Aprilla SR GT 200 Şubat Ayında Türkiye'de
Reklamlar
-
Aprilla'nın maceracı scooter modeli SR GT 200, Doğan Trend Otomotiv distribütörlüğünde Türkiye'ye geliyor. Özellikleriyle dikkat çeken model şubat ayında satışa sunulacak.
Aprilia’nın ilk olarak 2021 EICMA Motosiklet Fuarı’nda tanıttığı Aprilia SR GT 200 modeli ülkemiz yollarına çıkmaya hazırlanıyor. Markanın ilk “şehir içi macera” scooter modeli olarak dikkat çeken Aprilia SR GT 200, Doğan Trend Otomotiv güvencesiyle Şubat ayında Türkiye yollarına çıkacak.
Aprilla SR GT 200 özellikleriyle neler sunuyor?
Ailenin yepyeni üyesi Aprilia SR GT 200, şehirli mobilite ihtiyaçlarının yanı sıra, arazi koşullarına da uygun özellikleri ile sınıfında fark yaratıyor. Aprilia’nın İtalyan tasarımını sportiflik, yüksek performans, verimli Start&Stop sistemi, LED farlar, LCD ekran ve Aprila MIA bağlantı sistemi gibi yüksek teknoloji ekipmanlarla birleştiren bu model, sürüş özellikleriyle de her türlü koşulda sınıfında öncü bir sürüş dinamiği sunuyor.
Tüm araç verilerini görmeyi ve kontrol etmeyi sağlayan tamamen dijital büyük LCD ekranda sürüş bilgilerine ulaşılabilirken, sol kontrol bloğundaki MODE düğmesiyle motosikletin sürüş modları da seçilebiliyor. Opsiyonel olarak alınabilen APRILIA MIA bağlantı sistemi ile akıllı telefon Bluetooth üzerinden araca bağlanarak, gösterge panelinde gelen aramalar ve mesajlarla ilgili bildirimleri de görüntüleyebiliyor. Sistem aynı zamanda sağ taraftaki kontrol bloğunda bulunan bağlantı düğmesi ile; çağrı cevaplama, arama yapma veya müzik çalmak için sesli komutların kullanılmasına olanak tanıyor.
Aprilia SR GT 200, yüksek mukavemetli güçlendirilmiş çelik borulardan oluşan şase tasarımı ve özel olarak geliştirilen yepyeni uzun mesafeli süspansiyon ile bambaşka bir scooter dayanıklılığı sunuyor. Ön tarafta en yakın rakibinden %22 daha yüksek sürüş sunan Showa amortisörleriyle fark yaratan model, arkada da çift Showa amortisörü ile sınıfının öncülerinden olmayı başarıyor. Aprilia SR GT 200, bobin yaylı ve ayarlanabilen 5 farklı ön yükleme ayarına sahip arka darbe emicileri sayesinde her türlü yol koşulunda en iyi performans, kusursuz konfor ve yüksek güvenliği sürücüsüne ve yolcusuna sunuyor.
"Sınıfında bir ilk: 175 mm yerden yükseklik”
Yeni nesil motor
Birinci sınıf performans için en yeni nesil i-get motorlar ile donatılan Aprilia SR GT 200, motor gücü ve verimliliği ile kompakt GT scooter segmentinde de iz bırakan i-get ailesinin üyeleri elektronik enjeksiyonlu, dört valfli ve sıvı soğutmalı modern Euro 5 uyumlu motoruyla dikkat çekiyor. Avrupa’nın önde gelen scooter motorlar geliştiricisi Piaggio Group Ar-Ge merkezinde know-how’ın ürünü olan bu versiyon sunduğu güç ve verimlilikle tüketicisini her koşulda memnun etmeyi başarıyor.
Aprilia SR GT 200 versiyonu, 8500 d/d’de 13 kW (18 hp) ve 7000 d/d’de 16,5 Nm torka sahip yepyeni 174 cc tek silindirli motor bloğuna sahip.
Bütün bu yeniliklerle donatılan modeli ortaya çıkartırken mühendisler, özellikle güçlü 200 cc’lik motorunda özel dokunuşlara da imza attı. Termodinamik performansı optimize etmek amacıyla çok sayıda bileşende titiz bir çalışma ortaya çıkartılan yeni 200 cc motorda, Nikasil kaplamalı bir alüminyum silindir ile güncellenmiş taç geometrisine sahip yeni bir piston ile yanma verimliliğini optimize etmeye katkıda bulunuyor. Bununla birlikte daha büyük debriyajlı CVT şanzıman, motorun yeni güç eğrisine uyacak şekilde revize edildi.
