Honda orta hacim maksi adv350
Reklamlar
-
-Black- adlı üyeden alıntı
Bunun Ortaduğululuk ile ilgisi olduğunu sanmıyorum. Daha çok motosiklet sürücülerinin tarzları ile ilgili bana göre.
Neticede iki amaç için kullanıyoruz.
1- Ulaşım (temelde ekonomik yönleri öne çıkan modeller)
2- Hobi
Hobi amaçlı olanların yakın zaman kadar motosiklet alışkanlığı da, beğenileri de "klasik" motosiklet üzerine kurulu.
Yurtdışında da scooterlar için "bu da motor mu?" diyecek çok sayıda "klasik" motorcu vardır eminim.
Selamlar. Türkiye'de taşıt bana kalırsa öncelikle yatırım için alınır bu sebeptendir ki ikinci eli hızlı ve tercih edilen aracın fiyatı daha yüksektir. Necip ülkemizde aracın üretildiği ülkedeki ücretlerin ancak 5'te 1'ini kazanıp, araca ise o ülkedeki fiyatının en az 3 katını ödüyoruz. Bu sebeple de ikinci eli değer kaybedecek, elden çıkarması zor olacak bir aleti ya tercih etmiyoruz ya da kırk kez düşünüyoruz. Yatırımcı da bu sebeple her modeli getiremiyor çünkü piyasa belirli modeller etrafında şekillenmeye meyilli durumda.
Reklamlar
-
08 Aralık 2022, 01:56
#42
İlgilenenler için, Eicma fuarı için çekilen Adv350 videosunu, teknik bilgileri ile birlikte güncelledim.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
08 Aralık 2022, 12:08
#43
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Xmax/Forza yaklasik 200kg. Istedigine en yakin AK550
BMW C650 60HP - 240kg
Burgman 600 54HP - 280kg
Kymco AK550 53HP - 226kg
Aprilia SRV 850 76HP - 250kg
Ufak bi düzeltme burgi 650
-
08 Aralık 2022, 13:19
#44
-Black- adlı üyeden alıntı
Video izleyemeyenler için iki satır özet yazaydınız da görseydik.
-
08 Aralık 2022, 14:25
#45
espresso adlı üyeden alıntı
Video izleyemeyenler için iki satır özet yazaydınız da görseydik.
Videoya yazdım hocam
(Daha önce yazıyı paylaştığım için tekrar etmeyeyim dedim. https://dengeliyorum.com/honda-adv350/ ;) )
(Kontrol ettim de, ilk mesaj! Sizin de beğeniniz var hatta. Arada güncellemek lazım demek ki. Veya yazı olduğu durumda, video bile paylaşsam altına ekleyeyim en iyisi )
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
08 Aralık 2022, 14:36
#46
Bunu daha öncede dedim bir motor ne kadar güzel olursa olsun iş parasal denklemde eğride biter ..
Ferrari güzel bir spor araçtır kimse kötü diyemez ama alamadıktan sonra beni çokta alakadar etmez ben alabileceğim araca bakarım..
Adv 350 de benzer bence %37 lik ötv dilimine takıldığı sürece üstüne %18 kdv de koy %55 vergi ile üstüne kargo transport bayi payı derken motor fiyatı belki lansman ilk iki seride çok uyguna gelebilir ama sonrası normal fiyatına geldimi bence kolay kolay insanların alması zor olucaktır .. xmas 300 forza 750 den çok farklı olucağını düşünmüyorum..
Kim nederse desin bir motoru sattıran ücreti parasıdır ..
-
08 Aralık 2022, 14:44
#47
logaritma adlı üyeden alıntı
Bunu daha öncede dedim bir motor ne kadar güzel olursa olsun iş parasal denklemde eğride biter ..
Ferrari güzel bir spor araçtır kimse kötü diyemez ama alamadıktan sonra beni çokta alakadar etmez ben alabileceğim araca bakarım..
Adv 350 de benzer bence %37 lik ötv dilimine takıldığı sürece üstüne %18 kdv de koy %55 vergi ile üstüne kargo transport bayi payı derken motor fiyatı belki lansman ilk iki seride çok uyguna gelebilir ama sonrası normal fiyatına geldimi bence kolay kolay insanların alması zor olucaktır .. xmas 300 forza 750 den çok farklı olucağını düşünmüyorum..
Kim nederse desin bir motoru sattıran ücreti parasıdır ..
Aynı şekilde düşünüyorum.
Diğer yandan ülkemizde aktif olarak satılan 400cc. modeller var mı,var. Bu noktaya da biraz açıklama gerekiyor. Dominar 400 satıyor. xmax ha keza.
Tabii sürümü kuvvetli değil ama, kawasaki versys 300 alan bile biliyorum.
Yani bizim aklımıza yatmasa da, birileri bu motorları beğeniyor, imkanı da var, alıyor.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
08 Aralık 2022, 14:47
#48
-Black- adlı üyeden alıntı
ben bir tek yutube linki gördüm. onun altına şuraya da yazdım diye bu linki verseydiniz keşke. neyse şimdi bakayım.
video izlemiyorum, katlanamıyorum. Yani sesle konuşma ile anlatıma katlanamıyorum. yazı olsun okurum. Hep hızlı okumanın zararları, normal konuşma hızı gereksiz yere fazla uzun geliyor.
O linkteki yazıyı okumuştum.
Ben de adv350 ile ilgili ek yeni bilgiler mi var diye vidoya özet yazsaydınız demiştim.
Keşke makul fiyat gelse bayilerde rahat bulunabilir olsa.
-
08 Aralık 2022, 15:35
#49
-Black- adlı üyeden alıntı
Aynı şekilde düşünüyorum.
Diğer yandan ülkemizde aktif olarak satılan 400cc. modeller var mı,var. Bu noktaya da biraz açıklama gerekiyor. Dominar 400 satıyor. xmax ha keza.
Tabii sürümü kuvvetli değil ama, kawasaki versys 300 alan bile biliyorum.
Yani bizim aklımıza yatmasa da, birileri bu motorları beğeniyor, imkanı da var, alıyor.
Dominar 400 satıyor gene aynı şeye geliyoruz fiyat eğrisinden ötürü satıyor şu anda bile ug sıfırı 120 bin tl aynı fiyata 250cc Japon alamıyorsun mt25 sıfır almaya kalksan 150-160 bin tl den aşağı satan yok .
Versys 300 falan çok ekstrem motor onuda alan bir avuç insan örnek bile vermeye değmez ki bir iki sene geldi bir daha yollamadılar bende çok severim versy 300 şimdi baksan ikinci elde bile üç beş satılıkta vardır ha keza xmas 300 de öyle 2017 2019 bir seri geldi bir daha yollanmadı yani istisnalar kaideyi bozmuyor çok ..
-
08 Aralık 2022, 16:38
#50
logaritma adlı üyeden alıntı
Dominar 400 satıyor gene aynı şeye geliyoruz fiyat eğrisinden ötürü satıyor şu anda bile ug sıfırı 120 bin tl aynı fiyata 250cc Japon alamıyorsun mt25 sıfır almaya kalksan 150-160 bin tl den aşağı satan yok .
Versys 300 falan çok ekstrem motor onuda alan bir avuç insan örnek bile vermeye değmez ki bir iki sene geldi bir daha yollamadılar bende çok severim versy 300 şimdi baksan ikinci elde bile üç beş satılıkta vardır ha keza xmas 300 de öyle 2017 2019 bir seri geldi bir daha yollanmadı yani istisnalar kaideyi bozmuyor çok ..
Demek ki, önemli olan vergi falan da değil. Piyasada fiyat olarak nereye konumlandığın. Mantıklı bir fiyat/performans oranı sunuyorsan, tercih ediliyorsun.
