Guzel trolleme.
Maasalah kawasaki muhtesem cirkinlikte bir makinaya daha imza atmis.
Z900rs disinda guzel bisey yaptiklarini gormedim zaten.
Güzel günlerde kullanın, tekeriniz düz bassın.
Birde yeni model Yamaha’lara çirkin derler hayırlı olsun
uzay mekiği ama cidden çirkin gerçi canlısını görmedik.240 250 kilo ama naked ama 200 beygir değişik bir kafa acayip bir show.tekeriniz düz bassın kazasız belasız
Hayırlı olsun. Bende nakedçiyim ama bunla boyun fıtığı garanti gibi ☺️ kazasız belasız sürüşler dilerim.
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürmeniz dileğiyle.
Buarada piyasada hala Kawasaki satıldığını görünce "Çocuklar inanın inanın çocuklar, güzel günler göreceğiz güneşli günler" diye bağıra bağıra şarkı söylüyorum ağlamaklı.
Selamlar,
Öncelikle herkese iyi dilekleri için minnettarım, motorum rodajda olduğu için çok derin tecrübeler edinemedim fakat kullandığım motorlara nazaran çok farklı hissettirdiğini söyleyebilirim.
+Sürüş dinamikleri çokça iyi
+Şerit değiştirme yatırma gibi aksiyonlar sanki yanınızda biri varda yardım ediyomuşçasına kolay
+Tork ivmelenme, dicek söz bulamıyorum
+Ağırlığını zerre hissettirmiyor dönüşleride mükemmel
+Super charger sesi hoş
+Elektronikler çokça işlevsel
+Ben tekerci biri değilim ama bu motor adamı dindan imandan çıkarır istemsizce tekere geldiği oldu
+Boya ve parça kalitesi birleşimleri çokça iyi
+Farlar çok işlevsel, zeusun şimşeğini alıp gezmeye çıkmış gibi uzunları var
+Dijital gösterge çokça dolu Ducatiyi aratmaz
+Frenler abartmıyorum ısırmıyo resmen koparıyo en beğendim kısmı bu oldu. Bunu Mv agustada dahi bulamamıştım.
-Aynalar halen saçma sapan somun sıkmayla sabitleniyor
-Sele boyu 1.75 altına gelmez ( beni kurtarıyor)
-Egzoz 2. Dünya savaşından kalma hitler eserine benziyor ve sesi çok düşük
Altın elbiseli adam bu bloktan bahsederken bazı über atıflar yapıyordu. Başta yavaş yavaş aç kapa yapıp gezdiğimde bu ne ki lan bende bişey var sanmıştım dedim kendime. Azcık açayım dememle içimde bir oha patırtısı koptu. Hani filmde Joker suç işlerken zevkten çıldırıyor ya insana öyle his veriyor . Kesinlike kullandığım hiç bir bloktan bu kadar smooth ve hayvani güç elde edemedim. Elektroniksiz şu motoru tapa gaz kullanıcak insani varlık olamaz. Alet çok deli yatıyor çok kıskandırıcak pozisyonlara erişilebilir. Üstünde rosso 3 le geliyor ki bunun için kawa ya çokça teşekkür ediyorum bıkmıştım yeni makinada lastik değişmekten. Sele altı malumunuz evcil hayvanınız pislese tek seferde doldurur😛. Sonuç olarak kesinlikle şimdiye kadar motor sürmüyormuşum dedirtti. Motor sürdüğümü zannediyormuşum. Güç denge güven ve apaçiliğin bu kadar bir arada olabileceği aklımın ucundan geçmezdi. Ben aşkıma kavuştum darısı hepinize dostlar. Bu arada bir de SE versiyonu var o dahada tatlıcıktır sanırım.
Güle güle kazasız belasız kullan.
Fakat Kawasaki kardeş bir sözüm var, yav nası zevksiz bir gecenin mahsulüdür bu? Şu motora yeni bir far çizin yav, yuvarlak far koysaniz bile bundan yakisikli olurdu. Nerde o eski 2004 kawasaki tasarimlari.
Hayırlı olsun güle güle kullanın kazasız belasız
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Hayırlı olsun.
Kawa'nın mühendisleri hakkaten manyak, bu oturuş pozisyonundaki motora alt devirlerdeki psikopat güçten gelen SC, üst devirlerdeki hayvani güç için 4 silindir haritalanmasının başka açıklaması yok . Honda'nın memur mühendislerine bu motoru göstersen utancından harakiri yapar Hayırlı olsun kazasız belasız.
Tek seferde en fazla 3-4 saat bindim. Ciddi rahatsızlık hissetmedim ama sele sert diyebileceğim kıvamda. Yolun her detayını hissediyorsunuz, bu noktada amortisörlerin sertliğine değinmeliyim. Fakat amortisörler gayet iyi sönümleme yapıyor. Dediğiniz gibi m50 motoru bambaşka bir hale sokmuş.
Kısacası gerçekten optimum ve keyfi doruklarda bir spor naked olmuş.
Çok cici maşallah kazasız belasız keyifle binin insallah
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)