Aprilia için şu an öyle aylarca parça beklenen bir durum olmadığını söyleyebilirim.
Yamaha 30 günde getiriyor parçayı, Aprilia da 30 günde getirir. Hele Yamaha Türkiye'nin son zamanlardaki politikasına bakarsak daha da fazla bekleme olması mümkün.
Tabii iki yıldır dünya genelinde tedarik zincirinde ciddi sıkıntılar var. Chip krizi nedeniyle 7 ay piyasadan çekilen parçalar oldu, kimsenin yapabileceği bir şey yok. Ama bunun haricinde misal bir karenaj değişimi vs gibi konularda Aprilia'da sürenin daha uzun olacağını sanmıyorum. Ufak tefek kazalar yapan arkadaşlarımız oldu, hemen hepsininki benzer sürelerde yapıldı. Ben de en son 2020'de eski Yamaha'm ile küçük bir kaza yapmıştım, yamulan parçayı görememeleri falan derken 70 günde motor tam anlamıyla olması gereken hale getirilebildi.
Çok kişisel bir karar, ben ABS'siz anca skutere falan binerim, 1000cc bir supersport motosiklette ABS isterim, pistte gerekirse ben kapatayım.
Görsellik kısmına kimse bişey diyemez. Bana kalsa sadece tipinden ötürü supersport motosiklet almak da çok yanlış bişey, yanlış denemez de, bana göre bir şey değil yani, ama sen öyle bakıyosun baştan, o yüzden kimse bir yorum yapamaz buna.
Aprilia satın aldıktan sonra artık yakın çevrem dışındakilere böyle direkt cümleler kurmak istemiyorum ama, parça fiyatının da bir önemi yoksa bu tip bir motor alırken bir İtalyan supersport'u deneyimlemek daha güzel bir tecrübe olacaktır diye düşünüyorum.
Aprilia RS damgalı bir şaseye sahi bir makinanın tadına bakılmalı bence.
- son mesajından da iyice pekiştirilerek çıkıyor ki ses senin için çok önemli. dünyanın en subjektif konularından biri bu. Kendin bir şekilde bol bol video izleyerek motor sahiplerini bularak bu sesleri tecrübe etmelisin. R1'in sesini çok beğenip Panigale V2'nin sesini beğenmeyenler var mesela, bu kişilere deli diyenler de var. Çok kişisel bir şey ses meselesi.