silindir 2 silindiri söktürsem daha az yakarmı acaba 🤣🤣
-
Eskiden pedallı mobiletler vardı , tekrar üretilmesi için tam zamanı :D
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Eskiden pedallı mobiletler vardı , tekrar üretilmesi için tam zamanı :D
96 model plakalı ruhsatlı var elimde ama 10 yıldır çalışmadı samanlıkta duruyor ve ruhsat sahibi vefat etti
-
espresso adlı üyeden alıntı
Tek silindirli motorlarda olmaz da 2 ya da daha fazla silindiri olan motorlarda ekonomik sürüş modu şeklinde bir ya da daha fazla silindire giden benzini iptal etme gibi bir şey olsa faydası olur muydu gibi şeyler geçti aklımdan. Tabi anlamadığım bir konu olduğu için kesin zaten yıllar önce mühendisler bunu düşünüp olmayacağını anlayıp yapmamışlardır, yoksa 100 yıllık motor teknolojisinde neden olmasındı.
Benim eski 2013 Scarabeo'da ECO mode dugmesi vardi, soylenenlere gore ECO ile normal mode arasinda yakit anlaminda %7 fark varmis ben hic hissetmedim. Nasil calistigini da arastirmadim acikcasi, enjekte edilen benzin miktarini ayarliyordur diye dusunuyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)