Sanırım kaynak ile ilgili bir sıkıntı var. Çünkü MV Agusta yeni Lucky Explorer 5.5 bloğunu Q.J. Benelli' den alıyor.
Kaynak;
https://www.cycleworld.com/story/mot...-5-first-look/
https://www.motorcycle.com/new-model...lorer-5-5.html
https://www.motorcyclenews.com/news/...-agusta-95-55/
Loncin 500 DS modelinde bloğu kendisi üretiyor. Birebir CB500F klonu bir blok. 180 derece 2 silindirli. 471 cc
5.5' de TRK 502' nin blloğu var. 360 derece krankta çalışıyor.
Kaynak;
https://www.bennetts.co.uk/bikesocia...oge/500ds-2021
Ama bu başarısız olduğu anlamına gelmiyor. Çünkü Loncin çok uzun zamandır. BMW' nin F kodlu bloklarını üretiyor. F800GS/R serisi gibi. F800 bloklarında 360 derece krank ile uzun ömürlü kalite bloklar yapıldı. Sonra F750 ve F850 bloklarını BMW yine Loncin' e yaptırdı. 270 derece ile V2 tork eğrisi yakalandı. Çokta başaralı makineler oldular. Loncin çok uzun zamandır. 2 silindirli yüksek cc makineler yapıyor.
Voge 500 serisini inceledim. KYB süpansiyonları, Nissin frenleri var. Ecu' da Bosch. Üzerinde kaliteli malzemeler var. Ancak ülkede reşat altın modeller var. '' Xmax, Forza, MT, GS, Africa, NC '' bunları satmak, servise getirmek ve sorun yaşandığında çözmek her zaman kolay. BMW, Honda, Yamaha dışında alınan her marka ve model risktir. 150 yıl geçse de bu geyikler dönecek
O alınır mı şu alınır mı. Arkadaşlar Dolar 2' ye düşmeden, parlamenter sisteme geçmeden, domuzlar uçmadan, ekonomi 5 aileyi değil bizi doyurmadan alınmaz !!!
Yada bir motosikleti seviyorsanız ve kafanıza yattıysa alın. Hayat kısa. Ben uzun süre yüksek cc Çin' de üretilmiş bir motora sahip oldum. Satarken çok ciddi zarar ettim. Ama sahibim olduğum sürece de çok mutluydum. ( %40 zararına sattı ) :D :D :D