hayatta kalmak motoru bırakmakla mı alakalı?
Reklamlar
-
12 Aralık 2021, 01:42
#21
espresso adlı üyeden alıntı
Yazıda benden bahsedilmiş,
Ben kendi sürüşüm konusunda dikkatli olduğumu düşünüyorum ama hiç kendimi dışarıdan görmedim tabi. Forumdan arkadaşalardan birlikte sürdüklerim oldu. Sürüşümde bir yamuk varsa söylemelerini isterim ki düzeltmeye çalışayım.
Haa, ben de kaza yaptım, yaklaşık 7bin km sürdükten sonra tam da trafik korkum geçip ben sürüyorum artık yaa dediğim zamanlarda kaza yaptım, hata bende mi değil mi önemi yok, kendimi o kazayı yapacak konuma soktuysam hata bendedir dedim. Scooter bile sürüyor olsam her zaman bütün ekipmanları giymem belki beni korudu da bir tek ameliyat gerektirmeden düzgünce kaynayan temiz bir köprücük kemiği kırığıyla atlattım, ama tekerleği bile benim kadar olan (ejder diye geçiyor sanırım o modeller) zırhlı araçla yanyana çarpıştım, arabayla da olsam hasar alırdım sanırım o kazada. Kazadan sonra 2 buçuk yıl motora binemedim, tekrar binmeye başladığımda da artık daha bir dikkatli oluyorum, ama yeri geldiğinde ben de gazlıyorum, benim motor 120 yapıyor boş yolu bulunca otobanda 120 ile gidiyorum ara sıra. Ama litmitlerimi zorlamamaya çalışıyorum. Baharda da ilk fırsatta eğitim alacağım yine.
hiç düşündüğüm gibi çıkmadınız genel olarak dikkate ve düzgün sürmek üzerine yazılarını gördüğümden bir de yaşınızı görünce hiç risk almadan tıpış tıpış 60-80 sürüyordur diye düşünüyordum.
aslında düşününce boş yolda 120-140 falan yapmak gayet normal şeyler. önün kestirebilir uzaklıkta boş ise neden olmasın zaten. umarım adınızı verip rahatsız edici bir şey yazmamışımdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Madem buna biniyoruz,zehiri aldik artik bari riski minimum da tutayim diyorum.
iyi yapıyorsunuz darısı benim başıma
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------
AzÇok adlı üyeden alıntı
Hayatta kalmak bence daha çok nasıl bir ülkede yaşadığınızla alakalı. Örneğin Brezilyada yaşıyorsanız gaspçıya motosikletinizi vermediğiniz için kurşunlanmanız sürpriz bir olay değildir. Kolombiya'da yaşıyorsanız uyuşturucu çeteleri arasındaki bir çatışmada kaza kurşunu yemeniz sürpriz değildir. Verilen videodaki sorunlu bir sürücü. Resmen bela arıyor. Bu tür sürücülere denk gelmek sürpriz değildir.
Ben 60 yaş üstüyüm. Eski bir sporcu olarak reflekslerimdeki zayıflamanın farkındayım. Bazı rahatsızlıklarım da var. Baş dönmesi, denge bozulması gibi durumlar yaşayabiliyorum. Buna rağmen uzun sürüşler yapıyorum. Bir otomobile rehberlik yapmam gerekti. 10,5 saat skuter kullandım. Keyif aldım. 200 cc. skuter kullandığım için macera arama şansım zaten yok. Yaşımdan dolayı eşim bırakmamı istiyor. Az kullanmamı sağladı. Fakat, bıraktıramıyor. Oğlum 30 yaşına geldi. O motosiklet kullanmıyor. Benim gibi sevenler de kolay bırakamıyor.
