Revival 50 cc Ne Oluyor Motoruma:(
Reklamlar
-
Değerli motor yoldaşları. 2019 yılının Temmuz ayında sıfir Mondial revival 50 cc aldim. Gel zaman git zaman 2 sene düzenli bakım yaptırarak toplamda 25300 km ulaştım. Bu son 2 ay önce marş basınca çalışmama ve elektrik almama durumu oluştu. Ve asıl film burda başladı. Gittim tamirciye baktirdim.akuyu sarj eden bir parca stator mu nedir onu degistiler. Iyi guzel 4-5 gun surdum.Pat tekrar mars basinca motor calismama ve elektrik aksamlari gitti. Yine goturdum servise bu sefer akü dediler. Aküyü değiştiler. 4 gun daha surdum tekrar ayni sorun oluştu götürdüm, pardon akü hatalı dediler yeni akü taktılar tekrar bir kac gun surdum bu seferde ayni sorun olustu yine akü hatali dediler ha bire hatali aku cikti yeni bir aku taktilar diğerlerinden bir tik daha iyi ama yine ayni sorun oldu yolda kaldim bizim ordaki caddeye kilitledim işede otobusle geldim .Simdi tekrar yarin gidicem baktiracam. Evet arkadaşlar vaziyet bu. Ne yapayım kararsız kaldım elinde kaldım bu işin. Düzenli 2 bin km bir bakım yaptırırım en iyi yağ vs koydururim ama:(( bakalım yarın ne diyecekler
Reklamlar
-
Bence imkanınız varsa başka bir servise gidin. İki kere hatalı akü taktılarsa (dediklerine göre tabi) imkanım olsa ben oraya bir daha gitmem. Belki de başka bir yerinde sorun var motorun bulamadıkları için sürekli akü değiştiriyorlar. Akü dışında benim aklıma gelen önceden olduğu gibi yine statörde veya konjektörde sorun olabilir. Akü düzgün şarj olamadığı için de akü sürekli bitiyor olabilir.
-
Servisiniz enson bakması gereken yere ilk önce bakmış. Belki statör boşuna değişmiş olabilir. Öncelikle buji ve Buji kablosunu kontrol edin burada bir sorun olabilir.
Motorunuz bir şekilde çalıştırılırsa voltmetre ile akü şarj durumunu ölçün. Eğer akü şarj ediyor ve akü yeni ise sorun buji yâda yakıt hattındadir diye düşünüyorum.
Eğer akü düzgün şarj etmiyorsa sorunu konjektör de olabilir. Bazen konjektor arızalanabiliyor yada konjektore bağlanan kabloda sorun olabiliyor (daha önce başıma geldiği kablo oksitlenmisti) konjektor arızalı ise akü şarj etmez yada düzgün şarj etmez servisin yaptığı şarj bir iki gün gider ve akü sizi gene yolda bırakır.
Fakat akü düzgün şarj ediyorsa mutlaka yakıt hattı ve Buji yi kontrol edin.
-
Parçalar pahalı olmadığı için değiştirip yenilemenizi önerdiğim şeyler. İlk önce ateşleme bobinini değiştirin buji ile beraber. Sonra yakıt filtresi var ise hortumlarla beraber yenileyin. Statör değişti dediğiniz için onu söylemiyorum. Konjektörü de yenileyin. Bunları yeniledikden sonra ateşleme ve şarj sistemi sıfır kondisyona tekrar döncektir. Hepsini yenilemek istemezseniz de hepsini kontrol edin. Akü motor çalışırken şarj oluyo mu ona bakın. Olmuyosa konjektörü değiştirin. 4 5 gün sonra çalışmıyo dediğiniz için şöyle bişey düşünüyorum. Marş basmaya gücü mü yetmiyo yoksa basıp mı çalışmıyo
-
Evet arkadaşlar bugün enteresan bir şekilde motoru ayakli kısımdan vurdurdun çalıştırdım motoru servise götürdüm. Servise götürdüğüm süre zarfında motor düzeldi elekrik aksamlari yetine gelsi. Yoldayken stop ettim tekrar mars başayım dedim motor çalıştı . Yarın öbürgün tekrar aynı sorun olabilir mi.bilmiyorum enteresan bir marka mondial revival
-
mourad adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar bugün enteresan bir şekilde motoru ayakli kısımdan vurdurdun çalıştırdım motoru servise götürdüm. Servise götürdüğüm süre zarfında motor düzeldi elekrik aksamlari yetine gelsi. Yoldayken stop ettim tekrar mars başayım dedim motor çalıştı . Yarın öbürgün tekrar aynı sorun olabilir mi.bilmiyorum enteresan bir marka mondial revival
abi o zaman bir yerde temassızlık var
elektrik aksamını,kabloları kontrol ettir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler