Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

R1, ZX-10R, RSV4 ve ABS SORUNSALI

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Burakbekar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GSX 250 R
    Herkese merhaba. Artık yavaştan 1000cc'ye geçmeyi planlıyorum. Görüşlerinize ihtiyacım var. Yanlış bir karar vermek istemiyorum.

    200.000 TL bütçem dahilinde;

    R1 2012-2014 7 seviye traction control, 3 seviye throttle response ve görsel olarak hem kasa hem kuyruk altı çift egzost sebebiyle)

    RSV4 2016 (Öncelikle Abs ve R1'deki gibi çekiş ve teker kontrol sistemleri sebebiyle)

    ZX-10R 2013-2014 (Abs ve traction kontrol sebebiyle)

    Görsellik olarak en çok içime sinen istisnasız R1. Yukarda da yazdığım üzere agresif görüntüsüne ek olarak kuyruk altı çift egzoz çok çok hoşuma gidiyor. Ancak burada 2 nokta beni düşündürüyor. Birincisi bugüne kadar hep ABS'li motor kullandım. İlk defa ABS'siz motor kullanacak olursam bu sanki beni çok gerecek, çok huzursuz edecek, motoru hep diken üstünde keyifsiz kullanacakmışım gibi geliyor. Özellikle ABS'li ve ABS'siz motorların ıslak ve mıcırlı zeminde karşılaştırmalı videolarını izledikten sonra ABS'sizlik beni iyice korkutmaya başladı. En büyük sorunsalım budur. Sürüş tarzı olarak 100 km/s hızı geçeni, makaslara giren biri değilim. Mesleğim gereği kendime dikkat etmek zorundayım. "E neden sürat yapmıyorsan 1000'lik alıyorsun?" derseniz tamamen görsellik ve ses için. Zevk meselesi yani başka bir şey değil. İşte bu noktada 2. konu olarak ses devreye giriyor. 2012 itibari ile crossplane silindir sisteminden dolayı bir kaç yerde R1'den 2 silindir seviyesinde, az ve traktör şeklinde ses çıktığını duydum. Bu da benim için önemli bir etken. Egzos konusunda orjinal kullanmayı düşünüyorum çünkü genelde takılı olan akreplerin kesin bir şekilde motoru bağlatma sebebi olduğunu duydum.

    Görsellik olarak ikinci içime sinen Aprilla'da ise yedek parça sıkıntısı konusu. Aylarca beklersin vs. diyen oldu. Fiyat olarak önemli değil, süre daha önemli.

    3. tercihim ise ZX-10R. Aslında beğeniyorum ama 2015'e kadar olan kasada kafa ve far kısmı hoşuma gitmiyor. 2016 kasa itibari ile beğeniyorum ancak fiyatları yüksek. Aşağıdaki görsellerden ilki 2015, ikincisi 2016 kasa.





    Bu sorunsallarım dahilinde görüşlerinizi bekliyorum.

    Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------

    Düzenleme yapamadığım için ek mesaj atıyorum. ZX-10R'da 2015 ve 2016 arasındaki kafa farkı.





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    03 Eylül 2018
    Garantisi bitmiş bi apriliayı almak çok riskli geliyor. Japonlar kadar sağlam değil kesinlikle ve problem çıkarttığında çözüm kısmı da zorlayıcı olacaktır. R1 crossplane sesi gerçekten farklı bir ses. Kesinlikle sönük bir ses değil ama sıralı 4 silindir sesiyle de alakası yok, eğer sıralı 4 silindir sesi istiyorsanız hoşunuza gitmeyebilir. Youtubeda dinleyip karar verebilirsiniz.

    Absli olması sebebiyle ben olsam ninja tercih ederdim. Fakat bu motosikletler, ninja en hızlısı aralarında ama 3 ü de aşırı tehlikeli motosikletler. 100 km/s geçmeyen birinin sadece ses ve görüntü için böyle tercihler yapması bence fazla riskli olur.

    Önceden ne kullanıyordunuz bilmiyorum ama belki yeni nesil güçsüz cbr 650r, f daha uygun olabilir.