Hayatta kalmak mı? Hepimiz öleceğiz. Niyazi olmamak mı? İşte bütün mesele bu.
ne kadar doğru bir kafa bilmiyorum ama o yaşlarda bırakmaktansa gittiği yere kadar kendine güvenildiği ana kadar gitmek gerçekten iyi. kişiyi dinç, güçlü tutacağı kesin bence. maşallahınız var umarım biz de görürüz o kadar süre motor üzerinde kendimizi
Reklamlar
-
12 Aralık 2021, 02:23
#22
Trafikte, hele Türkiye büyükşehir trafiğinde risksiz kullanmak diye bir şey söz konusu olamaz. Çünkü riskin tek kaynağı biz değiliz.
Şahsen motosikleti zevk için kullanıyorum. Sabah dağlara ya da piste doğru yola çıkıp, 8-10 saat sonra dönüyorum. Motoru deli gibi yatırıp, arka arkaya gelen virajları mümkün olduğu kadar hızlı almaya çalışıyorum.
Buna rağmen tahminim trafikte uslu uslu giden, "defansif" kullanan, ve risk almadığını zanneden bir çoğumuzdan çok daha az reel risk alıyorum. Bir defa gece, yağışlı hava ve ağır trafikte kesinlikle kullanmıyorum. Motosiklet ana ulaşım aracım değil. Kullandığım yollar temiz ve düzenli. Trafikte dallama ya da ruh hastası yok denecek kadar az.
Büyük kaza hayatınızda başınıza en fazla 1-2 kez gelebilecek bir olay. Geldiğinde motosiklet üzerinde değil de araba içinde olmak ciddi avantaj... Bilmem kaç yüz bin km'dir kazasız motosiklet kullanıyor olmanızın ana sebebi piyanonun sizi vurmamış olmasıdır.
-
12 Aralık 2021, 03:45
#23
hasmet adlı üyeden alıntı
Trafikte, hele Türkiye büyükşehir trafiğinde risksiz kullanmak diye bir şey söz konusu olamaz. Çünkü riskin tek kaynağı biz değiliz.
Şahsen motosikleti zevk için kullanıyorum. Sabah dağlara ya da piste doğru yola çıkıp, 8-10 saat sonra dönüyorum. Motoru deli gibi yatırıp, arka arkaya gelen virajları mümkün olduğu kadar hızlı almaya çalışıyorum.
Buna rağmen tahminim trafikte uslu uslu giden, "defansif" kullanan, ve risk almadığını zanneden bir çoğumuzdan çok daha az reel risk alıyorum. Bir defa gece, yağışlı hava ve ağır trafikte kesinlikle kullanmıyorum. Motosiklet ana ulaşım aracım değil. Kullandığım yollar temiz ve düzenli. Trafikte dallama ya da ruh hastası yok denecek kadar az.
Büyük kaza hayatınızda başınıza en fazla 1-2 kez gelebilecek bir olay. Geldiğinde motosiklet üzerinde değil de araba içinde olmak ciddi avantaj... Bilmem kaç yüz bin km'dir kazasız motosiklet kullanıyor olmanızın ana sebebi piyanonun sizi vurmamış olmasıdır.
Ne kadar az kullanim o kadar az risk.
Motosiklet kullanmayan adam hic risk almiyor mesela yaaa yaa.
Hasmet,zaten motosikleti sigaraya benzettim yani hic baslamamak belki de en iyisi demisim.
Ustune,madem basladik bari risk almadan surerek kaza bela riskini minimuma indirerek surmeyi tercih ediyorum demisim.
Sonuc olarak da bunun faydasini simdiye kadar gordum dedim.
Sen neden boyle atlayip zipliyon be hasema ? Yok piyango vurmamis daha falan..
Nerdeyse benimle hemfikir oldugun bir konuda bile sanki farkli
bisey soylemisiz gibi davranman vallahi cok ilginc.
Son olarak dag yollarinda "motoru yatirabildin kadar yatirip" viraj donmek pek de risksizmis gibi durmuyor.
