"En itibarlı" motosiklet markası 2021
Reklamlar
-
Marka Bilinirliği
Tum buyuk markalar: Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, BMW, KTM (+Husqvarma), Ducati, Aprilia, Harley, Triumph (belki ek olarak Indian, MV Agusta, Moto Guzzi ve Zero)
Güven Skoru: En çok güven duyulan marka
Tum Japonlar (dayaniklilik anlaminda)
Farklılık Skoru: Rakiplerine göre en çok farklılık gösteren marka
Harley, Ducati, KTM, Triumph, Aprilia
Ticari Faaliyetlerini Destekleme: Ticari faaliyetleri en uygun bulunan marka
Bilinen buyuk firmalar yamuk yapmiyor genelde.
Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni: Sosyal sorumluluk çalışmaları en çok beğenilen ve desteklenen marka
Cok umrumda degil acikcasi. Once adamakilli motosiklet yapsinlar.
Genel Başarı: Her yönüyle düşünüldüğünde en başarılı bulunan marka
Mumkun degil objektif cevap vermek. KTM buyuk atak yapti son 10 yilda. Yok olma asamasindayken Bajaj ortakligiyla BMW'den cok satan Avrupa lideri bir marka haline geldi. Diger tum Avrupali markalar da benzer ortakliklara giderek yetismek zorunda kaldilar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Goldwing'i tokatlayamaz o kadar.
Goldwing piyasaya ciktigi anda kendi segmentini olusturdu ve tahtina oturdu. BMW dahil hic bir firma tahtini sarsabilmis degil bugune kadar. Yuksek fiyatina ragmen iyi sattigi icin de Honda gibi konservatif bir firma yatirimi esirgemiyor Goldwing'ten...
Reklamlar
-
Yamaha'nın bayileri ağır şartlardan dolayı kapatmak zorunda kaldılar.Afyon,Kütahya,Bursa illeri benim bildiklerim.Suzuki Kawasaki zaten ortada ne düzgün bayi var nede servis.Sıfırı tutulmadığı gibi ikinci eldede insanlar çekinerek yaklaşıyor.
Türkiyenin en itibarlı ve yaygın motosiklet markası HONDA'dır.
-
Hadi bindigimiz motosikletleri övüp " iyi ki bu markayı almısım" oynayalım
Herkes üzerine alınmasın .. Herkesin hayatına kimse karışamaz.
Ha bence en itibarlısı Yamaha'dır. TDK --> itibarlı / Gözde olan, önemli sayılan
-
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Cevap veriyorum, Mondial veya Kuba.
Türkiye için kawasaki ve suzuki olmadığı net. Fuara gelmezler, sürüş günü yapmazlar, stokta motosiklet tutmazlar. Stokta parça bile tutmazlar, ninja250 için 1 ay parça bekledi arkadaşım en son. Kawanın en çok satan motoru bu Türkiye'de.
Yamaha servis birliğini güzel sağladı. İnternet sitesi, iletişimi falan çok güzel. Sürekli etkinlikler düzenliyor, Yamaha Türkiye aktif mi bilmiyorum ama servislerin instagram hesapları gayet aktif.
Ben de Yamaha motorum için 30 gün parça bekledim?
Hatta o birliği sağlanmış servis, kazalı motordaki hasarlı parçayı görmedi, motoru teslim aldım 100m süremeden aramak zorunda kaldım noluyor diye, bir 30 gün daha bekledim.
Sonra 30 gün geçti o yeni parça geldi, o yeni paçrayı takarken çıkardıkları arka fren pedalını düzgün bağlamadılar, ben servisten çıktıktan 20dk sonra telefon açtılar "arka frenini sıkmadık gel de sıkalım" diye.
Hadi o servisin dangozluğu. İki önceki Yamaha motorumda da servise girdiği km'yi yanlış yazmışlar, satarken biri döküm istese bildiğin km düşürmüşüm başka açıklaması yok. Yamaha Türkiye ile günlerce konuştum, yok o girilen bilgi değiştirilemez gibi salak salak cevaplar verdiler. Sonuç olarak Yamaha EU, Hollanda, İngiltere üçüne birden ağız dolusu mail döşedim, cc'de Yamaha Türkiye. Ertesi iş günü telefonum çaldı, km kaydınız düzeltilmiştir diye. Servis kalitesi yerlerde Yamaha'nın, en övülen Yamaha servisleri bile berbat.
**
İtibarlı motosiklet markası tabirine bayıldım bu arada. İtibar.
Marka Bilinirliği: Honda, Yamaha
Yakından Tanıma: Hiçbiri sattıkları motorları tanımıyor üzgünüm. Koşuyolu Trend'de Mustafa var mesela, sattığı malı bilen biri. Burdan yola çıkıp Aprilia / Vespa mı diyeyim?
Güven Skoru: Suzuki
Farklılık Skoru: MV Agusta, Ducati, Aprilia
Tavsiye Skoru: Bunu kullanıcılarına mı soruyorlar anlamadım? Ben en çok Ducati ve Aprilia sahiplerinde tarikatçılık seviyesinde tavsiye bağlılığı görüyorum.
Ticari Faaliyetlerini Destekleme: Bu maddeyi anlayan bana bir anlatsın
Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni: Honda. Eğitim merkezi yeterli bu konuyu kapatmak için.
İletişim ve Reklam Çalışmalarını Beğeni: Yamaha
Genel Başarı:
-
Hepsi (Türkiye'de) sıfır. Deveye sormuşlar "Boynun neden eğri?" diye, "Nerem doğru ki?" diye cevap vermiş.
-
Bana kalırsa en çok itibar duyan Honda ve Yamaha, klasik bir motosiklet sohbeti geçer ya "Abi Yamaha ve Honda'dan şaşma" derler. Ama benim kalbimi çalan marka Ducati'dir :D
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Hepsi (Türkiye'de) sıfır. Deveye sormuşlar "Boynun neden eğri?" diye, "Nerem doğru ki?" diye cevap vermiş.
Kurda sormuşlar "ensen neden kalın" diye, "o tuttuğun ensem değil" demiş.. aklıma geldi yazayım dedim
-
her firmanın bakış açısı ve üretim şekline göre motorları vardır. işine geleni alır kullanırsın. hiç bir marka diğerinden aşağı veya yukarı değildir. bizim millete sorsan kawasaki çok iyi markadır. honda sanki ondan kötü. cahil insanlar aldıkları ürünle bütünleştikleri için onun çok iyi olduğunu sanır. sonra böyle bir kültür ortaya çıkar. Bakınız passat.
herkesin tuttuğu en iyisidir
-
Ben bu Kawasaki merakını hiç anlamıyorum vallahi, W serisi retroları hariç bir tane modeli bile cezbetmiyor beni. (O serinin de başka güçlü rakipleri var; mesela Moto Guzzi V7 mi Kawasaki W mi deseniz ben Moto.Guzzi'yi seçerim.) Bir ara Versys'lere meraklıydım da sonra vazgeçtim.
Türkiye'den bağımsız bu durum bende, başka yerde de olsam almam herhalde. Bir şekil kıl kapmışım markaya bilemiyorum neden?
-
Kawasaki'nin 1500cc-1600cc V2 cruiseri en iyi Japon V2 cruiser'di.
Bir de ara sira abarti modeller uretiyor Honda gibi. 2000cc V2 cruiser ve simdiki H2 gibi. Gerci Japonlarin hepsi oyle. Suzuki'nin de Wankel'i meshur. Caliskan herifler.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Ben bu Kawasaki merakını hiç anlamıyorum vallahi, W serisi retroları hariç bir tane modeli bile cezbetmiyor beni. (O serinin de başka güçlü rakipleri var; mesela Moto Guzzi V7 mi Kawasaki W mi deseniz ben Moto.Guzzi'yi seçerim.) Bir ara Versys'lere meraklıydım da sonra vazgeçtim.
Türkiye'den bağımsız bu durum bende, başka yerde de olsam almam herhalde. Bir şekil kıl kapmışım markaya bilemiyorum neden?
Üstat bundan sonra sana özelden en cırtlak yeşil Kawasaki resmi atacağım her sabah. Güne Kawasaki ile başlayacaksın Saatli maarif takvimi gibi olacağım, "bugünün Kawasaki.si" gibi.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Üstat bundan sonra sana özelden en cırtlak yeşil Kawasaki resmi atacağım her sabah. Güne Kawasaki ile başlayacaksın
Saatli maarif takvimi gibi olacağım, "bugünün Kawasaki.si" gibi.
Çimen ağaç ve dolarınki hariç yeşil sevmiyorum herhalde, bendeki dert o olabilir...
-
Anketi motosikletle alakası olmayan insanlar arasında yaptılarsa mümkündür. Gerçi bizim milletin hiçbir marka hakkındaki tercihlerine güvenilmez. Bizde bir ürünün tercih edilebilmesi için öncelikle popüler olması ve çok tercih ediliyor olması gerekir. Sonrasında da görünüşü gelir. Koyun sürüsü gibi hareket etmeyi severiz biz. Doğan Holding muhtemelen ya yalan söylüyor (ne de olsa memlekette serbest) ya da yurtdışı araştırmasını türkiye gibi satmaya çalışıyor. Suzuki bizde son bir yılda kaç motosiklet satmış merak ettim ? Marka olarak ben de severim orası ayrı.
-
Türkiyede itibarlı bi marka oldugunu dusunmuyorum hepsi aç köpek
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Çimen ağaç ve dolarınki hariç yeşil sevmiyorum herhalde, bendeki dert o olabilir...
Marul, roka, maydanoz??
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Çimen ağaç ve dolarınki hariç yeşil sevmiyorum herhalde, bendeki dert o olabilir...
Bugünün Kawasakisi'ni Whatsapp'dan gönderdim
-
bu ülke insanının marka algısına güvenmemek lazım, mazda, subaru bu ülkede tutulmazken insanlar avrupa tenekesine dünya kadar para yatırıyor.
velhasıl her ne kadar sevmesemde türkiyede en itibarlı motosiklet markası hondadır.
Gerçek düşüncem ise Aprilia ve Moto Guzzzi'dir.
-
DickName adlı üyeden alıntı
Marul, roka, maydanoz??
Onları da seviyorum tabi. Etçi olduğumuz kadar otçuyuz da.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)