40 ı geçince beşik gibi direksiyon sallanıyor, ne kadarlık bi masrafı vardır
40 ı geçince beşik gibi direksiyon sallanıyor, ne kadarlık bi masrafı vardır
rot balans yaptır yada arabanın aksta sorun vardır
Ön jantta yamukluk var mı? Maşalarda yamukluk var mı? Lastiğinizde üretim hatası var mı? Janttaki balans kurşunu düşmüş mü? Bu ve arttırabileceğimiz farklı soruların cevabına göre daha sağlıklı bir teşhis konulabilir.
300 500 gider rahat
Hocam araba değil, aceleden motosiklet yazmayı unutmuşum
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
Usta yolu gözüktü o zaman
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------
En yakın zamanda ustaya götüreyim madem
Topcase varsa o da sebep olabilir.
Önce lastik havalarına bakıver , özellikle ön lastik havası uzun süre çok düşük kullanılmışsa sallama yapar , havayı tamamla dene gerekirse iki üç psi fazla basıp dene..düzelmezse sonra mekanik bir arıza ararsınız masraf sorunlu parçayı tespit edince belli olur , yukarda arkadaşlarda bahsetmiş tekrar yazmaya gerek yok..
Öncelikle arka tekerin havasını kontrol edin. Arka lastikteki sıkıntı direksiyonda hemen hissedilir. lastik patladığında, havası indiğinde yada bir tarafın gerdirmesi fazla olduğunda gibi. sonrasında ön takıma bakarsınız. basitten zora doğru
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
Arka jant yamuktur.
Lastikler deforme olmuştur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)