Tabi senin motoru yatirma kapasiteni tahmin edebiliyorum az cok ;)
Bize tost makinesi ile cekmedigin yeni bir video at da hem amerikanin nefis yollarini,hem ust duzey bir surucu,hem de dunyanin en iyi naked ini nam-i diger "beast" i bir gorelim.
Ne dersin ?
-
12 Aralık 2021, 08:11
#24
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Ne dersin ?
Dünyayı kendi açından görme derim.
Herkes kendini ispatlama çabasında değil.
Hayır, geçenlerde biri Kawasaki H2 bazlı naked alıp paylaşmış. Ondan bile kıl kapıp trol vs. yazdın. Ne acaip ve özgüvensiz birisin olm sen?
-
12 Aralık 2021, 09:31
#25
hasmet adlı üyeden alıntı
Dünyayı kendi açından görme derim.
Herkes kendini ispatlama çabasında değil.
Hayır, geçenlerde biri Kawasaki H2 bazlı naked alıp paylaşmış. Ondan bile kıl kapıp trol vs. yazdın. Ne acaip ve özgüvensiz birisin olm sen?
Ahaha tokadi yiyince konuyu degitirme cabalarin nerden baksan fetosluk, nerden baksan cocukca.
O bahsettin kisi bir onceki paylasiminda alakasiz bir hesaptan R18 unboxing videosu paylasmisti.
Gelen tebrikleri gormezden gelmesi(r18 de ben de tebrik etmistim mesela),bir daha iletisimde bulunmamasi,r18 videosnun alakasizligi,kawasaki fotosunun çekildigi ortam(cadde uzerinde,dolmus, otobüslerin oldugu bir foto) bana bu kisinin trolleme yaptigi izlenimi verdi.
Zaten sitenin trolu bol,neler gorduk.
Ozguvensizlik ile ne ilgisi var bunun ?
Desene tokadi yiyince nerden saracagimi sasirdim..
Ne fetos adamsin yavvv ;)
-
12 Aralık 2021, 11:41
#26
natijax adlı üyeden alıntı
hiç düşündüğüm gibi çıkmadınız genel olarak dikkate ve düzgün sürmek üzerine yazılarını gördüğümden bir de yaşınızı görünce hiç risk almadan tıpış tıpış 60-80 sürüyordur diye düşünüyordum.
aslında düşününce boş yolda 120-140 falan yapmak gayet normal şeyler. önün kestirebilir uzaklıkta boş ise neden olmasın zaten. umarım adınızı verip rahatsız edici bir şey yazmamışımdır.[COLOR="Silver"]
Yok, rahatsız olmadım.
Şehir içinde hiç risk almadan tıpış tıpış sürüyorum. Ama bu da gerektiğinde yol ve ortam uygunsa otoyolda 120'ye çıkmak da tıpış tıpış oluyor. xmax 250 yerine tmax almış olsam oralarda 150'ye de çıkardım herhalde. Yani virj olmayan, dümdüz ve boş otobandan bahsediyorum. Ama forumdan arkadaşlarla yalova/gemlik gezisi yaptık mesela, o virajlı yollarda hiç de yardırıp gitmedim, tıpış tıpış en arkadan gittim, gayet de keyif aldım geziden ve manzaralardan. Hatta Gürcan ve ben iki scooter en sonlardan gittik hep, ben özellikle Gürcan'ın arkasından gittim ki o da benzer kapasitede scooter, virazlarda falan ondan hızlı gitmiş olmayayım diye.
Şehir içinde E5'den gitmek zorunda kalırsam da en sağdan yardıra yardıra gitmiyorum, zaten gidemiyorum, o en sağdaki daracık boşluktan geçmeye kalkışmıyorum, zaten yol çizgileri de kaygan oluyor.
