2005 model zx6r ım var eksantrık zinciri sipop stator konjektor... bir kaç birşey daha toplam 10 bin masraf cıkartık.
bunu yaptırmakmı daha mantıklı yoksa satıp ta neye bincez?
2005 model zx6r ım var eksantrık zinciri sipop stator konjektor... bir kaç birşey daha toplam 10 bin masraf cıkartık.
bunu yaptırmakmı daha mantıklı yoksa satıp ta neye bincez?
Satarsan R25 bile alamazsın hocam şu an, zx6r'a binen adamı da kafakafaya takasa verip binebileceği hiçbir motosiklet keyiflendirmez. Ha üstüne 50bin koyarım+10 bin bakım masrafını da koyarım 50 60 binde benim motor eder dersen 110 120bin liraya yakın keyfi verecek, sorun çıkarmayacak motosikletler var.
Motosikletin mazisini biliyorsan, uzun zamandır sendeyse kazası belası yoksa yaptır bin bence. İleride bir de rektifiye yese ömür boyu götürür bir makina, canavar. Bir de alacağın motorda bir sıkıntı olup olmadığını bilmeden alacaksın, gidip motosiklet alıp bir de ona masraf yapmak var. Malum piyasada sıfır motosiklet yok çünkü.
Çok güvendiğin bir ustan varsa , isçiliğinden eminsen onarımı düşün , çevrende böyle bir usta yoksa kendinde bu konulardan anlamıyorsan masraf etmeden satmaya çalış , tabi alacak kişiyi bilgilendirerek..
masraflar standart şeyler. yaşı var motorun statör, konjektör, egzantrik zinciri istemesi normal. motorundan memnunsan hiç heyecan arama bence. model yılı yükseltmek için üzerine çok para koyman gerekir.
Yazdigin tum masraflar normal masraflar.motosikletini seviyorsan yaptir tabiki satma.ne kadar ediyor bilmiyorum ama ssnirim alabilecegin temiz bir 250 cc olur
cbr250 binerim dersen sat.motoru tanıyorsan biliyorsan devam parça parça topla yada toplat.2005 model de harbiden eskiymiş ama fenadır güzeldir yok yere satmaktansa binmesen bile satma koy ileride değerlendirirsin
motor 2 senedir bende memnumun tabi 2005 model illaki kazası vardır ben alırken çok bakmadım blok sağlam olsun yeterli grajanı çatlakmış yok boyası kaparmış
bunlara takılmadım. r25 e bindim konforlu geldi ama bisiklet gibi geldi gitmıyor.ustama güveniyorum bakalım sonucu yazarım buraya her yaptırmadığım gün bana kacıyor parca fiyatları uçuyor.
bekledikça masrafın artıyor sende biliyorsun.hemen bir fiyat çıkarttır ustana bizde merak ediyoruz ne kadar tutabilir ?
4 silindirli motosiklet için kur böyle yüksekken 10 bin tl masraf sayılmaz. Yaptırıp kullanmak daha mantıklı
bence yaptır sür satıcaksan bile yaptır öyle sat emin ol ufak da olsa arızalı motorda saçma sapan fiyat kırmaya çalışıyorlar motor elinde kalır satamazsın ama tamir ettirirsen sorunsuz çalışırsa rahat bir şekilde satarsında ya da kullanırsında ama ben olsam şu ekonomik koşullarda yaptırıp tutardım motorumu
motoru ustaya bıraktım sadece orjinal konjektoru 2800 tl çıkması 2000 tl orjınal olsun artık eski sahipleri SCOTER konjektoru takmşlar motora
karar aldık ustala ne varsa yapalım sökmüşken bitince yazarım
Doğru olanı yapmışsın satsan 2 aya kalmaz keşke demeye başlardın
Birde o yaştaki motorlar elindeki patlar masrafı bitmez diyenler kardeşim sen orjinal parcasını takmassan scoter konjektoru takarsan patlar tabi..
motorun mekaniğinde şase amortisör vb. ciddi bir düzeltilemez hasar yoksa yaptır devam
tamir ettir kullanmaya devam et model i kaç olursa olsun altındaki motosiklet gayet iyi bir motosiklet 2006 model çok da eski değil
Devir elindekini tutma devri, fiyatı çılgınlar gibi artıyor ama sadece elimizdekilerin değil herşeyin. Eskiden motosiklet almak için verdiğimiz rakamlar artık işletme maliyetlerine gidiyor.
10 bin masrafsa hiç düşünme yaptır derim.Ocak ayı itibariylede yeni zamlar gelecek,maliyetlerin daha artar.Makineyi sağlam toparlayıp bakımlarını aksatmadan uzun vade kullanırdım şahsen yerinizde olsaydım.Artık yeni motor almak gibi bir lüks kalmadı.Eldeki motorlara iyi bakıp düzgün kullanma devri bu zamanlar.Bugün 10 bin tl masrafınız olur ama motorunuz değeride çok artar.Yani kısacası motorunuzdan memnunsanız,sürüşü size keyif veriyor ve tatmin ediyorsa maceraya atılmaya gerek yok şu dönemde.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)