Motorun biraz daha yüksek beygir gücü, biraz daha yüksek tork değerine sahip, frenlerde iyileştirilme yapılmış, farlarda iyileştirilme yapılmış, kozmetikte değişikliklere gidilmiş bir motor değişimi olur mu sizce?
Motorun biraz daha yüksek beygir gücü, biraz daha yüksek tork değerine sahip, frenlerde iyileştirilme yapılmış, farlarda iyileştirilme yapılmış, kozmetikte değişikliklere gidilmiş bir motor değişimi olur mu sizce?
Yoo olmmaz bence. Her türlü satılıyor diye yamahanın umrunda bile değil müşterisi. Gerçi bu tutum tüm markalar için geçerli.
yavaş yavaş tmax e benzetiyolar gibi
bence bi değişiklik olursa tmax ile aynı yaparlar
yanlış hatırlamıyorsam 4 yılda bir kasa yenileniyor. agresif çizgi ve farlar motoru çok şekil gösteriyor. bu çizgiyi bozmadan devam edeceklerini düşünüyorum.
Aslında motor bağlamında Avrupa piyasasındakiler ki bir zamanlar bize de gelen 300 cc versiyonları ülkemize gelse gayet tatminkar bir motosiklet olur. 250 cc 94-95 bin liraları bulmuş bir motorsiklet de şehir içi ulaşımına artık epey bir pahalı olmaya başladı. Uzun yolda da biraz zayıf kalacağı düşüncesindeyim. Adaletsiz vergilendirme sistemi olmasa keşke çok daha iyi olur fiyatlandırma. Yamaha sitesine girip fiyat listesini incelediğinizde xmax 250 tech max tr giriş fiyatı xmax 400 den daha yüksek ama hacim yüksekliğinden xmax 400 daha pahalı, şaka gibi bir fiyatlandırma. Bu adaletsiz vergi düzenine iyi bir güncelleme gelmesi gerekiyor. Vergi üst dilimi en azından 500 cc ye çekilmeli diye düşünüyorum ve ötv tamamen kalkmalı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)