-
12 Aralık 2021, 12:33
#27
natijax adlı üyeden alıntı
ne kadar doğru bir kafa bilmiyorum ama o yaşlarda bırakmaktansa gittiği yere kadar kendine güvenildiği ana kadar gitmek gerçekten iyi. kişiyi dinç, güçlü tutacağı kesin bence. maşallahınız var umarım biz de görürüz o kadar süre motor üzerinde kendimizi
Zamanı geldiğinde her insan hastahane müdavimi olur. Benim nokta koyacağım zaman o zaman. "Yoğun bakıma motosikletle gitsem amma hava olurdu" diye de düşünmekteyim. Size ve ikiteker sevdalılarına uzun ve sağlıklı motosiklet yaşamı dilerim.
-
12 Aralık 2021, 13:57
#28
konu baya kaymış eksenden.
22 senedir motosiklet kullanıyorum.
çok yol yaptım, çok kaza yaptım, yaşadığım şehirde her kullanışımda en az 3-4 defa kaza tehlikesi atlattıyorum.
en son yaptığım kazada kolumu kırdım.
(yaşadığım şehirde bu kadar kaza riski atlatmamın nedeni araç sürücülerinin aşırı bilinçsiz oluşu mesela bu seneki turumda 2 hafta boyunca günde en az 4 saat sürüş yapmama rağmen hiç kaza tehlikesi atlatmadım)
Çocuklarımın biri 11 biri 6 yaşında ve ikisine de motosiklet eğitimi veriyorum yavaş yavaş.
Motosiklet benim tercihim ve benim elimden almalarına hayatta müsade etmem.
Götünüzden korkuyorsanız evinizden çıkmazsınız.
İstediğiniz kadar dikkatli ve güzel sürün en son yaptığım kazada olduğu gibi park halindeyken biri gelip size çarpabilir.
bu riskler hayatınızda her zaman olacak ve olmaya da devam edecek.
asıl soru şu?
siz korkudan kaçacak ve hayatınız boyunca kaçarak mı yşayacaksınız yoksa ulen nasılsa olacak diyip hayatınıza devam mı edeceksiniz?
-
12 Aralık 2021, 13:57
#29
Biraz da kendi sürüş potansiyelimizle ilgili bir konu bu. Ne kadar eğitimli de olsak kendi üst limitiniz kadar sürebiliyorsunuz. Eğitimler belki bu üst limite yaklaşmaya yarıyor. "Potansiyel" kelimesini sadece sürüş yeteneği olarak değerlendirmeyelim, bence baş dönmesi, gözdeki bir kusur, zeka, panik durumda karar verebilme, risk alabilme, karakter vs herşey bu potansiyelin limitine etki eden unsurlar. Kendimden örnek vermem gerekirse dünyanın en hızlı yarış motoruna da sahip olsam diz değdire değdire gidemem, başım dönüyor. 150-160 km hıza kadar trafikte her türlü hayvanlığı yapabilirim ama daha yüksek hızlarda dünyayı, yolu, objeleri iyi algılayamıyorum. İyi algılayamadığım için iyi kararlar veremiyorum, iyi kararlar versem de belki uygulamada sıkıntı çekiyorum.
Kendi potansiyelimizi, limitlerimizi bilmek ve ona göre sürmek bizi bir çok kazadan koruyabilir ama %100 de koruyacak diye birşey yok. Hep aynı örneği veririm, geçmişte iyi bir kurumda çalışan bir motosiklet eğitmenini Yalova-Gemlik arası yolda motosiklet kazasında kaybettik.
Arkadaşlar kimse motosiklet sürmek zorunda değil. Korkuyorsan sürme, endişeleniyorsan sürme, "ben 40-50 giderim aga" diyorsan trafiği tehlikeye düşüreceğin için sürme, motoru bırakmak istiyorsan da "bir süreliğine" bırak belki ileride kendini hazır hissedersen o zaman tekrar başlarsın.
-
12 Aralık 2021, 15:09
#30
espresso adlı üyeden alıntı
Yok, rahatsız olmadım.
