Honda CB650f mi, Yamaha XJ6 mı ?
Reklamlar
-
Kocaeli İl Temsilcisi
levend84 adlı üyeden alıntı
Alt mesnetle beraber maşalarin takimi 12 bin tl yi geçer.isin içine jant,disk,kaliperde girerse,Allah muhafaza orda birak git motoru..
2 teker, ülkemizde artık lüks konumda maalesef..
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Reklamlar
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Alt mesnetle beraber maşalarin takimi 12 bin tl yi geçer.isin içine jant,disk,kaliperde girerse,Allah muhafaza orda birak git motoru..
Levent abi hakli ben motoru tekerde kafama gecirdim motor durmak uzereyken bariyere carpti diskler yamuldu alt mesnet ua mesnet kovan hersey yamuldu. Sadece kovanin bir fiyati 3 bin tl idi drd honda da onu tornada duzelttirdik yurur hale getirdik 11 bin tl tuttu disklerde eski disklerini taktim bir disk 1,400 tl idi abs diski diskin kendisinden pahaliydi. Suan bi bok batağındayım borclardan oturu motoru topladim biraz ôlü fiyatina koyup saticam kucuk cin mali motorlara binciem kaza yaptığımda boyle agir masraflar cikmasin diye cunku gucum yetmez bu kurlar yüzünden.
Özet editi: Motorda hic birsey degismeden 11 bin tl cebimden kuş olup gitti. Paraniz var ise kaza yaptığında motoru kisa sürede toplayacak kadarda para kazanıyorsanız alabilirisniz.
-
Kimse bahsetmemiş ama 650F de ciddi bir titreşim (pegler,sele,depo,gaz kolu) sıkıntısı var. (15.000 km'dir kullanıyorum.) Bunu da göz önüne alın derim.
-
Alper600RR adlı üyeden alıntı
Levent abi hakli ben motoru tekerde kafama gecirdim motor durmak uzereyken bariyere carpti diskler yamuldu alt mesnet ua mesnet kovan hersey yamuldu. Sadece kovanin bir fiyati 3 bin tl idi drd honda da onu tornada duzelttirdik yurur hale getirdik 11 bin tl tuttu disklerde eski disklerini taktim bir disk 1,400 tl idi abs diski diskin kendisinden pahaliydi. Suan bi bok batağındayım borclardan oturu motoru topladim biraz ôlü fiyatina koyup saticam kucuk cin mali motorlara binciem kaza yaptığımda boyle agir masraflar cikmasin diye cunku gucum yetmez bu kurlar yüzünden.
Özet editi: Motorda hic birsey degismeden 11 bin tl cebimden kuş olup gitti. Paraniz var ise kaza yaptığında motoru kisa sürede toplayacak kadarda para kazanıyorsanız alabilirisniz.
Çok geçmiş olsun, beli en kısa zamanda doğrultmanız dileğiyle.
Bu tip durumlar için tek çare var: Kasko yaptırmak. Şu motosiklete kasko yaptırma işi yaygınlaşabilse o zaman fiyatlar da düşer, şu an oldukça pahalı çıkabiliyor. (Benim 3. senem ve 2.300₺ verdim Mart ayında, bu seviyeler sıkıntılı değil bence, en ufak kazada 10.000 ve üstü konuşulacak ise seve seve verilir...)
-
Kocaeli İl Temsilcisi
xtrafrozen adlı üyeden alıntı
Kimse bahsetmemiş ama 650F de ciddi bir titreşim (pegler,sele,depo,gaz kolu) sıkıntısı var. (15.000 km'dir kullanıyorum.) Bunu da göz önüne alın derim.
XJ6'ya göre en büyük handikabı o evet. XJ6'nın titreşimi daha az ve sadece 6-7 bin devir arasında hissedilir hâle geliyor. Gidonda ve peglerde hissediliyor sadece. Diğer yerler titreşimsiz neredeyse.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
XJ6'ya göre en büyük handikabı o evet. XJ6'nın titreşimi daha az ve sadece 6-7 bin devir arasında hissedilir hâle geliyor. Gidonda ve peglerde hissediliyor sadece. Diğer yerler titreşimsiz neredeyse.
Yağ gibi makina xj6,
O motor da R6 blogu olsa varya çok kişi patlardi.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
levend84 adlı üyeden alıntı
Yağ gibi makina xj6,
O motor da R6 blogu olsa varya çok kişi patlardi.
R6 bloğu var zaten XJ6'da R6'ın kırpılmış hâli. Silindir ve üst kapak farklı sadece. Alt blok, R6 ve Fazer 6 serisinin çoğu parçalarıyla uyumlu sayılır. Brezilya'da bu motorun içinden geçiyorlar, turbo takıp 260 km hızlara ulaşanlar var. Modifiye'ye çok uygun bir makine ama bizde yaygın değil tabi. Yamaha'nın üretmiş olduğu en sorunsuz bloğa sahip
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
R6 bloğu var zaten XJ6'da
R6'ın kırpılmış hâli. Silindir ve üst kapak farklı sadece. Alt blok, R6 ve Fazer 6 serisinin çoğu parçalarıyla uyumlu sayılır. Brezilya'da bu motorun içinden geçiyorlar, turbo takıp 260 km hızlara ulaşanlar var. Modifiye'ye çok uygun bir makine ama bizde yaygın değil tabi. Yamaha'nın üretmiş olduğu en sorunsuz bloğa sahip
Haci haklisin,krank mili ve şanziman da farklidir,brezilyada hornet lerde fena modifiye ediliyor.adamlar cidden çilgin.
-
İkisini de almazdim 80 bine...triumph street triple ve ya suzuki sv 650 alirdim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)