Bu durumda 250+cc motorlara daha en başından "tu,kaka" moduna geçmemek lazım.
Bu arada x-max 400 yorumunu da merak ediyorum. T-max 500 var.
(Satılan 500cc makinalar da var.-scooter olmayanlar- onlar da vergi diliminde 249-649cc vergi diliminde. Ama onlar biraz daha güçlü ve alım kriterleri 250cc ile farklılıklar oluşturacağı için bunlar arasına dahil etmiyorum. -BenelliTRK502-)
Vergi dediğin için o şekilde örnek verdim. Vergiyse, onlara da var bu vergi.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
08 Aralık 2022, 17:37
#51
Yamaha bir ara, yanlış hatırlamıyorsam 2017'de 250cc getirmedi çünkü o yıl xmax'lar 300cc üretilmeye başlandı, türkiyeye de 300cc geldi, ama vergiler yüzünden çok pahalı geldi, xmax 250'ler gibi peynir ekmek gibi satılmadı. Sonradan bizim gibi saçma vergi kuralları olan ülkeler için 250cc olanları üretildi. Avrupada hala xmax 300cc olarak satılıyor, xmax 250 yok oralarda.
Honda Forza da 2016 yılı civarlarında 300cc olarak satılıyordu ve xmax 250'ye göre çok pahalı kalıyordu, bu yüzden xmax 250 almıştım. Şimdi avrupada forza'lar 350cc motorla satılıyor.
xmax 400 vardı ama xmax 250'ye göre güç farkı yüksekti, tmax 500 (artık 560cc) kadar da pahalı değildi, haliyle daha güçlü isteyenler fiyat farkına değer deyip aldılar. Avrupada xmax 300cc olarak satılmaya başlanınca, xmax 400'leri motor teknolojisi de eski kaldı yeni euro5'e uydurmaya uğraşmayıp xmax 400'ün üretimini bitirdiler, zaten 300cc ile arasında öyle farka değecek güç farkı da kalmamıştı, xmax 300cc ve tmax 560cc olarak satıyorlar avrupada.
Bu adv-350'de de avrupada normal forza'ların 350cc motoru var. Yani forza'nın biraz daha araziye girebileni, köy yollarında falan zorlanmayanını yapmışlar. Mantıklı bir fiyata gelirse xmax 250'den buna geçebilirim.
Sanırım şubat-mart gibi türkiye fiyatları açıklanır. 2500cc artık yetmiyor, yalnızca şehir içinde ve asfaltta sürmekten sıkıldım biraz köy yollarına gireyim haftasonu da gezeyim ama sele altı dev bagajı da olsun scooter rahatlığı da olsun, artık pandemi sonrası her gün işe gidip gelinmiyor nasıl olsa bari hafta sonları ya da yıllık izinde uzun turlarda eğlendirsin diyenler alabilir.
adv-350'ye bakışım:
-
08 Aralık 2022, 19:24
#52
Konu aynen odur hocam. "200-250cc'ye ilave olarak bana neler sunuyorsun, ne kadar fiyat farkına sunuyorsun?"
Alıcısının beklentilerini karşılıyorsa alınıyor.
Daha önce belirtmiştim ama, düşünenler için yine hatırlatayım. Şu anda sıraya yazıyorlar. Şubat- Mart gibi fiyat açıklamak bir yana, teslimat yapacaklar diye bir yorum geldi arada youtube kanalından. Aklınızda bulunsun.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
08 Aralık 2022, 22:29
#53
-Black- adlı üyeden alıntı
Demek ki, önemli olan vergi falan da değil. Piyasada fiyat olarak nereye konumlandığın. Mantıklı bir fiyat/performans oranı sunuyorsan, tercih ediliyorsun.
Bu durumda 250+cc motorlara daha en başından "tu,kaka" moduna geçmemek lazım.
