Şu an piyasadaki sıfır olarak en f/p motor dominar 400ug gibi geliyor bana. Yüzde 37 ötv yemesine rağmen 250 lik yamahalardan ucuz. Türkiye şartlarında daha büyük cc ler zaten zengin işi artık.
Şu an piyasadaki sıfır olarak en f/p motor dominar 400ug gibi geliyor bana. Yüzde 37 ötv yemesine rağmen 250 lik yamahalardan ucuz. Türkiye şartlarında daha büyük cc ler zaten zengin işi artık.
Balla hocam yanlış gelmiş o zaman.Yanlış anlamayın ama benim böyle hayatımda kritik olmayacak bir konu İçin onay’a ihtiyacım yok.Olsa dahi konuda fikrine güvendiğim birkaç kişiyle beyin fırtınası yapar yine istediğimi alırım.
Arkadaşlar @ztrafrozen arkadaşımızın mesajı üzerine anlıyorum ki kimse beni anlayamamış.Verdiğim örnek bile benim sorduğum bir soru sanılmış.Benim konuyu açma sebebim herkesin kafasında hesap kitap yaptığında aklına yatan mantıklı gelen bir motor vardır.Onları yazın ki bu konu bir rehber niteliği taşısın.Yarın Birgin birileri karar arifesinde bu konuya denk gelirse belki işine yarar.
Yine örnek olsun diye yazıyorum.
Bence 200 bin ve üzeri bir bütçeye sahipseniz ve ss almak istiyorsanız Öncelikle s1000rr bakınız.Aynı fiyata 1000rr da bulunabilir ama bana s1000rr mantıklı geliyor
Eğer 150 bin TL ve üzeri bütçe var ve naked bakılıyorsa Mt09 alınır.Yine aynı bütçelere z1000’de var ama bence Mt09 mantıklı geliyor.
Anlatabildim mi derdimi :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------
90-100 bin TL civarı bütçe varsa Ktm duke 390 alınır.Aynı bütçelere Mt25 var ama Duke daha mantıklı.
Ben aprilia rs660 istiyorum ama tiger sport 660 uygun fiyatiyla göz kirpiyor.
Sevgili whitedeamon ,
Konuya girişinden çaresiz kaldıgın ve bir an evvel 2-3 motosiklet arasında secim yapman gerektigi ve danıstıgın imajı cıkıyor
Ulkede maalesef bana gore fiyat performans motosikleti diye bir kavram kalmadı. Cunku bircogumuz haliyle Japon seviyoruz, Avrupalı seviyoruz.
Bir de silindir sayısına ve hacmine göre de kendi icinde bölümlere ayrılır bana gore f/p ürünler..
Muhalefet degil yanlıs anlama beni ama gonul rahatlıgıyla 200k + para baglayabiliyorsam s1000 RR alabiliyor isem Çinli Honda yı almam :p
F/P mevzusu da kişiden kişiye göre değişir çünkü beklentiler kişiden kişiye farklı.
Mesela benim elimde fazladan başka hiç bir masraftan kısmamı gerektirmeyecek bir 200k para olsa Honda Forza 750, X-adv ya da Yamaha Tmax'a bakardım. Şu an elimde para olmadığı için hiç birine detaylı bakmıyorum cama ekmek banmış gibi olmamak için ama bunları alacak param olsaydı bayilerden yakından inceler, mümkünse test sürüşü yapar karar verip alırdım. Yani 200k üstü para olsa elimde bununla yine skuter alırdım.
Fiyat performans olarak piyasa da en uygun modeller şuan korlas teşvikli Triumph lar gibi görünüyor. Tiger sport 660, tiger 850-900 fiyat performans olarak mantıklı ama işin işletme, servis, ikinci el değer kaybı tarafına geçtiğiniz de eğer aynı motoru uzun yıllar kullanmıyacaksanız; Yamaha ve honda almak mantıklı. Tiger 660 Tracer 7 yi gömer deniliyor ama bir yıl sonra ikisini satmak istediğiniz de Tracer 7 mezarından kalkar gibi geliyor...
Ben ses sevmiyorum pek. Yani mümkünse 50cc kadar bile ses çıkarmasın. Ama orjinal halini yakından gördüm, xmax'e göre tek eksiği sele altı bagajı azcık daha küçülmüş ama motor büyük olunca yapacak bir şey yok tabi. En azından forza 750 gibi zincirli değil o yüzden eğer param olursa alırım dediklerimin başında tmax geliyor.
2020 model daha 2000 km de kazasız sorunsuz 900 cc 95 bg Aprilia desem ,
140.000 tl desem , f/p ın zirvesi desem ?
sahibini kesinlikle tanımam ilanları dolanırken dikkatimi çekti ..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...90387963/detay
Kendim sadece enduro ve sport turing kullandığım için başka türerde yorum yapmak istemiyorum.
Hele kulaktan dolma bilgilerle burada yazmak abes bence.
Şu an itibariyle orta sınıf sport turing olarak f/p tavsiyem net Yamaha tracer 700 dür.
Fiyatı görece makul.
Yakıt tüketimi nc lerden bir tık yüksek 120 km/h sürate kadar şehirler arası 100 km de 4-4.2 litre yakıyor.
90 km/h hızı geçmezseniz 100 km de 3.2 lere kadar düşüyor. 120 den sonra cebinizdeki paraya ortak oluyor. 9 litre yaktırdığım bile oldu.
Beni en çok cezbeden tarafı uzun yolda özellikle kuş serisi ve hafif ticari kullanan magandalardan kaçabiliyor olmam.
yavaş giderken gaza abandığınızda oradan kaçabiliyorsunuz.
bundan önce yamaha tenere 660 kullanıyordum. yahu yok böyle zulüm. titremesi ayrı zulüm yakıtı ayrı zulüm. forumlarda az yakıyor dediklerine aldanmayın şehir içinde asla 100 km de 6 litrenin altına düşmüyor. Hele şehirlerarası yolda biraz hızlanayım diyorsunuz yarım saat sonra toto iptal.
Pek tutulmadı neden bilmiyorum ama cbr 500r ve cb 500f bana tam f/p motorları gibi geliyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)