Tüm bunların yanında, Aprilia SR GT 200 serisindeki tüm modellerde sunulan RISS (Regülatör Inverter Start & Stop System) olarak bilinen Start & Stop sistemi de verimliliği arttıracak bir unsur olarak göze çarpıyor. Sistem, geleneksel marş motorunu, doğrudan krank mili üzerine monte edilmiş fırçasız bir elektrikli cihazla ortadan kaldırıyor. Bu sistem, daha sessiz bir çalışma, artan hafiflik, güvenlik ve daha düşük yakıt tüketimi gibi birçok avantajı beraberinde getiriyor. Sistem, scooter durduktan 1 ila 5 saniye sonra motoru otomatik olarak kapatıyor ve geleneksel bir marş motoru olmadığı için anında yeniden başlatmak için gaz koluna hafif bir müdahale yeterli oluyor.
Verimli motorları ve Start & Stop sistemi ile birleşen geniş yakıt tankı sayesinde uzun mesafeler kat etmek de çok kolay hale geliyor. 9 litrelik yakıt kapasitesi ve verimliliği sayesinde yaklaşık olarak 350 kilometrelik bir menzil sunabilen Aprilia SR GT 200, bu büyük deposuna karşın sele altı saklama alanından da feragat etmiyor. 25 litrelik sele altı bölmesi tam kapalı bir kaskı barındırabilirken, ek aksesuarlar Aprilia SR GT 200’ün her zaman seyahate hazır olmasını da sağlıyor. Alüminyum 33 litrelik arka çanta ile uzun yollarda eşya taşımak çok daha kolay hale geliyor.
Kaynak : Donanımhaber
Reklamlar
-
Ya adını gt 200 koymuşsun, 174cc nedir? yapsana şunu 200cc, daha performanslı bir motor olsun.
-
kafalarda tek soru var hepimiz biliyoruz
-
çıktığı anda bayıldım fuarda.aprilia iddalı fiyatlar ve motorlar sokmaya başladı tr ye.şunu 70k civarlarına satarlarsa yok allah yok satar bence.bunun 125 cc olanıda var galiba onu getirseler daha iyi olur.170cc den 18hp çok güzel rakam 16.5 tork efsane rakam.
-
Mükemmel bir tanıtım sayfası olmuş da, "Türkiye'de fiyatı söylenmeyen her şey pahalıdır" varsayımımdan yola çıkarak, fiyatının 90 bin TL civarında olacağını öngörüyorum. Kim alır bunu ?
Bu arada maxi olmayan scooter motor ile "uzun yol" ve "seyahat" kelimelerini bir arada kullanmak komik olmuş.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Mükemmel bir tanıtım sayfası olmuş da, "Türkiye'de fiyatı söylenmeyen her şey pahalıdır" varsayımımdan yola çıkarak, fiyatının 90 bin TL civarında olacağını öngörüyorum. Kim alır bunu ?
Bu arada maxi olmayan scooter motor ile "uzun yol" ve "seyahat" kelimelerini bir arada kullanmak komik olmuş.
Bu motor Piaggio Medley 150 iGet ile birebir aynı sadece silindir hacmi 19cc ve 3 bg artırılmış , amortisör ve jant ölçüleri farklı , motordaki malzeme kalitesi 80.000 ne satılan Medley den çok üstün hatta Vespa seviyesinde , 90na verirlerse iyi..
-
x max ten aşağı olmaz fiyatı.. Yani 110 civarı olur gibime geliyor..
-
Uzun zamandır bir motosiklete bu kadar yükselmemiştim.. Aprilia'ya yazdım, fiyat istedim.. Makul bir fiyat gelir ise, (benim için makul) hiç düşünmeden almayı hedefliyorum.
Yıllar önce, daha doğrusu gençlik yıllarında Runner 200 hastasıydım, fakat 2. bir motosikleti alıp kenara koyacak bütçe olmadığından, mantıklı olan Nexus 500 kullanmıştım, ve Runner 200 hep içimde kalan bir model olmuştu, halen ara ara girer bakarım ilanlarına ama çok eskidi, ve içime bir türlü sindiremiyorum..
Yıllar sonra Aprilia'dan içimi kımıl kımıl eden bir model geldi, ve gerçekten tasarımına hayran oldum.. Güç, gidiş ıvır zıvır gibi konular artık çok gündemim olmadığından ötürü, şehir içinde fıtı fıtı gitmek için bence çok yakışıklı bir skuter olmuş..
Niyetlendim,, bakalım ne cevap gelecek..
100'e fitim sanki, yani bilemedim, çok da düşünmek istemiyorum. Yoksa durum kepazelik.. PCX'in 70-80 olduğu bir duruma ne ara geldik, ilk çıktığında 10 bin miydi neydi?
