Begendim..
Honda sen neden saftli motor cikarmiyon allahsiz
Begendim..
Honda sen neden saftli motor cikarmiyon allahsiz
kıros turır şaftlı değilmiydi
Crosstourer sonlandi(2019 diye biliyorum) sonlanmadan once de her bakimdan cok eski kalmisti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
Motor guzel ama suna bakin;
"GT için 14,660 £ . Tiger 1200 GT Pro 16.700 £, Rally Pro 17.700 £, GT Explorer 18.100 £ ve serinin en iyisi Rally Explorer 19.100 £"
Bmw Gs Adv 14.950 den basliyomus.İsi zor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
Yamaha da ayni honda gibi tenere 1200 e hic dokunmuyor.Galiba gs in rekabetciliginden yilip burdan uzaklastilar.
Ya ben cok anlamam ama saftli ve her turlu yola gelebilecek makineler varken, ktm 1290 ,ducati multi v4,1260 ,bmw xr1000 gibi modelleri insanlar neden tercih ediyor sasiriyorum.
Tamam daha hafif ve sportif ama su dev gibi makinalarin rahatina degisilir mi ? Varsin 30 kg agir olsun,xaten sehir ici kullanima hicbiri uygun degil.
1200 Tiger ın eski kasası yüksek ağırlık merkezi nedeniyle ciddi korkutuyordu , yeni kasada bu konuda bir revizyon var mı acaba ? 2021 KTM1290 gibi benzin deposunu yan grenajların içine yerleştirseler iyi olur , gerçi KTM de bunu BMW den örnek aldı ya , bu sınıfta GS i tahtından indirecek bir üretim senelerdir çıkmadı , Ducati uygun fiyatı , hafifliği ve güçlü motoru ile biraz heyecan kattı ama yeni çıkacak 1300 GS de 150 bg ile Multi yi kovalayacak kıvama gelecek gibi , BMW GS i daha da hafifletmek için tele leverden bile vazgeçmiş ciddi hafif bir makina geliyor , lakin TR ye gönderilen GS lere opsiyon listesindeki herşeyi ekledikleri için fiyat 500.000 tl den aşağı inmeyecektir..
Ahaha ciddi mi telelever yok mu ?
Ulen bu almanlar sirf imaj,oyle benzersiz soyle muhtesem diye anlatilirdi..meger 3 kg agirliga bile degmiyormuss
Hep yalan dolanmisss
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------
Bu 1200 ciddi kilo vermis niki,ama kac kilo vermis unuttum.
Ayrica agirlik merkezi de oynanmis.gerci bu ingiliz dergileri triumph u hep abartir guvenmiyorum bunlara.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------
Valla 1290 dev gibi upuzun bisey nasil cbf olabilir ?
Bi de sehiici kullanilmaz yani simdi bunlar,kivrak olsa bile.
Uzun yolda saftli makina varken neden zincir tercih edeyim
Gerek bmw gerek triumph 210 220 hizlarda gayet stabil diyolar.
Yeter,fazla bile
Teleleversiz GS'i kim neylesin? İlginç doğrusu...
Telelever kaldırmanın farkı 3kg hallice fazla olur yalnız Hırbonen, o kadar da abartmayalım...
https://www.pressreader.com/uk/motor...82226599318548
Soyle bisey buldum
Bmw yeni nesil elektronik amortisörleri teleleverin yaptığı işi yapıyor anlaşılan , bu yaz KTM nin test sürüş günlerine çağrıldım , yeni KTM1290 Adv de bu tip amortisörlerden kullanmışlar , test merkezine GS le gelenlere hep arada fark olup olmadığını sordular , normal frenlemede teleleverli GS gibi öne dalma yoktu , ama üst üste ikinci frenden sonra amortisörün kapandığını hissediyorsunuz , bakalım yeni 1300 GS gelince test edebilirsek farkı anlarız , BMW için radikal bir değişim olacak..
Tiger ın 3 silindir motorundaki o pürüzsüz ivmelenmeden çok keyif aldığımı hatırlıyorum , her devirde titreşimsiz ve genel olarak konforu Gs den veya Super Tenere den farklı değildi..yeni görüntüsü efsane olmuş , 900 lük Tiger dan dizayn olarak ayrışmasıda imaj derdinde olan kitlenin hoşuna gidecektir..
Hırbonen sana tavsiyem sat Africa yı al bir şaftlı GS , bak Africa nın kilometresi yükseldi diye dertleniyorsun Gs de öyle birşey yaşamazsın , ikinci elde hem zarar etmezsin hemde kolay satarsın , diğerleride keyiflidir ama TR de ikinci elleri vasat maalesef..
Gs almak bisiklet almak gibi kolay mi be nikii.
Adam kalu bela dan kalma motoruna benim 2016 afruca fiyati cekiyo.(alan enayiler var mi hep merak etmisimdir)
Sulu gs icin 250 yi gozden cikarmak lazim.
Su hava yollari dolar bazinda yuzde 80 artarsa o zaman biseyler dusunurum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------
Ya niki bi de bisey dicem,bu ibrahim usta harbi iyi mi ? İlanlarda cok goruyom ibrahim usta bakimli bmw
İkinci el bmw alip borusana a gidemem ben,ibrahim usta is goruyor herhalde
Nikii
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...77760486/detay
Ne diyosun ? Benim motor 120 ye gitse uste 60 bin verilir mi ?
Ama kazasiz,tramersiz dememis..oyle olsa motatal bunu belirtirtirdi..kazali bu bence
Daha 16.000 de..bana yardımci olursun herhalde ikinci el alirkenn saka bi yana borusana gotursem bakin suna desem expertis hizmeti verirler di mi
İbrahim Usta yıllarca Borusan da çalışmış BMW motorlarında çok tecrübeli bir usta , aynı zamanda insan olarakta dürüst güvenilir biri , Bmw motosikletleri Türkiye de çok uzun yıllardır satıldığı için yetkili servis harici çok tecrübeli ustaları var , İbrahim ustayla beraber Speed Motor Nizam Usta , Teknisyen Motor Levent Usta gözüm kapalı tavsiye edebileceğim isimler..bu adamlar piyasadaki GS leri de tanırlar genelde , Borusan ile test sürüşü haricinde bir diyaloğum olmadı ekspertiz yapıyor olmalılar , yazdığım ustalarda ilandaki motoru tanıyor olabilirler , Kadıköy de ki galerilerden Hanoğlu motor Engin i de tavsiye ederim , güvenilir bir arkadaştır..sen motoru bul Ataşehir de Nizam ustaya gösteririz ;)
bilmiyorum uzun süre kullanan var mı şu motosikleti fakat gücü kuvveti iyi özellikle rüzgar ayrodinamiği ktm 1290 ve 1200 gs ten çok iyi ktm 1290 kıyamet koparken tiger 1200 zerre rüzgar yok
asfaltta kullanılacaksa kendi rekiplerinin çok çok iyi
Zeytinyağı 300 lira olmuş ayçiçek yağı 150 lira olmuş,Kahve 180 lira, boşa konuşuyorsunuz hep 2022 tiger yav he he
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)