Şehir içinde hiç risk almadan tıpış tıpış sürüyorum. Ama bu da gerektiğinde yol ve ortam uygunsa otoyolda 120'ye çıkmak da tıpış tıpış oluyor. xmax 250 yerine tmax almış olsam oralarda 150'ye de çıkardım herhalde. Yani virj olmayan, dümdüz ve boş otobandan bahsediyorum. Ama forumdan arkadaşlarla yalova/gemlik gezisi yaptık mesela, o virajlı yollarda hiç de yardırıp gitmedim, tıpış tıpış en arkadan gittim, gayet de keyif aldım geziden ve manzaralardan. Hatta Gürcan ve ben iki scooter en sonlardan gittik hep, ben özellikle Gürcan'ın arkasından gittim ki o da benzer kapasitede scooter, virazlarda falan ondan hızlı gitmiş olmayayım diye.
Şehir içinde E5'den gitmek zorunda kalırsam da en sağdan yardıra yardıra gitmiyorum, zaten gidemiyorum, o en sağdaki daracık boşluktan geçmeye kalkışmıyorum, zaten yol çizgileri de kaygan oluyor.
iyi yapıyorsunuz gereksiz sağa girişlerim olmasa belki hiç düşünmicem ben de bu olayları. kazasız belasız sürüşler dilerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
AzÇok adlı üyeden alıntı
Zamanı geldiğinde her insan hastahane müdavimi olur. Benim nokta koyacağım zaman o zaman. "Yoğun bakıma motosikletle gitsem amma hava olurdu" diye de düşünmekteyim.
Size ve ikiteker sevdalılarına uzun ve sağlıklı motosiklet yaşamı dilerim.
hepimizin yolu elbet hastane yaşa bakmıyor maalesef. alıştım artık o kafaya. uzun yıllar daha devam edelim bu motora tadı bitmez
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------
yaş olarak benden kat kat büyükler yazmış maşallah. diğer son iki abimize de şunu net bir şekilde belirteyim tamamiyle katılıyorum ama ben motordan korkmuyorum tam tersi ben sürüş karakterimi oturtamadığımı düşünüyorum gereksiz risk alıyorum. sağdan bazen döktürüyorum ve 27 yaşındayım. lafta yaşı başı almışım. şimdi sizin yanınızda deyince yav konuşma bebe dersiniz gerçi ama sadece dönüp baktığımda sürüşüme bu ne amaçsız hareketler diyorum. zaten korkan birinin motosikleti bırak araba dahi kullanmasına karşıyım. stres başlı başına trafiği tehlikeye atan şeyler. klasik arabada gaza basıp ayağını unutma olayı bu tamamiyle stres kontrol edememekle alakalı diye düşünüyorum. ayakları basa kalyıor ve çekemiyorlar veya çok önemli bir anda arabada hedefa baka kalıp frene basamıyorlar. motosiklette kurtarabileceği pozisyonda dona kalıyor mesela.
hatta kendime güvendiğim en iyi konu da budur sıfır stres. sadece düşündüğümde sonumuz bu mu yani olay o yoksa neyin motoru bırakması onsuz hayatımı düşünemiyorum. ki şuna da eminim aklınızdan geçmediyse dahi bir gün hepinizin aklından şu dediklerim geçecek. motosiklet kullanıp aklına hiç gelmeyen birinin olduğunu düşünmüyorum. elbet bir noktada alınan risklerin ne kadar tehlikeli sonuçlar doğruacağını yav şu adam bile öldü 20 yıldır sürücü. acabaaa dedirtecek yani. acaba ben hiç risk almıyor muyum? veya bu kadar iyi bir sürücü nasıl oldu da öldü? gibi gibi. yoksa zaten ben tehlikeyi kabullendim. ihtimalleri biliyorum sadece düşününce garip geliyor.
yoksa ne korkusu daha gencecik yolun başında motorcuyuz
-
12 Aralık 2021, 15:24
#31
Değerli kardeşim hepimiz elbet öleceğiz, kimse dünyaya kazık çakmıyor. Rahmetli annem elbette 52 yaşında kanserden ölmeyi planlamamıştı, rahmetli babam 50 gibi bir genç yaşta elbette kalp krizinden ölmeyi hedeflememişti. Bak bu insanlar sağlıklıydı, bizim gibi stres, gdo, o bu hayatlarında olmayan insanlardı. Benim de bu konuda düşüncem rahmetli Barkın Bayoğlu gibi, elbet öleceğim, oramdan buramdan hortum çıkıp hastanede hastalıktan öleceğime sevdiğim işi yaparken kazada ölürüm daha iyi. Ölmekten korkmam ama sakat kalmak..Allah korusun..
