https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-jawa-efsane-geri-dondu-jawa-300-cl-blue-motor-farkiyla-sizlerle-989547316/detay
türkiyede satışa başlamışlar.
duyurulur
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-jawa-efsane-geri-dondu-jawa-300-cl-blue-motor-farkiyla-sizlerle-989547316/detay
türkiyede satışa başlamışlar.
duyurulur
Linki düzeltmiş olayım:
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...89547316/detay
Efsane hikaye olmuş, bu bizim bildiğimiz jawa değil, jawa fakirin dostuydu..
Tek silindir , 4 zamanli 300 lük jawa..
Hayallerimi yıktın...
Çok çirkin yav,
Herif Manyak Yüzünden Belli,
Scrambler modeli çok güzel görünüyor. Çift silindir 500cc iyiymiş
Çocukken hatırlıyorum da Jawa 350 vardı, çok tutulan bir motosikletti TR'de.
Biraz kilo almış sanki, benim bildiğim gara jawa 130 kg gibi birşeydi.
Yalnız dikkatimi çekti, resimlerdeki motorlar sanki sıfır değil de, eski kasalar toplanıp revizyon görmüş gibi duruyor. Silindir değişip, bir iki elektronik destek almış gibi.
250 cc yi geçtiği için de tabi ki zaten absürd olacak fiyat iyice tuhaflaşmış.
Yazdığınıza katılmıyorum şasi,rake açısı farklı,kaporta tamamen farklı.motor zaten 4 zamanlı sıvı soğutmalı.hiç revizyon görmüş gibi durmuyor.Yalnız kim getiriyor,Arkasında güçlü bir distribütör yoksa ölü doğmuş bir proje olabilir.Yukarıda jawa için gariban dostu yazılmış , aslında hiçte öyle değil.Jawalar zamanında kuş serisi otomobillerle aynı fiyatlara satılmış.Hindistan üretim royal enfield ile yakın fiyatlar o yüzden kötüleyemiyorum.Satıcının ilanları arasında yok fakat Perak modelini beğeniyorum.
Ben bu revizyon hususunu şasi veya rake açısını ele alarak dile getirmedim, ilk gözüme çarpan zaten rake açısı oldu. Motor bloğunun dış katmanı, diskler ve bazı kaporta uçlarında ki deformasyona istinaden dedim. Belki de showroom için test motosikletini kullanmış olabilirler.
Bir de bu zamanında ki fiyatlar konusunda emin miyiz acaba? Çünkü biz ilk Jawa mızı (2.el) 1987 de 800 bin e almıştık, o günün kuru ile yaklaşık 1000 usd.
Dolar kurunu baz alırsak haklısın.Jawa'yı ilk sahibinden almıştım.Sahibi senetle almış zamanında faturasını bile saklamış.İlk söylediği araba alabiliyorken yerine köy için bu motoru tercih ettiğini söylemişti.Kastettiği kafa kafaya değildir muhakkak.2 veya 3 katıdır.O zamanlar da pek farklı değil beyaz eşya mağazaları da motor satıyormuş.O değil de tepiklemeden çalıştırılan klasik motor olur mu?Ayak marşı yok ,yeni fark ettim.Beğenmedim
Bu motorlar geçmişte abilerimiz,babalarımız zamanında yokluktan iyiydi. Hatta o dönem motosiklet sürmeye başlayanlarımız arasında şu an efsane olabilir.
Lakin hadi Allah'tan korkmuyorsunuz da hiç mi kuldan utanmıyorsunuz? 23 bg, tek silindir, gerçek anlamda mok gibi motora 139.000 TL isteyeni de o motora bu parayı vereni de Allah bildiği gibi yapsın. Herşey ticaret ve para değil, hiç mi utanma olmaz?
Ulan hindistan ile çok mu dalga geçtik acaba , jawa nın sıfırına sahip olmak 33 asgari ücret. Ne hale getirdiler bizi artık yeni çıkan bir motosiklet modelinin fiyatını tartışmaktan , tasarımına kalitesine bakamaz olduk...
Avrupa satış fiyatı 6000euro hindistan'da ise 2.300 euro gibi bir fiyatı var.Herkesin motosiklet algısı farklı. ABS dahil bir çok donanımı var.Seri üretim birbirlerinin kopyası gibi duran plastik mamulu motorlarının arasından kolaylıkla sıyrılabilecek tasarıma sahip.Aslına bakarsanız 60-70'lerde olduğu gibi ülkenin yollarında bu ve buna benzer motorların olmasını isterdim.Hindistan'dan gelirken bu motora ne oluyor lan?altın suyuna mı batırıyorsunuz?insanın içtenlikle küfür edesi geliyor.
Bunun aynısının eski modeli bizim sitenin otoparkında duruyor.Boyası falan çok temiz kimindir kim biniyor hiç görmedim.
Ben 500 luk enduro modelini cok begendim. Biraz mondial rx3 e benziyor. Fiyati yuksek, uygun olsa alinabilirdi
Hastasıyız dedeeeee!!! Hintlilere bak sen ya çamurun içinde adamlar neler yapıyor helal valla
hello firends velkom to may çenıl incelemesi
https://www.youtube.com/watch?v=XuwwBM0CzyE
Bizim gençlik hayalimiz Jawa TS 350 idi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)