Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Motor Bakımı Ne Sıklıkla Yapılır?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    karyabla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2021
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Merhaba, aralık ayında ilk motorumu aldım. Tavsiyeler üzerinde 2014 üretimi, Honda CBR 250R modelini tercih ettim.

    Motor yağı ortalama 1800-2000 kilometrede bir yapılması tavsiye ediliyor.
    • Motor yağında hangi marka ve modeli tavsiye edersiniz?
    • Filtre bakımları da aynı aralıkta mı yapılmalı?
    • Zincir yağı bakımı için kaç kilometre geçmeli?
    • Zincir temizleme ve yağlama için hangi marka ve modeli tavsiye edersiniz?


    Bilmediğim başka rutin bakımlar nelerdir ve ne sıklıkla yapılır?
    Bilgili büyüklerimden, akranlarımdan cevaplarını beklerim. Herkese iyi günler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Bu sorduklarinizin hepsi ve daha fazla motosikletinizin bakim/kullanim kitapciginda tablo olarak var, ona bakabilirsiniz. Internette bulursunuz PDF olarak.
    espresso ve DickName bunu beğendiler.

  3. #3
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı karyabla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, aralık ayında ilk motorumu aldım. Tavsiyeler üzerinde 2014 üretimi, Honda CBR 250R modelini tercih ettim.

    Motor yağı ortalama 1800-2000 kilometrede bir yapılması tavsiye ediliyor.
    • Motor yağında hangi marka ve modeli tavsiye edersiniz?
    • Filtre bakımları da aynı aralıkta mı yapılmalı?
    • Zincir yağı bakımı için kaç kilometre geçmeli?
    • Zincir temizleme ve yağlama için hangi marka ve modeli tavsiye edersiniz?


    Bilmediğim başka rutin bakımlar nelerdir ve ne sıklıkla yapılır?
    Bilgili büyüklerimden, akranlarımdan cevaplarını beklerim. Herkese iyi günler.
    Kim öneriyor hocam 2000'de bir yağ değişimini? Cbr250 geldiği zaman 12000'de bir yağ bakımı yapılıyordu. Sonra 8-6 derken en son 4'te yerde bıraktılar.

    Tamam 250 bloğu hassas ama 2000'de bir yağı bozabilecek kuvvette bir blok değil. Ben olsam 4 binden önce değişmezdim. Hadi çok agresif kullanıyor, sürekli redline gidiyor olayım olsun 3bin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sorduklarinizin hepsi ve daha fazla motosikletinizin bakim/kullanim kitapciginda tablo olarak var, ona bakabilirsiniz. Internette bulursunuz PDF olarak.
    Honda Türkiye cbr250 için her hafta farklı kitapçık yayınlandığından kafası karışır. Tombala gibi her sayı yazıyor yağ bakımı için. 4bin km ideal bence. Zaten 1 litre yağ alıyor alet.

    Zincir bakımı için 1500'de bir temizlik, 500'de bir yağlama yeterli. Cbr250 zincir dişli, seti zaten 700 lira. Alacağınız zincir bakım malzemelerinin fiyatını buna göre hesaplayın, zincir bakım maliyetinin sıfır zincir fiyatını geçmesi bana mantıklı gelmiyor. Bakım yapacağıma bakla kitleyene kadar kullanır sıfırını alırım diyesim geliyor. Sonra da vicdanım el vermiyor. 2binde bir temizleyip aklıma geldikçe yağlıyorum. Motul C4, putoline sentetik veya seramikli olan zincir yağından memnun kaldım. C4 biraz sıçratıyor sadece ayarı kaçırırsan. Sıcak zincire motoru koyarken sıkıp sabaha kadar binmemek en iyisi.
    espresso ve karyabla bunu beğendiler.

  4. #4

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    2000de bi yağ değiştirirsen batarsın heralde.muhtemelen 5000km de bir değişimi vardır o yıllarda 5k çoğu motor.motul tavsiye eder çoğu kişi 5000 yada 3000 serisi bir yağ yeterli olur.zincirde yağmurda çok sürmüyorsan 400 500km arası olur zaten vites geçişiden anlarsın yağın bittğini.yine kullanıma bağlı 1500 2000km arası temizlersen olur.balatalara baktırt ayrıca fren hidroliğini değiştirt
    karyabla bunu beğendi.

  5. #5
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Kullanım kitapçığında 6000 kilometrede bir yağ ve yağ filtresi değişimi önerilmiş, 12000 kilometrede bir hava filtresi kontrolü veya değişimi
    belirtilmiş, zincir bakımlarına gelicek olursak zincir bakımı sizin kullandığınız koşula bağlı, yağmurlu havada kullanırsınız zincir yağı ömrü gidebilir ve yeniden yağlamak hatta temizleyip yağlamak gerekebilir.
    Motor yağının standartları:
    O JASO T 903 standard: MA
    O SAE standard: 10W-30
    O API sınıflandırması: SG veya üstü
    Zincir temizlik ve bakımı için Forumdaki diğer konulara göz atmanız sizin için daha yararlı olacaktır, şayet yağlamak için normal yağ kullanıcaksanız SAE80 veya SAE90 numaralı dişli yağlarından faydalanabilirsiniz.
    Kitapçığa erişim için:
    https://honda.com.tr/motosiklet/satis-sonrasi/kullanim-kitapciklari/cbr250r
    karyabla bunu beğendi.

  6. #6
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    Alıntı karyabla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, aralık ayında ilk motorumu aldım. Tavsiyeler üzerinde 2014 üretimi, Honda CBR 250R modelini tercih ettim.

    Motor yağı ortalama 1800-2000 kilometrede bir yapılması tavsiye ediliyor.
    • Motor yağında hangi marka ve modeli tavsiye edersiniz?
    • Filtre bakımları da aynı aralıkta mı yapılmalı?
    • Zincir yağı bakımı için kaç kilometre geçmeli?
    • Zincir temizleme ve yağlama için hangi marka ve modeli tavsiye edersiniz?


    Bilmediğim başka rutin bakımlar nelerdir ve ne sıklıkla yapılır?
    Bilgili büyüklerimden, akranlarımdan cevaplarını beklerim. Herkese iyi günler.
    https://www.epey.com/dosya/3824/hond...cigi-1084.pdf/
    34-36. sayfalara bakarsan
    1000-4000-8000-12000-16000 km'lerde değişim demiş yani 4binde bir değişim olarak göstermiş ama en sağdada düzenli değişimde 2bin demiş
    bu işte bir terslik var çünkü kitapçıktan 2 farklı değer görüyorum hatta en altta koyu renklerdelede 2binde bir değişir diyede not düşmüş

    ben şahsen filtreyi her yağ bakımında değiştirmeni öneririm sonuçta bir filtre amacı gereği pislikleri içine toplar vede yağ filtresini değiştirmeden yeni yağı az da olsa kirletir düşüncesindeyim
    yağ olarak ben motul 7100 tavsiye ederim ama illa bu olacak diyede bir kaide yok putoline de koyabilirsin iponede ne koyarsan koy motoruna kitapçığında yazan 10W-30 yağ koyduğundan vede koyduğun markanın performans serisinden koyduğundan emin ol (bu arada sakaryadaki honda şubesine gitme geçen sorduğumda her motora motul 3100 koyduklarını söylemişlerdi şaka gibi )

    zincir yağının bir bakım sıklığı yoktur yazın 3 ay kullanırsın yağına belki de hiç bir şey olmaz kışın 2-3 kere yoğun yağmurda sürersin 2 çamura girersin yağsız kalır zinciri belli aralıklarla üzeri yağlımı diye kontrol edip yağlamanı 2-3 ayda birde zinciri tamamen temizleyip yağlamanı tavsiye ederim

    zincir temizlemek için ben mazot kullanıyorum zincir yağı olarakta motul c2
    karyabla bunu beğendi.

  7. #7
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Motor yağı değişimi için bu motora 1800-2000 km aralık veren servis, usta, satıcı, kanka, bir arkadaşın arkadaşı kim varsa daha motor süremesin, g.t ağrısından ömür boyu otobüse binsin.

    Değerli kardeşim benim kullandığım gudik, Çin malı 150 cc Rks bile 2000 km diyordu, Sym Wolf'te 3000 km.de bire çıktık.
    espresso ve Cyan bunu beğendiler.

  8. #8
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Cbr250 için 5 bin kmyi geçmemek önemli. Her değişimde yağ filtresini de değişmelisiniz bana sorarsanız. İşinizi şansa bırakmayın.
    karyabla bunu beğendi.

  9. #9
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    4 binde bir yağ ve yağ filtresi değişimi. Yağ olarak da ipone 10w 30. 2 sene boyunca rutin böyle yaptırmıştım. Hava filtresini de bulunduğunuz ortama göre kontrol edip değiştirmekte fayda var
    karyabla bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor yağı değişimi için bu motora 1800-2000 km aralık veren servis, usta, satıcı, kanka, bir arkadaşın arkadaşı kim varsa daha motor süremesin, g.t ağrısından ömür boyu otobüse binsin.