Bu arada x-max 400 yorumunu da merak ediyorum. T-max 500 var.
(Satılan 500cc makinalar da var.-scooter olmayanlar- onlar da vergi diliminde 249-649cc vergi diliminde. Ama onlar biraz daha güçlü ve alım kriterleri 250cc ile farklılıklar oluşturacağı için bunlar arasına dahil etmiyorum. -BenelliTRK502-)
Vergi dediğin için o şekilde örnek verdim. Vergiyse, onlara da var bu vergi.
Tmax şahane makine 2011 modelini sürmüştüm xmas 400 sürmedim ama iyidir oda tek bildiğim yedek parçası tuzlu 250cc lik versiyonu gibi değil ..
Netice ben cebimdeki paraya ne alabilirim mevzusu Japon’larda artık 150-160 altına 250cc de motor yok ..
-
08 Aralık 2022, 22:35
#54
-Black- adlı üyeden alıntı
Konu aynen odur hocam. "200-250cc'ye ilave olarak bana neler sunuyorsun, ne kadar fiyat farkına sunuyorsun?"
Alıcısının beklentilerini karşılıyorsa alınıyor.
Daha önce belirtmiştim ama, düşünenler için yine hatırlatayım. Şu anda sıraya yazıyorlar. Şubat- Mart gibi fiyat açıklamak bir yana, teslimat yapacaklar diye bir yorum geldi arada youtube kanalından. Aklınızda bulunsun.
Ben henüz alamam, en az 2 yıl içinde bayilerde motor bulma durumları normale dönmeden benim bütçe ayırmam imkansız zaten. Hele önce geçen yıl değiştirdiğim arabanın kredisi bitsin sonra bakacağım.
Ama forumdan, forza ile çok gezen bir arkadaşımız (o kendini biliyor der gibi olmuş ) almaya niyetli, o alırsa 2 yıl sonra en az 20bin km yapmış motorunu almaya niyetlenebilirim.
şimdilik xmax 250 ile devam ediyorum, madem motorumu değiştiremeyeceğim bari keyifle bineyim diye sis farı falan aksesuar taktırmaya başladım, bu kış bir de çanta edinirsem 2-3 yıl daha sürerim bunu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
Tmax şahane makine 2011 modelini sürmüştüm xmas 400 sürmedim ama iyidir oda tek bildiğim yedek parçası tuzlu 250cc lik versiyonu gibi değil ..
Netice ben cebimdeki paraya ne alabilirim mevzusu Japon’larda artık 150-160 altına 250cc de motor yok ..
Tmax şahane, hani çoğumuz zengin olsam da kocaman bir motor alsam der ya, benim zengin olursam almayı düşüneceğim motor Tmax, fazlasını istemem.
-
08 Aralık 2022, 22:41
#55
espresso adlı üyeden alıntı
Ben henüz alamam, en az 2 yıl içinde bayilerde motor bulma durumları normale dönmeden benim bütçe ayırmam imkansız zaten. Hele önce geçen yıl değiştirdiğim arabanın kredisi bitsin sonra bakacağım.
Ama forumdan, forza ile çok gezen bir arkadaşımız (o kendini biliyor der gibi olmuş
) almaya niyetli, o alırsa 2 yıl sonra en az 20bin km yapmış motorunu almaya niyetlenebilirim.
şimdilik xmax 250 ile devam ediyorum, madem motorumu değiştiremeyeceğim bari keyifle bineyim diye sis farı falan aksesuar taktırmaya başladım, bu kış bir de çanta edinirsem 2-3 yıl daha sürerim bunu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
Tmax şahane, hani çoğumuz zengin olsam da kocaman bir motor alsam der ya, benim zengin olursam almayı düşüneceğim motor Tmax, fazlasını istemem.
o klasmanda x10 tek geçerim şahane harika bir makine ben scooter dedin mi piaggio cuyum ..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)