-
12 Aralık 2021, 15:26
#32
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Zaten sitenin trolu bol,neler gorduk.
Komedi resmen... Ulen Salih, ne adamsın.
-
12 Aralık 2021, 15:45
#33
tommygun adlı üyeden alıntı
Değerli kardeşim hepimiz elbet öleceğiz, kimse dünyaya kazık çakmıyor. Rahmetli annem elbette 52 yaşında kanserden ölmeyi planlamamıştı, rahmetli babam 50 gibi bir genç yaşta elbette kalp krizinden ölmeyi hedeflememişti. Bak bu insanlar sağlıklıydı, bizim gibi stres, gdo, o bu hayatlarında olmayan insanlardı. Benim de bu konuda düşüncem rahmetli Barkın Bayoğlu gibi, elbet öleceğim, oramdan buramdan hortum çıkıp hastanede hastalıktan öleceğime sevdiğim işi yaparken kazada ölürüm daha iyi. Ölmekten korkmam ama sakat kalmak..Allah korusun..
hortumdan iyidir her halükarda. gel gelelim benim de tek korkum sakatlıktır tabii ki. allah korusun tabi diyecek bir söz yok. bu hatayı kabul ederek sürüyoruz sadece riskleri de düşürmemiz gerektiği kanısındayım ama tabii ki sonra biri gelir vee....
aha ilk video.
gerçekten sinirim bozuluyor bu ne saçma bir hareket ya. sinirden gülesim geldi ya. allah aşkına şu haliçten sonraki levent yolundaki adamlar sonra bu. abi amaç ne. engelli olması zerre bunu normal göstermiyor. paranı başka yerden elde etmeye bak trafik nedir? üstüne alçakta kalıyor. gerçekten enteresan hayatlar yaşıyoruz bu trafikte.
neyse fazla da evhamlı gözükmeye gerek yok. ki alakam da yok sadece içimdeki arada sırada gelen hislerimi açtım. vardır benim gibiler. sadece riskleri düşürüp elimizden geldiğince tüm trafikteki milletin hatasını bizim tolera etmemiz lazım. benim inancım 20-30 yıllık sürücüler de olsa tüm ölümler ve kazalar çoooook büyük ihtimalle bizim hatamız. neden? bence önlenebilir bir çoğu. ya daldık ya başkasına güvendik ya da başka bir şey. hız demek risk demek değil o noktada eyvallah. tek bildiğim gerçekten riskleri düşünerek başkasına zerre şans vermeden sürerek belki de büyük kaza riskimizi bu motor hevesimizin son anına kadar yaşatabiliriz. taa ki saçma sapan bir tır arkadan gelip bir sürü arabayı biçtiği gibi biçmezse. ki malum o kadar çok olmuyor aslında. o biraz da piyango. kendimize dikkat edelim aldığımız risklerin ne kadar malca olduğunun farkında olalım bence zaten çoğu şeyi aşarız. kaza ne kadar iyi veya ne kadar acemi olunduğuna bakmıyor. ne kadar risk alındığına ve başkasına kendi hayatının şansını bıraktığına bakıyor. her şeyi elimizde tutmamız ümidiyle. ben bir motoruam bineyim şimdi dışarı çıkıp. evhamlı bir görüntü çizim umarım kimseyi düşürmemişimdir çünkü hiç öyle değil. sadece arada sırada gelen bir düşünce benimkisi.