    Değerli kardeşim benim kullandığım gudik, Çin malı 150 cc Rks bile 2000 km diyordu, Sym Wolf'te 3000 km.de bire çıktık.
    +1

    5dk araştırma ile de bunun global olarak standart bakım aralığının 4.000mil / 6.500km olduğu bulunabiliyor. Zaten öneren olmuş; 5.000km'de bir uygun olur herhalde...
    karyabla ve espresso bunu beğendiler.

  11. #11
    karyabla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2021
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Bakım konusunda belli ki biraz inisiyatif söz konusu. Kullanıma bağlı olarak kilometre sürecini artırıp azaltanlar var.
    Ortalama 3000-4000 kilometrede bir yağ ve yağ filtresi değişimi, mümkün olduğunca düzgün havalarda kullandıkça 1000-2000 kilometre arasında zincir yağı bakımı yapmak gerektiğine kanaat getirdim.
    Yanlışım varsa düzeltin lütfen.

  12. #12
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı karyabla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakım konusunda belli ki biraz inisiyatif söz konusu. Kullanıma bağlı olarak kilometre sürecini artırıp azaltanlar var.
    Ortalama 3000-4000 kilometrede bir yağ ve yağ filtresi değişimi, mümkün olduğunca düzgün havalarda kullandıkça 1000-2000 kilometre arasında zincir yağı bakımı yapmak gerektiğine kanaat getirdim.
    Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
    1000km aslında zincir yağlamak için çok uzun bir süre eğer optimum hava koşulu varsa 250-300 kilometrede bir kaliteli zincir yağı ile yağlamak sizin için çok daha iyi olur.

  13. #13

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    2000 km çok. 500 yeterli.

    ya arkadaşlar cg mi bu? ne 2000 kmsi? kitabında yazıyor. bakmaya üşendin çağrı merkezini ara söylerler zaten.

  14. #14
    karyabla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2021
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000km aslında zincir yağlamak için çok uzun bir süre eğer optimum hava koşulu varsa 250-300 kilometrede bir kaliteli zincir yağı ile yağlamak sizin için çok daha iyi olur.
    Tarzan rıfkı'nın yorumunda zincir temizleme olayını yağlama olarak yanlış anlamışım, o nedenle 1000-2000 kilometre demişim.
    Tecrübelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.
    Herkes işini yaparsa insanlık var.

  15. #15
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Öncelikle birden fazla CBR250R' ı uzun süreler kullandığımı ve tüm bakımlarını kendim yaptığımı, şu anki CBR250R' ımın yaklaşık 98.000km' de olduğunu belirterek tecrübe ve önerilerimi paylaşmak isterim.

    * Motosikletinizi yeni aldıysanız derhal ön amortisör yağlarınızı Ipone10W amortisör yağı ile değiştirtin. Bu 1. derece kritik bir konu, atlamayın.

    * Arka amortisörün çalışmasında bir anormallik hissediyorsanız mutlaka ama mutlaka amortisörünüzü değiştirmeniz gerek, kazaya neden olacaktır. Eğer sağlamsa ön yük ayarını max dişten 2 diş aşağı ayarlamanız en optimum ayarı verir. Kullandıkça ayarı birer diş yumuşatabilir veya sertleştirebilir, size en uygun dertliği kilo ve kullanımınıza göre değiştirebilirsiniz.

    * Lastik konusu birinci derece önemlidir. Nakitte sorun yoksa Pirelli Rosso 2 alın, motosikletin karakteri iyileşecek, değişime inanamayacaksınız emin olun. aksi halde ANLAS Viento Sport gibi bir model de işinizi görecektir. İyi araştırın.

    * Motordan anormal sesler gelmeye başladıysa ve size birileri "krank vuruyor" diyorsa derhal ilk iş olarak Triger Zincir Gergisini yetkili servisten orjinalini temin ederek değiştirtin. Sorununuz çok büyük ihtimalle tamamen düzelecektir. Usta geçinenlerin CBR250R kullanıcılarına en cicili bicili kazığı budur. Krank değişecek der, gergi değişir, sizden +2000 TL nakiti alır gönderirler. Bu tip durumlarda ilk denemeniz o parçayı değiştirmek olsun, düşünmeden yapın.

    * Lastik basıncı konusuna dikkat edin.

    * Ön ve arka fren hidroliklerinizi DOT4 fren hidroliği ile değiştirtin.

