Ülkemize gelmeyen Honda modelleri 250cc ve altı
Reklamlar
-
CG 160 Kargo - Mesela bu model ülkemizde olsa, Cbf kullanıcılarının yeni ekmek teknesi olabilirdi..
Tip: OHC, Tek silindirli, 4 zamanlı, hava soğutmalı
Deplasman: 162.7 cc
Maksimum Güç: 8.000 rpm'de (Benzin) 14,9 hp / 8000 rpm'de 15.1 hp (Etanol)
Maksimum Tork: 7000 rpm'de (Benzin) 1,40 kgfm / 7,000 rpm'de 1,54 kgfm (Etanol)
Şanzıman: 5 hız
Kuru Ağırlık: 121 kg
CG 160 Titan
Özellikler Kargo modeli ile aynı sayılır..Kuru Ağırlık: 117 kg
Biz 125 - Cup severler için alternatif olabilirdi.
Tip: OHC, Tek silindirli 4 zamanlı, hava soğutmalı
Deplasman: 124.9 cc
Maksimum Güç: 7.500 rpm'de 9.2 hp
Maksimum Tork: 3.500 rpm'de 1.04 kgf.m
Şanzıman: 4 hız
Kuru Ağırlık: 100 kg
NXR 160 Bros ESDD - Arada enduroda yaparım diyenler için.
Tip: OHC, Tek silindirli 4 zamanlı, hava soğutmalı.
Cilindrada: 162,7 cc
Maksimum Güç: 8500 rpm'de (Benzin) 14,5 hp / 8500 rpm'de 14,7 hp (Etanol)
Maksimum Tork: 1.46 kgf.ma 5.500 rpm (Benzin) / 1.60 kgf.ma 5.500 rpm (Etanol)
Şanzıman: 5 hız
Kuru Ağırlık: 122kg
XRE 190 - Mesela bu olsa X-Pulse yerine tercih edilebilirdi.
Tip: OHC, Tek silindirli, 4 zamanlı, hava soğutmalı
Deplasman: 184,4 cc
Maksimum Güç: 8500 rpm'de 16,3 hp (Benzin) / 8500 rpm'de 16,4 hp (Etanol)
Maksimum Tork: 6.000 rpm'de (Benzin) 1.65 kgfm / 6.000 rpm'de 1.66 kgfm (Etanol)
Şanzıman: 5 Hız
Kuru Ağırlık: 127 kg
CB 250F Twister - 250cc alanındaki açığı kapatma konusunda, iyi bir alternatif olurdu.
Tip: OHC, tek silindirli, 4 zamanlı, hava soğutmalı
Deplasman: 249.5 cc
Maksimum Güç: 7.500 rpm'de 22.4 hp (Benzin) / 7.500 rpm'de 22,6 hp (Etanol)
Maksimum Tork: 2,24 kgf.m 6,000 rpm (Benzin) / 2,28 kgf.m 6,000 rpm (Etanol)
Şanzıman: 6 hız
Kuru Ağırlık: 137 kg
Honda ADV 150 - Bu motora düşmeyende bilemiyorum yani
Tip: OHC, Tek silindirli 4 zamanlı, sıvı soğutmalı
Deplasman: 149.3 cc
Maksimum Güç: 8500 rpm'de 13,2 hp
Maksimum Tork: 6500 rpm'de 1,38 kgf.m
Şanzıman: Tip V - MATIC
Kuru Ağırlık: 127 kg
CB125R 2021 - Yeni Doch tipi motor ile güzel olmuş.
Displacement 124.9 ccm (7.62 cubic inches)
Engine type Single cylinder, four-stroke
Power 14.8 HP (10.8 kW)) @ 10000 RPM
Torque 11.5 Nm (1.2 kgf-m or 8.5 ft.lbs) @ 8000 RPM
Honda CB125F - Yakıtı koklayan arkadaş
Detaylara gerek yok
SH125i - Büyük lasitk çapı ile Pcx'e rakip olabilirdi.
Silindir 124,9 ccm (7,62 inç küp)
Motor tipi Tek silindirli, dört zamanlı
Güç 12,0 HP (8,8 kW )) @ 8500 RPM
tork 11,5 Nm (1,2 kgf-m veya 8,5 ft.lbs) @ 7000 RPM
CBF160 INVICTA
Silindir: 162.7 cc
MOTOR: 4 zamanlı, tek silindirli, OHC, 2 valf
GÜÇ: 15.66 Bg / 8.500 dev/dak
TORK: 14.76 Nm @ 6.500 rpm
Vites: 5 hız, dönüş tipi
XR150LEK
MOTOR: 4 zamanlı, tek silindirli, SOHC, 2 valf
GÜÇ: 12,3 HP / 7.750 dev/dak
Silindir: 149.2 cc
TORK: 13,0 Nm / 6,000 rpm
Vites: 5 dönüş tipi hız
CB190R REPSOL
Açıklama: Tek silindirli, SOHC, 2 valf
Silindir: 184.4 DC
Bore x Stroke: 61.0 X 63.096 mm
Maksimum güç: 15.7hp / 8.000rpm
Tork: 15.0Nm / 7,000rpm
XBlade
Silindir: 162.71 cc
Maksimum Güç: 10,2 kW @ 8000 dev/dak
Maksimum Tork: 14.7 Nm @ 5500 rpm
Hornet 2.0
Motor tipi 4 Zamanlı,
Motor Hacmi 184.4 cc
En yüksek güç 17.26 PS @ 8500 rpm
Maksimum tork 16,1 Nm @ 6000 rpm
CB200X
Tip 4 Zamanlı,
Hacim 184,4 cc
Maksimum Net Güç 12.7 kw @ 8500 rpm
Maksimum Net Tork 16,1 Nm @ 6000 rpm
Reklamlar
-
CG Titan modelleri Latin Amerika'da çok yoğun kullanılıyor
Honda'nın çok güzel bir ürün gamı var ama bize anca Monkey geliyor.
CB 250F Twister birde su soğutmalı olsa tam istediğim 250cc
-
hocam bunların çoğu gelse belki de alıcı oranları çok az olucağı düşünüldüğü için getirilmiyo olabilir ama getirilse kapış kapış satıcak olan cbr250rr ı getirmiyorlar (euro uyumluluğu olmadığını biliyorum bende hemen cahil demeyin)
-
Honda Turkiye anca NC satsin baska bir derdi olmasin. X-ADV 350 bekliyorum ben ama fiyati ne olur bilemiyorum.
-
erensel adlı üyeden alıntı
CG Titan modelleri Latin Amerika'da çok yoğun kullanılıyor
Honda'nın çok güzel bir ürün gamı var ama bize anca Monkey geliyor.
CB 250F Twister birde su soğutmalı olsa tam istediğim 250cc
Cb250 hem hava hem yağ soğutmalı hocam. Sitesinde eksik bilgi verilmiş. Ömürlük motor denilebilecek türden.
OnixsyS adlı üyeden alıntı
hocam bunların çoğu gelse belki de alıcı oranları çok az olucağı düşünüldüğü için getirilmiyo olabilir ama getirilse kapış kapış satıcak olan cbr250rr ı getirmiyorlar (euro uyumluluğu olmadığını biliyorum bende hemen cahil demeyin)
R25 varken çok şansı olmazdı, Topspeed saplantısı var çünkü insanımızda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Honda Turkiye anca NC satsin baska bir derdi olmasin. X-ADV 350 bekliyorum ben ama fiyati ne olur bilemiyorum.
350cc sizinde bildiğiniz gibi, vergi diliminden dolayı epey tuzlu olacaktır hocam
-
tamamen ticari kaygılar, getirmek mesele değil olay satmakta.
adamlar satış olacağını ön göremiyor ki ürün getirmiyor.
bmw, harley, kawasaki gibi direk döviz üstünden maliyetlerini ekleyip 4-6 hafta teslim süresi vererek teker teker getirip satsalar bu sefer hiç kimse yanaşamaz, 3-5 modeli stoklu olarak getirip, bir nebzede olsa hem kullanıcıyı zora sokmayıp, hem kendi kar marjlarını sabit tutuyorlar
-
CB200X 'e aşık oldum resmen. 3lü çanta seti ile gez babam gez!
xtreme-max ile ,pulsar200 ile 3er kez ülke türü yapan bana ilaç olurdu, evladiyelik makinem olurdu...
-
Hepsi çok güzel duruyor.
Nxr ve Adv150 ekstra dikkatimi çekti.
i ara niyetlenip, alamadığım nx4 Falcon'dandır belki.
Bir de şu model var. Net değil, keşke gelse.
-
Herkesin kafasinda ayni soru:
Neden Honda neden neden?
Susma bagir cagir fakirsiniz de ama susma.
neden honda nedenn
Tr pazarinin monakoyum de, euro 5 de
De biseyler ama susma.
Hayati boyunca buyuk cc alamayacak, alsa bile benzin koyamayacak, koysa bile agiz tadiyla gaz acamayacak, acsa bile kalbine agrilar girecek su garibanlari, su bahtsizlari, kiytirik motorlarindan mahrum etmeye ne hakkin var?
not:hondanin kiytirigi, cinliye hintliye tercih edilir.
-
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Herkesin kafasinda ayni soru:
Neden Honda neden neden?
Susma bagir cagir fakirsiniz de ama susma.
neden honda nedenn
Tr pazarinin monakoyum de, euro 5 de
De biseyler ama susma.
Hayati boyunca buyuk cc alamayacak, alsa bile benzin koyamayacak, koysa bile agiz tadiyla gaz acamayacak, acsa bile kalbine agrilar girecek su garibanlari, su bahtsizlari, kiytirik motorlarindan mahrum etmeye ne hakkin var?
not:hondanin kiytirigi, cinliye hintliye tercih edilir.
Duygularımıza tercüman oldun hocam
-
-Black- adlı üyeden alıntı
yahu öyle güzel, ufak tefek, böyle her birinden birer tane alıp garaja dizmelik değiller mi!!!
mini tony stark gibi garaj yapası geliyor insanın, az zengin olursa taaağbii
''Beş yaş insanın en olgun çağıdır; sonra çürüme başlar.'' Alper Canıgüz
-
Eeeeeee yillarca japonun tofasi dendiniz Honda acir mi bize ? Japon bunlar gururlu insanlarin ulkesi..
Bunlar gelmiyosa Dukati alin ehehe
-
Tam bize göre diyecektim sonra birden döviz fiyatları aklıma geldi de hüzünlendim.
Küçük motorları bile alamayacak durumdayiz maalesef 😔
-
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Herkesin kafasinda ayni soru:
Neden Honda neden neden?
Susma bagir cagir fakirsiniz de ama susma.
neden honda nedenn
Tr pazarinin monakoyum de, euro 5 de
De biseyler ama susma.
Hayati boyunca buyuk cc alamayacak, alsa bile benzin koyamayacak, koysa bile agiz tadiyla gaz acamayacak, acsa bile kalbine agrilar girecek su garibanlari, su bahtsizlari, kiytirik motorlarindan mahrum etmeye ne hakkin var?
not:hondanin kiytirigi, cinliye hintliye tercih edilir.
Honda diyor ki "Benim 150cc'lik motoruma tamah edeceğinize iş yapacak yönetici seçin, Africa Twin alın".
May the Force be with McLaren Mercedes
-
büyük tekerli scooter güzelmiş ama para yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)