-
12 Aralık 2021, 15:59
#34
natijax adlı üyeden alıntı
hortumdan iyidir her halükarda. gel gelelim benim de tek korkum sakatlıktır tabii ki. allah korusun tabi diyecek bir söz yok. bu hatayı kabul ederek sürüyoruz sadece riskleri de düşürmemiz gerektiği kanısındayım ama tabii ki sonra biri gelir vee....
https://www.youtube.com/watch?v=O-1b0tf6CG4
aha ilk video.
gerçekten sinirim bozuluyor bu ne saçma bir hareket ya. sinirden gülesim geldi ya. allah aşkına şu haliçten sonraki levent yolundaki adamlar sonra bu. abi amaç ne. engelli olması zerre bunu normal göstermiyor. paranı başka yerden elde etmeye bak trafik nedir? üstüne alçakta kalıyor. gerçekten enteresan hayatlar yaşıyoruz bu trafikte.
neyse fazla da evhamlı gözükmeye gerek yok. ki alakam da yok sadece içimdeki arada sırada gelen hislerimi açtım. vardır benim gibiler. sadece riskleri düşürüp elimizden geldiğince tüm trafikteki milletin hatasını bizim tolera etmemiz lazım. benim inancım 20-30 yıllık sürücüler de olsa tüm ölümler ve kazalar çoooook büyük ihtimalle bizim hatamız. neden? bence önlenebilir bir çoğu. ya daldık ya başkasına güvendik ya da başka bir şey. hız demek risk demek değil o noktada eyvallah. tek bildiğim gerçekten riskleri düşünerek başkasına zerre şans vermeden sürerek belki de büyük kaza riskimizi bu motor hevesimizin son anına kadar yaşatabiliriz. taa ki saçma sapan bir tır arkadan gelip bir sürü arabayı biçtiği gibi biçmezse. ki malum o kadar çok olmuyor aslında. o biraz da piyango. kendimize dikkat edelim aldığımız risklerin ne kadar malca olduğunun farkında olalım bence zaten çoğu şeyi aşarız. kaza ne kadar iyi veya ne kadar acemi olunduğuna bakmıyor. ne kadar risk alındığına ve başkasına kendi hayatının şansını bıraktığına bakıyor. her şeyi elimizde tutmamız ümidiyle. ben bir motoruam bineyim şimdi dışarı çıkıp. evhamlı bir görüntü çizim umarım kimseyi düşürmemişimdir
çünkü hiç öyle değil. sadece arada sırada gelen bir düşünce benimkisi.
Kardeşim açık konuşmak gerekirse paylaştığın videodaki 5 olaydaki sürücü de bok gibi sürüyor. Örnek alınacak gibi değil.. Zafer Hocam'ı severim ama en sığır olayları ele almış.
-
12 Aralık 2021, 16:03
#35
sondaki tam sığır. 170le gidersin eyvallah ama sadece o tırın gözüktüğü an yavaşlaması lazım. tırın sola kırabilme ihtimali var çünkü ama taa öndeki arabanın kırdığını görene kadar yavaşlamıyor. böyle sürmeye devam ederse zaten kaza kaçınılmaz. olacak ihtimalini düşünmeden süren bir sürücü anca olunca aksiyon alıyor. yazık
-
12 Aralık 2021, 16:42
#36
Ne yapsan, ne etsen olmuyor. Motor denen şeye bindiğin vakit, her an kaza olma riskini de göze almak gerekiyor - okuduklarımdan, gördüklerimden, yaşadıklarımdan çıkardığım sonuç bu.
Kaza olsun istemiyorum, güzel güzel, keyif ala ala motorumu süreyim istiyorum. Sonuç = Olanaksız.
O zaman?
O zaman motora binmeyeceksin.
Eh, onu da yapamıyorum-tutamıyorum kendimi?
Gerçekten de çok b*ktan bir durum bu. (Bilader sen de ne emmeye ne gömmeye geliyorsun da denebilir)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)