kapanın elinde kalıyor tiger sport 660!!!!!!
Reklamlar
-
ahmetmert58 adlı üyeden alıntı
haziranda motoru değiştiricem. valla kumar oynayacak imkanımız kalmadığı için muhtemelen nc750x alıp uzun yıllar mutlu mesut bineceğim. yanlış anlaşılmasın o da 2. el yani.
işte olayda burada yatıyor.bu ülkede ileriye dönük plan program yapmanız imkansızzz.güven yok istikrar yok süpriz çok.sadece alıcı değil satıcı da sürekli zarar ediyor kumar oynuyor.bu düzende kazanan olmaz hükümet dahil.o zaman haziran ayında 2.el nc750 160 170 bin lira olunca tekrar görüşelim neden 0km tiger a yazılmadığınızı.ederini zaten geçtim o level bitti 1 litre günlük süt 15 tl veya markalı bir buzdolabı 10.000tl 1kg pirzola 180 200tl
ülkece zaten alsatcı borsacı bitcoinci olduk kısaca fırsatcı olduk
Reklamlar
-
Motor bedava agalar ne yaşıyoruz? Bomboş 07'den daha ucuz ve olmayan teknoloji yok üzerinde. Bakım aralıkları desen uzun, servis maliyeti tracer700 ile kafa kafaya bu sebeple.
Doları Euro'yu triumph yükseltmedi sonuçta, ellerinde stok tutmadıkları doğru. Tutsalar bu paralara veremezler zaten. ''Just in time'' uyguluyor adamlar. 3 5 ay beklemeyi göze alan versin siparişini alsın. Her türlü 07'den ucuza gelecek zaten.
-
Geldiğinde bu fiyata satılacaksa bedava vallahi.
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
işte olayda burada yatıyor.bu ülkede ileriye dönük plan program yapmanız imkansızzz.güven yok istikrar yok süpriz çok.sadece alıcı değil satıcı da sürekli zarar ediyor kumar oynuyor.bu düzende kazanan olmaz hükümet dahil.o zaman haziran ayında 2.el nc750 160 170 bin lira olunca tekrar görüşelim neden 0km tiger a yazılmadığınızı.ederini zaten geçtim o level bitti 1 litre günlük süt 15 tl veya markalı bir buzdolabı 10.000tl 1kg pirzola 180 200tl
ülkece zaten alsatcı borsacı bitcoinci olduk kısaca fırsatcı olduk
borsanın bitkoyinin fırşatçılıkla ne alakası var
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
Selam arkadaşlar Tenere700 ve Africa Twin’de yüzüm gülmediği için bugün Tiger sport 660 için yazılmaya gittim iyiki de gitmişim mal gibi 165 bin liraya 660 ufak modelini alacaktım ki tiger850 sportu gördüm yeni satılmış kurulum yapılıyordu bu ne lan dedim bu neymiş aşık oldum motora aynı kampanya onda da varmış 177 bin lira aradaki 12 bin lira için 660’dan çok çok iyi ve değer dediğim motora yazıldım bu saatten sonra koyim t7 ye
-
Adamlar bakkaldan ciklet alır gibi motor alıyorlar yahu!
-
F54 adlı üyeden alıntı
borsanın bitkoyinin fırşatçılıkla ne alakası var
1 sene önce borsacılar bitcoinciler kaç kişiydi şimdi kaç kişiler.en az 2 3 kat arttı.paraya para katmak isteyen hayal eden herkes g
iriyor.baktığın zaman en yüksek 3.dünya ülkeleri bu işlere giriyor.bende girdim ordan biliyorum bitcon 55 olsada yüzüm gülse
-
capt.ooz adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar Tenere700 ve Africa Twin’de yüzüm gülmediği için bugün Tiger sport 660 için yazılmaya gittim iyiki de gitmişim mal gibi 165 bin liraya 660 ufak modelini alacaktım ki tiger850 sportu gördüm yeni satılmış kurulum yapılıyordu bu ne lan dedim bu neymiş aşık oldum motora aynı kampanya onda da varmış 177 bin lira aradaki 12 bin lira için 660’dan çok çok iyi ve değer dediğim motora yazıldım bu saatten sonra koyim t7 ye
çok mantıklı bir hareket aslında, fiyat listesini incelerken benim de dikkatimi çekmişti aradaki farkın az olması. 660'ın mtv vergi dilimi avantajı da yok 850 ye göre, 12bin tl farkla büyük boy menü almak ister misiniz gibi oluyor.
Şehriniz İzmir görünüyor, motoratel'den mi aldınız?
-
Tiger 850 ile 660 çok farklı motorlar değiller ki birini alan "mal" olsun.
Biri 81, diğeri 85 beygir. Biri yol, biri adventure motoru.
Alınca "mal olunmayan" modelin bakım aralıkları 10000 km iken diğerininki 16000 km. Benzin sarfiyatları da farklı.