  3. #3

    Üyelik
    15 Ekim 2020
    Motosikleti
    Ducati 848, Hero X-Pulse 200
    İyi bakılırsa Aprilia Japonlar kadar güvenilir olur. Ama hasar veya arıza durumunda parça bulması uğraştırır ve pahalı olur. Japon diyoruz ama Suzuki ve Kawasaki'nin de Avrupalılardan pek aşağı kalır yanı yok artık fiyat konusunda. Bence dediğiniz gibi bir kullanıcıysanız 1000liğe gerek yok. Olay ses ise bir sürü farklı yelpazede orta klasman güzel sesli motorsiklet var. Triumph Daytona bakılabilir. Sıfır Aprilia RS660 alınabilir.

  4. #4
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Aprilia konusunda Alişan bey ile iletişime geçmen daha iyi olur. Uzun süredir motosiklet aynı ekipte. Pistte falan da zorladıkları için yıpranacak bir parçası var ise deneyimlemişlerdir.

  5. #5

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    Bu saydıklarınızın içerisinde tercih edilecek tek motor aprilia rsv4. Parça, usta bulamassın muhabbeti tamamen boş. Hayatında Aprilanın yanından geçmemiş adamlar ahkam kesiyorlar, yok japon kadar dayanıklı olmazmış falan. Ben Aprilia Caponord 1200 kullanıcısıyım ve hiç sıkıntısız makinadır, hem parça hem usta konusunda problem yaşamadım. eğer Aprilia rsv4 hakkında bilgialmak istiyosan 7moto Hüseyin ustanın yanına git sor.
    Helal Haram ver ALLAHIM,
    Menzilciler yer ALLAHIM...

  6. #6
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Dostum abssiz ekmek bile almıyorum ben, öyle anlatayım absnin önemini. Ha piste giricem sadece diyorsan sorun yok ama abs hayat kurtarır.

  7. #7
    Burakbekar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GSX 250 R
    ÖNCELİKLE, VAKİT AYIRIP CEVAP VEREN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM.

    ----------

    Alıntı ananasboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Garantisi bitmiş bi apriliayı almak çok riskli geliyor. Japonlar kadar sağlam değil kesinlikle ve problem çıkarttığında çözüm kısmı da zorlayıcı olacaktır. R1 crossplane sesi gerçekten farklı bir ses. Kesinlikle sönük bir ses değil ama sıralı 4 silindir sesiyle de alakası yok, eğer sıralı 4 silindir sesi istiyorsanız hoşunuza gitmeyebilir. Youtubeda dinleyip karar verebilirsiniz.

    Absli olması sebebiyle ben olsam ninja tercih ederdim. Fakat bu motosikletler, ninja en hızlısı aralarında ama 3 ü de aşırı tehlikeli motosikletler. 100 km/s geçmeyen birinin sadece ses ve görüntü için böyle tercihler yapması bence fazla riskli olur.

    Önceden ne kullanıyordunuz bilmiyorum ama belki yeni nesil güçsüz cbr 650r, f daha uygun olabilir.
    Ses olayından ziyade abs sebebiyle zaten R1'den vazgeçiyor gibiyim. Ninja'dan başka seçenek de kalmıyor. Hocam risklerin farkındayım. Uyarı için çok çok teşekkürler. Bir havayolunda pilot olarak görev yapıyorum. Bundan sebep sürat ve agresif kullanmıyorum. Traction ve throttle kontrollü bir motor ile güvende olacağımı düşünüyorum.

    Alıntı JK5F adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi bakılırsa Aprilia Japonlar kadar güvenilir olur. Ama hasar veya arıza durumunda parça bulması uğraştırır ve pahalı olur. Japon diyoruz ama Suzuki ve Kawasaki'nin de Avrupalılardan pek aşağı kalır yanı yok artık fiyat konusunda. Bence dediğiniz gibi bir kullanıcıysanız 1000liğe gerek yok. Olay ses ise bir sürü farklı yelpazede orta klasman güzel sesli motorsiklet var. Triumph Daytona bakılabilir. Sıfır Aprilia RS660 alınabilir.
    Hocam RS660 baktım ama çift silindir olması sebebiyle düşünmedim. Şimdi ben sürat yapmadığım için beni tatmin edecek sesleri rölanti ve düşük hızlarda almam lazım. O yüzden illa 4 silindir olsun istiyorum.