    * Motor yağı olarak 1,4 lt kadar yarı sentetik MA sınıfı yağları tercih edin. Günümüz koşullarında şahsi önerim MOTUL 5100' kullanmanızdır. Değişimi 4000km' de bir yapmanız ve her değişimde yağ filtresini de değiştirmeniz, 2-3 yağ filtre değişiminde bir filtre contası da değiştirmeniz yeterlidir. Yağ filtresi olarak HIFLO veya orjinal HONDA öneririm.

    * Yakıt deposu altında bir yakıt filtresi bulunmakta. Emin olun ki şimdiye kadar hiç değiştirilmemiştir. Çok pahalı bir parça değildir ama değişimi zahmetlidir. Mutlaka yetkili servisten orjinalini alıp değiştirmenizi öneririm. Bu işlemi yaptıracaksanız bir de orjinal buji alın. Yakıt deposu filtre için kısmen de olsa söküleceğinden buji değişimi daha kolay olacaktır. Kesinlikle ama kesinlikle buji değişiminde orjinalini tercih etmelisiniz.

    * Hava filtresi değişimi çok kolaydır, selenin altından yakıt deposu sökülmesine dahi gerek kalmadan basitçe 4 vida ve bir kapak çıkartılarak değiştirilebilir. Yine mutlaka orjinalini kullanmanız gereken parça. Performansa ve yakıt tüketimine de doğrudah etkisi olduğunu hatırlatırım.

    * Zincir temizliğini yağ değişiminde bir yapmanız dahi yeter ama yağlamayı 350 km' de bir yapmanız, eğer yağmurda kullanıldıysa veya yıkandı ise daha sık yağlamanız önemlidir. Zincir temizliği için gazyağı, zincir temizlik fırçası, yanlamasına ikiye kesilmiş eski bir yağ bidonu, boş bir camsil sprey kutusu yeter. Yağlama için IPONE Zincir Yağı veya Motul C5 öneririm.

    Aklıma şu an gelen kritikler bunlar. İhtiyaç halinde özelden de sorabilirsiniz. Keyifle kullanmanız dileğiyle, tekeriniz düz bassın
    tommygun, karyabla ve yec bunu beğendiler.

  16. #16
    karyabla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2021
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle birden fazla CBR250R' ı uzun süreler kullandığımı ve tüm bakımlarını kendim yaptığımı, şu anki CBR250R' ımın yaklaşık 98.000km' de olduğunu belirterek tecrübe ve önerilerimi paylaşmak isterim.

    * Motosikletinizi yeni aldıysanız derhal ön amortisör yağlarınızı Ipone10W amortisör yağı ile değiştirtin. Bu 1. derece kritik bir konu, atlamayın.

    * Arka amortisörün çalışmasında bir anormallik hissediyorsanız mutlaka ama mutlaka amortisörünüzü değiştirmeniz gerek, kazaya neden olacaktır. Eğer sağlamsa ön yük ayarını max dişten 2 diş aşağı ayarlamanız en optimum ayarı verir. Kullandıkça ayarı birer diş yumuşatabilir veya sertleştirebilir, size en uygun dertliği kilo ve kullanımınıza göre değiştirebilirsiniz.

    * Lastik konusu birinci derece önemlidir. Nakitte sorun yoksa Pirelli Rosso 2 alın, motosikletin karakteri iyileşecek, değişime inanamayacaksınız emin olun. aksi halde ANLAS Viento Sport gibi bir model de işinizi görecektir. İyi araştırın.

    * Motordan anormal sesler gelmeye başladıysa ve size birileri "krank vuruyor" diyorsa derhal ilk iş olarak Triger Zincir Gergisini yetkili servisten orjinalini temin ederek değiştirtin. Sorununuz çok büyük ihtimalle tamamen düzelecektir. Usta geçinenlerin CBR250R kullanıcılarına en cicili bicili kazığı budur. Krank değişecek der, gergi değişir, sizden +2000 TL nakiti alır gönderirler. Bu tip durumlarda ilk denemeniz o parçayı değiştirmek olsun, düşünmeden yapın.

    * Lastik basıncı konusuna dikkat edin.

    * Ön ve arka fren hidroliklerinizi DOT4 fren hidroliği ile değiştirtin.

    * Motor yağı olarak 1,4 lt kadar yarı sentetik MA sınıfı yağları tercih edin. Günümüz koşullarında şahsi önerim MOTUL 5100' kullanmanızdır. Değişimi 4000km' de bir yapmanız ve her değişimde yağ filtresini de değiştirmeniz, 2-3 yağ filtre değişiminde bir filtre contası da değiştirmeniz yeterlidir. Yağ filtresi olarak HIFLO veya orjinal HONDA öneririm.

