Tavsiyedir...
1- Asla yağ çözücü bir şey ile zincirinizi temizlemeyin ( gazyağı,mazot,benzin,... vs)
2- Zincirinizi akışkan bir yağ ile yağlayın ( 90-140 dişli yağı, kızak yağı, yada akışkan zincir yağı)
3- temizlik işini yine yağ ( daha ince) ile yapın bez ile silip parlatın...
4- Yağlama işini motoru park edince yapın ve bekletin. Sıçrama minimum olacaktır.( Akşam yağla sabah devam gibi)
Bunları yaparsanız Zincirinizi çok uzun km ler gittiğini göreceksiniz..
Not: yağ çözücü maddeler oring lere değil zincire zarar verir...
+ marka kullanın derim.şu an tam emin değilim ama mt07 zincirini değiştirsek 1500 minumum tutar bence.zinciri riske atıcak hiç bir denemede şahsen bulunamam evdeki bulgurdan da olamam.wd40 mış apserox vs zincir için aklıma gelmez tısrarım çünkü o ringlerden.ekonomi yaparken şu saatten sonra dünyanın masrafını açmayın başınıza.o motoru aldıysan xxx marka yağını temizlemesinide alın abi ucuza parça kalmadı
evet 0 km olan bir motorda zincirde 1200km lik bir tecrübem oldu.önce artılarından bahsediyim.zinciri bayaaa bir sağlam şekilde yağlıyor normal spreye göre baya fark var.kullanım kolaylığı bana göre gayet iyi padoka almadan gayet kolay sürülüyor sprey gibi uygularken her yere sıçramıyor.en illet oluduğum renkli janta sahip olanlar bilir yağ sıçraması.en sevindiğim nokta bu oldu çünkü artık hiç jantı silmeme gerek kalmıyor 0 sıçratma.fiyat olarak c4 den daha ucuz ve uzun yola çıkanlara şiddetle tavsiye ediyorum taşıması vs kolay.fiyat olarak da daha ucuz c4 den oda iyi.dayanıklılık olarak motorda yeni olduğundan net bişi söyleyemicem ama bi tık daha dayanıklı gibi gözüküyor.artı yönü baya baya iyi kısacası
eksi olarak zincir çabuk kirlenicek ve daha sık temizlenmesi gerekicek.baya bir katman oluşuyor ve dış etmendeki maddeler daha kolay yapışıyor.belli bir km de zincir temizleyenler için sıkıntı olmaz ama benim gibi kirlendikçe temizleyenler için daha sık bir şekilde uğraşması gerekicek.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)