-
pea adlı üyeden alıntı
Tiger 850 ile 660 çok farklı motorlar değiller ki birini alan "mal" olsun.
Biri 81, diğeri 85 beygir. Biri yol, biri adventure motoru.
Alınca "mal olunmayan" modelin bakım aralıkları 10000 km iken diğerininki 16000 km. Benzin sarfiyatları da farklı.
Benim de gönlüm 850'de aslında ancak kullanımım %90 şehir içi + bahçede koyacağım yere sığması da zor olduğu için (olursa eğer) 660 alacağım gibi görünüyor. Yeter ki üzerine oturduğumda rahatsız hissetmeyeyim. (CB500F'te rahatım, ama bunun sele-peg arası ve sürüş üçgeni nasıl bilmiyorum. Denemek lazım.) Korlas'ta bir örnek motor olsa karar verebileceğim de veremiyorum...
850'nin lastik boyutları da beni düşündürüyor açıkçası. 19/17 jantlar 100/150 genişlik. 660'ın 17/17 jantlar ve 120/180 genişlikleri bana daha cazip geliyor açıkçası...
Artçılı kullanım için tartışmasız 850 alınmalı. Bence mallık orada olacakmış, son anda doğru hareket yapılmış, kaptanı tebrik ediyoruz.
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
1 sene önce borsacılar bitcoinciler kaç kişiydi şimdi kaç kişiler.en az 2 3 kat arttı.paraya para katmak isteyen hayal eden herkes g
iriyor.baktığın zaman en yüksek 3.dünya ülkeleri bu işlere giriyor.bende girdim ordan biliyorum
bitcon 55 olsada yüzüm gülse
sen ne yaptın hocam ya bence motosiklet.net telegram pump grubu kuralım sonra instagramda paylaşalım +1000 kişi ile pump yapıyoruz diye reklam verelim güzel kazanırız var ya öyle yapanlar ahsshsah
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
1 sene önce borsacılar bitcoinciler kaç kişiydi şimdi kaç kişiler.en az 2 3 kat arttı.paraya para katmak isteyen hayal eden herkes g
iriyor.baktığın zaman en yüksek 3.dünya ülkeleri bu işlere giriyor.bende girdim ordan biliyorum
bitcon 55 olsada yüzüm gülse
YAHU ZATEN PİYASAYA YENİ sazanlar girecekki hacim çoğalsın yoksa her yıl girenlerin sayısı çoğalmasa biz nasıl para kazanacağız
2021 yılında 1 önceki yıla göre 60 kat piyasa artmış yani bitkoyin şuan dünya çapında %5 tarafından bilinen bir teknoloji veya para birimi diyelim
şuan bu piyasa dutluk
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
Atacan KSK adlı üyeden alıntı
çok mantıklı bir hareket aslında, fiyat listesini incelerken benim de dikkatimi çekmişti aradaki farkın az olması. 660'ın mtv vergi dilimi avantajı da yok 850 ye göre, 12bin tl farkla büyük boy menü almak ister misiniz gibi oluyor.
Şehriniz İzmir görünüyor, motoratel'den mi aldınız?
Aynen motoatel
-
660 ilerleyen günlerde tiger xr/xc farkında olduğu gibi tel jant ve arazi süspansiyonlu bir versiyon ile gelirse güzel olur.
-
660 bence daha mantıklı daha az yakıt ,daha geniş lastik, daha şık,16 binde Bir bakım fiyat makul 850 arasındaki fiyat farkı ile 3 lu çanta takımı alınır mis,
Korlas Mart da gelecek diyor ilk parti tek kötü kur sabitleme yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Benim de gönlüm 850'de aslında ancak kullanımım %90 şehir içi + bahçede koyacağım yere sığması da zor olduğu için (olursa eğer) 660 alacağım gibi görünüyor. Yeter ki üzerine oturduğumda rahatsız hissetmeyeyim. (CB500F'te rahatım, ama bunun sele-peg arası ve sürüş üçgeni nasıl bilmiyorum. Denemek lazım.) Korlas'ta bir örnek motor olsa karar verebileceğim de veremiyorum...
850'nin lastik boyutları da beni düşündürüyor açıkçası. 19/17 jantlar 100/150 genişlik. 660'ın 17/17 jantlar ve 120/180 genişlikleri bana daha cazip geliyor açıkçası...
Artçılı kullanım için tartışmasız 850 alınmalı. Bence mallık orada olacakmış, son anda doğru hareket yapılmış, kaptanı tebrik ediyoruz.
660 la 850 specleri neredeyse ayni
-
baristr adlı üyeden alıntı
...
660 la 850 specleri neredeyse ayni
Pek de aynı sayılmaz:
1. Birinin aks aralığı 1418mm / diğerinin 1556mm (arada 138mm var)
2. Birinin ön tekerlek 17", kafa açısı 23,1º, dolayısıyla trail kısa bir 9,7cm / diğerinin ön tekerlek 19", kafa açısı 24,6º, dolayısıyla trail uzun bir 13,3cm
(Buraya kadar olan maddelerden sürüş dinamiklerinin çok ama çok farklı olacağı - konuyu bilenler için - gayet net anlaşılıyor. 660 çok daha kıvrak ve sportif, şehir içine de çok daha uygun. 850 daha hantal / stabil, şehir dışında daha uygun.)
4. Biri 64Nm tork veriyor / diğeri 82Nm. (Neredeyse %30 fark var.)
(Buraya kadar olanları da toplayınca boyutlar ile birlikte değerlendirildiğinde artçılı kullanım ve uzun yol için 850'nin çok daha uygun olduğu aşikâr.)
Specleri birbirine daha yakın olan sadece güç var. 850 sadece 8500dd'da 85Hp güç verirken 660 ancak 10250dd'da 81Hp güç veriyor. (Grafiği lineer ise 8500dd'da 67Hp verir.) 850 ile daha sakin, 660 ile ise da bir çoşturmalı kullanabilirsiniz. (Tarza göre artık, burası tercih...) Yakıtları da yakın biri 850 5,2l yakıyor, 660 4,5l. Ama 850'de %15 daha fazla yakıt sarfına karşı %30 fazla tork alabiliyorsunuz.
Çok ama çok farklı motosikletler. Tiger 660 karenajlı ve ön camlı bir naked aslında. Tiger 850 bir road-adventure motoru. 850'ye göre 660 daha bir genç işi / oyuncak.
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
koşunn koşunnnn almayan 1000pişman
korlas efsane kampanya yapmış şu dönem içinde.165.000 tl fiyat ile ön satışa çıktı....
Kur/fiyat sabitleyemedikleri sürece isterlerse 10bin tl desinler, bir şey farketmiyor.
Ama motor tam istediğim gibi karenajlı naked; görünüş güzel, ön camla rüzgar engeller ve karenaj olmadığından bakımı da kolay.
-
maktama adlı üyeden alıntı
Kur/fiyat sabitleyemedikleri sürece isterlerse 10bin tl desinler, bir şey farketmiyor.
Ama motor tam istediğim gibi karenajlı naked; görünüş güzel, ön camla rüzgar engeller ve karenaj olmadığından bakımı da kolay.
onu kimse sabitlemez işlerine gelmez.geçenlerde suzuki gsxs1000 de yaptı bu kampanyayı gerçi.hakkaten dedikleri fiyattan yazılanlara verildi.tr de şans kısmet bu işler artık cebinde paranın olması yetmiyor.bende zorladım şansımı kasım ayında zamdan önce mt09 almak için.konyada vardı görmeden aldım manavgata yolladılar gittim ordan teslim aldım antalyaya süresüre döndüm.acaba ne zaman gelicek mart ise beklenir ocağı ortaladık zaten ortada motor hiç bir markada yok piyasada olanlardan yani mt7 mt9 cbr650 afrika pcx nmax tracer vs
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Benim de gönlüm 850'de aslında ancak kullanımım %90 şehir içi + bahçede koyacağım yere sığması da zor olduğu için (olursa eğer) 660 alacağım gibi görünüyor. Yeter ki üzerine oturduğumda rahatsız hissetmeyeyim. (CB500F'te rahatım, ama bunun sele-peg arası ve sürüş üçgeni nasıl bilmiyorum. Denemek lazım.) Korlas'ta bir örnek motor olsa karar verebileceğim de veremiyorum...
850'nin lastik boyutları da beni düşündürüyor açıkçası. 19/17 jantlar 100/150 genişlik. 660'ın 17/17 jantlar ve 120/180 genişlikleri bana daha cazip geliyor açıkçası...
Artçılı kullanım için tartışmasız 850 alınmalı. Bence mallık orada olacakmış, son anda doğru hareket yapılmış, kaptanı tebrik ediyoruz.
Hocam eski CBR500R'ıma yaptırdığım konfor seleden sonra Korlas Triumph'ın içindeki bütün motorlara oturdum, hepsi sert ve 500R'a göre konforsuz geldi (Rocket hariç, o Hilton lobi koltuğu gibi). Bilginiz olsun, denemelisiniz.
-
ShipShaq adlı üyeden alıntı
Hocam eski CBR500R'ıma yaptırdığım konfor seleden sonra Korlas Triumph'ın içindeki bütün motorlara oturdum, hepsi sert ve 500R'a göre konforsuz geldi (Rocket hariç, o Hilton lobi koltuğu gibi). Bilginiz olsun, denemelisiniz.
İki yıldır standart seleye file takarak uzun yola çıkıyorum (750km), gayet yeterli geldi sıkıntı yapmadı.
Bu sene bir Air Max Rider aldım ancak kullanma fırsatı olmadı. Çok rahat olacak gibi.
Desteksiz 2×300km yol yaptım CB500F'te onda da sorun olmadı. Bir NC ile ilk uzun yolumda kuyruk sokumum acımıştı o kadar.
Tek derdi o olsun, çözülür.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)