    * Yakıt deposu altında bir yakıt filtresi bulunmakta. Emin olun ki şimdiye kadar hiç değiştirilmemiştir. Çok pahalı bir parça değildir ama değişimi zahmetlidir. Mutlaka yetkili servisten orjinalini alıp değiştirmenizi öneririm. Bu işlemi yaptıracaksanız bir de orjinal buji alın. Yakıt deposu filtre için kısmen de olsa söküleceğinden buji değişimi daha kolay olacaktır. Kesinlikle ama kesinlikle buji değişiminde orjinalini tercih etmelisiniz.

    * Hava filtresi değişimi çok kolaydır, selenin altından yakıt deposu sökülmesine dahi gerek kalmadan basitçe 4 vida ve bir kapak çıkartılarak değiştirilebilir. Yine mutlaka orjinalini kullanmanız gereken parça. Performansa ve yakıt tüketimine de doğrudah etkisi olduğunu hatırlatırım.

    * Zincir temizliğini yağ değişiminde bir yapmanız dahi yeter ama yağlamayı 350 km' de bir yapmanız, eğer yağmurda kullanıldıysa veya yıkandı ise daha sık yağlamanız önemlidir. Zincir temizliği için gazyağı, zincir temizlik fırçası, yanlamasına ikiye kesilmiş eski bir yağ bidonu, boş bir camsil sprey kutusu yeter. Yağlama için IPONE Zincir Yağı veya Motul C5 öneririm.

    Aklıma şu an gelen kritikler bunlar. İhtiyaç halinde özelden de sorabilirsiniz. Keyifle kullanmanız dileğiyle, tekeriniz düz bassın
    Motoru aldığım gün; motor yağı değişimi, yağ filtresi değişimi, zincir yağı değişimi, hava filtresi değişimi yaptırmıştım. Kontrolünü ve bakımını yapan usta lastiklerin ve fren balatalarının yeni değiştiğini söylemişti.
    Şimdilik amörtisörlerle alakalı kafama takılan bir sertlik veya herhangi bir belirti yok ama yaza doğru eğer öyle bir durum olursa dediğiniz şekilde o konuyla da ilgileneceğim.
    Lastikler motoru aldığımda daha yeni değişilmiş Michellin Pilot Street takılmıştı daha yeni olduğu için şimdilik bunu kullanmayı, lastiklerin ömrü zayıfladığında Rosso 2 takmayı düşünüyordum zaten.

    Her madde için ayrı ayrı teşekkür ederim. Çok bilgilendirici oldu. Saygılarımla.

  17. #17
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Bir ara uğrayıp, usta ile bu sorduğun soruları da görüş. Daha detaylı bilgi alabilirsin.
    Teyit için de yine foruma uğrarsın.
    (Bazı ustalar da neyi bilmediklerini bilmeyebiliyor)

  18. #18
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Piste çıkıp, saatlerce redline da sürmüyorsanız,
    Motosikletiniz 2t olupta, enduro yapmıyorsanız,
    Motor bloğunda veya yağlama elemanlarında bir sıkıntı yoksa,
    2-3 bin km de bir yağ değişimi, titizlik falan değil, fetişizmdir.
    karyabla bunu beğendi.

  19. #19
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piste çıkıp, saatlerce redline da sürmüyorsanız,
    Motosikletiniz 2t olupta, enduro yapmıyorsanız,
    Motor bloğunda veya yağlama elemanlarında bir sıkıntı yoksa,
    2-3 bin km de bir yağ değişimi, titizlik falan değil, fetişizmdir.

    Mondial vulture vardı 1500 km de bir diyorlardı, illallah demiştim.

    Ns200 e 5bin de bir yapıyorum. geçenlerde başka bir sebeple götürmüştüm , o sırada yağı da 2500 de değiştirdim
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  20. #20
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial vulture vardı 1500 km de bir diyorlardı, illallah demiştim.

    Ns200 e 5bin de bir yapıyorum. geçenlerde başka bir sebeple götürmüştüm , o sırada yağı da 2500 de değiştirdim
    Ya burada bir tezatlık var; şimdi bir marka sana, bir motosiklet modeli için 1500 de yağ değiştir diyorsa, bu alete başta kendisi güvenmiyor demek değil mi? Şöyle olmamalı mı; - benim sattığım alet o kadar dayanıklı ki, millet diğer modeller de 5 bin km de yağ değiştirirken sen bu motorda 10 bin de bir yapsan bile bişey olmaz..


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler