LİQUİ MOLY 10-40 STREET FULL SENTETİK 200CC MOTORA KOYULUR MU
Reklamlar
-
200cc Cross motorum var bu zaman kadar yarı sentetik motul 5100 kullandım şimdi full sentetik LİQUİ MOLY 10-40 STREET'a geçmek istiyorum acaba debriyaj açısından sıkıntı olur mu duşuk cc motorlara full sentetik yağ koyunca debriyaj kaçırma yapıyor diye duymuştum ne kadar doğru bilemem
Reklamlar
-
-
vandamme adlı üyeden alıntı
Doğru duymuşsunuz.
ama liqui molynin yağ bulucu sitesinden bakınca motorum için bu yağı öneriyor
-
Araba yağı içinde debriyaj kaçırır muhabbeti olmuş hem motorun içi temizlensin hemde kullandığım yağın ömrü dolduğu için değiştirmiştim araba yağında bir sıkıntı çekmedim full sentetik yağda sorun çekeceğinizini sannetmiyorum, Liqui Moly zaten kendini ispatlamış ve kaliteli bir marka bu yandan da sorun çekmezsiniz.
-
650 cc çift silindir motorumda Liqui Moly'nin 10-40 yarı sentetik yağını kullanıyorum (Street), tam sentetik olanına ihtiyaç duymadım. Muhtemelen siz de kırmızı etiketli "Street race" tam sentetik yerine mavi etiketli "Street" yarı sentetik kullansanız işinizi görecektir.
Önceki 250 cc tek silindir motorumda yağ değişiminden ilk 1000-1500 km boyunca Motul 5100 süperken sonradan bir saçmalamaya başlıyordu. Belki de ben çakma yağa denk gelmiş olabilirdim ama Liqui Moly bana şu ana kadar 2 motorda da sıkıntı çıkartmadı.
Ekleme: Liqui Moly Street'i ben yarı sentetik olarak biliyordum ama alışveriş sitelerinde "tam sentetik" yazıyor. Allah Allah..
-
tommygun adlı üyeden alıntı
650 cc çift silindir motorumda Liqui Moly'nin 10-40 yarı sentetik yağını kullanıyorum (Street), tam sentetik olanına ihtiyaç duymadım. Muhtemelen siz de kırmızı etiketli "Street race" tam sentetik yerine mavi etiketli "Street" yarı sentetik kullansanız işinizi görecektir.
Önceki 250 cc tek silindir motorumda yağ değişiminden ilk 1000-1500 km boyunca Motul 5100 süperken sonradan bir saçmalamaya başlıyordu. Belki de ben çakma yağa denk gelmiş olabilirdim ama Liqui Moly bana şu ana kadar 2 motorda da sıkıntı çıkartmadı.
Ekleme: Liqui Moly Street'i ben yarı sentetik olarak biliyordum ama alışveriş sitelerinde "tam sentetik" yazıyor. Allah Allah..
Street tam sentetik bi de basic street var basic street mineral
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
650 cc çift silindir motorumda Liqui Moly'nin 10-40 yarı sentetik yağını kullanıyorum (Street), tam sentetik olanına ihtiyaç duymadım. Muhtemelen siz de kırmızı etiketli "Street race" tam sentetik yerine mavi etiketli "Street" yarı sentetik kullansanız işinizi görecektir.
Önceki 250 cc tek silindir motorumda yağ değişiminden ilk 1000-1500 km boyunca Motul 5100 süperken sonradan bir saçmalamaya başlıyordu. Belki de ben çakma yağa denk gelmiş olabilirdim ama Liqui Moly bana şu ana kadar 2 motorda da sıkıntı çıkartmadı.
Ekleme: Liqui Moly Street'i ben yarı sentetik olarak biliyordum ama alışveriş sitelerinde "tam sentetik" yazıyor. Allah Allah..