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aprilia konusunda Alişan bey ile iletişime geçmen daha iyi olur. Uzun süredir motosiklet aynı ekipte. Pistte falan da zorladıkları için yıpranacak bir parçası var ise deneyimlemişlerdir.
    Nasıl ulaşırım acaba? Forum üyesi midir?

    Alıntı panic adak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu saydıklarınızın içerisinde tercih edilecek tek motor aprilia rsv4. Parça, usta bulamassın muhabbeti tamamen boş. Hayatında Aprilanın yanından geçmemiş adamlar ahkam kesiyorlar, yok japon kadar dayanıklı olmazmış falan. Ben Aprilia Caponord 1200 kullanıcısıyım ve hiç sıkıntısız makinadır, hem parça hem usta konusunda problem yaşamadım. eğer Aprilia rsv4 hakkında bilgialmak istiyosan 7moto Hüseyin ustanın yanına git sor.
    Caglayan'da bir yer diye gösteriyor. Doğru mudur?

    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum abssiz ekmek bile almıyorum ben, öyle anlatayım absnin önemini. Ha piste giricem sadece diyorsan sorun yok ama abs hayat kurtarır.
    Yok hocam, pistle işim yok. Tam da dediğin gibi sanırım ABS'den dolayı sanırım R1 2012-2014'lerden üzülerek vazgeçeceğim. Dün gece yine bayağı bir video izledim. Hiç birşey olmasa düşük hızda kısa dönüşlerde bile yanlışlıkla sıkılan bir ön frende motor yere düşüyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------

    R1 kuyruk altı çift egzozdan vazgeçtiğim üzere geriye RSV4, ZX-10R kalıyor. Bütçem yetse S1000 RR'ları da beğeniyorum ama o zaman 250.000 TL'ye çıkmak lazım.

    Şimdi merak ettiğim bir konu var. Mesela Ducati Panigale 1199s ABS, 2 silindir ancak 1200cc. Bana der misiniz ki "V2 olduğu için 1200cc olmasına rağmen V4 bir 600cc'ye göre daha az ses alırsın?"

    Bir de şunu sorayım, diyelim ki ZX-6R'a inmeye karar verdim. ZX-10R ile dehşet seviyede bir ses farkı var mıdır acaba?

  8. #8

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Aprilia için şu an öyle aylarca parça beklenen bir durum olmadığını söyleyebilirim.
    Yamaha 30 günde getiriyor parçayı, Aprilia da 30 günde getirir. Hele Yamaha Türkiye'nin son zamanlardaki politikasına bakarsak daha da fazla bekleme olması mümkün.

    Tabii iki yıldır dünya genelinde tedarik zincirinde ciddi sıkıntılar var. Chip krizi nedeniyle 7 ay piyasadan çekilen parçalar oldu, kimsenin yapabileceği bir şey yok. Ama bunun haricinde misal bir karenaj değişimi vs gibi konularda Aprilia'da sürenin daha uzun olacağını sanmıyorum. Ufak tefek kazalar yapan arkadaşlarımız oldu, hemen hepsininki benzer sürelerde yapıldı. Ben de en son 2020'de eski Yamaha'm ile küçük bir kaza yapmıştım, yamulan parçayı görememeleri falan derken 70 günde motor tam anlamıyla olması gereken hale getirilebildi.

    Çok kişisel bir karar, ben ABS'siz anca skutere falan binerim, 1000cc bir supersport motosiklette ABS isterim, pistte gerekirse ben kapatayım.

    Görsellik kısmına kimse bişey diyemez. Bana kalsa sadece tipinden ötürü supersport motosiklet almak da çok yanlış bişey, yanlış denemez de, bana göre bir şey değil yani, ama sen öyle bakıyosun baştan, o yüzden kimse bir yorum yapamaz buna.