-
Bence olmamış. 250cc den aşağı olacaksa 125cc olsun. Bari ekonomik olur. 200cc motor bloğu bile ciddi fark ederken daha da duşürmek anlamsız olmuş. Burgman 200 kullanıyorum. Kesinlikle 250cc olsaydı dedirtiyor.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Bence olmamış. 250cc den aşağı olacaksa 125cc olsun. Bari ekonomik olur. 200cc motor bloğu bile ciddi fark ederken daha da duşürmek anlamsız olmuş. Burgman 200 kullanıyorum. Kesinlikle 250cc olsaydı dedirtiyor.
125 ve 200 olarak geliyor.
https://www.aprilia.com.tr/tr/sr-gt.html
Acikcasi 250 ve ustu olsaydi alirdim ben Forza'yi satip. Aprilia'ya her zaman sempatim var, ilk scooterim olmasindan dolayi.
Bu arada, koskoca marka yanlis yazilmis, Aprilla degil Aprilia. (Aprilla A101'de satilan tras makinasi)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------
Seko adlı üyeden alıntı
Mükemmel bir tanıtım sayfası olmuş da, "Türkiye'de fiyatı söylenmeyen her şey pahalıdır" varsayımımdan yola çıkarak, fiyatının 90 bin TL civarında olacağını öngörüyorum. Kim alır bunu ?
Bu arada maxi olmayan scooter motor ile "uzun yol" ve "seyahat" kelimelerini bir arada kullanmak komik olmuş.
Maxi olmayan scooter ile de uzun yol yapilir, tamamen kisiye bagli.
-
italyan'ın belki sıfırı değil ama 2 yaşındaki hali ekseriyette pişmanlık yaratır.
Hoş tabii ki sanayi esnafımız taş mı yesin? Alın alın
-
Mevcut modellerde izledikleri fiyat politikasını izlerlerse bence yolda bol bol görürüz...
ero__ adlı üyeden alıntı
italyan'ın belki sıfırı değil ama 2 yaşındaki hali ekseriyette pişmanlık yaratır.
Hoş tabii ki sanayi esnafımız taş mı yesin? Alın alın
merak ettim şimdiye kadar kaç tane Aprilia'nız oldu da hayatınız pişmanlıkla geçmiş gibi bir yorum yazılmış? ya da hiç oldu mu diye soralım?
instagram.com/ak.kucukcaglayan
-
Piaggio Medley im 85.000 km ye geldi sıfır sıkıntı diyebilirim , iki defa Ist-Bodrum Turgutreis , birkez Karadeniz turu yaptım , tek kişi makul süratlerde yeterli geliyor..Aprilia Sr de kullanılan iget motor Vespa ya da takılmış çok başarılı bir üretim..
-
Alikenan adlı üyeden alıntı
Mevcut modellerde izledikleri fiyat politikasını izlerlerse bence yolda bol bol görürüz...
merak ettim şimdiye kadar kaç tane Aprilia'nız oldu da hayatınız pişmanlıkla geçmiş gibi bir yorum yazılmış? ya da hiç oldu mu diye soralım?
1 tane 2002 1 tane 2003 Pegaso sahibi oldum. İkisini de toplamda 100.000 km den fazla kullandım.
Elektrik tesisatları hep dertli idi. Konjektörün yeri yüzünden yanan konjektörler, yağlaması yeterli seviyede olmadığı için yanan sargılar mı istersiniz? Sık sık kesen stop ampulü (tesisatta hiç bir problem yokken).
Ayrıca maslak sanayide bolca vakit geçirmekteyim. Başka italyan markaları hakkında bilgi isterseniz paylaşabilirim.
Aklıma geldi editleyeyim; mesela dilaver... Diavel yani, termostat problemli 2 ya da 3 tane gördüm ki daha 300-500 km de motosikletler.
Yunanistan dönüşü yolda durduk yerde kendi kendine stop etmeye başlamıştı motosiklet. Sorunun yatış sensörü! olduğunu keşfedebilmiştim yoksa yaban ellerde Hani şu motosiklet devrilince ateşlemeyi kesen zıkkım.
Bu arada sizin kaç tane Aprilia'nız olmuştu?
-
ero__ adlı üyeden alıntı
1 tane 2002 1 tane 2003 Pegaso sahibi oldum.
Elektrik tesisatları hep dertli idi. Konjektörün yeri yüzünden yanan konjektörler, yağlaması yeterli seviyede olmadığı için yanan sargılar mı istersiniz? Sık sık kesen stop ampulü (tesisatta hiç bir problem yokken).
Ayrıca maslak sanayide bolca vakit geçirmekteyim. Başka italyan markaları hakkında bilgi isterseniz paylaşabilirim.
Bahsettiğiniz motorlar 20 yaşında, artık üretimi bile olmayan modeller, o yüzden "2 yaşından sonra sıkıntı" yazarken yanına "0" eklemeyi unuttunuz var sayıyorum, lakin 2 yaşında olanlarını maslak sanayi de çay kahve ziyareti harici göremezsiniz zaten.
Ben şahsen şuan 4. Aprilia'mdayım, etrafımda da Aprilia sayısı çok fazla. İstediğiniz zaman ihtiyacınız olan gerçek ve güncel bilgi paylaşımını seve seve ben yapabilirim.
instagram.com/ak.kucukcaglayan
-
Alikenan adlı üyeden alıntı
Bahsettiğiniz motorlar 20 yaşında, artık üretimi bile olmayan modeller, o yüzden "2 yaşından sonra sıkıntı" yazarken yanına "0" eklemeyi unuttunuz var sayıyorum, lakin 2 yaşında olanlarını maslak sanayi de çay kahve ziyareti harici göremezsiniz zaten.
Ben şahsen şuan 4. Aprilia'mdayım, etrafımda da Aprilia sayısı çok fazla. İstediğiniz zaman ihtiyacınız olan gerçek ve güncel bilgi paylaşımını seve seve ben yapabilirim.
Benim size yalan borcum falan mı var? Yoksa siz bu markanın fanatikliğini mi üstlendiniz? Gelin bir gün Maslak'ta size kahve ısmarlayayım bakalım kaç tane gelecek.
Bu arada ben o motosikletleri kullanırken biri 5 biri 6 yaşında idi. Bu 2 yaş olayını k.çımdan uydurmuyorum bizatihi gördüğümü söylüyorum. Sizinki problemsiz çıkmış ne mutlu size. Verilmiş sadakanız varmış
-
ero__ adlı üyeden alıntı
Benim size yalan borcum falan mı var? Yoksa siz bu markanın fanatikliğini mi üstlendiniz? Gelin bir gün Maslak'ta size kahve ısmarlayayım bakalım kaç tane gelecek.
Bu arada ben o motosikletleri kullanırken biri 5 biri 6 yaşında idi. Bu 2 yaş olayını k.çımdan uydurmuyorum bizatihi gördüğümü söylüyorum. Sizinki problemsiz çıkmış ne mutlu size. Verilmiş sadakanız varmış
birşeyin fanatikliğini üstlendiğim yokta, saldırı moduna geçmene anlam veremedim.
senin 15 sene önce sadece 2 motorla yaşadığın tecrübeye karşılık, 2012 yılından beri benim sahip olduğum 4 motor ve etrafımda olan en az 30-40 motorun tecrübesini anlatıyorum bende.
o zaman sen de kötülüyorsun diye sana da trol mü diyelim yani?
5-6 yaşında olsun makinelerin, yine 15 sene öncesinden bahsediyorsun. ben de sana şunu demeye çalışıyorum; eski bilgilerle insanları yanlış yönlendirip bilgi kirliliği yaratma, güncelle kendini
Bu kadar basit... hadi iyi akşamlar
instagram.com/ak.kucukcaglayan
-
Alikenan adlı üyeden alıntı
bişeyin fanatikliğini üstlendiğim yokta, saldırı moduna geçmene anlam veremedim, o zaman sen de kötülüyorsun diye sana da trol mü diyelim yani?
5-6 yaşında olsun makinelerin, yine 15 sene öncesinden bahsediyorsun. ben de sana şunu demeye çalışıyorum; eski bilgilerle insanları yanlış yönlendirip bilgi kirliliği yaratma, güncelle kendini
Bu kadar basit... hadi iyi akşamlar
Problemlerin var sanırım, ben kötüleyip elime ne geçirebilirim? La havle. Forumun amacı bilgi paylaşmak. Gördüğümü-bildiğimi üzerine eklemeden insan gibi yazdım. Hoşuna gitmiyorsa okumazsın olur biter.
-
20 seneye gitmeye gerek yok 10 yıl önceki avrupa motorlarının durumu belli.elektornikten hep sıkıntılılar standart özellik nerdeyse.şimdiki halleriyle alakaları yok hatta japonlara yakınlar artık.tabi o zaman sadece enjeksion olursa abs dışında elektonik yoktu ona rağmen berbat iş yapmış adamlar.gözüm kapalı mv agusta aprilia ducati bmw triumph alırım.şu motorunda 125 cc olanını getirirlerse ötv den de yırtarlar
-
ero__ adlı üyeden alıntı
Problemlerin var sanırım, ben kötüleyip elime ne geçirebilirim? La havle. Forumun amacı bilgi paylaşmak. Gördüğümü-bildiğimi üzerine eklemeden insan gibi yazdım. Hoşuna gitmiyorsa okumazsın olur biter.
arkadaşım, 15 yıldır alakan olmayan bir malla ilgili insanları yanlış yönlendirecek bir bilgi yazan sensin,
sonra artık öyle olmadığını söylemeye kalktım diye de, yani senin tabirinle güncel bilgimi paylaştım diye de saldırı moduna geçen sensin,
cvp verdik diye üstüne bir de problemlerin var diyorsun... tamam sen haklısın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)