ürünün yorumlarında 125 cc motorlara koyduklarını yazmışlar bende sürekli arazide olduğum için yüksek devirde kullanıyorum motoru tam sentetik bence tam sürüşüme uygun motorda 8-9 bin devir çeviriyor bence pek sıkıntı olmaz diye düşünüyorum alıp deneyeceğim
-
BerkanSymz adlı üyeden alıntı
Street tam sentetik bi de basic street var basic street mineral
Basic'i biliyorum ama kırmızı etiketli "street race" diye tam sentetik bir yağları daha var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
BerkanSymz adlı üyeden alıntı
Street tam sentetik bi de basic street var basic street mineral
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
ürünün yorumlarında 125 cc motorlara koyduklarını yazmışlar bende sürekli arazide olduğum için yüksek devirde kullanıyorum motoru tam sentetik bence tam sürüşüme uygun motorda 8-9 bin devir çeviriyor bence pek sıkıntı olmaz diye düşünüyorum alıp deneyeceğim
Aslında aynı şeyden bahsediyoruz. Mavi etiketli "street" iyi, kırmızı etiketli "street race" bizlik değil.
-
Kimse motorun istediği API ve JASO değerlerinin ne olduğunu, bahsettiğiniz/kullandığınız yağların bu değerleri karşılayıp karşılamadığını sormamış.
Bir kontrol edin, karşılıyor ise kullanabilirsiniz.
-
maktama adlı üyeden alıntı
Kimse motorun istediği API ve JASO değerlerinin ne olduğunu, bahsettiğiniz/kullandığınız yağların bu değerleri karşılayıp karşılamadığını sormamış.
Bir kontrol edin, karşılıyor ise kullanabilirsiniz.
Biz sIkILdIk artik hocam baskalarina adina calismaktan, adamin motosikletini ogren kitapcigini bul, degerlerini oku, uygun yagi bul, oneri yap. Ama noluyor, R25li bi arkadasi Motul 7100 onermismis onu kullansa daha iyi degilmis miymis performans icin.
Ben yaslandim herhalde, katlanamiyorum artik hep ayni sorulara hep ayni yanitlara.
-
Motorun kitapçığı yok internette de motorun yağıyla ilgili bi yazı yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
Cevap vermeye bilirsiniz eğer belli bi katalog olsa yağ değerleri olsa bende buraya yazmazdım buraya yazmamdaki amaç direkt kullanıp deneyen sürücülerden fikir almak ona göre hareket etmek her olaya at gözlügü ile bakmayin
-
BerkanSymz adlı üyeden alıntı
Motorun kitapçığı yok internette de motorun yağıyla ilgili bi yazı yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
Cevap vermeye bilirsiniz eğer belli bi katalog olsa yağ değerleri olsa bende buraya yazmazdım buraya yazmamdaki amaç direkt kullanıp deneyen sürücülerden fikir almak ona göre hareket etmek her olaya at gözlügü ile bakmayin
https://motorcycleinth.com/forum/vie...showtopic=2893
"
Quote by: Anakin
I bought a new LIFAN X-PLORE 200M can I use the LF200GY-5 manual?
The Lifan X-PLORE 200M is still a LF200GY-5 model, it has a different rim size and other tires, so information regarding recommended tire pressure you should read from the tires themselves.
For the rest of the Lifan X-PLORE 200M you can use the Lifan LF200GY-5 Owner's manual, and the Lifan LF200GY-5 parts catalog.
"
Ingilizce duzeyinizi bilmiyorum ama at gozlugum ile okuyunca, amca demis ki; sahip oldugunuz Lifan X-PLORE 200M sonucta LF200GY-5 ile ayni motosiklet sadece jant ve lastik boyutlari farkli, lastik basinclariniz degisik olacaktir, onlari da lastik degerlerinize bakarak uygulayin.
Su da bahsettikleri LF200GY-5 PDF'i;
https://manualzz.com/doc/53326740/li...-owners-manual
Yag secimi icin de Sekil-7'ye bakin demisler, sayfa 10.
Engine Oil Selection (Fig. 7)
The vehicle has been filled with engine oil SAE15W/40-SE before being
delivered. The lubricant is only suitable at a temperature range within - 10
'C ~+40 C . If other motor oil is to be used instead, the alternative must be
technically equivalent in every respect. Viscosity varies with regions and
temperatures, so the lubricant has to be selected according to our
recommendation.
If there is no gasoline engine oil SAE15W/40-SE, the engine oil No. HQB-lO
(or HQB-6 in regions where the temperature is lower than - lO 'C) can be
used instead.
-
Peki hacim ile sentetik/mineral yağ arasında nasıl bir bağlantı var?
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Peki hacim ile sentetik/mineral yağ arasında nasıl bir bağlantı var?
İşte böyle.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)