    Aprilia satın aldıktan sonra artık yakın çevrem dışındakilere böyle direkt cümleler kurmak istemiyorum ama, parça fiyatının da bir önemi yoksa bu tip bir motor alırken bir İtalyan supersport'u deneyimlemek daha güzel bir tecrübe olacaktır diye düşünüyorum. Aprilia RS damgalı bir şaseye sahi bir makinanın tadına bakılmalı bence.


    - son mesajından da iyice pekiştirilerek çıkıyor ki ses senin için çok önemli. dünyanın en subjektif konularından biri bu. Kendin bir şekilde bol bol video izleyerek motor sahiplerini bularak bu sesleri tecrübe etmelisin. R1'in sesini çok beğenip Panigale V2'nin sesini beğenmeyenler var mesela, bu kişilere deli diyenler de var. Çok kişisel bir şey ses meselesi.

  9. #9
    Burakbekar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GSX 250 R
    R1 kuyruk altı çift egzozdan vazgeçtiğim üzere geriye RSV4, ZX-10R kalıyor. Bütçem yetse S1000 RR'ları da beğeniyorum ama o zaman 250.000 TL'ye çıkmak lazım.

    Şimdi merak ettiğim bir konu var. Mesela Ducati Panigale 1199s ABS, 2 silindir ancak 1200cc. Bana der misiniz ki "V2 olduğu için 1200cc olmasına rağmen V4 bir 600cc'ye göre daha az ses alırsın?"

    Bir de şunu sorayım, diyelim ki ZX-6R'a inmeye karar verdim. ZX-10R ile dehşet seviyede bir ses farkı var mı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aprilia için şu an öyle aylarca parça beklenen bir durum olmadığını söyleyebilirim.
    Yamaha 30 günde getiriyor parçayı, Aprilia da 30 günde getirir. Hele Yamaha Türkiye'nin son zamanlardaki politikasına bakarsak daha da fazla bekleme olması mümkün.

    Tabii iki yıldır dünya genelinde tedarik zincirinde ciddi sıkıntılar var. Chip krizi nedeniyle 7 ay piyasadan çekilen parçalar oldu, kimsenin yapabileceği bir şey yok. Ama bunun haricinde misal bir karenaj değişimi vs gibi konularda Aprilia'da sürenin daha uzun olacağını sanmıyorum. Ufak tefek kazalar yapan arkadaşlarımız oldu, hemen hepsininki benzer sürelerde yapıldı. Ben de en son 2020'de eski Yamaha'm ile küçük bir kaza yapmıştım, yamulan parçayı görememeleri falan derken 70 günde motor tam anlamıyla olması gereken hale getirilebildi.

    Çok kişisel bir karar, ben ABS'siz anca skutere falan binerim, 1000cc bir supersport motosiklette ABS isterim, pistte gerekirse ben kapatayım.

    Görsellik kısmına kimse bişey diyemez. Bana kalsa sadece tipinden ötürü supersport motosiklet almak da çok yanlış bişey, yanlış denemez de, bana göre bir şey değil yani, ama sen öyle bakıyosun baştan, o yüzden kimse bir yorum yapamaz buna.

    Aprilia satın aldıktan sonra artık yakın çevrem dışındakilere böyle direkt cümleler kurmak istemiyorum ama, parça fiyatının da bir önemi yoksa bu tip bir motor alırken bir İtalyan supersport'u deneyimlemek daha güzel bir tecrübe olacaktır diye düşünüyorum. Aprilia RS damgalı bir şaseye sahi bir makinanın tadına bakılmalı bence.


    - son mesajından da iyice pekiştirilerek çıkıyor ki ses senin için çok önemli. dünyanın en subjektif konularından biri bu. Kendin bir şekilde bol bol video izleyerek motor sahiplerini bularak bu sesleri tecrübe etmelisin. R1'in sesini çok beğenip Panigale V2'nin sesini beğenmeyenler var mesela, bu kişilere deli diyenler de var. Çok kişisel bir şey ses meselesi.
    Cevap için çok teşekkürler.

    Benim ilk derdim görsellikti, o da R1 kuyruk altı çift egzozda vardı. ABS sebebiyle vazgeçtim :(

    Evet ikinci olarak kesin bir şekilde derdim tatmin edici, hoşuma gidecek ses. Dediğin gibi sanırım bir ZX-6R, ZX-10R ve RSV4 sesi dinlemem lazım. Videolarda yanıltıcı olabiliyor.

    Bu arada bu yedek parça olayında, bahsettiğim kaza durumlarında ihtiyaç olacak yedek parçalar mı? Yani rutin bakımlarda yağ, hava filtresi vs. gibi genel kullanılan parçalar için geçerli mi bu bekleme durumları?

  10. #10

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Hayır rutin bakım parçalarında asla böyle bir sıkıntı olmayacaktır. Belki çok nadiren değişecek şeylerde olabilir ama yağ filtresi hava filtresi falan öyle şeyler olmaz.

    Bu arada yurtdışından parça söylemek de eskisine göre çok kolay artık. Ben eski Yamaha'mı 35bin'de sattım, 6-7 kere yağ değişmiş yani, 3-4 tane filtreyi ingiltere'den almıştım, o zamanlar daha ucuzdu.
    Spnra balata zamanı geldi carpimoto'dan güzel bir brembo balata aldım. RS'e de depo üstü çanta aldım onun da adaptörünü falan yine italya'dan aldım. Bu seçenek de artık son derece kolay şekilde işler durumda.

  11. #11

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Bir de sese etki eden bir çok başka başka şey var.
    V4 600cc'ye göre daha az mı alırsın demişsin mesela,nerede o V4? =)

    RS660 mesela sıralı iki silindir aslında, ama crossplane çalıştığı için V4 gibi bir ses geliyor, ne bok yedilerse bir diğer 600cc crossplane olan MT-07'den de farklı bir ses geliyor mesela.
    Elbette hacim silindir konfigürasyonu çok etkili, ama başka şeyler de var etki eden.

  12. #12

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Sizin 4 silindir bir motosiklete binmeniz gerekiyor, bu birinci konu. (R1 (CP) sesi R25 den hallicedir.)

    Sizin trafikte ceza yazıyorlarmış dediginiz egzoslardan birini edinmeniz gerekiyor eger gürül gürül tok bir ses istiyorsanız; bu ikincisi ..

    Sizin esaslısından bir hakimiyet egitimi almanız gerekiyor bu da son ama en önemlisi

    Şimdiden güle güle kazasız belasız binin..
    mattiadestro bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Ha bu arada şimdiki motosikleti ben yeni farkettim.
    Şu an GSX250R var. Saydığın motorlardan, ZX-6R dahil hiçbirini almamalısın.

    iş bilekte biter, hakimlik savcılık falan o toplara hiç girmiyorum, almamalısın nokta.
    Yine karar verecek olan sensin tabii ki.

  14. #14
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı Burakbekar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ÖNCELİKLE, VAKİT AYIRIP CEVAP VEREN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM.

    ----------



    Ses olayından ziyade abs sebebiyle zaten R1'den vazgeçiyor gibiyim. Ninja'dan başka seçenek de kalmıyor. Hocam risklerin farkındayım. Uyarı için çok çok teşekkürler. Bir havayolunda pilot olarak görev yapıyorum. Bundan sebep sürat ve agresif kullanmıyorum. Traction ve throttle kontrollü bir motor ile güvende olacağımı düşünüyorum.



    Hocam RS660 baktım ama çift silindir olması sebebiyle düşünmedim. Şimdi ben sürat yapmadığım için beni tatmin edecek sesleri rölanti ve düşük hızlarda almam lazım. O yüzden illa 4 silindir olsun istiyorum.



    Nasıl ulaşırım acaba? Forum üyesi midir?



    Caglayan'da bir yer diye gösteriyor. Doğru mudur?



    Yok hocam, pistle işim yok. Tam da dediğin gibi sanırım ABS'den dolayı sanırım R1 2012-2014'lerden üzülerek vazgeçeceğim. Dün gece yine bayağı bir video izledim. Hiç birşey olmasa düşük hızda kısa dönüşlerde bile yanlışlıkla sıkılan bir ön frende motor yere düşüyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------

    R1 kuyruk altı çift egzozdan vazgeçtiğim üzere geriye RSV4, ZX-10R kalıyor. Bütçem yetse S1000 RR'ları da beğeniyorum ama o zaman 250.000 TL'ye çıkmak lazım.

    Şimdi merak ettiğim bir konu var. Mesela Ducati Panigale 1199s ABS, 2 silindir ancak 1200cc. Bana der misiniz ki "V2 olduğu için 1200cc olmasına rağmen V4 bir 600cc'ye göre daha az ses alırsın?"

    Bir de şunu sorayım, diyelim ki ZX-6R'a inmeye karar verdim. ZX-10R ile dehşet seviyede bir ses farkı var mıdır acaba?
    Panigale ye hiç girme hocam. Kıyamet gibi ses var ama bildiğin hilti gibi titriyor. Rsv4 ün oturuş pozisyonu da yavaş sürmeye gelmez, çok yatık, agresif. Sen muhtemelen sıralı 4 silindir sesi istiyorsun. İlle de racing olacak diyorsan cbr1000rr da bakabilirsin.

  15. #15

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    evet,hüseyin ustanın yeri çağlayanda. Aprilia, Moto Guzzi, Mv Agusta, Triumph gibi bizim toplumda değeri bilinmeyen tüm markaların üstadıdır kendisi. ayrıca aprilia için sağlam bir yedek parça stoğu vardır. müşteri gözüyle görmez kimseyi, abi kardeş gibidir.
    Helal Haram ver ALLAHIM,
    Menzilciler yer ALLAHIM...

  16. #16

    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Motosikleti
    r25 >c800> mt09
    Meslek ile motor sürüşü arasında bir bağlantı kuramadım ama illa bu motorlardan birisi alınacaksa maceraya girmeden R1 alınmalı. Önceliğiniz ses ise ZX10R'a yönelmenizi tavsiye ederim.

  17. #17
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı YAKUTAY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Meslek ile motor sürüşü arasında bir bağlantı kuramadım ama illa bu motorlardan birisi alınacaksa maceraya girmeden R1 alınmalı. Önceliğiniz ses ise ZX10R'a yönelmenizi tavsiye ederim.
    En ufak fiziki sıkıntıda pilot lisansı iptal edilir. Kazanması zor kaybetmesi kolay bir sertifika.

  18. #18
    Green_Beret - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cafe Racer 152 - SYM Joymax 250i
    Hiç bu hacimde bir motosiklet kullanmadım o konuda birşey bilmiyorum toplasam 60 bin km motosiklet tecrübem vardır lakin büyüklerimiz bize birşey söylüyorsa dinlenmesi taraftarıyım.

    https://youtu.be/PA5yKUn8Ou8
    Özellikle 11. Dakikadan itibaren izleyiniz.

    Burada rahmetli Barkın abimiz diyor ki: "Motor üstünde yemiş içmiş yatıp kalkmış adamın motorudur bu motor. Onun dışında vatandaş sıkıntı çeker..."

  19. #19
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Green_Beret adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç bu hacimde bir motosiklet kullanmadım o konuda birşey bilmiyorum toplasam 60 bin km motosiklet tecrübem vardır lakin büyüklerimiz bize birşey söylüyorsa dinlenmesi taraftarıyım.

    https://youtu.be/PA5yKUn8Ou8
    Özellikle 11. Dakikadan itibaren izleyiniz.

    Burada rahmetli Barkın abimiz diyor ki: "Motor üstünde yemiş içmiş yatıp kalkmış adamın motorudur bu motor. Onun dışında vatandaş sıkıntı çeker..."
    Bu da önemli, gsxr 250 dediğin alet oyuncak gibi ufacık 150'yi geçmeyen bir alet. İstediğin kadar 100'ü geçemeyeceğim de geçeceksin.

    Geçmesen bile 0-100 3sn olan motosikletlerden bahsediyoruz. Adını unutursun o gazı biraz fazla açtığın zaman. Araya bir tane 600'lük koy bari. Zarar etmezsin zaten. Sıfıra yakın R6 alırsın o bütçeyle.

  20. #20

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    https://www.youtube.com/watch?v=CFpuJ0RhHD8

    Burada rsv4 incelemesi var barkının.
    Helal Haram ver ALLAHIM,
    Menzilciler yer ALLAHIM...


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)